abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 11:45:14 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61470056

Hier verder over Prison Break uitzendingen in de USA

Vanaf 1 september is Seizoen 4 in de USA in de lucht. En het begint meteen goed met een dubbele aflevering.
Hier de castfoto van S4.

Seizoen I
Michael Scofiel laat zich opsluiten in de Fox River gevangenis om zijn broer (Lincoln Burrows) te bevrijden.

Seizoen II

De "Fox River 8" valt tijdens de ontsnapping uit elkaar, een aantal sterft door de achtervolging.

Seizoen III (huidige seizoen)
Michael, T- bag, Mahone en Ballick komen in Sona (Panama) in een gevangenis terecht. Lincoln probeert met hulp van Sucre, Michael hieruit te krijgen, maar moet daarbij ook James Whistler vrij krijgen. Hij wordt daarbij onder druk gezet door middel van het ontvoeren van zijn zoon LJ door Suzan.

De volgende karakters zullen in Seizoen 4 weer van de Partij zijn:

Michael Scofield (Wentworth Miller) & Lincoln Burrows (Domenic Purcell)

Brad Ballick (Wade Williams) & Fernando Sucre (Amaury Nolasco)

Suzan b. Anthony (Jodi Lyn O'Keefe) & T-Bag (Robert Knepper)

[img=305http://www.prisonbreakbuff.com/wp-content/uploads/2008/08/william-fichtner-prison-break-season-4.jpg]afbeelding[/url][url=http://www.prisonbreakbuff.com/wp-content/uploads/2008/08/chris-vance-prison-break-season-4.jpg[/img]
Alexander Mohone (William Fichter) & James Whistler (Chris Vance)

Nieuwe Personages:

(William Cress) & (James Hiroyuki) & (Michael Rappaport)

En als verrassing is terug gekomen:

UITZENDSCHEMA

Season 4, Episode 1: Scylla
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 2: Breaking and Entering
Original Air Date: 1 September 2008

Season 4, Episode 3: Shut Down
Original Air Date: 9 September 2008

Season 4, Episode 4: Eagles and Angels
Original Air Date: 16 September 2008

Season 4, Episode 5: Safe and Sound
Original Air Date: 22 September 2008

Season 4, Episode 6: Blow Out
Original Air Date: 29 September 2008

Topic # 62
Topic # 63

[ Bericht 2% gewijzigd door Chielus op 08-09-2008 11:57:29 ]
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_61470119
Volgens mij is de OP niet helemaal lekker.
sig verwijderd door FA
  maandag 8 september 2008 @ 11:49:55 #3
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61470177
daar heb je helemaal gelijk in, ben er al mee bezig.
pi_61470845
ff tvp, kom morgen na nieuwe aflevering wel ff terug
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 8 september 2008 @ 12:28:17 #5
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_61470939
Morgen nieuwe.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_61470941
Het was het wachten waard, geweldige afleveringen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_61471187
pi_61471249
Morgen alweer, das een voordeel van vrijdag pas de afleveringen kijken. Ben benieuwd of ze er nog wat van weten te maken.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_61471327
Morgen weer (tvp)
pi_61471668
Suzan
  maandag 8 september 2008 @ 13:27:07 #11
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61472234
vond ep1 een beetje tegenvallen, maar ep2 was weer als vanouds.
  maandag 8 september 2008 @ 14:45:58 #12
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61473934
Nu bezig met kijken naar 2. I like where this is going.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_61474394
Continuer!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61475282
Dit is het enige waar ik de wekker voor zet in de week!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 8 september 2008 @ 17:34:21 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61477486
Het was zeker een goed begin nu de lijn doorzetten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61477602
Gretchen is een lekker wijf
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 8 september 2008 @ 18:29:19 #17
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61478841
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
Grafhoer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61479240
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:29 schreef Zapper het volgende:

[..]

Grafhoer.
boeiend? Dan wil ik er nog wel overheen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_61479731
Whistler kan wel uit het OP-plaatje
pi_61481602
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:57 schreef dapluiz het volgende:
Whistler kan wel uit het OP-plaatje
Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weet
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_61481848
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:01 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weet
Whistler komt niet terug, als dat wel zou gebeuren zou ik kappen met kijken
  maandag 8 september 2008 @ 20:22:41 #22
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61482207
Lechero ook Maar er wordt al aan gewerkt door Chielus

Volgens mij heeft "Mr. G" uit het einde van het vorige topic heel seizoen 3 overgeslagen ofzo...
pi_61486041
quote:
Bittorrent populairder dan legaal gratis aanbod

AMSTERDAM - De eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van de populaire tv-serie Prison Break zijn massaal gedownload via Bittorrent, terwijl ze gratis te zien zijn op de site van tv-station Fox.

Dat constateert Ars Technica op basis van cijfers van Torrentfreak. De eerste aflevering was 24 uur na de uitzending al een miljoen keer gedownload via het bestandsuitwisselingssysteem Bittorrent.

Volgens Ars Technica kiezen internetters zelfs bij gratis legaal aanbod nog voor de Bittorrentversies, omdat die handiger zouden zijn. Ze hebben op de legale streams voor dat gebruikers niet online hoeven te zijn om de afleveringen te bekijken, en niet gehinderd kunnen worden door haperende verbindingen.
Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61486163
ep1 was idd slechter dan 2. en wat is die hoofdagent een matige acteur zeg! stoor me er behoorlijk aan.
wat zou michael voor iets hebben (ivm bloedneus)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  maandag 8 september 2008 @ 22:20:56 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61486350
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef knuppelhout het volgende:
ep1 was idd slechter dan 2. en wat is die hoofdagent een matige acteur zeg! stoor me er behoorlijk aan.
wat zou michael voor iets hebben (ivm bloedneus)
Die kerel ken ik nog van Friends
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61486740
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.
Nee maar er zijn genoeg mensen die zelfs die stream van fox cappen en op internet zetten. Ik neem gewoon elke ochtend de tv versie mee
  maandag 8 september 2008 @ 23:57:54 #27
130755 Kinga
versier hier
pi_61488534
tvpje voor morgen
pi_61488588
De aflevering is er in 4 uur yay
pi_61488646
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
Jammie!
Afranselen die bitch!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_61488847
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde

Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.

Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
pi_61488867
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde

Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.

Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
Soprano's staan dan ook op een veel hoger niveau dan prison break
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:22:26 #32
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61488949
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
De aflevering is er in 4 uur yay
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61489267
nog minder dan 4 uur
pi_61490513
Iemand die nu al gaat kijken?
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:14:09 #35
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_61490933
tvp zonder te kijken
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61492415
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 08:14 schreef RubenSosa het volgende:
tvp zonder te kijken
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_61493902
quote:

Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?
  dinsdag 9 september 2008 @ 11:05:30 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61494012
Sucre Ik moet ook altijd grinniken om zijn hoofd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61494232
quote:
Was het maar zo'n feest
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:18:52 #40
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61495687
Matige aflevering. Dat is echt zo standaard in deze serie; echt honderd van die "oh noes, it's all over!!!! Ohnee, toch niet" momenten. Een andere ergernis aan de serie is dat elke keer als er iemand is die aan hun kant staat, die binnen 5 minuten afgemaakt wordt. (dat vond ik aan die vorige aflevering ook zo slecht, Whistler werkt tegen de Company, ok boem)

Verder vind ik de hele opzet van dit seizoen nog steeds interessant, stukken beter dan S2 iig en S3 was leuk gedaan, maar niet zo origineel als S1, ik heb er nog wel vertrouwen in, elke serie heeft alleen zo zijn minpunten...
pi_61495759
Zo net de aflevering kunnen kijken
Als ze deze lijn zo doortrekken, kan seizoen 4 toch nog een tof seizoen worden..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61496925
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef lighted het volgende:

[..]

Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?
Ik heb er een half jaar gezeten voor m'n studie, veel gereisd in de tussentijd. Op 't laatst nog 2 weken naar het zuid oosten geweest. Daarna had ik nog een maand over tot m'n vliegtuig zou vertrekken. Prison Break was leuk op de laptop voor de avonden als we ons verveelden. Want we hadden geen TV daar.
pi_61497257
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:18 schreef Molluck het volgende:
Matige aflevering. Dat is echt zo standaard in deze serie; echt honderd van die "oh noes, it's all over!!!! Ohnee, toch niet" momenten. Een andere ergernis aan de serie is dat elke keer als er iemand is die aan hun kant staat, die binnen 5 minuten afgemaakt wordt. (dat vond ik aan die vorige aflevering ook zo slecht, Whistler werkt tegen de Company, ok boem)

Verder vind ik de hele opzet van dit seizoen nog steeds interessant, stukken beter dan S2 iig en S3 was leuk gedaan, maar niet zo origineel als S1, ik heb er nog wel vertrouwen in, elke serie heeft alleen zo zijn minpunten...
Ja .. het moment dat sucre naar michael stuurt .. run. En ze dan vluchten .. had ik het idee dat het ieder voor zich zelf was .. maar ik zat flink te vloeken toen ze weer werden gepakt .. dit leek net goedkope tijdvulling

Al moet ik nu wel zeggen dat ik het idee heb dat Mahone wordt vermoordt door die negert .. en lincoln die negert weer gaat vermoorden.

En ik snap ook nog steeds geen fuck van waar onze pedo vriend mee bezig is ..
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:27:16 #44
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_61500334
Heb echt genoten van het eerste seizoen, maar er zit toch wel een behoorlijk dalende lijn in. Het eerste seizoen was onrealistisch, maar nu slaat het niet eens ergens meer op.

S4 vind ik tot nu toe ronduit saai

jammer
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_61500607
Ghehe T-Bag in de nieuwe Transporter..briljant
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61503417
T-Bag wordt salesman?¿?

Screenshot van de 6 Scylla houders.

[ Bericht 40% gewijzigd door FastFox91 op 09-09-2008 17:31:32 ]
pi_61503964
Ik ga hem morgenavond kijken.
Zonder wrijving geen glans
pi_61504837
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
T-Bag wordt salesman?¿?

Screenshot van de 6 Scylla houders.
Oh, nu is het duidelijk!

Er zijn scherpere foto's gemaakt van marsmannetjes die zitten te schijten dan dit....
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:23:56 #49
130755 Kinga
versier hier
pi_61504913
Oei, redelijke aflevering. Konden de spanning heel slecht vasthouden, bij mij in ieder geval... En het gaat mij allemaal net wat te snel. Car chase was saai, die neger was saai, tbag gedeelte snap ik geen hol van en waarvan is die Self nou ?
pi_61505919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef Kinga het volgende:
Oei, redelijke aflevering. Konden de spanning heel slecht vasthouden, bij mij in ieder geval... En het gaat mij allemaal net wat te snel. Car chase was saai, die neger was saai, tbag gedeelte snap ik geen hol van en waarvan is die Self nou ?
T-Bag wilt wraak nemen op Scofield, maar weet niet waar te beginnen. Hij zit nu in een huis waarvan de sleutel uit dat postpakketje komt uit die kluis. Self is van de 'politie', alleen dan veel hogerop. Alleen hij krijgt geen toestemming om verder te gaan met dit project. *fouten voorbehouden, graag verbeteringen hierop.
pi_61506081
en die baas van Self .. die heb ik ook vaker bij een TV serie gezien .. was dat niet die dude die als 1e werd doodgeschoten als hoofd van CTU bij 24 in seizoen1 ?
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:22:47 #52
163488 RubenSosa
pi_61506349
Gave aflevering!

Seizoen 4 komt lekker opgang zo
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_61506955
Het blijft natuurlijjk nog wel spannend, maar af en toe wordt het een beetje kansloos. Zoals: "we only have 24 hours to get the card" . Dit zou je eerder verwachten in een parodie op prison break En ook dat ze uiteraard voor de 1000ste keer weer bijna vast komen maar dan op laatste moment toch weer iets vinden om het te voorkomen.
Achja wel positief dat er minder sarah michael gezeur inzat

Waar kwam trouwes die koreaan ineens vandaan bij dat busje op et laatst hij zat helemaal niet in et busje
Slevin: Who are you?
The Boss: I'm The Boss.
Slevin: I thought he was The Boss.
The Boss: Why? Do we look alike?
pi_61507732
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef Teizzz het volgende:
Het blijft natuurlijjk nog wel spannend, maar af en toe wordt het een beetje kansloos. Zoals: "we only have 24 hours to get the card" . Dit zou je eerder verwachten in een parodie op prison break En ook dat ze uiteraard voor de 1000ste keer weer bijna vast komen maar dan op laatste moment toch weer iets vinden om het te voorkomen.
Achja wel positief dat er minder sarah michael gezeur inzat

Waar kwam trouwes die koreaan ineens vandaan bij dat busje op et laatst hij zat helemaal niet in et busje
Die hebben ze direct op de schuilplaats ingerekend toch? Daarna mocht ie lekker mee achtervolgen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_61507825
Ook weer bij.
pi_61508422
Hij was wel leuk
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:46:55 #57
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_61508906
Ik ben benieuwd wat er met T bag gaat gebeuren zal hij worden opgepakt ?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_61509034
Bruce and the picnic , wat een kansloze scenes steeds . Verder best leuk .
pi_61510889
Sucre is echt fokking held man.
A little bit hateful
pi_61510955
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos, slecht geacteerd ook, en heul vaag picknick verhaal met de familie
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:16:19 #61
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_61511327
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met T bag gaat gebeuren zal hij worden opgepakt ?
Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:19:09 #62
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61511399
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:

dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos, slecht geacteerd ook, en heul vaag picknick verhaal met de familie
Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg

Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook

Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_61511439
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg

Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook

Die leeft nog man. Ze had nog een baby gebaard en de zus was er bij.

Wat ben jij voor een lugubere om te denken dat ze een baby doodmaken
A little bit hateful
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:31:57 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_61511761
Dat denk ik helemaal niet? Vraag alleen naar Maricruz, het mokkel van Sucre. Waar hangt zij nu uit dan, als ze niet dood is?
pi_61511769
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Idd
pi_61511999
Dit was toch wel slechtste aflevering tot nu toe van Prison Break, vind ik Maar ik blijf kijken verdullemes, want ik wil weten hoe het allemaal afloopt.

Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_61512333
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:

[..]

Mahone vind ik zelf ook een geslaagd personage en samen met Michael ook mn favo acteur in deze serie. Al vrees ik wel dat hij vermoord wordt door die negert, Je zag in het begin al dat het niet liep tussen hem en lincoln.. dat loopt steeds beter, zijn zoontje is vermoord, en nu zegt lincoln dat hij mahone wil helpen naar het zoeken van de dader. En in een promo heb ik al gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61512359
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
Dit was toch wel slechtste aflevering tot nu toe van Prison Break, vind ik Maar ik blijf kijken verdullemes, want ik wil weten hoe het allemaal afloopt.

Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
Same here

Was eigenlijk bar slecht, maar ja we blijven steeds maar wel kijken he... (amusementswaarde nog altijd wel hoog)
Door middel van dat pasje direct de serverruimte in kunnen enzo... Ahum....

Tevens lijkt het me heel stug dat zo'n systeem, dat automatisch de zuurstof uit de ruimte haalt en de deuren gesloten houdt, toegestaan is zonder dat er enige vorm van controle of wat dan ook is of er nog een persoon in de serverruimte zit (lange zin maar wel duidelijk hoop ik)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_61512401
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:

Vergelijk toch niet alles met je eigen leventje
pi_61512828
Weer een leuk aflevering, ik ben erg benieuwd wat er precies gaat gebeuren met T-Bag.
pi_61512851
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
pi_61513222
Erg coole aflevering toch weer En alle mensen die hier over de realiteitswaarde zitten te zeiken, ga dan realityprogramma's kijken, in bijna alle series gebeurt er wel eens iets uitzonderlijks.
Trouwens, nog 4 briljante quotes

"That server has got more firewalls than the devils bedroom"

"Is there a snowball in Haiti's chance...?"

"You're on an island Don."
"Then why are you still here?"

"You know, at your funeral, I'll be the first person to put the shovel in the ground"
"Great, I'll see you then!"

Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
  woensdag 10 september 2008 @ 00:31:28 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61514430
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Erg coole aflevering toch weer En alle mensen die hier over de realiteitswaarde zitten te zeiken, ga dan realityprogramma's kijken, in bijna alle series gebeurt er wel eens iets uitzonderlijks.
Bij Prison Break is het gewoon te erg, vandaar dat er veel over gezeurd wordt.
2000 light years from home
pi_61514900
Meest onrealistische aflevering die ik tot nu toe bekeken heb.
Maar ik blijf kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_61514919
T bekkie mag ook wel weer wat enger doen zeg
pi_61516730
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
pi_61517116
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
Idd, dat hebben wij bij ons op het werk ook dus zo high tech is dat niet.
pi_61517189
Idd, dat heb ik thuis zelfs nog voor mijn pIII server.
A little bit hateful
pi_61517724
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakken En ik wil zo graaaaaag kijken!!
I ♥ PB
pi_61518407
1 en 2 zitten toch gewoon aan elkaar vast bij sommige downloads.
A little bit hateful
pi_61519014
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
Ik vind hem juist wel tof gecast! (ik kijk geen Friends though)
Hij heeft een wat vreemde stem waardoor hij wat nerdy overkomt, maar hij is wel autoritair en heeft liefde voor zijn vaderland/gerechtigheid. Ik vind hem een tof character!
pi_61519294
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakken En ik wil zo graaaaaag kijken!!
Nieuwsgroepen is opzich wel een hint , iig geen kans op verkeerde versies.
  woensdag 10 september 2008 @ 14:01:03 #83
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_61523383
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
pi_61523479
Hoe zit dat met volgende week? Ik neem aan dat we volgende week gewoon weer een aflevering krijgen? Kan namelijk geen promo vinden voor aflevering 4
pi_61523583
pi_61523585
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:01 schreef Chielus het volgende:
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
En bij de andere afleveringen vond je dat niet?

Ik blijf overigens gewoon lekker kijken, vind het wel leuk vermaak.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 10 september 2008 @ 14:17:09 #87
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_61523667
Ik vond deze aflevering wel leuk..
Vraag me alleen vanaf het begin af hoe T-Bag in godsnaam aan dat huis komt.. want dat ben ik vergeten..
------------------
pi_61523699
In 't boekje stond een adres & nummer van een brievenbus, in de brievenbus lag een envelop met een boel info, oa dat bedrijf en 't huis e.d. lijkt mij .
pi_61523861
quote:
Snap er ik niks van dat het zelfs al russisch is vertaald ? : /
Terwijl ik geen engelse promo kan vinden.

Ik ga overigens de 19e naar london toe en blijf daar tot 15 december. Feit is wel dat ik in een hostel zit, en daar niet mijn oude manier van serie's downloaden kan gebruiken .. nieuwsgroepen werkt daar niet ..
De gruwel ...
pi_61524158
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
pi_61524373
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh

crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
pi_61524384
Ik wil C-Note terug
  woensdag 10 september 2008 @ 17:32:25 #93
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_61528358
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Molluck het volgende:

[..]

Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
Tuurlijk heb ik de vorige seizoenen gezien. Maar volgens mij is het gewoon een val waar hij nu inloopt.
Inplaats van dat hij mee gaat werken aan het Scylla gebeuren.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  woensdag 10 september 2008 @ 18:31:26 #94
163488 RubenSosa
pi_61529794
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef planethugo het volgende:
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:32:46 #95
163488 RubenSosa
pi_61529829
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef ASroma het volgende:
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh

crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
Zijn commentaar over aflevering 1 en 2 zijn van dezelfde strekking. Dit zal de rest van het seizoen wel door bijven gaan. Heel de tijd kritiek, b acteur dit, ongeloofwaardig dat.

MAAR HIJ BLIJFT GEWOON KIJKEN !
  woensdag 10 september 2008 @ 18:33:13 #96
163488 RubenSosa
pi_61529846
quote:
Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik wil C-Note terug
ik tweener
  woensdag 10 september 2008 @ 18:33:59 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529870
Snowflake to save the day

Als ie een tumor heeft schop ik die serie de deur uit.
  woensdag 10 september 2008 @ 18:34:19 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529878
Ik wil John terug Maar hij stierf wel tof
pi_61529899
C-Note, dat was pas een saai personage !

En ik zie dat Ruben dus niet alleen op Sport relt !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 10 september 2008 @ 18:36:47 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61529937
Oh ja, ik word wel moe van dat "we pakken je op, ha! En nu laten we je weer gaan!Haha! En jou ook, en jij mag gaan, en jij, en jij etc etc" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')