Herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
Daarom keek ik prison break voor Heroesquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
deze aflevering is totaal verdwenen in me hoofd, door de supersterke afleveringen van Heroes!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:29 schreef Rnnz het volgende:
Nou, ik heb hem nu volledig gezien en hoewel het weer spannend is wordt de geloofwaardigheid (ja, ik weet dat dat al duizend keer gezegd is) toch echt steeds minder met de aflevering. Hoe kunnen Michael en Lincoln zo simpel een gat boren in een zwaar beveiligde kluis en even een stuk van Scylla stelen? En natuurlijk lukt het ook altijd, met hier en daar een probleempje (zoals een secretaresse die even het kantoor in wil) of 'The General' die ineens Scylla wil zien, wat toevalligerwijs in de kluis ligt die Michael en Lincoln aan het boren zijn.
Dat is toch echt iets heel anders..quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:20 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt met heel veel series. Zoals Superman (ik bedoel, mensen kunnen niet vliegen).
Ik herkende hem ook ergens van, maar niet Starcraftquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:46 schreef Devrim_ het volgende:
Die SFX van die man die werd dood gestoken door Gretchen zit ook in Starcraft
Ik heb het even opgezocht en die SFX heet "The Howie Scream"quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:44 schreef unaco het volgende:
Zeker wel Starcraft, iets met een Firebat. Of een research (academy) of als je hem aanklikt of als ie doodgaat iets in die geest
OT: Sterke aflevering die bij mij in ieder geval voor veel kijk plezier zorgde
Wat een superbabe is het toch ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Michael heeft dus geen hersentumor, aangezien het iets is waar hij in zijn jeugd al eens last van heeft gehad... en Mahone is nog steeds bad-ass.
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
quote:
Wat denk je dat ik heb gedaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Daarom keek ik prison break voor Heroes
Hmm, MacGyverquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Burn Notice: Mix van James Bond, MacGyver en A-Team.
Kijk anders eens deze serie.
Thnx Xurk, you're the manquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Xurk het volgende:
Voor degenen die nog willen kwijlen over de secretaresse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, heeft ze maar één outfit ofzo?
Dit is haar werkoutfit. Ben benieuwd wat ze als vrijetijd aan heeft...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |