abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 september 2008 @ 11:45:14 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61470056




Hier verder over Prison Break uitzendingen in de USA

Vanaf 1 september is Seizoen 4 in de USA in de lucht. En het begint meteen goed met een dubbele aflevering.
Hier de castfoto van S4.




Seizoen I
Michael Scofiel laat zich opsluiten in de Fox River gevangenis om zijn broer (Lincoln Burrows) te bevrijden.

Seizoen II

De "Fox River 8" valt tijdens de ontsnapping uit elkaar, een aantal sterft door de achtervolging.

Seizoen III (huidige seizoen)
Michael, T- bag, Mahone en Ballick komen in Sona (Panama) in een gevangenis terecht. Lincoln probeert met hulp van Sucre, Michael hieruit te krijgen, maar moet daarbij ook James Whistler vrij krijgen. Hij wordt daarbij onder druk gezet door middel van het ontvoeren van zijn zoon LJ door Suzan.


De volgende karakters zullen in Seizoen 4 weer van de Partij zijn:



Michael Scofield (Wentworth Miller) & Lincoln Burrows (Domenic Purcell)


Brad Ballick (Wade Williams) & Fernando Sucre (Amaury Nolasco)


Suzan b. Anthony (Jodi Lyn O'Keefe) & T-Bag (Robert Knepper)

[img=305http://www.prisonbreakbuff.com/wp-content/uploads/2008/08/william-fichtner-prison-break-season-4.jpg]afbeelding[/url][url=http://www.prisonbreakbuff.com/wp-content/uploads/2008/08/chris-vance-prison-break-season-4.jpg[/img]
Alexander Mohone (William Fichter) & James Whistler (Chris Vance)

Nieuwe Personages:


(William Cress) & (James Hiroyuki) & (Michael Rappaport)

En als verrassing is terug gekomen:



UITZENDSCHEMA

Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008

Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008

Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008

Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008

Topic # 62
Topic # 63

[ Bericht 2% gewijzigd door Chielus op 08-09-2008 11:57:29 ]
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61470119
Volgens mij is de OP niet helemaal lekker.
sig verwijderd door FA
  maandag 8 september 2008 @ 11:49:55 #3
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61470177
daar heb je helemaal gelijk in, ben er al mee bezig.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61470845
ff tvp, kom morgen na nieuwe aflevering wel ff terug
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 8 september 2008 @ 12:28:17 #5
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61470939
Morgen nieuwe.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61470941
Het was het wachten waard, geweldige afleveringen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_61471187
pi_61471249
Morgen alweer, das een voordeel van vrijdag pas de afleveringen kijken. Ben benieuwd of ze er nog wat van weten te maken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61471327
Morgen weer (tvp)
pi_61471668
Suzan
  maandag 8 september 2008 @ 13:27:07 #11
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61472234
vond ep1 een beetje tegenvallen, maar ep2 was weer als vanouds.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  maandag 8 september 2008 @ 14:45:58 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61473934
Nu bezig met kijken naar 2. I like where this is going.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61474394
Continuer!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61475282
Dit is het enige waar ik de wekker voor zet in de week!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 september 2008 @ 17:34:21 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61477486
Het was zeker een goed begin nu de lijn doorzetten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61477602
Gretchen is een lekker wijf
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 8 september 2008 @ 18:29:19 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61478841
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
Grafhoer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61479240
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:29 schreef Zapper het volgende:

[..]

Grafhoer.
boeiend? Dan wil ik er nog wel overheen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61479731
Whistler kan wel uit het OP-plaatje
pi_61481602
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:57 schreef dapluiz het volgende:
Whistler kan wel uit het OP-plaatje
Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weet
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_61481848
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:01 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weet
Whistler komt niet terug, als dat wel zou gebeuren zou ik kappen met kijken
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 september 2008 @ 20:22:41 #22
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61482207
Lechero ook Maar er wordt al aan gewerkt door Chielus

Volgens mij heeft "Mr. G" uit het einde van het vorige topic heel seizoen 3 overgeslagen ofzo...
pi_61486041
quote:
Bittorrent populairder dan legaal gratis aanbod

AMSTERDAM - De eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van de populaire tv-serie Prison Break zijn massaal gedownload via Bittorrent, terwijl ze gratis te zien zijn op de site van tv-station Fox.

Dat constateert Ars Technica op basis van cijfers van Torrentfreak. De eerste aflevering was 24 uur na de uitzending al een miljoen keer gedownload via het bestandsuitwisselingssysteem Bittorrent.

Volgens Ars Technica kiezen internetters zelfs bij gratis legaal aanbod nog voor de Bittorrentversies, omdat die handiger zouden zijn. Ze hebben op de legale streams voor dat gebruikers niet online hoeven te zijn om de afleveringen te bekijken, en niet gehinderd kunnen worden door haperende verbindingen.
Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61486163
ep1 was idd slechter dan 2. en wat is die hoofdagent een matige acteur zeg! stoor me er behoorlijk aan.
wat zou michael voor iets hebben (ivm bloedneus)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 8 september 2008 @ 22:20:56 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61486350
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef knuppelhout het volgende:
ep1 was idd slechter dan 2. en wat is die hoofdagent een matige acteur zeg! stoor me er behoorlijk aan.
wat zou michael voor iets hebben (ivm bloedneus)
Die kerel ken ik nog van Friends
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61486740
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.
Nee maar er zijn genoeg mensen die zelfs die stream van fox cappen en op internet zetten. Ik neem gewoon elke ochtend de tv versie mee
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 september 2008 @ 23:57:54 #27
130755 Kinga
versier hier
pi_61488534
tvpje voor morgen
pi_61488588
De aflevering is er in 4 uur yay
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61488646
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
Jammie!
Afranselen die bitch!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_61488847
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde

Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.

Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
pi_61488867
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde

Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.

Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
Soprano's staan dan ook op een veel hoger niveau dan prison break
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:22:26 #32
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61488949
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
De aflevering is er in 4 uur yay
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61489267
nog minder dan 4 uur
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61490513
Iemand die nu al gaat kijken?
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:14:09 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61490933
tvp zonder te kijken
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61492415
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:14 schreef RubenSosa het volgende:
tvp zonder te kijken
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61493902
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde

Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.

Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:05:30 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61494012
Sucre Ik moet ook altijd grinniken om zijn hoofd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61494232
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde
Was het maar zo'n feest
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:18:52 #40
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61495687
Matige aflevering. Dat is echt zo standaard in deze serie; echt honderd van die "oh noes, it's all over!!!! Ohnee, toch niet" momenten. Een andere ergernis aan de serie is dat elke keer als er iemand is die aan hun kant staat, die binnen 5 minuten afgemaakt wordt. (dat vond ik aan die vorige aflevering ook zo slecht, Whistler werkt tegen de Company, ok boem)

Verder vind ik de hele opzet van dit seizoen nog steeds interessant, stukken beter dan S2 iig en S3 was leuk gedaan, maar niet zo origineel als S1, ik heb er nog wel vertrouwen in, elke serie heeft alleen zo zijn minpunten...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61495759
Zo net de aflevering kunnen kijken
Als ze deze lijn zo doortrekken, kan seizoen 4 toch nog een tof seizoen worden..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61496925
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef lighted het volgende:

[..]

Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?
Ik heb er een half jaar gezeten voor m'n studie, veel gereisd in de tussentijd. Op 't laatst nog 2 weken naar het zuid oosten geweest. Daarna had ik nog een maand over tot m'n vliegtuig zou vertrekken. Prison Break was leuk op de laptop voor de avonden als we ons verveelden. Want we hadden geen TV daar.
pi_61497257
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:18 schreef Molluck het volgende:
Matige aflevering. Dat is echt zo standaard in deze serie; echt honderd van die "oh noes, it's all over!!!! Ohnee, toch niet" momenten. Een andere ergernis aan de serie is dat elke keer als er iemand is die aan hun kant staat, die binnen 5 minuten afgemaakt wordt. (dat vond ik aan die vorige aflevering ook zo slecht, Whistler werkt tegen de Company, ok boem)

Verder vind ik de hele opzet van dit seizoen nog steeds interessant, stukken beter dan S2 iig en S3 was leuk gedaan, maar niet zo origineel als S1, ik heb er nog wel vertrouwen in, elke serie heeft alleen zo zijn minpunten...
Ja .. het moment dat sucre naar michael stuurt .. run. En ze dan vluchten .. had ik het idee dat het ieder voor zich zelf was .. maar ik zat flink te vloeken toen ze weer werden gepakt .. dit leek net goedkope tijdvulling

Al moet ik nu wel zeggen dat ik het idee heb dat Mahone wordt vermoordt door die negert .. en lincoln die negert weer gaat vermoorden.

En ik snap ook nog steeds geen fuck van waar onze pedo vriend mee bezig is ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:27:16 #44
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_61500334
Heb echt genoten van het eerste seizoen, maar er zit toch wel een behoorlijk dalende lijn in. Het eerste seizoen was onrealistisch, maar nu slaat het niet eens ergens meer op.

S4 vind ik tot nu toe ronduit saai

jammer
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_61500607
Ghehe T-Bag in de nieuwe Transporter..briljant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61503417
T-Bag wordt salesman?¿?

Screenshot van de 6 Scylla houders.

[ Bericht 40% gewijzigd door FastFox91 op 09-09-2008 17:31:32 ]
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 9 september 2008 @ 17:44:07 #47
186611 Haags
pi_61503964
Ik ga hem morgenavond kijken.
Zonder wrijving geen glans
pi_61504837
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
T-Bag wordt salesman?¿?

Screenshot van de 6 Scylla houders.
Oh, nu is het duidelijk!

Er zijn scherpere foto's gemaakt van marsmannetjes die zitten te schijten dan dit....
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:23:56 #49
130755 Kinga
versier hier
pi_61504913
Oei, redelijke aflevering. Konden de spanning heel slecht vasthouden, bij mij in ieder geval... En het gaat mij allemaal net wat te snel. Car chase was saai, die neger was saai, tbag gedeelte snap ik geen hol van en waarvan is die Self nou ?
pi_61505919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef Kinga het volgende:
Oei, redelijke aflevering. Konden de spanning heel slecht vasthouden, bij mij in ieder geval... En het gaat mij allemaal net wat te snel. Car chase was saai, die neger was saai, tbag gedeelte snap ik geen hol van en waarvan is die Self nou ?
T-Bag wilt wraak nemen op Scofield, maar weet niet waar te beginnen. Hij zit nu in een huis waarvan de sleutel uit dat postpakketje komt uit die kluis. Self is van de 'politie', alleen dan veel hogerop. Alleen hij krijgt geen toestemming om verder te gaan met dit project. *fouten voorbehouden, graag verbeteringen hierop.
pi_61506081
en die baas van Self .. die heb ik ook vaker bij een TV serie gezien .. was dat niet die dude die als 1e werd doodgeschoten als hoofd van CTU bij 24 in seizoen1 ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:22:47 #52
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61506349
Gave aflevering!

Seizoen 4 komt lekker opgang zo
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61506955
Het blijft natuurlijjk nog wel spannend, maar af en toe wordt het een beetje kansloos. Zoals: "we only have 24 hours to get the card" . Dit zou je eerder verwachten in een parodie op prison break En ook dat ze uiteraard voor de 1000ste keer weer bijna vast komen maar dan op laatste moment toch weer iets vinden om het te voorkomen.
Achja wel positief dat er minder sarah michael gezeur inzat

Waar kwam trouwes die koreaan ineens vandaan bij dat busje op et laatst hij zat helemaal niet in et busje
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
pi_61507732
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef Teizzz het volgende:
Het blijft natuurlijjk nog wel spannend, maar af en toe wordt het een beetje kansloos. Zoals: "we only have 24 hours to get the card" . Dit zou je eerder verwachten in een parodie op prison break En ook dat ze uiteraard voor de 1000ste keer weer bijna vast komen maar dan op laatste moment toch weer iets vinden om het te voorkomen.
Achja wel positief dat er minder sarah michael gezeur inzat

Waar kwam trouwes die koreaan ineens vandaan bij dat busje op et laatst hij zat helemaal niet in et busje
Die hebben ze direct op de schuilplaats ingerekend toch? Daarna mocht ie lekker mee achtervolgen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_61507825
Ook weer bij.
pi_61508422
Hij was wel leuk
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:46:55 #57
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_61508906
Ik ben benieuwd wat er met T bag gaat gebeuren zal hij worden opgepakt ?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_61509034
Bruce and the picnic , wat een kansloze scenes steeds . Verder best leuk .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61510889
Sucre is echt fokking held man.
A little bit hateful
pi_61510955
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bruce and the picnic , wat een kansloze scenes steeds . Verder best leuk .
dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos, slecht geacteerd ook, en heul vaag picknick verhaal met de familie
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:19 #61
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61511327
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met T bag gaat gebeuren zal hij worden opgepakt ?
Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:19:09 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61511399
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:

dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos, slecht geacteerd ook, en heul vaag picknick verhaal met de familie
Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg

Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook

Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61511439
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg

Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook

Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
Die leeft nog man. Ze had nog een baby gebaard en de zus was er bij.

Wat ben jij voor een lugubere om te denken dat ze een baby doodmaken
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:31:57 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61511761
Dat denk ik helemaal niet? Vraag alleen naar Maricruz, het mokkel van Sucre. Waar hangt zij nu uit dan, als ze niet dood is?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61511769
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bruce and the picnic , wat een kansloze scenes steeds . Verder best leuk .
Idd
pi_61511999
Dit was toch wel slechtste aflevering tot nu toe van Prison Break, vind ik Maar ik blijf kijken verdullemes, want ik wil weten hoe het allemaal afloopt.

Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_61512333
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg

Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook

Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
Mahone vind ik zelf ook een geslaagd personage en samen met Michael ook mn favo acteur in deze serie. Al vrees ik wel dat hij vermoord wordt door die negert, Je zag in het begin al dat het niet liep tussen hem en lincoln.. dat loopt steeds beter, zijn zoontje is vermoord, en nu zegt lincoln dat hij mahone wil helpen naar het zoeken van de dader. En in een promo heb ik al gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61512359
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
Dit was toch wel slechtste aflevering tot nu toe van Prison Break, vind ik Maar ik blijf kijken verdullemes, want ik wil weten hoe het allemaal afloopt.

Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
Same here

Was eigenlijk bar slecht, maar ja we blijven steeds maar wel kijken he... (amusementswaarde nog altijd wel hoog)
Door middel van dat pasje direct de serverruimte in kunnen enzo... Ahum....

Tevens lijkt het me heel stug dat zo'n systeem, dat automatisch de zuurstof uit de ruimte haalt en de deuren gesloten houdt, toegestaan is zonder dat er enige vorm van controle of wat dan ook is of er nog een persoon in de serverruimte zit (lange zin maar wel duidelijk hoop ik)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_61512401
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:

Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
Vergelijk toch niet alles met je eigen leventje
pi_61512828
Weer een leuk aflevering, ik ben erg benieuwd wat er precies gaat gebeuren met T-Bag.
pi_61512851
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
pi_61513222
Erg coole aflevering toch weer En alle mensen die hier over de realiteitswaarde zitten te zeiken, ga dan realityprogramma's kijken, in bijna alle series gebeurt er wel eens iets uitzonderlijks.
Trouwens, nog 4 briljante quotes

"That server has got more firewalls than the devils bedroom"

"Is there a snowball in Haiti's chance...?"

"You're on an island Don."
"Then why are you still here?"

"You know, at your funeral, I'll be the first person to put the shovel in the ground"
"Great, I'll see you then!"

Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
  woensdag 10 september 2008 @ 00:31:28 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61514430
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Erg coole aflevering toch weer En alle mensen die hier over de realiteitswaarde zitten te zeiken, ga dan realityprogramma's kijken, in bijna alle series gebeurt er wel eens iets uitzonderlijks.
Bij Prison Break is het gewoon te erg, vandaar dat er veel over gezeurd wordt.
2000 light years from home
pi_61514900
Meest onrealistische aflevering die ik tot nu toe bekeken heb.
Maar ik blijf kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61514919
T bekkie mag ook wel weer wat enger doen zeg
pi_61516730
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61517116
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
Idd, dat hebben wij bij ons op het werk ook dus zo high tech is dat niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61517189
Idd, dat heb ik thuis zelfs nog voor mijn pIII server.
A little bit hateful
pi_61517724
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakken En ik wil zo graaaaaag kijken!!
I ♥ PB
pi_61518407
1 en 2 zitten toch gewoon aan elkaar vast bij sommige downloads.
A little bit hateful
pi_61519014
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
Ik vind hem juist wel tof gecast! (ik kijk geen Friends though)
Hij heeft een wat vreemde stem waardoor hij wat nerdy overkomt, maar hij is wel autoritair en heeft liefde voor zijn vaderland/gerechtigheid. Ik vind hem een tof character!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61519294
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakken En ik wil zo graaaaaag kijken!!
Nieuwsgroepen is opzich wel een hint , iig geen kans op verkeerde versies.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 september 2008 @ 14:01:03 #83
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61523383
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61523479
Hoe zit dat met volgende week? Ik neem aan dat we volgende week gewoon weer een aflevering krijgen? Kan namelijk geen promo vinden voor aflevering 4
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61523583
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61523585
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:01 schreef Chielus het volgende:
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
En bij de andere afleveringen vond je dat niet?

Ik blijf overigens gewoon lekker kijken, vind het wel leuk vermaak.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 september 2008 @ 14:17:09 #87
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_61523667
Ik vond deze aflevering wel leuk..
Vraag me alleen vanaf het begin af hoe T-Bag in godsnaam aan dat huis komt.. want dat ben ik vergeten..
------------------
pi_61523699
In 't boekje stond een adres & nummer van een brievenbus, in de brievenbus lag een envelop met een boel info, oa dat bedrijf en 't huis e.d. lijkt mij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61523861
quote:
Snap er ik niks van dat het zelfs al russisch is vertaald ? : /
Terwijl ik geen engelse promo kan vinden.

Ik ga overigens de 19e naar london toe en blijf daar tot 15 december. Feit is wel dat ik in een hostel zit, en daar niet mijn oude manier van serie's downloaden kan gebruiken .. nieuwsgroepen werkt daar niet ..
De gruwel ...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61524158
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
pi_61524373
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh

crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
pi_61524384
Ik wil C-Note terug
  woensdag 10 september 2008 @ 17:32:25 #93
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_61528358
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Molluck het volgende:

[..]

Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
Tuurlijk heb ik de vorige seizoenen gezien. Maar volgens mij is het gewoon een val waar hij nu inloopt.
Inplaats van dat hij mee gaat werken aan het Scylla gebeuren.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 10 september 2008 @ 18:31:26 #94
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61529794
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef planethugo het volgende:
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:32:46 #95
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61529829
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef ASroma het volgende:
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh

crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
Zijn commentaar over aflevering 1 en 2 zijn van dezelfde strekking. Dit zal de rest van het seizoen wel door bijven gaan. Heel de tijd kritiek, b acteur dit, ongeloofwaardig dat.

MAAR HIJ BLIJFT GEWOON KIJKEN !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:33:13 #96
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61529846
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wil C-Note terug
ik tweener
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:33:59 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529870
Snowflake to save the day

Als ie een tumor heeft schop ik die serie de deur uit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:34:19 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529878
Ik wil John terug Maar hij stierf wel tof
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61529899
C-Note, dat was pas een saai personage !

En ik zie dat Ruben dus niet alleen op Sport relt !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 10 september 2008 @ 18:36:47 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529937
Oh ja, ik word wel moe van dat "we pakken je op, ha! En nu laten we je weer gaan!Haha! En jou ook, en jij mag gaan, en jij, en jij etc etc" .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:54:19 #101
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_61530313
Prachtige 2de aflevering. Morgen de 3de
  woensdag 10 september 2008 @ 18:59:02 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61530437
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil John terug Maar hij stierf wel tof
John was idd een gaaf karakter
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61531109
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil John terug Maar hij stierf wel tof
Nee joh, die komt weer terug volgende aflevering!
Ik mis hem ook
pi_61531791
Was het niet zo dat Abruzzie weg wou! uit de serie? Ik dacht dat hij weg wou .. maar inderdaad ik mis hem zelf ook wel. Maffia related stories in tv series en films .. doen het altijd goed bij mij
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 10 september 2008 @ 19:49:43 #105
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61531895
Die score iedere keer als Michael iets stoers of intelligents gaat zeggen is echt te droog Ik klaag btw niet, maar die gast is nu echt nog slimmer en vindingrijker dan vijf MacGuyvers en vijf Jack Bauers bij elkaar zeg... volgens mij is het geen hersentumor maar is hij gewoon een Halfgod aan het worden

Mahone is inderdaad een coole karakter en het is iedere keer weer leuk als hij zijn Michael-achtige trekken uit seizoen 2 wat slimheid betreft laat zien, wat hij dit seizoen blijkbaar één keer per aflevering doet Ik vind zijn korte rol in The Dark Knight overigens ook tof!

Volgens mij vond die Company-gast het gewoon leuk om een picnick-verhaal erbij te lullen, want of hij nu wazig gaat praten tegen die gast, van waarheidsserum gaat-ie uiteindelijk tóch wel praten. Toch? Waarschijnlijk wilden ze de acteur gewoon wat meer te doen hebben aangezien hij tot nu toe een beetje een Arnie uit de eerste Terminator was.

Lachwekkend trouwens, die promo in het Russisch! Die stem voor T-Bag Wel vaag inderdaad dat het niet in het Engels is, maar al wel in het Russich [ik heb zelf niet gezocht, maar neem het aan van de poster hierboven]
  woensdag 10 september 2008 @ 20:12:54 #106
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_61532599
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:54 schreef Sjowhan het volgende:
Prachtige 2de aflevering. Morgen de 3de
Toch maar net gekeken. Heerlijk spannend weer, Mahone ga ik nu zelfs ook waarderen. Wat een geweldige vent is dat toch.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:13:53 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61532635
Mahone ken ik nog uit Grace under fire
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 september 2008 @ 20:22:43 #108
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61532913
quote:
Op woensdag 10 september 2008 20:12 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Toch maar net gekeken. Heerlijk spannend weer, Mahone ga ik nu zelfs ook waarderen. Wat een geweldige vent is dat toch.
Ja die vent wordt met de aflevering toffer!
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61533457
En het wordt steeds verder over the top... ik kon het eerste seizoen erg waarderen maar het begint nu een beetje Lost taferelen aan te nemen.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_61534397
Het eerste seizoen was natuurlijk fantastisch en het neemt langzaam af, maar toch vind ik het een heerlijke wegkijkserie. Leuke karakters, spannend, redelijke verhaallijnen en de muziek vind ik ook wel okay. Dat het niet altijd even realistisch is, boeit mij niet zo. Ik heb er lol mee en daar gaat het om.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61536745
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:49 schreef Xurk het volgende:
Die score iedere keer als Michael iets stoers of intelligents gaat zeggen is echt te droog Ik klaag btw niet, maar die gast is nu echt nog slimmer en vindingrijker dan vijf MacGuyvers en vijf Jack Bauers bij elkaar zeg... volgens mij is het geen hersentumor maar is hij gewoon een Halfgod aan het worden

Mahone is inderdaad een coole karakter en het is iedere keer weer leuk als hij zijn Michael-achtige trekken uit seizoen 2 wat slimheid betreft laat zien, wat hij dit seizoen blijkbaar één keer per aflevering doet Ik vind zijn korte rol in The Dark Knight overigens ook tof!

Volgens mij vond die Company-gast het gewoon leuk om een picnick-verhaal erbij te lullen, want of hij nu wazig gaat praten tegen die gast, van waarheidsserum gaat-ie uiteindelijk tóch wel praten. Toch? Waarschijnlijk wilden ze de acteur gewoon wat meer te doen hebben aangezien hij tot nu toe een beetje een Arnie uit de eerste Terminator was.

Lachwekkend trouwens, die promo in het Russisch! Die stem voor T-Bag Wel vaag inderdaad dat het niet in het Engels is, maar al wel in het Russich [ik heb zelf niet gezocht, maar neem het aan van de poster hierboven]
Trouwens .. als Michael echt een hersentumor zou hebben en dan de laatste aflevering hij zo in z'n bed zit en dan langzaam wegzakt .. zo'n godfather einde ..

NEE ALSJEBLIEFT NIET
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61538965
PROMO
En nee, geen rickroll
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_61539035
...Wel toevallig dat ze in die loods (achter de elektriciteitscentrale) gelijk weer telefoons etc. hadden

....En dat die post van Mahone voor 'toevallig' op die plek daar lag

.....En dat er geen extra beveiliging in die serverruimte zit Ik bedoel; er zullen maar mensen werken en het alarm gaat af, dan zitten ze daar

.....En dat Scofield 'plotseling' op het idee komt. Net of die gasten die die e-mails krijgen daar allemaal rekening mee houden


Nee nee...ik dacht dat het niet ongeloofwaardiger kon, maar toch.... pfff wat een slechte serie is het geworden! En ja ja... ik blijf het af en toe volgen....
Love is in the air!
pi_61539095
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Landgeld het volgende:
...Wel toevallig dat ze in die loods (achter de elektriciteitscentrale) gelijk weer telefoons etc. hadden :

....En dat die post van Mahone voor 'toevallig' op die plek daar lag

.....En dat er geen extra beveiliging in die serverruimte zit Ik bedoel; er zullen maar mensen werken en het alarm gaat af, dan zitten ze daar

.....En dat Scofield 'plotseling' op het idee komt. Net of die gasten die die e-mails krijgen daar allemaal rekening mee houden


Nee nee...ik dacht dat het niet ongeloofwaardiger kon, maar toch.... pfff wat een slechte serie is het geworden! En ja ja... ik blijf het af en toe volgen....
Die telefoons hadden ze bij zich, die plek was met Lang afgesproken .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61540772
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Landgeld het volgende:
...Wel toevallig dat ze in die loods (achter de elektriciteitscentrale) gelijk weer telefoons etc. hadden

....En dat die post van Mahone voor 'toevallig' op die plek daar lag

.....En dat er geen extra beveiliging in die serverruimte zit Ik bedoel; er zullen maar mensen werken en het alarm gaat af, dan zitten ze daar

.....En dat Scofield 'plotseling' op het idee komt. Net of die gasten die die e-mails krijgen daar allemaal rekening mee houden

Nee nee...ik dacht dat het niet ongeloofwaardiger kon, maar toch.... pfff wat een slechte serie is het geworden! En ja ja... ik blijf het af en toe volgen....
Server ruimte behoeft geen verdere beveiliging, ook in de huidige tijd worden die gewoon geseald als er een brand is, en al het zuurstof er uit gepompt wordt.

Mahone vroeg aan dat mokkel of ze het pakje op de 'gevraagde' plek wou neerleggen.

Je kunt de aflevering ook een uur laten duren en dat hij dan op het eind aan het idee komt .. zo werkt het niet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61540897
Sneak Peek s04 E04


en heeeeeeeeeeeeeeeel toevallig komen ze elkaar daar allemaal tegen

En degene die nog geïnteresseerd zijn in Mahone's z'n verhaal in aflevering 3 check
Fox PB website de 3 link van linksonder, wel een toffe kerel

[ Bericht 17% gewijzigd door sitting_elfling op 11-09-2008 00:27:51 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61541979
Weer een vette aflevering. Promo van 4 ziet er ook weer leuk uit
pi_61542106
quote:
Op woensdag 10 september 2008 18:33 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

tweener
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 11 september 2008 @ 06:51:23 #119
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_61542574
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Die telefoons hadden ze bij zich, die plek was met Lang afgesproken .
Juistem. Ik kan me niet echt herinneren dat Mahone daar eerder al pakketjes al had opgehaald trouwens (terwijl hij dat wel zei tegen Lang)
  donderdag 11 september 2008 @ 13:42:28 #120
130755 Kinga
versier hier
pi_61549329
Idiote vraag misschien na 3 seizoenen. Is het ooit duidelijk gemaakt waarom de broers een andere achternaam hebben?
  donderdag 11 september 2008 @ 13:45:21 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61549380
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef Kinga het volgende:
Idiote vraag misschien na 3 seizoenen. Is het ooit duidelijk gemaakt waarom de broers een andere achternaam hebben?
Michael wilde toch niets met zn vader te maken hebben of zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61550097
quote:
Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef Kinga het volgende:
Idiote vraag misschien na 3 seizoenen. Is het ooit duidelijk gemaakt waarom de broers een andere achternaam hebben?
Pa had de naam Burrows als achternaam, Ma had de achternaam Scofield.
Toen ze nog samen waren kwam er een kindeke genaamd Lincoln die nam de naam van z'n vader over.

Mama was weer zwanger, maar plots ging pa er van door en liet niks meer van zich horen. Michael had daar dusdanig de pest in dat hij de achternaam van z'n moeder heeft overgenomen, Scofield dus.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61550746
Ik erger me dood aan Don (degene die het project Scylla in handen heeft), wat acteert die vent slecht zeg...
pi_61551486
promo van 4 ziet er wel leuk uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Frontpage donderdag 11 september 2008 @ 15:10:07 #125
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_61551636
Zo ben weer helemaal bij, heerlijke opening weer
  donderdag 11 september 2008 @ 16:06:49 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61553170
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:41 schreef SallySellsSalt het volgende:
Ik erger me dood aan Don (degene die het project Scylla in handen heeft), wat acteert die vent slecht zeg...
Hij acteert juist goed, de slechtste acteur is nog steeds Wennie Miller hoor .
2000 light years from home
pi_61555112
quote:
Op donderdag 11 september 2008 16:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij acteert juist goed, de slechtste acteur is nog steeds Wennie Miller hoor .
Welke scene vond je 'm dan slecht spelen en waarom?
pi_61555465
Aflevering 3 vond ik tegenvallen. Lekker voorspelbaar allemaal.
TVP
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  donderdag 11 september 2008 @ 17:36:52 #129
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_61555701
Wel heel 'toevallig' dat alle Scylla-kaartholders 'gezamenlijk' op 1 plek waren. Als je jezelf serieus neemt doe je dat niet; waarom verdeel je Scylla anders in 6 delen en geef je het allemaal aan iemand anders? Dan zorg je dat die mensen elkaar niet kennen en dus ook geen informatie prijs kunnen geven.

En hoe weet Scofield dat dat de kaartholder zijn? Staat dat op hun voorhoofd ofzo?
  donderdag 11 september 2008 @ 19:56:26 #130
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_61559227
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef SnuggLe het volgende:
Wel heel 'toevallig' dat alle Scylla-kaartholders 'gezamenlijk' op 1 plek waren. Als je jezelf serieus neemt doe je dat niet; waarom verdeel je Scylla anders in 6 delen en geef je het allemaal aan iemand anders? Dan zorg je dat die mensen elkaar niet kennen en dus ook geen informatie prijs kunnen geven.

En hoe weet Scofield dat dat de kaartholder zijn? Staat dat op hun voorhoofd ofzo?
The Company wilt blijkbaar meer met de gegevens gaan doen; er waren toch opdrachten ook?

Het hoofd van The Company was er ook bij, dat maakt het rondje wel wat duidelijker.
  donderdag 11 september 2008 @ 21:36:40 #131
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61561865
bla bla bla, het is fictie en het kijkt lekker weg, niet zeuren dat er niks van klopt!
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61562607
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

The Company wilt blijkbaar meer met de gegevens gaan doen; er waren toch opdrachten ook?
Ze hebben inderdaad de gegevens nog nodig, want anders konden ze de kaarten wel wissen/deleten/slopen.
pi_61567408
quote:
Op donderdag 11 september 2008 17:36 schreef SnuggLe het volgende:
Wel heel 'toevallig' dat alle Scylla-kaartholders 'gezamenlijk' op 1 plek waren. Als je jezelf serieus neemt doe je dat niet; waarom verdeel je Scylla anders in 6 delen en geef je het allemaal aan iemand anders? Dan zorg je dat die mensen elkaar niet kennen en dus ook geen informatie prijs kunnen geven.
zouden al die kaartholders ook een viagra advertentie achter een in-gaten-geknipte astrologie advertentie hebben gehouden, om de geheime plek te ontmaskeren?

so how's your evening so far?
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:44:09 #134
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_61567517
quote:
Op donderdag 11 september 2008 21:36 schreef Prowl het volgende:
bla bla bla, het is fictie en het kijkt lekker weg, niet zeuren dat er niks van klopt!
Dat het fictie is betekent niet dat het onrealistisch hoeft te zijn.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:27:41 #135
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61572590
Heeft er iemand al theorieen wat dat getal 10.000 betekende, dat die kale aan Tuxhorn liet zien?

En over die briefjes gesproken, in de eerdere korte scenes dat die kale in beeld kwam, werd er min of meer geoppeerd dat ie stom zou zijn, omdat ie alle bevelen en dingen via die briefjes liet zien. Inmiddels praat ie gewoon, een beetje vreemd of niet?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61572627
10.000 casualties .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61572734
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
10.000 casualties .
de vraag is natuurlijk met WAT? Een nuke? Een ziekte? etc. etc. ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61572775
Iets chemisch, ik verwacht echt dat ze terugkomen op die kale in 't labo aan 't eind van S2 .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:41:34 #139
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61572884
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iets chemisch, ik verwacht echt dat ze terugkomen op die kale in 't labo aan 't eind van S2 .
Ohja, dat was vlak voordat ze naar SONA gingen, wat werd daar ook alweer gezegd? Werd er iets gezegd?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61573804
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ohja, dat was vlak voordat ze naar SONA gingen, wat werd daar ook alweer gezegd? Werd er iets gezegd?
Dat het ontsnappen in Scofield zijn bloed zit. Of zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:49:02 #141
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_61577150
Wat een lauwe but is dit seizoen zeg. Ik heb me na de season premiere voorgenomen niet meer te kijken. Veels te ver gezocht alles. Waarom in godsnaam, zou de politie zon team van nerds en boeven samenstellen om een of ander ding uit een huis te jatten. En ze lopen zo binnen. Dat had deputy doofy nog kunnen doen. Waarom niet gewoon een swat team naar binnen sturen en klaar. En die fuckin stem van scofield. Hij praat constant alsof alles wat hij zegt superspannend is, en niemand anders het mag horen. Bah, zo'n goede serie. met goede acteurs. Verneuken ze het zo. Ze hadden het beter bij seizoen 2 kunnen houden. Dit seizoen is echt lachwekkend slecht. Ben ik de enige die dit vind?
"Damn you, vile woman!"
  vrijdag 12 september 2008 @ 15:13:20 #143
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61577725
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 14:49 schreef Gi1337 het volgende:
Wat een lauwe but is dit seizoen zeg. Ik heb me na de season premiere voorgenomen niet meer te kijken. Veels te ver gezocht alles. Waarom in godsnaam, zou de politie zon team van nerds en boeven samenstellen om een of ander ding uit een huis te jatten. En ze lopen zo binnen. Dat had deputy doofy nog kunnen doen. Waarom niet gewoon een swat team naar binnen sturen en klaar. En die fuckin stem van scofield. Hij praat constant alsof alles wat hij zegt superspannend is, en niemand anders het mag horen. Bah, zo'n goede serie. met goede acteurs. Verneuken ze het zo. Ze hadden het beter bij seizoen 2 kunnen houden. Dit seizoen is echt lachwekkend slecht. Ben ik de enige die dit vind?
Scofield heeft analytisch, organisatorisch en plannend talent, het is niemand gelukt ooit uit Fox River/Sona te ontsnappen en daarom kiezen ze hem. Ze blackmailen hem om samen te werken met mensen die hij al langer kent en daarbij blijkt Mahone ook nog eens super nuttig.

Of je dit idee nu geloofwaardig vindt of niet, ik vind de uitwerking ervan heel goed geslaagd. Ik snap niet dat iedereen altijd zo zit te zeiken over vergezocht of ongeloofwaardig. Ik weet niet hoe het kijkcijferswise zit, maar ik denk dat we wel kunnen zeggen dat 24 een van de meest succesvolle series ooit is, alsof dat niet ongeloofwaardig is...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61577774
Ik vind dat die zeikers eindelijk eens echt moeten kappen met kijken, wan dat is er nog geen een gelukt, en daarom is de serie een succes.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61581506
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat die zeikers eindelijk eens echt moeten kappen met kijken, wan dat is er nog geen een gelukt, en daarom is de serie een succes.
Pcies.
De topics worden ook verneukt hierdoor voor de mensen die PB wel met plezier kijken en sommige dingen voor lief nemen zoals je altijd in een serie moet doen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:54:04 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61581572
Nou zeg, je mag toch best je mening eens geven al dan niet negatief. Komaan zeg. Als je plezier daar al door vergald wordt
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:22:30 #147
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61583673
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind dat die zeikers eindelijk eens echt moeten kappen met kijken, wan dat is er nog geen een gelukt, en daarom is de serie een succes.
Ik zal als ik jou was de moeite niet meer nemen hoor om dit te vragen. Er zitten hier echt een paar figuren die het verzieken voor de rest, en alles van de serie ongeloofwaardig vinden en slecht en bla bla bla. en zeggen als het nu niet beter wordt ga ik niet meer kijken enzo, of zeggen ik neem me voor niet meer te kijken, die reageren doodleuk de week erna weer met dezelfde lap tekst.

Natuurlijk mag men hier kritiek hebben, maar als je zegt dat je niet meer wilt kijken en dan doodleuk toch weer heel de aflevering download om alleen even te zeiken hier op fok, dan spoor je echt niet hoor.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61586013
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Natuurlijk mag men hier kritiek hebben, maar als je zegt dat je niet meer wilt kijken en dan doodleuk toch weer heel de aflevering download om alleen even te zeiken hier op fok, dan spoor je echt niet hoor.
Mag je wel zeggen dat het eigenlijk geen reet voorstelt maar dat je toch die ene keer per week 40 minuten eraan besteedt omdat het als tijdvulling er nog wel net doorkan?
pi_61586305
Vandaag in Media Markt Rotterdam centrum draaide PB seizoen 3. Ik zag net het stukje dat Bellick die plee in Sona moest gaan schoonmaken Humoristisch
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_61589682
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag in Media Markt Rotterdam centrum draaide PB seizoen 3. Ik zag net het stukje dat Bellick die plee in Sona moest gaan schoonmaken Humoristisch [ afbeelding ]
Klein stukje daarvoor dat ie strompelend in z'n onderbroek rondliep was helemaal mooi
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_61593432
Whine jank jank kutaflevering wordt steeds slechter ik stop met volgen allemaal kut





Vette aflevering weer!
.
pi_61608606
Uitstekende aflevering! Heb weer genoten.

Ja, het wordt erg uitgemolken, maar toch kan er geen andere serie aan tippen .
pi_61623046
Sarah
pi_61623058
quote:
Op zondag 14 september 2008 16:33 schreef no1uknow het volgende:
Sarah
Neukertje van Bellick.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61631936
Dikke shit weer. Ik vind persoonlijk Mahone en T-Bag de meest interessante personages op het moment, wat Scofield allemaal uitvoert kan me geen anus ballen.
  maandag 15 september 2008 @ 20:00:15 #156
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_61654962
Morgen is het weer zover
------------------
  maandag 15 september 2008 @ 20:04:02 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61655127
Ik zag T Bag laatst in een andere serie, hij leek daar bijna normaal
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61665171
Over een paar uur is het weer zover!!
pi_61665184
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 01:21 schreef Franktastic het volgende:
Over een paar uur is het weer zover!!
hoe laat dan?
..///
pi_61668168
en er is weer een nieuwe aflevering. Ik was bijna al weer vergeten dat er 1 was
Toch maar ff zien nu.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61669113
Hmm, vond dit een beetje een 'tussendoor aflevering'.

Jammer dat onze medicijnman van The Company nog niet in contact is gekomen met Michael en Lincoln.
pi_61670733
Vanmiddag kijken.
pi_61671264
Ik vind het trouwens wel erg toevallig dat en Laos, en Tsjaad, én Denemarken olie-exporterende landen zijn. Laos dan wel op zeer kleine schaal, maar dat werd ook gezegd.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61671613
Zo, gisteren meteen de 3 afleveringen bekeken.
Wel wennen, nu de omgeving zo totaal anders is.
Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden dit seizoen!
pi_61674100
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
A little bit hateful
pi_61674267
Ik ben wel benieuwd wat die computer vent te verbergen had voor Linc.
pi_61674350
Vond m dit keer beetje tegenvallen

Maar die secretaresse zag er inderdaad niet verkeerd uit
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61674352
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
Shannon Lucio
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:23:04 #169
130755 Kinga
versier hier
pi_61675863
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Irrem het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die computer vent te verbergen had voor Linc.
  dinsdag 16 september 2008 @ 15:24:10 #170
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61675898
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Irrem het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die computer vent te verbergen had voor Linc.
Ja idd, toen ie alles wegklikte stond er 'system status' op iets van 90% ofzo, had dat nog iets te betekenen?

En nu die Xing dood is (omdat T-bag geen contact opnam zoals Whistler wel gepland had), betekent dat dat het spoor doodloopt?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61678079
Argh ik irriteer me mateloos dat elk plan van Linc misgaat
Kan niks een keer soepel gaan zoals bij deze jongens :

I love it when a plan comes together!
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:22:24 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61679351
Weer bekeken.
Die computerboy voert iets in z'n schild uit, maar wat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61680065
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
Lindsay uit The O.C.
Tering, nu lijkt ze nog geiler
pi_61680918
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:37 schreef Ogala het volgende:
Argh ik irriteer me mateloos dat elk plan van Linc misgaat
Kan niks een keer soepel gaan zoals bij deze jongens :
[ afbeelding ]
I love it when a plan comes together!
ICH LIEBE ES WENN EIN PLAN FUNKTIONIERT
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:41:23 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_61681484
Ik vond idd het A-team gehalte hoog.... wel humor toch
pi_61681766
Misschien ook wel, ik vond de aflevering bedroevend slecht, maar dat kwam eigenlijk alleen maar door het sara/michael gehannes .. en het stukje van sara zelf, zo naief .. gatverdariie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61682863
Altijd weer die Turken
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:11:13 #178
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61684001
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:51 schreef Asgard het volgende:

[..]

Lindsay uit The O.C.
Tering, nu lijkt ze nog geiler
Omg, is zij dat?! In The O.C. vind ik haar niet veel bijzonders, maar hier was ze inderdaad heel goed te doen

Ik vind Sara tot nu toe nog niet echt iets toevoegen [behalve alles de soep in laten lopen], wel jammer aangezien ik haar destijds in seizoen 1 [en in s2 ook nog wel op zich] een goede rol vond hebben. De plan van Michael deze aflevering om als politieagent vermomd te gaan vond ik heel vermakelijk in ieder geval

De whizzkid had gewoon 4x dezelfde kalender en 4x hetzelfde adresboek openstaan... daarachter was een "System Manager" volgens mij en er stond een tumbler-slot afgebeeld dus ik denk dat hij zijn laptop vergrendelde ofzo?

Ik kan niet wachten totdat Mahone die Company-gast ziet volgende week
pi_61685199
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:23 schreef Irrem het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat die computer vent te verbergen had voor Linc.
Naaktfoto's van Miss. Tabak. :$
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:11 schreef Xurk het volgende:
De whizzkid had gewoon 4x dezelfde kalender en 4x hetzelfde adresboek openstaan... daarachter was een "System Manager" volgens mij en er stond een tumbler-slot afgebeeld dus ik denk dat hij zijn laptop vergrendelde ofzo?
Printscreen
De voorste drie zijn weekly en de achterste drie zijn monthly. Wat heeft dit te betekenen?

Destination met coördinaten. Volgens mij gaat meneer vluchten. Even kijken welke plaatsen de coördinaten hebben. Printscreen
1
2
3
                                            ..256         154 764 193 600
16-23-03     128.250.568.002      123.230.658.256         154 764 193 600
16-23-R      128.250.568.032      123.230.658.256         154 764 193 600

Volgens mij is het zoiets.

Volgens mij zit het ergens in Duitsland, even kijken hoe google maps precies werkt met die dingen. Hebben ze misschien iets gezegd over Europa?

Oh wacht, heb nog een printscreen, en daar staat time, source., path, en destination. Daarboven staat Emailtracker.

Adress & Contacts

Waarom zou niemand dat mogen zien?

[ Bericht 26% gewijzigd door FastFox91 op 16-09-2008 21:18:22 ]
pi_61685631
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef FastFox91 het volgende:


Printscreen
De voorste drie zijn weekly en de achterste drie zijn monthly. Wat heeft dit te betekenen?
Hoezo zoveel verbazing? Het is gewoon de agenda van die mevrouw. Lincon vroeg of hij nog wat meer op heeft kunnen pikken dan alleen de kaart. Telefoons. Pda etc. Natuurlijk staat daar leuke dingen in van zo'n important persoon.
A little bit hateful
pi_61685677
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef Markkk het volgende:

[..]

Shannon Lucio
Hmm haar foto's vielen wel wat tegen, maar in de serie goddamn!!!!!!

Wel jammer dat we nu al weten dat mr cole haar probeert te gaan bangen. Brrrr. Vies..
A little bit hateful
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:04:12 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61688138
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:27 schreef Markkk het volgende:

[..]

Shannon Lucio
OMFG!!!!! Lindsey!!!

I love that girl

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 16-09-2008 22:11:17 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61688188
Komt er nu ook nog een Chinese maffia verhaallijn?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:23:51 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61688761
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:05 schreef Suijk het volgende:
Komt er nu ook nog een Chinese maffia verhaallijn?
Scofield op de boot naar China !
2000 light years from home
pi_61688930
het deed me in eens wel denken aan 24, dat seizoen waar het eindigt met dat je het idee hebt bij 24 alles en peis en vree is .. wordt hij in de laatste aflevering genakt door chinezen japanners ofzo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61689071
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:04 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

OMFG!!!!! Lindsey!!!

I love that girl
vond haar in the o.c echt super irritant
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:48:28 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61689536
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef Markkk het volgende:

[..]

vond haar in the o.c echt super irritant
serieus? Wat een geweldige verschijning, ben helemaal opnieuw verliefd

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_61689688
Het is abracadbra aan het worden
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_61690263
Onze goede vriend The Terminigger gaat Sara pakken!!!!11

Ik moest lachen om Linc die "WHUUUHHWW???" zei aan de telefoonlijn Geinige aflevering, ben benieuwd naar volgende week
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_61694198
s5 is anders maar toch blijf ik het leuk vinden. Het sara/michael gehannes begint op een soap te lijken maar goed misschien doen ze dat wel met een reden. T-bag en Mahone vind ik dit seizoen de toppers.

Afl 5 Preview


Afl 5 Promo
pi_61694798
Ik denk dat ik afhaak na het zien van seizoen 3. De serie lijkt z'n wortels kwijt te zijn. Zal binnenkort maar eens beginnen met een andere serie
  woensdag 17 september 2008 @ 11:29:09 #192
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_61698184
Vanavond maar eens nieuwe aflevering kijken.
------------------
pi_61703858
ik vond het een goede aflevering dit keer!
Grappig dat die Mahone nu achter die zwarte moordenaar aangaat Misschien kan hij Sarah redden....
Love is in the air!
pi_61704938
Ben ook weer bij.
pi_61707307
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Scofield op de boot naar China !
Het is 24 niet
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_61708749
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hmm haar foto's vielen wel wat tegen, maar in de serie goddamn!!!!!!
full stops and exclamation marks
pi_61709529
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....



Die?
pi_61709623


  woensdag 17 september 2008 @ 19:17:21 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61709683
Goddamn wat treurig
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61709721
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Goddamn wat treurig
pi_61709751
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Goddamn
full stops and exclamation marks
  woensdag 17 september 2008 @ 19:19:43 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61709754
DAN WIL IK NU LINCOLN GIFJES
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61709834
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
DAN WIL IK NU LINCOLN GIFJES
Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurig
pi_61711156
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Goddamn wat treurig
Halt diene fucking schedel ja. Okkthnxbb
A little bit hateful
pi_61711198
Die tieten van dr
  woensdag 17 september 2008 @ 20:05:45 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61711237
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurig
Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaal
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61711371
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaal
Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaal
  woensdag 17 september 2008 @ 20:12:14 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61711452
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaal
Er wordt alleen TIETUHH gepost, schei toch uit
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61711573
NEVAAAAAAARRR
  woensdag 17 september 2008 @ 21:02:51 #210
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61713394
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 17 september 2008 @ 21:06:49 #211
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_61713525
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Viel mij ook al op idd, volgens mij is het pas sinds deze EP.
pi_61713556
Nee sinds john doe had ie het al.
A little bit hateful
pi_61713740
Oh nee toch niet, daar is hij gewoon naakt.
A little bit hateful
pi_61713819
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Hij had een henna tattoo genomen toen ze wat uurtjes vrij waren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61713992
Dit is gewoon een verkapt bagger topic geworden mèn

Of is het helemaal niet verkapt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_61714023
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook

Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
pi_61714107
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook

Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Hey het zou geen prison break zijn zonder de wet van murphy
A little bit hateful
pi_61716121
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook

Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Het zou me niet verbazen als mahone het loodje legt tegen die neger.. die negert zeg maar een soort mahone in seizoen 2 .. om de 2 / 3 aflvering een acteur uit de serie knallen

Ik neem trouwens wel aan dat dit het laatste seizoen is, heb laatst een interview met Wentworth gezien en daarin zei hij zelf ook dat seizoen 1 het beste was, en sinds dien niet meer bij dat niveau zijn gekomen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_61716205
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik had verwacht dat die gast geëxecuteerd werd.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61716906
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
pi_61717466
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook

Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Same
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
Vroeg ik me ook al af
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_61717561
Die Chinees zal nummertje 3 wel hebben, inleiding op volgende week .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 17 september 2008 @ 22:50:03 #223
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_61717879
onze mannen en vrouw krijgen hulp uit onverwachte hoek.. de Chinese maffia wil de Company neerhalen en de United States van achter de schermen gaan regeren.. zo moeilijk is het niet.. toch?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 17 september 2008 @ 23:02:11 #224
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61718386
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
Volgens het vogelboekje had T-Bag contact op moeten nemen met Xing, die spleetoog die neer werd gestoken. Je zag dus dat hij moest vertellen dat er geen contact op was genomen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 17 september 2008 @ 23:35:08 #225
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_61719599
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zonder te lezen. Wie is die secretaresse van mister white? Damn!....
So it ain't just me...

Tevens tvp.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_61727033
ive been made yeah yeah i am so coool hehehe

burrows
  donderdag 18 september 2008 @ 11:43:24 #227
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_61727360
Erg geërgerd aan de stomme domme actie van Sarah. Vrouw, denk na!
En dan die Don die niet kan acteren...

Die zwarte koelbloedige moordenaar brrr...zelfs T-bone is er niets bij. Btw, soms heb ik meelij met hem, hij is een loser.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
pi_61727489
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:43 schreef Sowflow het volgende:
Erg geërgerd aan de stomme domme actie van Sarah. Vrouw, denk na!
En dan die Don die niet kan acteren...

Die zwarte koelbloedige moordenaar brrr...zelfs T-bone is er niets bij. Btw, soms heb ik meelij met hem, hij is een loser.
T-bone
pi_61729830
ik vind vooral die naam Don Self nogal komisch. Net als Bruce Banning, moet ik altijd aan de hulk denken
pi_61737114
Die don kan inderdaad niet acteren. Aan de andere kant speelt hij wel heel goed de rol van hulpeloze, onbegrepen rechercheur waar niemand naar luistert
pi_61738590
Net gekeken, wel weer een leuke episode
pi_61767871
De spanning is er toch wel een beetje uit nu. Zeker vergeleken met de eerste 2 seizoenen....
  zaterdag 20 september 2008 @ 00:07:08 #233
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_61772882
Hier zie je SARA weg rennen van die grote paard.

Screens :


The Way The World Ends...
pi_61778870
Maandag komt afl. 5 in USA op tv?
pi_61778930
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 20 september 2008 @ 16:50:55 #236
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_61782292
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Maandag komt afl. 5 in USA op tv?
Yes!
The Way The World Ends...
pi_61786956
Baggeraflevering dit. Echt een moetje tussendoor.

En Sara, domme teringkoe .
pi_61786989
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef JOHAN410 het volgende:
Misschien zat ik niet op te letten maar waar sloeg dat op met die dekselse Chinezen?
Iets van: "Pfeiffer (T-Bag) is niet op komen dagen met Sylla." Oke....
pi_61787049
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die?


Ja, who the fuck is dat ? omfg...
pi_61787088
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef golfer het volgende:
Weer bekeken.
Die computerboy voert iets in z'n schild uit, maar wat?
Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.

Maar even serieus: ik denk dat die hacker voor the Company gaat werken ofzo, omdat de rest van het team zo onaardig tegen hem doet .
pi_61787117
Whistler had een afspraak met Xing om Scilla af te geven. Maar aangezien hij vermoord is is hij niet op komen dagen, en T-Bag was nog niet zo ver dat hij dat al snapte, is die Xing dus vermoord.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_61787185
http://www.imdb.com/name/nm0460694/bio
quote:
Before getting the part of T-Bag in "Prison Break" (2005), he considered becoming a park ranger to support his family, due to the 'phasing out of the middle-class actor'.

During filming of Hitman (2007), his Danish co-star Ulrich Thomsen jokingly confided in him that his last name, "knepper", is in fact a dirty word in Danish.
.

Knepper betekent fucking .
  zaterdag 20 september 2008 @ 21:33:01 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61788191
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij wil een afspraakje met mevrouw Tabak.

Maar even serieus: ik denk dat die hacker voor the Company gaat werken ofzo, omdat de rest van het team zo onaardig tegen hem doet .
Nee natuurlijk niet. Hij gaat dood in een dramatische scene.
2000 light years from home
pi_61837786
fucking hell, vorige week vergeten te kijken. Snel even downloaden en checken dus voor morgen!!!!!11111
pi_61842710
Laatste 4 uur vrij en daardoor mis ik ook nog een tussenuur. Lekker vroeg vrij om Prison Break, Heroes en Chuck(pre-release) te kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door FastFox91 op 23-09-2008 11:46:22 ]
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:18:00 #247
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:38:24 #248
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61846613
Die aflevering

En toch vond ik het weer vermakelijk
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61848315
Stopt ie bij jou ook als die kale binnenloopt in het kantoor? Oftewel, is dat het einde van de aflevering? Ik heb een heeeel vage gedownload die ik alleen met VLC kan afspelen, maar waarbij ik geen tijdsbalk of iets dergelijks heb.

edit: nvm, ik heb een verkeerde

[ Bericht 22% gewijzigd door Rnnz op 23-09-2008 13:00:36 ]
pi_61849042
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
pi_61849166
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61850433
Ik vond em goed, ben vooral benieuwd wat er gebeurt met Gretchen en die neger, of Mahone hem kan achterhalen.
pi_61851515
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes !
Herkenbaar.
pi_61852730
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes !
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:24:39 #255
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61852922
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:

[..]

Daarom keek ik prison break voor Heroes
.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61855164
Goede aflevering, beter als de vorige iig
pi_61855578
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes !
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.

Kijk anders eens deze serie .
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:20:52 #258
197512 Joe.
Super Joe.
pi_61855711
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).

Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_61856026
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:20 schreef Joe. het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).


Dat is toch echt iets heel anders..
pi_61856231
Die SFX van die man die werd dood gestoken door Gretchen zit ook in Starcraft
pi_61858244
Toffe ep
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
Die SFX van die man die werd dood gestoken door Gretchen zit ook in Starcraft
Ik herkende hem ook ergens van, maar niet Starcraft
Volgens mij Half-Life ofzo?
pi_61861856
Zeker wel Starcraft, iets met een Firebat. Of een research (academy) of als je hem aanklikt of als ie doodgaat iets in die geest

OT: Sterke aflevering die bij mij in ieder geval voor veel kijk plezier zorgde
pi_61861952
Zeker een sterke aflevering, spannend.
sig verwijderd door FA
pi_61862392
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef unaco het volgende:
Zeker wel Starcraft, iets met een Firebat. Of een research (academy) of als je hem aanklikt of als ie doodgaat iets in die geest

OT: Sterke aflevering die bij mij in ieder geval voor veel kijk plezier zorgde
Ik heb het even opgezocht en die SFX heet "The Howie Scream"


Is in heel wat games gebruikt maar zover ik weet als eerste in Starcraft voor idd bij Academy
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:01:41 #265
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61862541
Michael heeft dus geen hersentumor, aangezien het iets is waar hij in zijn jeugd al eens last van heeft gehad... en Mahone is nog steeds bad-ass.

Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:







Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
pi_61863349
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
[ afbeelding ]
pi_61864571
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Michael heeft dus geen hersentumor, aangezien het iets is waar hij in zijn jeugd al eens last van heeft gehad... en Mahone is nog steeds bad-ass.

Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Wat een superbabe is het toch ook ... dat pakje mag ze vaker aandoen hoor.

Goede reden trouwens om Prison Break in HDD-kwaliteit te bekijken...
pi_61865078
Dat stukje over 'bad Mexican' net nat het verorberen van die Mexciaan door T-bag is voor mij tot nu toe het beste stukje!
Hoe verzinnen ze het?
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:21:33 #269
177219 Maurari
out of our depth
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:49:54 #270
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61866514
Dat vond ik echt zo een ontzettend sullige shot
pi_61867167
Iemand site waar het te downloaden valt?

Had net zo'n neppe
  woensdag 24 september 2008 @ 07:56:51 #272
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61868866
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:21 schreef Maurari het volgende:
hihi
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61869777
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:

[..]

Daarom keek ik prison break voor Heroes
Wat denk je dat ik heb gedaan ?
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.

Kijk anders eens deze serie .
Hmm, MacGyver
Bedankt voor de tip !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61869998
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Thnx Xurk, you're the man
pi_61870210
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Dit is haar werkoutfit. Ben benieuwd wat ze als vrijetijd aan heeft...
pi_61870755
WTF, ik zag ineens S4 afleveringen voorbij komen op een site Hoe kan dat nou na zo'n belabberd einde van vorig seizoen, na 12 afleveringen ofzo was het? Nouja, ben aan t neerladen en ga zsm even bijkijken.
Where facts are few, experts are many.
pi_61871011
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 22:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een superbabe is het toch ook ... dat pakje mag ze vaker aandoen hoor.

Goede reden trouwens om Prison Break in HDD-kwaliteit te bekijken...
Moet ik daarvoor een tv met HDD kopen :S. Ga dan uit ofzo, zie je vrouwen op zijn scherpst.

Maar dit wordt zo wel een mooi seizoen. Ik vind het verhaal goed gekozen, je krijgt zo eigenlijk iedere aflevering een apart verhaal en dan straks ook nog de grote inbraak. Alleen hoop ikd at er straks iets meer van Scofields briljantie naar voren komt.
pi_61872243
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Moet ik daarvoor een tv met HDD kopen :S. Ga dan uit ofzo, zie je vrouwen op zijn scherpst.

HDD was een woordspeling, oetlul.

En in welke kroeg kom jij zulke dames als hierboven tegen ?
pi_61872348
Preview Episode 6

Mahone

  woensdag 24 september 2008 @ 11:11:49 #280
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_61872425
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:08 schreef Exterminator het volgende:
Preview Episode 6

Mahone

Previews are for wussies
------------------
pi_61872571
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:04 schreef pberends het volgende:
HDD was een woordspeling, oetlul.
Oh, echt supergrappig!
pi_61873805
ben benieuwd wat gretchen de komende afleveringen gaat doen

voor de rest mogen ze t-bag wel iets meer in zijn oude element laten terugkomen
pi_61873878
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:00 schreef ASroma het volgende:
ben benieuwd wat gretchen de komende afleveringen gaat doen

voor de rest mogen ze t-bag wel iets meer in zijn oude element laten terugkomen
Dat gaat snel komen denk ik aangezien hij in deze aflevering die chick zowat bedroog en ook omdat Bellick en Sucre naar hem op zoek zijn
  woensdag 24 september 2008 @ 12:17:39 #284
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61874236
ff gemist schijnbaar, maarruh: ze hadden bij die neger door zn kantoormuur zitten boren. Dude komt terug, maar ziet er niks meer van?
Zelfde voor die kluis...
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 24 september 2008 @ 12:43:36 #285
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61874851
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef matthijst het volgende:
ff gemist schijnbaar, maarruh: ze hadden bij die neger door zn kantoormuur zitten boren. Dude komt terug, maar ziet er niks meer van?
Zelfde voor die kluis...
Ja dat is het manco van prison break...kun je beter niet op letten anders is het niet meer leuk om te kijken.Teveel toevalligheden...

Net als stil gaan staan voor die villa met 30 securitys en dan ene half uur gaan zitten staren hoe het met de beveliging zit

Vond gisteren wel de minste aflevering tot nu toe, weinig actie.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61874958
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:43 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja dat is het manco van prison break...kun je beter niet op letten anders is het niet meer leuk om te kijken.Teveel toevalligheden...

Net als stil gaan staan voor die villa met 30 securitys en dan ene half uur gaan zitten staren hoe het met de beveliging zit

Vond gisteren wel de minste aflevering tot nu toe, weinig actie.
Idd, dat is mijn manier om "fan te blijven". Dat soort rare onlogische dingen "negeren" en genieten van de spanning .
Vond idd deze en de vorige een stuk minder actie. Maar denk dat het binnekort wel gaat losbarsten. Ze moeten ook een keer echt problemen krijgen met het vinden van een Scylla kaart, tot nu toe fixen ze elke aflevering er 1. Beetje stom als het bij de andere 3 te gaan ook zo makkelijk blijft. Ook benieuwd wat precies het verhaal rond dat "Laos" gebeuren is.
pi_61875119
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:17 schreef matthijst het volgende:
ff gemist schijnbaar, maarruh: ze hadden bij die neger door zn kantoormuur zitten boren. Dude komt terug, maar ziet er niks meer van?
Zelfde voor die kluis...
ze hadden toch eerst een kast weggeschoven ofzo,

die hebben ze dan weer ervoor geschoven
pi_61875383
vooral dat boren in de kluis slaat nergens op, hij opent de kluis en je ziet he-le-maal niets
pi_61875547
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef planethugo het volgende:
vooral dat boren in de kluis slaat nergens op, hij opent de kluis en je ziet he-le-maal niets
Idd, toen had ik wel zo iets van
pi_61875883
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:17 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Oh, echt supergrappig!
Nee, jij trekt volle zaken, mafketel.
pi_61876294
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, jij trekt volle zaken, mafketel.
Zeg ik dat dan?

Die scene met die kluis was inderdaad erg zwak. Maar zover moet je bij Prison Break niet doordenken, want het is allemaal erg toevallig.
  woensdag 24 september 2008 @ 15:05:18 #292
130755 Kinga
versier hier
pi_61878091
Trouwens, heeft Mahone zijn pilletjes opeens ook niet meer nodig?
  woensdag 24 september 2008 @ 15:33:59 #293
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61878670
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.

En dat gat dat ze boorden zat achter een kast idd.
pi_61878679
Vreemd genoeg nog geen minuut gezien van seizoen 4.
pi_61878793
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.

En dat gat dat ze boorden zat achter een kast idd.
je zou kunnen zeggen dat het bij prison break hoort idd, maar je zou ook kunnen stellen dat het misschien gemakzucht is van de makers om het allemaal net ff wat beter uit te werken, net als in seizoen 1 bijvoorbeeld....
pi_61878844
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:08 schreef planethugo het volgende:
vooral dat boren in de kluis slaat nergens op, hij opent de kluis en je ziet he-le-maal niets
Michael heeft vast het geboorde cirkel teruggeplaatst op z'n plek.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  woensdag 24 september 2008 @ 15:50:41 #297
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61879059
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef ASroma het volgende:

[..]

je zou kunnen zeggen dat het bij prison break hoort idd, maar je zou ook kunnen stellen dat het misschien gemakzucht is van de makers om het allemaal net ff wat beter uit te werken, net als in seizoen 1 bijvoorbeeld....
Dat kan ook inderdaad. Maar veel hebben het er over dat het nu veel slechter is dan seizoen 1 omdat het te toevallig is enzo, terwijl ze vergeten dat dat toen eigenlijk ook zo was.
pi_61879184
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat was in seizoen 1 ook al, dat hoort gewoon bij Prison Break. Of vond jij het toen geloofwaardig dat Micheal elke keer net optijd weer terug was in zijn cel voordat de bewakers het door hadden en dat de executie van Lincoln op het laatste moment stopte? Snap niet waarom daar zoveel op afgegeven wordt, het blijft gewoon een leuke serie. En ondanks dat S03 best slecht was, vind ik dat ze nu juist wel weer de goeie kant op gaan.

En dat gat dat ze boorden zat achter een kast idd.
Maar bij seizoen 1 zat het verhaal tenminste nog goed in elkaar. Bij seizoen 4 lijkt het inmiddels wel de bedoeling om elke aflevering een stuk van Scylla te veroveren, en dat daar dan heel wat ongeloofwaardige dingen bij komen boeit de makers niet.
pi_61880025
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:45 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?

Je bent een gevalletje moeilijk-doen. Misschien moet je niet elke post op fok bloedserieus nemen cq afwegen of het enige humorwaarde heeft. Who gives a flying fuck?
pi_61885587
misschien heb ik het gemist maar hoe kwam Mahone precies in dat motel terecht?
die barvrouw heeft 'm toch alleen verteld dat die negert in een grijze auto reed?
pi_61885653
Hij had gebeld naar de hotels of er een dikke neger met een grijze wagen aanwezig was .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')