abonnement Unibet Coolblue
pi_60044936
Misschien een leuk idee om hier info te plaatsen van buitenlanders die ooit in Nederland speelden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60045090
van Bommel, schijnt ooit voor een Nederlands team te hebben gespeeld!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60045361
Jon Dahl Tomasson schijnt ooit in Nederland te hebben gespeeld.. oh wacht..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60045366
Ja maar das de oude topic
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60045374
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:12 schreef Roi het volgende:
van Bommel, schijnt ooit voor een Nederlands team te hebben gespeeld!
mwa.. spelen.. hij was aanwezig.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60045408
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

mwa.. spelen.. hij was aanwezig.
hahahaha

Of was het green grap?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60045435
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
hahahaha

Of was het green grap?
Nee?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60047915
quote:
Doe in dit topic maar verder gaan.

Ik neem aan dat de topicstarter een mooi overzichtje maakt van de voetballers met een Nederlands verleden? Zeg maar net zoiets als BliksemSchigt in het Nederlanders in het buitenland-topic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60170747
Gyan - Turku

Wat doet Yildirim overigens in dat lijstje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60172739
Nou, Yildirim speelt in Turkije en heeft bij Heerenveen gespeeld.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60173014
Maar speelt voor Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60173163
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar speelt voor Nederland
Hij speelt niet voor Nederland. Hij heeft meegedaan in een oefenwedstrijd tegen Engeland, maar dat telt niet als een echte interland. Als de Turkse bondscoach hem nu oproept dan kan dat gewoon.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60173191
Niet dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60173383
Eens een nederlander altijd een nederlander
pi_60173432
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet dus
Waarom niet dan? Was met Dries Boussatta net zo. Speelde alleen oefenduels met Nederland en speelde later ook voor Marokko.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60229994
Omdat die interlands niet officieel waren aangemeldt. Hij kan in elk geval niet meer voor Turkije uitkomen

Dejan Stefanovic toe aan zijn vierde Engelse werkgever
19/07/2008 18:44

Dejan Stefanovic speelt dit seizoen in het Championship. De voormalige verdediger van Vitesse tekende een tweejarig contract met Norwich City.

'Ik wil weer zo snel mogelijk in de Premier League spelen', aldus Stefanovic op de website van zijn nieuwe club. 'Ik wil daarom dit seizoen graag promoveren met Norwich.'

De 33-jarige Serviër komt over van Fulham waar hij geen vaste waarde was. Eerder kwam Stefanovic in Engeland uit voor Sheffield Wednesday en Portsmouth. Tussendoor speelde hij drieënhalf seizoen bij Vitesse.

Vi.nl

Die hadden ze bij Heerenveen, Groningen, Utrecht, Twente of Roda zo op kunnen halen. Kan daar moeiteloos mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60230587
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat die interlands niet officieel waren aangemeldt. Hij kan in elk geval niet meer voor Turkije uitkomen
Van Wikipedia;
quote:
Nadat hij op 22 januari 2005 het besluit nam om voor het Nederlands elftal uit te komen - hij moest kiezen tussen Nederland en Turkije - speelde hij zijn eerste en tot nu toen enige interland op 9 februari van hetzelfde jaar in en tegen Engeland. In de 64e minuut verving hij Feyenoorder Romeo Castelen. Het duel eindigde overigens in 0-0. Aangezien de wedstrijd tegen Engeland een oefeninterland betrof, kan Yildirim nog steeds voor het Turkse nationale elftal uitkomen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60231236
Je hebt geen betrouwbare bron
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_61483218
quote:
'Op dit moment had ik bij Real Madrid kunnen spelen'

Nicolae Mitea had op dit moment bij Internazionale of Real Madrid kunnen spelen, mits hij gevrijwaard was gebleven van blessures. Dit meldt de 23-jarige buitenspeler in de Roemeense krant Evenimentul Zilei. Deze zomer keerde Mitea terug naar zijn vaderland, waar hij voor Dinamo Boekarest tekende.

De buitenspeler stond vijf seizoenen onder contract bij Ajax, maar blessureleed zorgde ervoor dat hij steeds minder aan spelen toekwam. Deze zomer vertrok Mitea uit Amsterdam, om zijn geluk te hervinden bij Dinamo. De club waar hij jaren geleden werd gescout door Ajax.

'De eerste twee seizoenen waren geweldig, maar daarna verpestten blessures het. Bij Ajax speelde ik samen met onder anderen Zlatan Ibrahimovic, Maxwell, Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart, spelers die nu bij de Italiaanse en Spaanse kampioen spelen', aldus Mitea. 'Als ik geen last zou hebben gehad van blessures, had ik nu ook bij Internazionale of Real Madrid kunnen spelen. Daarvan ben ik overtuigd.'

'Het is vervelend dat ik van de ene blessure in de andere blessure rolde. Ajax had juist mijn contract verlengd met de intentie om met me door te gaan, maar ik kon het niet meer opbrengen. Heel jammer. Daarna kreeg ik ook geen kansen meer van Ajax. Zelfs in het tweede maakte ik geen minuten meer, dan moet je goed bij jezelf bedenken wat nu wijsheid is en dan is een vertrek het beste.'

Mitea is blij dat hij is teruggekeerd bij zijn oude club, al had hij op dit moment ook met Lazio in de Serie A kunnen spelen. 'Lazio bood mij een contract aan, maar aangezien er nog meer aanbiedingen liepen, heb ik besloten nog even af te wachten. Misschien had ik voor Lazio moeten kiezen, al ben ik blij met Dinamo. Hier ga ik werken aan mijn terugkeer in het profvoetbal.'
Het is wel treurig hoe zijn loopbaan is gelopen, maar kom op... .

Beetje raar om voor Dinamo te kiezen als Lazio je een contract biedt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61483898
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:56 schreef RayMania het volgende:


Beetje raar om voor Dinamo te kiezen als Lazio je een contract biedt.
Dinamo speelt Europees, Lazio niet. Als ik Roemeen was had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_61484023
quote:
Op zondag 13 juli 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:

  • Edison Méndez

  • Speelt nog steeds bij PSV hoor ...
    pi_70135505
    Zouden er veel spelers gaan switchen?

    Amrabat wil schijnbaar, Isi zal ook wel willen en misschien dat het voor Yildirim ook nog ooit interessant kan worden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_70139612
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zouden er veel spelers gaan switchen?

    Amrabat wil schijnbaar, Isi zal ook wel willen en misschien dat het voor Yildirim ook nog ooit interessant kan worden
    Is niet een discussie voor dit topic lijkt me.
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')