Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
Idd, dat hebben wij bij ons op het werk ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
Ik vind hem juist wel tof gecast! (ik kijk geen Friends though)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakkenEn ik wil zo graaaaaag kijken!!
En bij de andere afleveringen vond je dat niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:01 schreef Chielus het volgende:
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
Snap er ik niks van dat het zelfs al russisch is vertaald ? : /quote:
Tuurlijk heb ik de vorige seizoenen gezien. Maar volgens mij is het gewoon een val waar hij nu inloopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef planethugo het volgende:
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
Zijn commentaar over aflevering 1 en 2 zijn van dezelfde strekking. Dit zal de rest van het seizoen wel door bijven gaan. Heel de tijd kritiek, b acteur dit, ongeloofwaardig dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef ASroma het volgende:
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh![]()
crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |