Grafhoer.quote:Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
boeiend? Dan wil ik er nog wel overheenquote:
Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weetquote:
Whistler komt niet terug, als dat wel zou gebeuren zou ik kappen met kijkenquote:Op maandag 8 september 2008 20:01 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nja zolang je geen begrafenis of crematie hebt gezien zal ik 'm er voor de zekerheid nog maar ff in houden. Wie weet
Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.quote:Bittorrent populairder dan legaal gratis aanbod
AMSTERDAM - De eerste afleveringen van het nieuwe seizoen van de populaire tv-serie Prison Break zijn massaal gedownload via Bittorrent, terwijl ze gratis te zien zijn op de site van tv-station Fox.
Dat constateert Ars Technica op basis van cijfers van Torrentfreak. De eerste aflevering was 24 uur na de uitzending al een miljoen keer gedownload via het bestandsuitwisselingssysteem Bittorrent.
Volgens Ars Technica kiezen internetters zelfs bij gratis legaal aanbod nog voor de Bittorrentversies, omdat die handiger zouden zijn. Ze hebben op de legale streams voor dat gebruikers niet online hoeven te zijn om de afleveringen te bekijken, en niet gehinderd kunnen worden door haperende verbindingen.
Die kerel ken ik nog van Friendsquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef knuppelhout het volgende:
ep1 was idd slechter dan 2. en wat is die hoofdagent een matige acteur zeg! stoor me er behoorlijk aan.
wat zou michael voor iets hebben (ivm bloedneus)
Nee maar er zijn genoeg mensen die zelfs die stream van fox cappen en op internet zetten. Ik neem gewoon elke ochtend de tv versie meequote:Op maandag 8 september 2008 22:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn de afleveringen toch echt alleen door inwoners uit USA te bekijken.
Jammie!quote:Op maandag 8 september 2008 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Gretchen is een lekker wijf [ afbeelding ]
Soprano's staan dan ook op een veel hoger niveau dan prison breakquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde
Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.
Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:00 schreef sitting_elfling het volgende:
De aflevering is er in 4 uuryay
quote:
Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
in 2 weken 3 seizoenen bekeken met m'n vriendin toen ik nog in Turkije zat. We kochten illegale kopietjes voor 5 lira (+/- 2,50 euro) per seizoen bij de lokale videotheek in Eskisehir, zouden ze hier ook moeten doen.. maar dat terzijde
Camerawerk is super, montage ook alleen 't verhaal lijkt steeds matiger te worden na het eerste seizoen. Vooral toen Ballick in de achtervolging ging in die zgn schattenjacht, het had nogal een hoog Bassie & Adriaan gehalte.
Maar ga m wel ff verder volgen want zooo slecht is het ook weer niet. Alleen vond ik een serie als Lost en de Soprano's stukken sterker.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb er een half jaar gezeten voor m'n studie, veel gereisd in de tussentijd. Op 't laatst nog 2 weken naar het zuid oosten geweest. Daarna had ik nog een maand over tot m'n vliegtuig zou vertrekken. Prison Break was leuk op de laptop voor de avonden als we ons verveelden. Want we hadden geen TV daar.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:00 schreef lighted het volgende:
[..]
Waarom ga je PB kijken als je in Turkije bent?
Ja .. het moment dat sucre naar michael stuurt .. run. En ze dan vluchten .. had ik het idee dat het ieder voor zich zelf was .. maar ik zat flink te vloeken toen ze weer werden gepakt .. dit leek net goedkope tijdvullingquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:18 schreef Molluck het volgende:
Matige aflevering. Dat is echt zo standaard in deze serie; echt honderd van die "oh noes, it's all over!!!! Ohnee, toch niet" momenten. Een andere ergernis aan de serie is dat elke keer als er iemand is die aan hun kant staat, die binnen 5 minuten afgemaakt wordt. (dat vond ik aan die vorige aflevering ook zo slecht, Whistler werkt tegen de Company, ok boem)
Verder vind ik de hele opzet van dit seizoen nog steeds interessant, stukken beter dan S2 iig en S3 was leuk gedaan, maar niet zo origineel als S1, ik heb er nog wel vertrouwen in, elke serie heeft alleen zo zijn minpunten...
Oh, nu is het duidelijk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
T-Bag wordt salesman?¿?
Screenshot van de 6 Scylla houders.
T-Bag wilt wraak nemen op Scofield, maar weet niet waar te beginnen. Hij zit nu in een huis waarvan de sleutel uit dat postpakketje komt uit die kluis. Self is van de 'politie', alleen dan veel hogerop. Alleen hij krijgt geen toestemming om verder te gaan met dit project. *fouten voorbehouden, graag verbeteringen hierop.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:23 schreef Kinga het volgende:
Oei, redelijke aflevering. Konden de spanning heel slecht vasthouden, bij mij in ieder geval... En het gaat mij allemaal net wat te snel. Car chase was saai, die neger was saai, tbag gedeelte snap ik geen hol van en waarvan is die Self nou ?
Die hebben ze direct op de schuilplaats ingerekend toch? Daarna mocht ie lekker mee achtervolgen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:44 schreef Teizzz het volgende:
Het blijft natuurlijjk nog wel spannend, maar af en toe wordt het een beetje kansloos. Zoals: "we only have 24 hours to get the card" . Dit zou je eerder verwachten in een parodie op prison breakEn ook dat ze uiteraard voor de 1000ste keer weer bijna vast komen maar dan op laatste moment toch weer iets vinden om het te voorkomen.
Achja wel positief dat er minder sarah michael gezeur inzat
Waar kwam trouwes die koreaan ineens vandaan bij dat busje op et laatst hij zat helemaal niet in et busje
dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos,quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bruce and the picnic, wat een kansloze scenes steeds
. Verder best leuk
.
Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:46 schreef Lief-visje het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met T bag gaat gebeuren zal hij worden opgepakt ?
Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zegquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef sitting_elfling het volgende:
dat vond ik inderdaad ook vrij kansloos,slecht geacteerd ook, en heul vaag picknick verhaal met de familie
![]()
Die leeft nog man. Ze had nog een baby gebaard en de zus was er bij.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg
Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook
Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
Iddquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bruce and the picnic, wat een kansloze scenes steeds
. Verder best leuk
.
Mahone vind ik zelf ook een geslaagd personage en samen met Michael ook mn favo acteur in deze serie. Al vrees ik wel dat hij vermoord wordt door die negert, Je zag in het begin al dat het niet liep tussen hem en lincoln.. dat loopt steeds beter, zijn zoontje is vermoord, en nu zegt lincoln dat hij mahone wil helpen naar het zoeken van de dader. En in een promo heb ik al gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was gewoon inspelen op de gevoelens van die oude man. Zit toch niet overal zo op te zeiken zeg
Vond dit een zeer geslaagde aflevering, vind Mahone echt een enorm goed personage! Geweldige acteur ook
Die Maricruz van Sucre hè, wanneer en door wie is die aan haar einde gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Same herequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
Dit was toch wel slechtste aflevering tot nu toe van Prison Break, vind ikMaar ik blijf kijken verdullemes, want ik wil weten hoe het allemaal afloopt.
Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
Vergelijk toch niet alles met je eigen leventjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest extreem hard lachen toen Michael besloot om dan maar even de hoofdserver te hax0ren, want dat is immers appeltje eitje
Bij Prison Break is het gewoon te erg, vandaar dat er veel over gezeurd wordt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Erg coole aflevering toch weerEn alle mensen die hier over de realiteitswaarde zitten te zeiken, ga dan realityprogramma's kijken, in bijna alle series gebeurt er wel eens iets uitzonderlijks.
Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dat de zuurstof uit de serverruimte werd getrokken
Idd, dat hebben wij bij ons op het werk ookquote:Op woensdag 10 september 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ieder serieus bedrijf heeft zo'n ruimte met die beveiliging.
Ik vind hem juist wel tof gecast! (ik kijk geen Friends though)quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef Sawyer het volgende:
Maar ik vind het trouwens wel moeilijk om Don Self nog serieus te nemen, aangezien hij ook een gastrol in Friends heeft gespeeld als politieman
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:00 schreef miss-scofield het volgende:
Inmiddels heb ik 2 en 3 al binnen, maar ik krijg maar geen goede versie van de eerste aflevering te pakkenEn ik wil zo graaaaaag kijken!!
En bij de andere afleveringen vond je dat niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:01 schreef Chielus het volgende:
vond het deze aflevering allemaal wel iets te makkelijk gaan, te toevallig, iets wat te ongeloofwaardig.
maar het blijft leuk om te kijken natuurlijk.
Snap er ik niks van dat het zelfs al russisch is vertaald ? : /quote:
Tuurlijk heb ik de vorige seizoenen gezien. Maar volgens mij is het gewoon een val waar hij nu inloopt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb je de vorige seizoenen niet gezien? Het lijkt me duidelijk dat T-Bag een deel van Scylla zal vinden voordat Michael het doet of iets te weten komt waardoor ze uiteindelijk (gedwongen) moeten samenwerken.
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef planethugo het volgende:
het gaat nu officieel helemaal nergens meer over
ze worden bij elkaar gezet om iets te zoeken en na 2 dagen wordt de stekker er alweer uitgetrokken maar superman scofield weet natuurlijk weer iets te verzinnen waardoor ze toch door kunnen gaan. De originaliteit en geloofwaardigheid is weer heeeeel ver te zoeken.
Zijn commentaar over aflevering 1 en 2 zijn van dezelfde strekking. Dit zal de rest van het seizoen wel door bijven gaan. Heel de tijd kritiek, b acteur dit, ongeloofwaardig dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:52 schreef ASroma het volgende:
mama de serie is niet meer geloofwaardig mama meeeeehhh![]()
crybaby s, kijk dan gewoon niet meer..... Tuurlijk de serie is niet meer van het niveau seizoen 1-2 maar nog altijd leuk om te volgen...
ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |