*wijzigingen onder voorbehoudquote:16 March Australia
23 March Malaysia
6 April Bahrain
27 April Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 June Canada *
22 June France
6 July Great Britain
20 July Germany
3 August Hungary
24 August** Europe ***
7 September Belgium
14 September Italy
28 September** Singapore
12 October Japan
19 October China
2 November Brazil
* Provisional.
** Subject to circuit approval.
*** The 2008 European Grand Prix will take place in Valencia.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:44 schreef HPoi het volgende:
Singapore ticket chaos continues
An emergency meeting convened
15/02/08 14:14
Potential spectators of the inaugural Singapore Grand Prix night race endured another day of frustration on Friday.
70,000 tickets went on sale on Thursday, but the local The Straits Times described the performance of Singapore's ticketing procedures as 'complete chaos', as fervent patrons in some cases tried several times to book a seat - by phone, internet and in person - before giving up.
The problems led Singapore's ministry of trade and industry to issue a statement of concern on Thursday evening. But when the chaos resumed on Friday, the race's organiser, Singapore GP, convened an emergency meeting.
The first Singapore Grand Prix will take place in the Asian city-state's Marina Bay area on 28 September.
BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080215141431.shtml
Ik denk eerder een oude F2 wagen. Maar ook ik ben daar niet zeker van.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:14 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp met foto.
Weet niet wat voor F1 bak het is, maar het is er wel 1tje. (toch?)
[ afbeelding ]
quote:Stepney gaat zich verdedigen voor FIA
15 Februari, 18:08 | Ex-Ferrari werknemer Nigel Stepney zal op 7 maart 2008 een verklaring af moeten leggen over zijn rol in het spionageschandaal van 2007. De Engelsman heeft de kans zich te verdedigen voordat er straffen worden uitgedeeld. Stepney wordt ervan beschuldigd vertrouwelijke informatie doorgespeeld te hebben aan McLaren. Het ging hierbij om een grote hoeveelheid technische informatie van de Ferrari-bolide.
Op 7 maart heeft Stepney de mogelijkheid zijn kant van het verhaal aan de juridische afdeling van de FIA te vertellen. FIA-president Max Mosley wil naast Stepney ook Mike Coughlan van McLaren een verklaring af laten leggen. Mosley zegt hierover het volgende tegenover autosport.com: “Het is een juridisch principe dat niemand bestraft kan worden als hij nog niet de kans heeft gehad zichzelf te verdedigen. Iedereen is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen”.
Stepney liet via een advocaat weten zich verheugd te hebben op dit nieuws. “De heer Stepney kijkt erg uit naar deze mogelijkheid om zijn kant van het verhaal aan juristen te vertellen. Hij is blij dat hij eindelijk de kans krijgt zich te verdedigen, zodat hij een einde kan maken aan alle onwaarheden in deze zaak”.
Ferrari 1965/1967?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:14 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp met foto.
Weet niet wat voor F1 bak het is, maar het is er wel 1tje. (toch?)
Op de F3 series site staat maar 1 race voor Zandvoort en die is in het weekend van de DTM. Ook in het Zandvoort menu is het niet terug te vinden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef 4-elements het volgende:
Eigenlijk geen F1 vraagje, maar ik vroeg het me plots af: zijn de Masters of Formula 3 definitief verdwenen van Zandvoort?
En is dat niet gewoon heel sneaky een manier om (gedeeltelijk) gebruik te maken van het verboden "ground effect" vraag ik me af?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:54 schreef ElmarO het volgende:
Wat info over de nieuwe neus die Ferrari gaat testen.
[ afbeelding ]
Dat ground effect heeft toch te maken met de afstelhoogte van de auto?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:24 schreef NED het volgende:
En is dat niet gewoon heel sneaky een manier om (gedeeltelijk) gebruik te maken van het verboden "ground effect" vraag ik me af?
Dat vroeg ik mij ook af.., maar ik vrees met dank aan de boomvrienden dat er geen Masters of F3 in zandvoort meer zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef 4-elements het volgende:
Eigenlijk geen F1 vraagje, maar ik vroeg het me plots af: zijn de Masters of Formula 3 definitief verdwenen van Zandvoort?
CTRL+ALT+DELquote:Honda vindt kritieke bugs in software McLaren ECU
Honda zou kritieke fouten, zogenaamde bugs, hebben gevonden in de software van de McLaren Engine Controlling Unit die vanaf dit jaar verplicht zal zijn. De fout zorgt ervoor dat de teams een speciale mode kunnen activeren die het verbod op hulpmiddelen als Traction Control en Launch Control compenseert.
Volgens de geruchten gaat het om een combinatie van drie toetsen die er voor zouden zorgen dat de de speciale mode geactiveerd zou worden. Toyota coureur Jarno Trulli liet eerder al openlijk blijken te twijfelen aan de eerlijkheid van het systeem.
Het gerucht dook gisteren plotseling op enkele sites en fora en zou inmiddels door de FIA onderzocht worden, McLaren zelf zou ook al op de hoogte zijn gebracht van de fouten in de software van haar ECU. Die software wordt overigens geleverd door Microsoft waardoor er al snel werd gegrapt over CTRL + ALT + DELETE als de combinatie van toetsen.
Ondertussen blijft Ferrari meer informatie verzamelen over de McLaren ECU, met een zogenaamd parallel systeem. Ferrari zou zowel de McLaren ECU als de Magneti Marelli ECU van vorig seizoen naast elkaar gebruiken om zo een goede vergelijking te kunnen maken en het te optimaliseren naar de eigen wensen.
Als het gerucht waar blijkt te zijn dient de FIA uiteraard snel stappen te ondernemen, McLaren en Microsoft hebben nog ongeveer twee weken voordat de definitieve ECU aan de teams geleverd zal worden begin maart.
bron: www.f1racestart.nl
Als je zo gaat denken kan je ook zeggen dat McLaren nu bij ieder team een spion heeft. Ieder team heeft namelijk een medewerker van McLaren rondlopen voor die ECU.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:46 schreef NED het volgende:
En ik zit nog eens te denken....... zou eht niet zomaar kunnen zijn dat McLaren dat er expres ingebouwd heeft en dan niets tegen de andere teams daarover zegt zodat zij zelf daar hun voordeel mee kunnen doen?
Ik weet dat we hier allemaal een strakke piemel krijgen bij het horen van een F1 auto, maar dit is ook niet verkeerd dacht ikquote:Danica Patrick in sexy bikini voor SI Swimsuit
Geschreven door Erik Boesten
zondag 17 februari 2008 - 11:38
Danica Patrick is misschien wel de snelste vrouw ter wereld. Ze is pas de vierde vrouw die zich überhaupt heeft gekwalificeerd voor de legendarische Indianapolis 500.
Tijdens de 89e editie van de Indianapolis 500 in 2005, reed ze kort voor het einde van de race nog op kop. Om benzine te sparen moest ze langzamer gaan rijden, en belande ze uiteindelijk op de vierde plaats. Een opmerkelijk resultaat, mede door dat ze tijdens een pitstop haar motor liet afslaan, en tijdens de race spinde. Door deze spin moest ze een keer extra naar haar pitbox om de voorkant van de wagen te laten maken.
Danica had tijdens de race een niet te onderschatten gewichtvoordeel, met haar 46 kilo woog de toenmalige 23 jarige rond de 15 kilo minder dan haar lichtste mannelijke concurrent, Helio Castroneves. Dit gewichtvoordeel zou volgens insiders een voordeel van meer dan een halve seconde per ronde opleveren.
In 2008 presenteert zich Danica eens van een hele ander kant, nauwelijks racekleding maar daarvoor veel naakte huid en sexy bikini’s, zo staat ze in de nieuwste editie van SI Swimsuits van Sport Illustrated. Voor dit jaarlijks hoogglans Girls Magazine heeft de mooie IRL amazone Danica Patrick zich bijna helemaal uitgetrokken, en laat zich fotograferen in sexy bikini’s.
Voor één keer eens geen foto's van Danica in een auto, maar van Danica in bikini.
bron: www.autosportzone.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |