Lars Elstrup is gestoptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef LaTiNo het volgende:
Waar spelen Lars Elstrup en Dave Mitchel tegenwoordig? :p
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansson - Udinese
Dudek - Real
Ronaldo - Milan
S. Kalou - Chelsea
B. Kalou - PSG
Larsson - Helinsborg
Tomasson - ??
Emerton - Blackburn
Alex - Chelsea
Wie maakt de lijst af?
Deze speler is overledenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:21 schreef LaTiNo het volgende:
Met een paar oudjes ertussen
Patrick Allotey
quote:Hughes blaast loftrompet over oud-Ajacied Benni
01 november 2007
Blackburn Rovers plaatste zich woensdag, ten koste van Portsmouth, voor de volgende ronde van de Carling Cup. De formatie won met 1-2 en dat was voor een groot deel te danken aan spits Benni McCarthy. De oud-Ajacied maakte na ruim tien minuten de openingstreffer en bleef daarna een enorme plaag voor de Portsmouth-defensie. Manager Mark Hughes was, op de website van zijn club, dan ook lyrisch over het spel van de Zuid-Amerikaanse aanvaller.
"Normaal gesproken ga ik nooit in op het spel van individuele spelers, omdat we het met z'n allen doen. Maar in dit geval wil ik toch even zeggen dat Benni uitzonderlijk goed speelde. Hij ging voorop in de strijd, scoorde een doelpunt, hield alle ballen vast en inspireerde zijn medespelers. Ik heb van hem genoten", aldus de coach.
Zijn treffer tegen Portsmouth betekende voor Benni, die in de zomer van 2006 overkwam van FC Porto, alweer zijn achtste doelpunt van het seizoen.
quote:Blackburn Rovers vreest beenbreuk Mokoena
01/11/2007 10:37
Aaron Mokoena zou er wel eens lang uit kunnen liggen bij Blackburn Rovers. De 26-jarige Zuid-Afrikaan heeft in het League Cup-duel bij Portsmouth (2-1 zege) mogelijk een been gebroken.
'Het lijkt erop dat er iets is geknakt in zijn been en we zijn bang dat het een ernstige blessure is', reageerde coach Mark Hughes. 'We moeten nog even wachten tot nader onderzoek is verricht, maar het ziet er niet goed uit.'
Mokoena is geen basisspeler bij Blackburn Rovers. In de Premier League kon de voormalige Ajacied dit seizoen slechts één keer op een basisplaats rekenen en mocht hij vijf keer invallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |