abonnement Unibet Coolblue
pi_56050276









Links
http://www.az.nl
http://www.azjeugd.nl
http://www.forza-az.nl
http://www.azfanpage.nl





[ Bericht 13% gewijzigd door -Vaduz- op 16-01-2008 15:27:42 ]
pi_56051082
Goeie TT
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:46 schreef Roberto258 het volgende:
Wie komen er morgen de vijverberg bezoeken? wat verwachten jullie van de wedstrijd?

En vooraf natuurlijk effe café'tje pakken
Ik ga morgen heen, maar ik heb helaas geen tijd om in de kroeg door te brengen. Ik ga er vanuit dat AZ, uiteraard getergd tot op het bot, de volle lading punten mee naar huis gaat nemen. De Graafschap speelt echter niet slecht, dus ik ga voor 0-1.
pi_56051441
Kutzooi, was al bang dat het topic vol zou raken in mijn afwezigheid. Had al een nieuwe klaar staan.

Ik had als TT al de rekensom [AZ #41] 17x3 = Kampioen!

Always look on the bright side of life
pi_56051558
Ik dacht meer aan [AZ #41] Domineren in het rechterrijtje
pi_56051629
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Gatalin het volgende:
Ik dacht meer aan [AZ #41] Domineren in het rechterrijtje
Waarheid als een koe
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:54:01 #6
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56051673
Zeg, die uitspraken van Pellè die in het vorige topic stonden zijn niet door VI bij wijze van grap verzonnen, toch? Als ze echt zijn mag ie van mij keihard oprotten, dan is hij nog 10x arroganter dan Alves, alleen kan die tenminste ook voetballen!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56051754
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Kutzooi, was al bang dat het topic vol zou raken in mijn afwezigheid. Had al een nieuwe klaar staan.

Ik had als TT al de rekensom [AZ #41] 17x3 = Kampioen!

Always look on the bright side of life
Ik had ook "Rood, de kleur van AZ"

Maar die van jouw vind ik ook wel oké.

Waar is een mod om te veranderen?
pi_56051763
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:54 schreef Kriegel het volgende:
Zeg, die uitspraken van Pellè die in het vorige topic stonden zijn niet door VI bij wijze van grap verzonnen, toch? Als ze echt zijn mag ie van mij keihard oprotten, dan is hij nog 10x arroganter dan Alves, alleen kan die tenminste ook voetballen!
De VI mag er dan wel eens naast zitten met een transfer, maar ze verzinnen geen hele interviews hoor. Pelle heeft dat dus gewoon gezegd.
pi_56051889
Goede TT
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:05:04 #10
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56051955
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef xFriendx het volgende:

[..]

De VI mag er dan wel eens naast zitten met een transfer, maar ze verzinnen geen hele interviews hoor. Pelle heeft dat dus gewoon gezegd.
Neuh, maar aangezien het een column was, die kunnen nog wel eens wat schetsende theoretische uitspraken gebruiken. Echt een bizar geval van sterallures in ieder geval, zo uit de hoogte spreken terwijl je zelf nog helemaal niks hebt laten zien, wat een sjaakie.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56052054
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:05 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Neuh, maar aangezien het een column was, die kunnen nog wel eens wat schetsende theoretische uitspraken gebruiken. Echt een bizar geval van eigendunk in ieder geval, zo uit de hoogte spreken terwijl je zelf nog helemaal niks hebt laten zien, wat een sjaakie.
Er worden in de column uitspraken aangehaald uit een interview met Pellè van een paar weken terug. Die kerel spoort gewoon niet.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:28:47 #12
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56052449
Net waar we nu op zitten te wachten ja, mafketels die denken de second coming van Maradona te zijn en nog voor ze iets hebben klaargespeeld al met hun kop bij een of andere droomtransfer naar Milan zitten. "Een middel", wat een lul...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56052583
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:28 schreef Kriegel het volgende:
Net waar we nu op zitten te wachten ja, mafketels die denken de second coming van Maradona te zijn en nog voor ze iets hebben klaargespeeld al met hun kop bij een of andere droomtransfer naar Milan zitten. "Een middel", wat een lul...
Je naam doet me trouwens denken aan:



'Kriegel, ik word'

Sorry
pi_56052690
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:09 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Er worden in de column uitspraken aangehaald uit een interview met Pellè van een paar weken terug. Die kerel spoort gewoon niet.
Heb hem gelezen. Wel grappig stukje. Hij heeft totaal niet door dat er kritiek op hem is.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:48:46 #15
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56052869
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Je naam doet me trouwens denken aan:

[ afbeelding ]

'Kriegel, ik word'

Sorry
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier trouwens die column nog even voor wie geen zin heeft om te zoeken:
quote:
Pellè alleen de dans van de zestien niet de baas'

15/01/2008 10:30

Augustus 2007 liep tegen het eind en Ryan Donk ging langs het mes bij Louis van Gaal. De jeugdige verdediger had drie kwartier in de zon naar geknikker van wat junioren gekeken, de AZ-trainer vond dat een onprofessionele voorbereiding op een wedstrijd en Donk werd prompt uit het basiselftal voor het duel met Vitesse gehaald.

Benieuwd welke sanctie er in de strafcultuur van Van Gaal eigenlijk staat op onbenulligheid. Anderhalve week geleden daalde Graziano Pellè in dit blad in zichzelf af en wat tevoorschijn kwam was een karikaturale schets van een voetballer. Ongeremd zong hij een lied van lang zal ik leven. Pellè olé.

Zijn grootste droom? 'Nog een keer meedoen aan Dancing with the Stars', zei Pellè. En het kan zomaar dat hij een serieuze concurrent wordt van John de Wolf, want hij beheerst alles, deze wervelende Italiaan. De tango, de rumba, de polka; geen pas is hem te veel. Alleen de dans van de zestienmeter, die is hij niet de baas.

Aangekocht voor 6,6 miljoen euro en gepresenteerd als een geweldige spits staat Pellè inmiddels op twee competitiegoals. Net zo weinig als pakweg Youssef El-Akchaoui, de linksback van NEC. Een half jaar na zijn intrede in Alkmaar is Graziano Pellè daarom vooral het zinnebeeld van het oude Italië.

Een mooie man met de fleur van een Fellini-film. Diamant in de oren, parfum erachter, bont aan de kraag en misschien zelfs een vleugje mascara onder de ogen. Een schitterende geleider van glorie en gratie, althans, op de catwalk.

Als Pellè op zijn Romeinse laarzen zwierend door de straten klakt wordt het dorp op slag sneeuwvrij, valt er een paradijselijk licht over de gevels en blazen de freules van opwinding de wangen op. De rokjes gaan op kort, de lippen op rood en zelfs de kreupelen onder de ouwe vrijsters komen tot leven. Smachtend naar bevlekking door sugarboy.

Als Pellè echter het veld betreedt haalt inmiddels eenieder de schouders op, achteloos haast. So what? Geen swing in de heupen, geen dynamiet in de wreef. Temidden van die andere vormzoekers uit Alkmaar is Pellè slechts een paljas op noppen, een schim in het strafschopgebied. Soms onzichtbaar, altijd verschemerd. Dat hij als spits impotent is, ligt niet aan de Nederlandse verdedigers, zo verduidelijkte Pellè vorige week zelf in VI.

Want: 'Tegen hen is het gemakkelijk voetballen.' En dat de spits datgene nalaat waarvoor hij wordt betaald ­ scoren ­ ligt al helemáál niet aan hemzelf. 'Ik heb pech gehad', verschoonde de narcist zich zonder ook maar een zweem van zelfreflectie. Daarom snapt hij niets van de kritiek en erdoor geraakt wordt hij in zijn grootse eigenwaan al helemáál niet.

'Als de club niet tevreden is, moeten ze me maar verkopen.' Waarom Graziano Pellè zichzelf nog steeds tot het hogere volk rekent, is een mysterie van hem alleen. Misschien is zijn onnozelheid aangeboren, misschien is de wet van de voetballerij ­ Wie niet presteert kan maar beter zwijgen­ aan hem voorbij gewaaid.

Zeker is dat Pellè de zaken anders ziet dan Marco van Basten, ooit als spits zijn tegenpool. De goalgetter van weleer adviseerde in dezelfde VI-uitgave dat het voor voetballers heel zinvol is niet te veel met de pers te praten. 'Het is beter te praten met je voeten op het veld', aldus Van Basten.

Zonder twijfel heeft Pellè die raad niet tot zich genomen. De hooghartige Italiaan spreekt en leest namelijk geen Nederlands en is al helemaal niet van plan dat te leren. 'Dat lijkt me onnodig. Straks ben ik hier toch weer weg.' Want, zo voegde hij eraan toe: 'AZ is voor mij geen doel op zich, het is een middel.'

Inmiddels heeft het er alle schijn van dat Pellè op zijn beurt niet eens meer een voornaam middel is voor AZ. De ambitieuze bankiersclub heeft achttien miljoen euro over voor Afonso Alves en mocht de geweldenaar uit Friesland niet komen, dan schakelt AZ over naar Plan B. En na plan B is er nog Moussa Dembélé, en na de Belg komt ook nog Ari en ergens achter die Braziliaan komt de verschrompelde Italiaan in de hiërarchie te bungelen.

Graziano Pellè vindt zichzelf eerder terug in een aflevering van Dancing with the Stars dan hij zelf in de gaten heeft.

Peter Wekking
Lozen dat figuur.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56053781
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:48 schreef Kriegel het volgende:
Hier trouwens die column nog even voor wie geen zin heeft om te zoeken:
[..]

Lozen dat figuur.
En dat moest Koevermans vervangen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56053854
Damn die Pelle...

Hoe arrogant kun je zijn zeg..
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:32:58 #18
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56053858
Ik las net een stukje van het originele interview, en moet wel toegeven dat die Wekking het hier en daar wat ongenuanceerder neerzet dan het was. Blijft wel zeer arrogant.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56054317
Bij wie moeten we aankloppen om die TT eens te veranderen?

Kriegel nog suggesties?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:56:53 #20
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56054431
Ik vond die 17x3 = kampioen wel oké eigenlijk.

Edit: Die van Gatalin mag trouwens ook, mooie ironie. Zelf kan ik even niks bedenken ofzo, heb koppijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door Kriegel op 15-01-2008 19:04:36 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56057967
Wrom is de TT veranderd?
pi_56058310
Waar is mijn tvp gebleven?
pi_56058362
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:12 schreef patrickt37 het volgende:
Wrom is de TT veranderd?
Verzoekje in FB.

En tvp's zien we liever niet, niet dat we erop jagen, maar we zien liever een nuttige bijdrage.
That's all folks!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:30:20 #24
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56058423
Kew Jaliens nu bij Knevel op 2. Over het geloof.
Confidence through competence
pi_56058477
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Verzoekje in FB.

En tvp's zien we liever niet, niet dat we erop jagen, maar we zien liever een nuttige bijdrage.
Dus een TT kan zomaar veranderd worden?
Dan heeft het dus totaal geen nut dat je een Topic start?

En het is geen tvp, maar een vraag gezien ik de TT had geplaatst.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:35:21 #26
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56058579
Het is etiquette dat een AZ-regular de reguliere AZ-topics opent natuurlijk. Bedankt dat jij deze hebt geopend, maar het is een kleine moeite om dan toch een AZ-supporter de TT te laten bepalen.

Vaduz heeft dus - zoals wel vaker - een goede weloverwogen beslissing gemaakt.
Confidence through competence
pi_56059243
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef Stereotomy het volgende:
Het is etiquette dat een AZ-regular de reguliere AZ-topics opent natuurlijk. Bedankt dat jij deze hebt geopend, maar het is een kleine moeite om dan toch een AZ-supporter de TT te laten bepalen.

Vaduz heeft dus - zoals wel vaker - een goede weloverwogen beslissing gemaakt.
Ik heb inderdaad gevraagd om een TT change. Aangezien men ook niet zo blij zou zijn als een AZ figuur een Ajax topic opent met een TT waar zij zelf niets mee hebben.

En wat Stereotomy dus zei.

Zag Kew trouwens net idd bij het 11e uur op Ned 2. Weet niet of hij er zat mbt voetbal of dat hij ging mee lullen over die 40 dagen zonder seks serie. In de tijd dat ik het aan had staan, laatste 10 min, zei hij bar weinig.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:23:31 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56059850
Hij had daarvoor al een heleboel dingen over zijn geloof gezegd.

Jaliens: "Het geloof helpt wel. Je staat als voetballer natuurlijk bloot aan allerlei verleidingen..."
Knevel: "Vrouwen en geld?"
Jaliens: "Euh.... en auto's."

Confidence through competence
pi_56061251
Voor jullie volgende topic kunnen jullie wellicht "AZ koploper! (van het rechterrijtje)" als TT gebruiken.

Nog altijd geen fuckbuddy?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56061352
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor jullie volgende topic kunnen jullie wellicht "AZ koploper! (van het rechterrijtje)" als TT gebruiken.

Nog altijd geen fuckbuddy?
Mits het volgende topic geopend dient te worden voordat er 17 wedstrijden om zijn. Een 17 wedstrijden verder zijn we immers landskampioen.
pi_56061733
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad gevraagd om een TT change. Aangezien men ook niet zo blij zou zijn als een AZ figuur een Ajax topic opent met een TT waar zij zelf niets mee hebben.

En wat Stereotomy dus zei.

Zag Kew trouwens net idd bij het 11e uur op Ned 2. Weet niet of hij er zat mbt voetbal of dat hij ging mee lullen over die 40 dagen zonder seks serie. In de tijd dat ik het aan had staan, laatste 10 min, zei hij bar weinig.
Weekelijks word er bij ons een topic geopend door een NIET Ajax supporter.
pi_56066512
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Hij had daarvoor al een heleboel dingen over zijn geloof gezegd.

Jaliens: "Het geloof helpt wel. Je staat als voetballer natuurlijk bloot aan allerlei verleidingen..."
Knevel: "Vrouwen en geld?"
Jaliens: "Euh.... en auto's."

Hij kwam op mij een beetje als een nerd over. Ik had altijd het idee dat hij een stoere neger was.
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:06:40 #33
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56068207
Jaliens stoer? Die gozer lijkt op een zwarte piet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56068788
quote:
AZ’er Cziommer mag het als rechtsback proberen

AZ-middenvelder Simon Cziommer (foto) speelt woensdagavond tegen De Graafschap wel op een heel opmerkelijke positie in het elftal. Cziommer gaat tegen de Superboeren als rechtsback opereren. De voetballer vult daarmee de positie van de vertrokken Grétar Steinsson in. Tegen Ajax stond Milano Koenders nog op deze plek.

Trainer Louis van Gaal over zijn keuze in De Telegraaf: ‘Omdat De Graafschap met twee spitsen speelt, kan Cziommer die positie prima bekleden. Dat heeft hij vorig jaar tegen Werder Bremen ook al eens gedaan. Bovendien vind ik dat Mounir El Hamdaoui een kans verdient achter de spitsen. Voor de winterstop was hij daar nog niet klaar voor. Nu wel.’ (JvE)
pi_56068991
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Tegen Bremen scheen hij het best goed te doen op die positie. Desondanks blijft het maf. Cziommer is een Duitser en die willen vooruit en zich niet ingraven (behalve als ze mogen graven op de stranden van Scheveningen). Ben altijd bang dat hij met zijn aanvallende intenties dan zijn eigenlijke taak vergeet. Maar goed, it sounds that crazy that it just might work.
pi_56069643
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:28 schreef patrickt37 het volgende:
Weekelijks word er bij ons een topic geopend door een NIET Ajax supporter.
Alleen zetten die geen foto van een doelpunt TEGEN Ajax in de OP. Wees eens vriendelijk en haal hem eens weg
pi_56069780
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat toch niet? Zijn wel meer spelers die niet altijd op hun eigen positie spelen.
pi_56069893
Het voornaamste probleem die ik nu kan bedenken is dat hij als middenvelder al een trage handeling heeft, laat staan als rechtsback.
pi_56069929
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:54 schreef patrickt37 het volgende:

afbeelding
Zag hem net pas
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:47:33 #40
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56070697
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:38 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Tegen Bremen scheen hij het best goed te doen op die positie. Desondanks blijft het maf. Cziommer is een Duitser en die willen vooruit en zich niet ingraven (behalve als ze mogen graven op de stranden van Scheveningen). Ben altijd bang dat hij met zijn aanvallende intenties dan zijn eigenlijke taak vergeet. Maar goed, it sounds that crazy that it just might work.
Wacht even da's niet heel raar:

1) Afgelopen wedstrijd tegen NEC was hij ook rechtsback
2) In de voorbereiding van het jaar speelde hij op de een of andere manier ook rechtsback

maar:

3) Hij heeft ooit een keer rechtshalf gespeeld en dat ging werkelijk zeer klote.

Denk niet dat Cziommer heel blij is, maar eerlijk is eerlijk, hij kwam op 10 dit jaar nog niet helemaal uit de verf. 't wordt even wennen, van een kale ijslander naar een Duitser met een diadeem.
Confidence through competence
pi_56070743
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wacht even da's niet heel raar:

1) Afgelopen wedstrijd tegen NEC was hij ook rechtsback
2) In de voorbereiding van het jaar speelde hij op de een of andere manier ook rechtsback

maar:

3) Hij heeft ooit een keer rechtshalf gespeeld en dat ging werkelijk zeer klote.

Denk niet dat Cziommer heel blij is, maar eerlijk is eerlijk, hij kwam op 10 dit jaar nog niet helemaal uit de verf. 't wordt even wennen, van een kale ijslander naar een Duitser met een diadeem.
Hij mag blij zijn dat ie speelt en doet hopelijk zijn stinkende best om een basisplaats af te dwingen.

Stiekem is het wel okay dat we er dan weer een Duitser in hebben staan, misschien winnen we dan nog eens in blessuretijd.
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:50:52 #42
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56070797
* tegen NEC bij Jong AZ dus.
Confidence through competence
pi_56071763
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Alleen zetten die geen foto van een doelpunt TEGEN Ajax in de OP. Wees eens vriendelijk en haal hem eens weg
Die staat daar niet vanwege het doelpunt, maar het onrecht wat jullie is aangedaan door de rode kaart.
pi_56072297
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:10 schreef BobRooney het volgende:
Zo vreemd is dat toch niet? Zijn wel meer spelers die niet altijd op hun eigen positie spelen.
Tegenover twee spitsen valt het prima te proberen ja. Echter wat te doen in de andere wedstrijden? Echt veel verdedigers blijven er nl. ook niet over....
pi_56072303
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef patrickt37 het volgende:
Die staat daar niet vanwege het doelpunt, maar het onrecht wat jullie is aangedaan door de rode kaart.
Uhhuh.
pi_56073157
Zo maar eens richting Doetinchem vertrekken Cziommer in verdediging zonder directe tegenstander kan goed gaan.. Wordt al zodanig veel geëxperimenteerd dit seizoen dat dit er ook nog wel bij kan.
Arbitrage van vanavond zal ook nog wat worden.. Afwachten hoe lang de uitslag duurt en vooral WAT de uitslag zal zijn.

Wel triest dat er in de OP foto van geplaatst moet worden.. Nog even en we krijgen een op in het AZ topic
pi_56073189
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:26 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Die staat daar niet vanwege het doelpunt, maar het onrecht wat jullie is aangedaan door de rode kaart.
En je gelooft je zelf?
pi_56073998
Tegen wie moeten jullie vanavond in de KNVB beker?
pi_56074131
That's all folks!
pi_56074198
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen wie moeten jullie vanavond in de KNVB beker?
Tegen dezelfde als jullie in de volgende ronde van de uefa
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:14:26 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56074595
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen wie moeten jullie vanavond in de KNVB beker?
Slavia Prahahaha.
Confidence through competence
pi_56074752
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Tegen wie moeten jullie vanavond in de KNVB beker?
Nog wat gewonnen in Europa laatst?
pi_56074888
En nu weer serieus mensen.

Cziommer op de back, dat zal wel een tijdelijke oplossing zijn. Ik zie hem niet constant achter iemand aanvangen.

Wanneer komt Moreno eigenlijk over?
That's all folks!
pi_56075055
Voo zover ik het begrepen had had hij afgelopen maandag zijn vergunning moeten krijgen. Ik neem dan maar aan dat hij tegelijk met Alves gepresenteerd wordt
pi_56075198
Wat ik begrepen heb is dat als Moreno er is, hij sowieso nog niet aansluit bij het eerste, maar eerst gaat wennen bij Jong AZ.
  woensdag 16 januari 2008 @ 16:35:13 #56
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56076832
quote:
Steinsson verruilt AZ voor Bolton Wanderers
ALKMAAR- Grétar Steinsson (26) verruilt AZ per direct voor Bolton Wanderers. De IJslander bereikte een akkoord met zijn Engelse werkgever over een contract voor drie jaar, met een optie voor nog een seizoen. “Ik vind het moeilijk om bij AZ weg te gaan, maar ben blij met deze kans. In Engeland spelen is een droom voor mij.”

Steinsson was bezig aan zijn derde seizoen in dienst van AZ. Louis van Gaal benoemde de publiekslieveling dit seizoen tot derde aanvoerder. “Ik kom snel terug naar Alkmaar om de AZ-supporters te bedanken”, aldus Steinsson.



Brands: ‘Geen makkelijke beslissing’
“De beslissing om medewerking te geven aan deze transfer, was geen makkelijke”, reageerde Directeur Voetbalzaken Marcel Brands. “We verkopen niet alleen een prima verdediger, maar ook een fantastisch mens met een uitstekende mentaliteit. Steinsson is dan ook zeer geliefd bij zijn medespelers en de AZ-supporters. Maar iedereen gunt Grétar deze, door hem genoemde ‘droomtransfer.’ Na onder andere Joris Mathijsen (HSV) en Jan Kromkamp (Villarreal) vertrekt er wederom een AZ-verdediger voor veel geld naar het buitenland.”

Eerder kwam de international twee seizoenen uit voor het Zwitserse BSC Young Boys. In eigen land speelde Steinsson vijf seizoenen voor ÍA.


Bedankt Grétar voor de mooie momenten en het gaat je goed in Engeland. Wel tekenend voor AZ dat iedereen hem zijn droomtransfer gunt, ook al heeft AZ het moeilijk dit jaar.
Confidence through competence
pi_56077252
Ik ben blij voor Steinsson, ik vind het jammer voor AZ.

Ik ga richting Doetinchem, hopelijk de volle lading punten vanavond!
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:12:28 #58
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56077724
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 16:52 schreef Gatalin het volgende:
Ik ben blij voor Steinsson, ik vind het jammer voor AZ.

Ik ga richting Doetinchem, hopelijk de volle lading punten vanavond!
Zie je vanavond op de Planet/Tele2 streams
Confidence through competence
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:03:08 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56080420
Op AZ.tv vind je een interview met Marcel Brands, over waarom Steinsson zo graag specifiek naar Bolton Wanderers wil, en waarom AZ hem ondanks de slechte timing gewoon laat gaan.

http://www.az.tv/

Ik vind het echt jammer dat hij weggaat, maar helemaal nu ik het eerlijke verhaal zo hoor, kan ik het me goed voorstellen. Als Bolton Wanderers (door de historie met IJslanders daar) z'n droomclub was vanaf het moment dat 'ie een klein ventje was, en als zijn contract zodanig goed is dat 'ie financiëel onafhankelijk kan worden, én dat de transfersom van 4.5 miljoen EUR respectabel is, dan telt dat allemaal wel bij elkaar op.

Grétar, je hebt het helemaal zelf verdiend, bedankt voor alles.
Confidence through competence
pi_56082016
WEDSTRIJDKARAKTERISTIEKEN:

Opstelling De Graafschap: Jim van Fessem, Resit Schuurman, Joep van den Ouweland, Cerezo Fung-a-Wing, Purrel Fränkel, Léon Hese, Rogier Meijer, Arnar Vidarsson, Donny de Groot, Lasse Schöne, Berry Powel.

Opstelling AZ: Boy Waterman, Milano Koenders, Kew Jaliens, David Mendes da Silva, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Ruud Vormer, Sébastien Pocognoli, Mounir El Hamdaoui, Ari, Moussa Dembélé.

Geen Cziommer dus.
pi_56083264
En we gaan alweer lekker

Genoeg kansen, maar scoren laten we toch echt over aan de tegenstander. Straks gelijk in punten dus met De Graafschap. Alleen ons doelsaldo is wat beter.
pi_56083378
Volgens v. Gaal zal AZ wel weer de betere ploeg zijn.
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat er iets goed fout zit bij AZ.
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:38:40 #63
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56083379


ALS WE VANAF NU ALLES WINNEN HEBBEN WE 76 PUNTEN EN ZIJN WE KAMPIOEN
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56083490
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:38 schreef BigFire het volgende:
[ afbeelding ]

ALS WE VANAF NU ALLES WINNEN HEBBEN WE 76 PUNTEN EN ZIJN WE KAMPIOEN
pi_56083523
16x3=48
pi_56086323
1-2 gewonnen van De Graafschap

Wellicht nog een penalty moeten hebben ook.



met dank aan: the_undertaker
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:06:23 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56086518
Ik vond Pelle beter dan Ari. Denk dat hij samen met Moussa in de spits staat volgende keer. Maar Dembele VERTRAAGT het spel zo erg met dat gedribbel van hem, bah.

++: Mendes (tweede helft), Poco, Poulsen, Pelle

--: Koenders, De Zeeuw , Ari, El-Hamdoeidoei voor het missen van de kansen
Confidence through competence
pi_56088224
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond Pelle beter dan Ari. Denk dat hij samen met Moussa in de spits staat volgende keer. Maar Dembele VERTRAAGT het spel zo erg met dat gedribbel van hem, bah.

++: Mendes (tweede helft), Poco, Poulsen, Pelle

--: Koenders, De Zeeuw , Ari, El-Hamdoeidoei voor het missen van de kansen
Ik heb het niet kunnen zien. Hoe beoordeelde je Poulsen? (in woorden, niet alleen met ++ )
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:47:07 #69
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56088537
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:41 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb het niet kunnen zien. Hoe beoordeelde je Poulsen? (in woorden, niet alleen met ++ )
Aardig. AZ viel in die periode best aan, dus heb hem alleen veel aanvallend gezien. Drang naar voren. Snel, passeerbeweging. Een soort Poco eigenlijk, maar met iets meer techniek. Verdedigend uiteraard niet zo'n bikkel. Goede linkshalf lijkt me. Maar kan hem eigenlijk nog niet goed beoordelen.
Confidence through competence
pi_56089927
Ben in ieder geval blij dat we gewonnen hebben. We zitten toch in de hoek waar de klappen vallen, zeker na die 6-1 tegen Ajax.
Dit spoelt toch een beetje die nare smaak weg. Ook al is het natuurlijk zeker geen tijd voor een hosanna stemming zolang we niet eens een beetje behoorlijk de kansen afmaken en daarmee op tijd de wedstrijd op slot gooien.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:31:28 #71
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56090118
Koenders speelde zijn slechtste wedstrijd op rechtsback. Hij is al niet zo lang, maar met kopballen liet ie elke keer z'n man voor hem komen. Verdulleme nog aan toe, da's verdedigen les 1 wat je NIET moet doen!

Mendes leefde zo enorm op het middenveld op dat het me niet zou verbazen dat Van Gaal er iets mee gaat doen. Dan denk ik aan 3-5-2 de volgende wedstrijd, of Vormer eruit en dan Mendes met de punt naar achter. Arme De Zeeuw zit zich waarschijnlijk te verbijten, want als rechtshalf.... soms is ie echt heel aanvallend goed, maar zoals vandaag kwam er niet zoveel uit.
Confidence through competence
pi_56090484
Hmm, Pelle gaf best veel lijpe passes.
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:43:41 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56090501
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:42 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, Pelle gaf best veel lijpe passes.
Pelle was niet slecht vandaag. Hij ging zelfs een mannetje voorbij. Beetje Ibrahimovic-achtig
Confidence through competence
  woensdag 16 januari 2008 @ 23:44:05 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_56090513
Maar om zijn invalbeurt nou geweldig te noemen, zoals Van Gaal zojuist deed

ach, is weer goed voor het zelfvertrouwen van die prima donna
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 januari 2008 @ 23:48:38 #75
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56090659
Klaas wilting als woordvoerder van AZ
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:26:17 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56091649
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Klaas wilting als woordvoerder van AZ
"Alfonso Alves"

Confidence through competence
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:26:37 #77
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56091657
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:44 schreef Adelante het volgende:
Maar om zijn invalbeurt nou geweldig te noemen, zoals Van Gaal zojuist deed

ach, is weer goed voor het zelfvertrouwen van die prima donna
Hey, Van Hanegem zei het ook
Confidence through competence
pi_56091906
Blij met het resultaat, maar met een aantal spelers niet zo. Mounir en Koenders wil ik zaterdag niet in de basis zien, Cziommer was dan wel niet al te best voor de winterstop, maar zó slecht was hij nou ook weer niet. Koenders heeft het gewoon niet, laat hem maar lekker de bank warm houden. Van Gaal zal wel weer anders beslissen, maar het liefst zie ik toch echt Jaliens op rechtsachter, Opdam en Donk in het centrum, Poco linksachter en Poulsen op links. Dan mag De Zeeuw ook rusten en kan Mendes doorschuiven naar het midden. Ruudje op rechts en Cziommer achter Dembélé en Pellè, die vandaag een stuk beter was dan Ari.
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:45:00 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56091992
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:40 schreef Gatalin het volgende:
Blij met het resultaat, maar met een aantal spelers niet zo. Mounir en Koenders wil ik zaterdag niet in de basis zien, Cziommer was dan wel niet al te best voor de winterstop, maar zó slecht was hij nou ook weer niet. Koenders heeft het gewoon niet, laat hem maar lekker de bank warm houden. Van Gaal zal wel weer anders beslissen, maar het liefst zie ik toch echt Jaliens op rechtsachter, Opdam en Donk in het centrum, Poco linksachter en Poulsen op links. Dan mag De Zeeuw ook rusten en kan Mendes doorschuiven naar het midden. Ruudje op rechts en Cziommer achter Dembélé en Pellè, die vandaag een stuk beter was dan Ari.
El-Hamdouidoei was toch niet zó slecht? Koenders wel vandaag trouwens.

Opdam gaat denk ik nooit meer centrum spelen, dan nog beter Agustien als rechtsback, wat hij een aantal keer goed had ingevuld, en anders Mendes rechtsback. Poulsen kan nog geen hele wedstrijd spelen, dus laat Poco nog even linkshalf.

De Zeeuw hoeft niet te rusten, die moet gewoon met de punt naar achter, zodat Mendes kan opschuiven naar rechts. Vormer speelt op geen andere plaats dan met de punt naar achter (aldus Van Gaal) dus die zal wel op de bank komen.

En ja, Pelle ipv Ari volgende wedstrijd svp.

Jullie waren op TV trouwens goed te horen.
Confidence through competence
pi_56092065
Gefeliciteerd met de overwinning.
pi_56092085
Ik vond Mounir echt verschrikkelijk

Het is idd jammer dat Poulsen nog geen hele wedstrijd kan spelen, dus zal hij wel gaan invallen. Sowieso Koenders eruit, dan maar Donk er in.

Oh ja, Haverkort hoe dicht moet die kerel op een overtreding staan om er een te zien? Wat een lamlul...
  donderdag 17 januari 2008 @ 00:54:39 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56092168
Ja, de scheids was drama vandaag.
Confidence through competence
pi_56092347
Maar, we domineren nu wel onderin het linkerrijtje!

Bij winst a.s. zaterdag kom je zelfs boven Heerenveen te staan Dan valt het dus allemaal nog wel mee, maar goed, je wint daar niet zomaar eventjes natuurlijk...
pi_56092484
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Gatalin het volgende:
Maar, we domineren nu wel onderin het linkerrijtje!

Bij winst a.s. zaterdag kom je zelfs boven Heerenveen te staan Dan valt het dus allemaal nog wel mee, maar goed, je wint daar niet zomaar eventjes natuurlijk...
Heerenveen wordt nog een hele kluif. Een hoop druk denk ik ook vanuit het Heerenveenpubliek vanwege die rommel met Alves. Wat ik zelf zonde vind, tis namelijk gewoon een leuke club. Jammer dat het zover heeft moeten komen.

Tegen Heerenveen denk ik dat je vooral moet gaan controleren zodat Heerenveen het spel niet kan maken. Zij moeten namelijk wel komen in Heerenveen. Dus controleren en hopen op wat snelle omschakelingen waaruit onze spitsen hopelijk een doelpuntje kunnen scoren. Hoe dan ook gaat het berelastig worden daar.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:38:25 #85
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56092751
Petje af voor Mendes da Silva toen hij voor de verdediging ging spelen. Hij is daar echt 10x zo goed dan als centrale verdediger. Als Van Gaal weet wat goed voor hem is dan zet hij Opdam of Donk weer terug in het midden.

Maargoed, ik blijf De Zeeuw nog steeds de beste punt naar achter vinden bij AZ. En dat zal wel zo blijven, ongeacht hoe goed Mendes speelt.
Confidence through competence
pi_56092797
De Zeeuw had vandaag behoorlijk wat slechte passes in huis, maar goed, dat was dan op rechts. Ik hoop dat Agustien weer eens een kans krijgt, want zo slecht vond ik hem daar niet spelen. Dan kan De Zeeuw weer naar het midden verhuizen. Jammer voor Vormer, want hij doet het echt niet slecht, maar De Zeeuw is ook bij mij daar de nummer één.
  donderdag 17 januari 2008 @ 01:50:22 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56092824
Gatalin

Maar Mendes dan? Die ik óók erg goed met de punt naar achter. Rechtsback maken? Of toch rechthalf en dan Agustien rechtsback?
Confidence through competence
pi_56092938
Tja, hij staat niet echt lekker centraal in de verdediging, geen zekerheidje, maar ja, dat zijn vooral Donk en Jaliens ook niet. Ik zou hem idd wel eens rechtsback willen zien spelen. Houdt in dat hij als AZ in balbezit is veelal toch rechtshalf speelt, dat ligt hem denk ik beter dan centraal spelen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:17:48 #89
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56092947
Wie vind je centraal wel zeker dan van de beschikbare candidaten? Ik vind Jaliens wel een zekerheidje,

Donk
Koenders
Opdam
Mendes
Confidence through competence
pi_56092969
We hebben helaas geen zekerheidjes achterin, Opdam doet het wat mij betreft het beste, met iets daarachter Jaliens. Mendes zit net nog aan de goede kant van de streep, maar Donk is dit seizoen met een verkeerde instelling begonnen en speelt knudde. Koenders heeft zoals ik het zie niets te zoeken bij AZ. Jammer dat Luirink zo lang geblesseerd is. Hopelijk gaat het hem allemaal voorspoedig, dan wordt de keuze achterin ook wat groter, misschien dat het mensen iets meer op scherp zet, want zo stom als dat het tegendoelpunt vandaag viel...
  donderdag 17 januari 2008 @ 02:34:33 #91
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56093024
Koenders liet zijn man lopen vandaag, daar begon het mee. Jaliens en Mendes grepen ook niet echt goed in daarna.

Maar Koenders was echt drama vandaag. Steinsson
Confidence through competence
pi_56093038
Tot 31 januari kunnen ze toch nog ergens talentjes vandaan plukken? Komt wel goed...
  donderdag 17 januari 2008 @ 03:56:03 #93
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56093230
Is die Jurgen Colin niet wat voor rechtsback?
Confidence through competence
pi_56094592
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
Is die Jurgen Colin niet wat voor rechtsback?
Alleen als je de aspiratie hebt kampioen te worden.
pi_56102777
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Pelle was niet slecht vandaag. Hij ging zelfs een mannetje voorbij. Beetje Ibrahimovic-achtig
Goed nieuws dit
pi_56131262
http://nu.nl/news/1397633(...)tbalwedstrijden.html

Goh actie verlengd tot 1 feb.. Zal het een verrassing zijn als de acties 'toevallig' weer op 30 januari plaats vinden?
pi_56133012
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:19 schreef lynda het volgende:
http://nu.nl/news/1397633(...)tbalwedstrijden.html

Goh actie verlengd tot 1 feb.. Zal het een verrassing zijn als de acties 'toevallig' weer op 30 januari plaats vinden?
Ben dan wel benieuwd hoe het dan zit met de uitslag van zo'n wedstrijd. De wedstrijd is natuurlijk van origine niet op 30 januari geplaatst. Moet deze weer verplaatst worden door stakingen ga je hoogstwaarschijnlijk over een bepaalde termijn heen wat betreft het inhalen. Dan zal de wedstrijd bij AZ thuis gespeeld moeten worden als de gemeente Alkmaar daar WEL toestemming voor geeft. Dat is volgens mij 1 van de opties. Duurt alles te lang dan win je volgens mij als uitspelende partij gewoon die pot.
pi_56133812
Dancing with the stars
AFC AJAX
pi_56134615
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ben dan wel benieuwd hoe het dan zit met de uitslag van zo'n wedstrijd. De wedstrijd is natuurlijk van origine niet op 30 januari geplaatst. Moet deze weer verplaatst worden door stakingen ga je hoogstwaarschijnlijk over een bepaalde termijn heen wat betreft het inhalen. Dan zal de wedstrijd bij AZ thuis gespeeld moeten worden als de gemeente Alkmaar daar WEL toestemming voor geeft. Dat is volgens mij 1 van de opties. Duurt alles te lang dan win je volgens mij als uitspelende partij gewoon die pot.
ALS het inderdaad het geval zo is gaan ze geloof ik uit van de datum 30 januari. En krijg je dus wat jij zei..
Weer al die regels het moet binnen zoveel weken gespeeld worden, op zo'n dag ivm 'risico', lukt dit niet dan inderdaad bij de uitspelende club lukt dat niet dan 3 punten voor de uitspelende club.

Eerst maar weer afwachten wanneer ze gaan staken, maar het zou voor mij geen verrassing zijn dat het op die datum is daar dit weer van die 'risico' wedstrijden zijn.
pi_56134745
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef lynda het volgende:

[..]

ALS het inderdaad het geval zo is gaan ze geloof ik uit van de datum 30 januari. En krijg je dus wat jij zei..
Weer al die regels het moet binnen zoveel weken gespeeld worden, op zo'n dag ivm 'risico', lukt dit niet dan inderdaad bij de uitspelende club lukt dat niet dan 3 punten voor de uitspelende club.

Eerst maar weer afwachten wanneer ze gaan staken, maar het zou voor mij geen verrassing zijn dat het op die datum is daar dit weer van die 'risico' wedstrijden zijn.
Risicowedstrijd...pfff Enige risico wat wij lopen die dag is dat we per ongeluk scoren tegen Feyenoord.

Hopelijk gaat alles gewoon door.
pi_56143026
quote:
Van Gaal: ‘Heerenveen speelt dynamisch’
ALKMAAR- Louis van Gaal blikte vrijdag tijdens het wekelijkse persuurtje vooruit op het uitduel van zaterdag tegen sc Heerenveen. Verder gaf hij aan dat de vermoeidheid in zijn selectie merkbaar wordt door het drukke competitieprogramma en reageerde hij op het feit dat hij wordt aanbevolen als opvolger van bondscoach Marco van Basten. “Ik wil graag.”

“Ze zijn vermoeid”, zei Van Gaal over de fysieke gesteldheid van zijn spelersgroep. “Maar dat is ook niet zo vreemd nadat we afgelopen zondag en woensdag uitwedstrijden hebben gespeeld tegen Ajax en De Graafschap. En zaterdagavond spelen we weer uit tegen Heerenveen.”

‘Heerenveen sterk in eigen huis’
Het is Van Gaal opgevallen dat laatstgenoemde ploeg gedurende het seizoen is veranderd van speelstijl. “Eerst speelden ze 4-4-2 met twee vaste spitsen. Nu spelen ze in balbezit 4-3-3, dat is dynamisch en moeilijk te verdedigen. Vandaar dat ze ook zonder Afonso Alves zijn blijven scoren. Heerenveen speelt sowieso sterk in eigen huis, al hebben we daar de afgelopen twee edities gewonnen.”

Moreno
In december trok AZ de Mexicaan Héctor Moreno aan. De linksbenige verdediger is echter nog niet in Alkmaar omdat hij nog altijd in afwachting is van zijn tewerkstellingsvergunning. Van Gaal: “Daar zijn instanties in Nederland nu druk mee bezig. Het duurt denk ik niet lang meer voordat hij hier is. Ondertussen heeft hij nog met zijn vorige club Pumas meegetraind, dus hij is in principe direct inzetbaar.”

Bondscoach?
Tot slot ging de oefenmeester van AZ kort in op het feit dat hij in Sportweek door onder meer Foppe de Haan en Giovanni van Brockhorst wordt aanbevolen als opvolger van bondscoach Marco van Basten, na het EK 2008. “Ik wil graag, want Nederland behoort tot de vijf landen waar ik bondscoach wil worden. Mijn contract bij AZ loopt echter nog door. De KNVB zal dus met voorzitter Dirk Scheringa moeten praten om te horen wat er mogelijk is.”

“Maar het streelt me wel dat ik door De Haan genoemd word”, vervolgde Van Gaal. “De Haan is een kenner. Hij is al dertig of veertig jaar trainer en zit langer in het vak dan ik. Ook doet het me goed om positieve geluiden van internationals te horen.”
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=22258

Denk zelf dat we het ook erg lastig gaan krijgen met Heerenveen. Snelle en frisse ploeg die wel weten hoe je een balletje moet trappen

Overigens vind ik dat fysieke wel zorgwekkend. Volgens mij zijn er wel eens meer Eredivisieploegen die het druk hebben en die hoor ik ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door xFriendx op 18-01-2008 22:55:16 ]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:30:40 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56144061
Van Gaal moet zijn ego opzij zetten en Mendes uit die verdediging halen.

Waterman
Mendes - Jaliens - Opdam - Poco
Agustien - De Zeeuw - El Hamdoeidoei - Poulsen
Pelle - Dembele

Zo, dan rollen we Heerenveen op.
Confidence through competence
pi_56145380
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal moet zijn ego opzij zetten en Mendes uit die verdediging halen.

Waterman
Mendes - Jaliens - Opdam - Poco
Agustien - De Zeeuw - El Hamdoeidoei - Poulsen
Pelle - Dembele

Zo, dan rollen we Heerenveen op.
Wat klopt er hier niet?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:41:00 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56145675
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:25 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Wat klopt er hier niet?
centrum van de verdediging dan

Als AZ aanvalt zijn de backs toch halve middenvelders
Confidence through competence
pi_56159849
Opstelling sc Heerenveen: Rob van Dijk, Gianni Zuiverloon, Michel Breuer, Michael Dinsdag, Michael Bradley, Jakob Poulsen, Miralem Sulemani, Henrico Drost, Danijel Pranjic, Geert Arend Roorda, Gerald Sibon.

Opstelling AZ: Boy Waterman, Milano Koenders, Kew Jaliens, David Mendes da Silva, Barry Opdam, Demy de Zeeuw, Ruud Vormer, Sébastien Pocognoli, Mounir El Hamdaoui, Graziano Pellè, Moussa Dembélé.

Geen Mendes op het middenveld dus.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 19:04:12 #106
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56159924
Wel als ze weer 3-5-2 gaan spelen, net als in de tweede helft van De Graafschap.

Het zou best kunnen hoor. 4-4-2 in verdediging en 3-5-2 in de aanval.

Koenders
Confidence through competence
pi_56160931
Koenders en de Zeeuw er aub HEEL snel uit
pi_56161403
3-0
pi_56161696
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef Chadi het volgende:
3-0
4-2
pi_56161700


0 schoten op doel
pi_56162049
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef lynda het volgende:

[..]

4-2
2-3 6-1
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:43:31 #112
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56162369
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56163474
Wat een lamlendig, ongeïnspireerd zooitje liep er vandaag rond op het veld. Leuk, deze open sollicitatie voor het bondscoachschap, maar volgens mij waren alleen de uitspraken van Van Gaal al duidelijk genoeg...
pi_56163555
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

0 schoten op doel
Hee, maar wel 63% balbezit, dus de wedstrijd gedomineerd
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_56163616
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef lynda het volgende:

[..]

4-2
foutje zeker het was 4-0
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:31:20 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56163691
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef Gatalin het volgende:
Wat een lamlendig, ongeïnspireerd zooitje liep er vandaag rond op het veld. Leuk, deze open sollicitatie voor het bondscoachschap, maar volgens mij waren alleen de uitspraken van Van Gaal al duidelijk genoeg...
Dat had ie beter binnenskamers kunnen houden ja.

Als AZ de weg omhoog weer wil vinden, moet de verdediging meedogenlozer orden, en er moet verdorie eens meer verschillend opgebouwd worden én iemand moet de individuele actie eens aandurven.
Confidence through competence
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:31:47 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56163706
Oh ja, En Koenders

Terug naar A1 pls.
Confidence through competence
pi_56163729
Wat een nachtmerrie zeg

Met de juiste instelling kan je het Heerenveen nog lastig maken, maar vandaag sloeg echt alles. Huilen met de pet op. Wil niet zeggen dat Heerenveen won omdat AZ zo verrot aan het ballen was aangezien Heerenveen wel met bezieling speelde en die stap extra wou zetten.

Daarnaast vermoed ik dat de chemie met Van Gaal weg is. Zijn uitspraken waren af en toe wel eens vreemd maar sneden nog wel hout. Vandaag de dag zegt ie af en toe dingen waarbij je echt vraagtekens ter grootte van het Empire State Building mag plaatsen.

'We kunnen nog kampioen worden' Ja tuurlijk, en overmorgen kan ik ook daten met Hayden Panettiere (Heroes). Kom op zeg, zoals AZ nu speelt mag ik in vergelijking het genoegen nemen als ik een handje krijg van Viola Holt.

Hoe het zit met de motivatie van de spelers weet ik niet. Het is alsof er iets broeit waardoor men van slag is. Zoveel spelers halen hun niveau niet terwijl onder andere de spelers van vorig jaar toen al hebben laten zien dat zij gewoon goed kunnen voetballen. Lijkt me trouwens ook niet goed dat de opstelling nog wel eens wisselt, vandaag wisten spelers elkaar echt niet te vinden. Geen enkel stukje automatisme.

Hebben wel wat spelers die op mogen rotten. Koenders, El Hamdoeidoei.... dat is gewoon niet het juiste materiaal. Pelle speelde overigens alweer best goed, ondanks dat hij niet scoorde. Had bij hem ook nog wel het idee dat hij wilde spelen.

Al met al weer een zure boel, moeten het maar weer slikken als supporter. Hopen dat we wel dat punten pakken tegen Willem 2.

AZ
pi_56163936
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, En Koenders

Terug naar A1 pls.
Maar hij is nog best jong al moet ik zeggen wat ik van hem heb gezien was niet echt imponerend
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:43:19 #120
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56163994
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar hij is nog best jong al moet ik zeggen wat ik van hem heb gezien was niet echt imponerend
Nouja, hij speelt deels daar omdat Donk niet speelt. Je kunt dan zeggen dat Donk misschien niet echt lekker speelt dit seizoen, maar je hebt dan baas boven baas en dan kun je beter Koenders eruit laten.
Confidence through competence
pi_56164052
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, hij speelt deels daar omdat Donk niet speelt. Je kunt dan zeggen dat Donk misschien niet echt lekker speelt dit seizoen, maar je hebt dan baas boven baas en dan kun je beter Koenders eruit laten.
Donk heeft wat pech gehad en soms nog wat slecht gespeeld door zijn onervarenheid, maar bij Donk verwacht ik dat hij kan groeien en completer kan worden. Koenders is gewoon niet goed genoeg.
pi_56164373
Persconferentie:
Bert: AZ speelde mat. Komt dat door de slooppartij tegen de Graafschap?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:01:00 #123
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56164413
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:59 schreef patrickt37 het volgende:
Persconferentie:
Bert: AZ speelde mat. Komt dat door de slooppartij tegen de Graafschap?
Daar trapte Van Gaal gelukkig niet in
Confidence through competence
pi_56164584
Ik zal wel weer veel gezeik krijgen maar ik wil nou toch wel weten hoe het AZ publiek hierop gaat reageren. 50% van wat er nu zit is gekomen bij de goeie periode, heeft dus de rest niet meegemaakt. Dit is de 1e keer dat men echt tegenslagen mee maakt, kan Dirk zijn 2e ring afzeggen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56164745
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zal wel weer veel gezeik krijgen maar ik wil nou toch wel weten hoe het AZ publiek hierop gaat reageren. 50% van wat er nu zit is gekomen bij de goeie periode, heeft dus de rest niet meegemaakt. Dit is de 1e keer dat men echt tegenslagen mee maakt, kan Dirk zijn 2e ring afzeggen?
Lijkt me een doodnormale vraag. Sowieso zijn de mensen die hier vaak posten niet de meest onaangename mensen Dus we zullen niet zo snel op anderen zeiken.

Er zullen denk ik gerust een zootje mensen zijn die een seizoenskaart namen omdat het in de buurt was en het mooi voetbal was om te zien. Echter nu is dat mooie er wel vanaf en blijven goede resultaten uit. Die groep zal dus volgend jaar niet aanwezig zijn.

Het overgrote deel zal denk ik wel blijven. Er was meer vraag dan aanbod aan seizoenskaarten, toch zou ik nog maar even wachten met de 2e ring. Echter als je de capaciteit zou verhogen van 17.000 naar 20.000-21.000 krijg je de boel nog wel vol (als iedereen komt opdagen bij de thuiswedstrijd).

Maar het lijkt mij verstandiger om te wachten tot je in iets rustiger vaarwater zit.
pi_56164874
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 21:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, hij speelt deels daar omdat Donk niet speelt. Je kunt dan zeggen dat Donk misschien niet echt lekker speelt dit seizoen, maar je hebt dan baas boven baas en dan kun je beter Koenders eruit laten.
Donk is door van Gaal een beetje gefrustreerd.
pi_56167031
(en daar wil ik het wat het uiten van mijn blijdschap betreft in dit topic maar bij laten)

Even inhoudelijk dan nog. Dit was serieus niet best van AZ. Nu speelden 'we' zelf natuurlijk erg sterk met als uitblinkers Sulejmani, Poulsen en Pranjic. AZ in deze vorm zou zo maar eens naast Europees voetbal kunnen grijpen en dat zou nu ook weer wat overdreven zijn. Ik heb weinig met AZ op, echter horen ze met de huidige status/selectie zeker wel in de UEFA-Cup thuis. Sterkte en succes in de komende weken, dat zullen jullie wel kunnen gebruiken vermoed ik.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56167222
Ach, ik zie Van Gaal er nog voor aan om tegen NAC gewoon weer met Koenders en Mounir te beginnen. Zolang hij niet overduidelijk laat zien dat die plaat voor z'n kop weg is, heeft dit AZ niets in Europa te zoeken. Ik begin het een steeds beter idee te vinden dat hij aan het einde van het seizoen ergens bondscoach wordt; de chemie is weg.
pi_56167479
v. Gaal heeft alleen een chemie met Ajax.
Ruilen tegen Koster?
  zondag 20 januari 2008 @ 00:48:19 #130
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56168545
Is fuckbuddy trouwens al gesignaleerd ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_56169375
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:48 schreef Enchanter het volgende:
Is fuckbuddy trouwens al gesignaleerd ?
Nope.
Niemand weet waar hij is, of wat hij mankeert.
Zelf vermoed ik dat ie zich behoorlijk verslikt heeft in een stukkie kaas.

Of heeft ie een kloon aangemaakt?
pi_56169431
Wellicht dat de zaakwaarnemers van Alves hier iets over kunnen vertellen?
  zondag 20 januari 2008 @ 01:37:53 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56169483
Denk dat Fuckbuddy zich verzopen heeft in de Amstel Lite. Watervergiftiging.
Confidence through competence
pi_56169690
quote:
Op zondag 20 januari 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat Fuckbuddy zich verzopen heeft in de Amstel Lite. Watervergiftiging.
Ach, ik lul maar wat.
pi_56173791
Echt jammer dit jaar zeg...wat is er toch aan de hand? Beetje de verwendheid van Ajax die er bij AZ in begint te sluipen?
En daar zou Alves dan heen 'willen"....een topclub...Ach, ik blijf voor AZ! Ik hoop dat ze gewoon die top 5 plaats halen, het puntenverschil is niet zo waanzinnig groot allemaal...En zo slecht als nu kan het niet blijven natuurlijk..toch?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56176211
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zal wel weer veel gezeik krijgen maar ik wil nou toch wel weten hoe het AZ publiek hierop gaat reageren. 50% van wat er nu zit is gekomen bij de goeie periode, heeft dus de rest niet meegemaakt. Dit is de 1e keer dat men echt tegenslagen mee maakt, kan Dirk zijn 2e ring afzeggen?
M'n broertje was er gister en wist te vertellen dat de eerste AZ supporters na 8 min al naar huis gingen
pi_56177231
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zal wel weer veel gezeik krijgen maar ik wil nou toch wel weten hoe het AZ publiek hierop gaat reageren. 50% van wat er nu zit is gekomen bij de goeie periode, heeft dus de rest niet meegemaakt. Dit is de 1e keer dat men echt tegenslagen mee maakt, kan Dirk zijn 2e ring afzeggen?
Mag hopen dat Dirk het eindelijk tot zijn botte kop laat doordringen dat die 2e ring er echt niet hoeft te komen.
Ik verlang zooooooooo terug naar de tijd van De Hout..
Blij zijn met elk puntje die je keihard verdiend, verlies je een wedstrijd drink je het met ze alle weg in het home en ga je weer met 100% vertrouwen naar de volgende wedstrijd.
Keihard feesten als je wist gelijk te spelen tegen 'DE' top 3 *zucht*

Quote van iemand gisteravond:
Je kan het ook positief zien, volgend seizoen weer liggend of met de benen over de stoel voor je in het stadion
pi_56178738
Ondanks de afstraffing van gisteravond zijn we niet de enige ploeg die met punten aan het knoeien is
pi_56191041
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:09 schreef Norrage het volgende:
Echt jammer dit jaar zeg...wat is er toch aan de hand? Beetje de verwendheid van Ajax die er bij AZ in begint te sluipen?
En daar zou Alves dan heen 'willen"....een topclub...Ach, ik blijf voor AZ! Ik hoop dat ze gewoon die top 5 plaats halen, het puntenverschil is niet zo waanzinnig groot allemaal...En zo slecht als nu kan het niet blijven natuurlijk..toch?
Bij de top 3 ook niet zou je zeggen, dat gaat ook weer een keer lopen. Dan blijven er 2 posities over in de top 5 en 5 clubs die daar mogelijk voor in aanmerking komen zoals ik het nu inschat (Fc Twente, Fc Groningen, Sc Heerenveen, Roda Jc en Az). Twente, Groningen en Heerenveen presteren redelijk constant dus dat wordt toch nog een hele kluif die bij te houden en voorbij te gaan en vervolgens voor te blijven voor Az.

Zeker met het zware programma van Az de komende weken zie ik het somber in voor de Alkmaarders en is het misschien wel oppassen dat de de overige clubs in het rechterrijtje niet te dichtbij gaan komen.

Al met al reuze spannend, de hele competitie trouwens zowel bovenaan en bij de subtop en onderaan, ik ben benieuwd waar dit allemaal gaat eindigen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56191068
De intertoto is overigens een prachtig toernooi, zeg ik uit ervaring. Dus het seizoen is nog lang niet verloren!
pi_56192266
quote:
Op maandag 21 januari 2008 01:10 schreef MaxPower het volgende:
De intertoto is overigens een prachtig toernooi, zeg ik uit ervaring. Dus het seizoen is nog lang niet verloren!
Alsof een Nederlandse club daar wat te zoeken heeft.
pi_56195249


pi_56196551
quote:
Op maandag 21 januari 2008 09:01 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Alsof een Nederlandse club daar wat te zoeken heeft.
Intertoto is maar 1 ronde tegen meestal een heel zwakke tegenstander. Daarna nog 1 voorronde UEFA Cup en je zit in het hoofdtoernooi. Eerste 5 gaat nu heel lastig worden, maar eerste 9 moet wel te doen zijn.

Is het eigenlijk nu al zo dat de verliezend bekerfinalist geen UEFA Cup plek meer krijgt?
pi_56202439
Die gaat naar plaats 6 in de competitie ja, als de winnaar van de beker bij de eerste 5 zit. En dat kan dit jaar nog wel eens lastig worden ook.
pi_56202508
Hup Feyenoord!
  maandag 21 januari 2008 @ 17:34:28 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56203348
NOS-TT 805
quote:
**** Ook Alves vraagt arbitrage aan
***************************************
**De soap rond Heerenveen-spits Afonso
Alves wordt almaar ingewikkelder.De
Braziliaan en z'n zaakwaarnemers hebben
bij de KNVB spoedarbitrage aangevraagd
inzake zijn verbintenis met AZ.

Vorige week diende de arbitragezaak van
AZ tegen Heerenveen.Daar bleek dat de
spits,wiens contract bij de Friese club
tot medio 2011 doorloopt,ook bij AZ een
verbintenis heeft getekend.Woensdag
doet de arbitragecommissie uitspraak.

Alves is officieel geen partij in de
zaak tussen beide clubs.De spits heeft
daarom nu zelf arbitrage aangevraagd.
Omdat de handtekening van zijn advocaat
ontbreekt,wil hij dat het contract met
AZ ongeldig wordt verklaard.
***************************************
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56203473
pi_56203560
Het zou mooi zijn als het inderdaad ongeldig wordt verklaard, maar dan wel na het sluiten van de transferperiode. Kan hij mooi nog een half seizoen ballen bij Heerenveen en kan AZ in de zomer op zoek naar een waardig alternatief.
pi_56203592
The soap continues...
Hoi.
pi_56211627
quote:
Van Gaal: ‘NAC altijd lastig’
ALKMAAR- Tijdens het wekelijkse persuurtje blikte Louis van Gaal terug op de 4-0 nederlaag van zaterdag tegen sc Heerenveen, ging hij in op de medische gesteldheid van zijn selectie en blikte hij vooruit op het competitietreffen met NAC Breda. Simon Poulsen is in die wedstrijd niet inzetbaar, Mounir El Hamdaoui is een twijfelgeval.

“Zondag stond de groep er mentaal nog niet zo goed voor. Vandaag zag ik er al meer spelers tussenzitten die klaar lijken voor de thuiswedstrijd tegen NAC”, antwoordde Van Gaal op de vraag hoe zijn selectie met de verloren wedstrijd in Friesland omgaat.

Offday
Van Gaal: “In Heerenveen hadden we echt een offday. Dat komt ook door de eerdere 6-1 nederlaag tegen Ajax en het feit dat we het duel tegen De Graafschap nog in onze benen hebben zitten. Toch heb ik het dan niet alleen over de fysieke gesteldheid, maar vooral over de geest. En Heerenveen had bovendien een week de tijd om zich voor te bereiden.”

‘NAC altijd lastig’
Dinsdagavond trapt AZ om 20:00 uur af tegen NAC Breda. “Dat is altijd een lastige tegenstander. Ze spelen zeer georganiseerd en hebben ook een paar spelers met individuele kwaliteiten die een wedstrijd kunnen beslissen”, aldus Van Gaal.

“NAC heeft een bijzonder goede week achter de rug”, vervolgde Van Gaal. “Ze zullen naar Alkmaar komen om te winnen, want ze willen ook graag bij de eerste vijf eindigen. NAC heeft al meerdere malen bewezen goed te spelen tegen topclubs. Het zal dus een mooie wedstrijd worden.”

Blessures
Of El Hamdaoui in actie kan komen tegen NAC, is maar de vraag. Van Gaal: “Mounir liep vandaag een blessure op aan zijn knie. We moeten afwachten hoe dat zich gaat ontwikkelen. En ook Simon Poulsen viel tijdens de training uit met een blessure. Het lijkt niet ernstig, maar NAC zal hij niet redden. Hij is nog niet fit genoeg voor een hele wedstrijd, en ik heb tegen Heerenveen noodgedwongen langer een beroep op hem moeten doen dan ik gepland had.”

Jenner inzetbaar
Van Gaal kan tegen NAC wel weer een beroep doen op Julian Jenner. De voormalig speler van NAC heeft zijn schorsing van vier duels, waarvan één voorwaardelijk, uitgezeten.
Als El H. niet mee zou kunnen doen vind ik niet zo erg, van Poulsen vind ik het wel jammer. Jenner terug is op zich ook niet verkeerd, ik vond hem eigenlijk z'n laatste wedstrijden niet eens zo slecht spelen.

Dat gelul over het mentale gedeelte mag ook wel een keer ophouden. Het zijn verdomme toch geen labiele mongolen? Als je je niet kunt opladen voor een duel, ben je geen topsporter en heb je niets te zoeken in de Eredivisie, bij welke club dan ook.
  maandag 21 januari 2008 @ 23:13:19 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56211756
quote:
Het zijn verdomme toch geen labiele mongolen?
Alves wel.
Confidence through competence
pi_56211816
Goed nieuws

Ik hoop dat Alves niet komt. Zie hem niet graag in een AZ-shirt.

Hopelijk is Brands ook al bezig om te kijken waar we versterkingen nodig hebben en gebruiken we daar lekker die 18 mil voor.
pi_56211850
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:
quote:
NAC heeft al meerdere malen bewezen goed te spelen tegen topclubs. Het zal dus een mooie wedstrijd worden.”;
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 21 januari 2008 @ 23:18:43 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56211886
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:
[..]
Koenders op rechtsachter natuurlijk
Confidence through competence
pi_56211946
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:
[..]
Dat als Ajax als topclub zijnde met 6-1 van AZ wint, NAC dit niet dunnetjes over doet aangezien zij Ajax wegtikken, dus wij als AZ zijnde met 12-2 onderuit gaan
pi_56212174
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:
[..]
Nou ja, 2x goed tegen Ajax. In Eindhoven waren ze ook niet slecht, ondanks een 2-0 nederlaag, thuis een punt gepakt. Weet niet hoe ze tegen Feyenoord waren.

edit: ah j bedoelt zeker dat AZ geen topclub is
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 21 januari 2008 @ 23:33:25 #157
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56212295
hmm k denk zomaar dat die 18 miljoen moet worden gesplit en er een extra verdediger (of twee) voor moet worden gekocht en nog een spits. Kun je makkelijk kopen voor dat geld. Een topspits uit zuid amerika ofzo, rechtstreeks
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56212311
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56212426
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
Ik zal inderdaad ontkennen dat AZ een topclub is. Ik zal echter niet ontkennen dat ik Van Gaal een debiel vind als hij denkt dat AZ nu al tot de top behoort. Zelf vind ik het inderdaad storend dat men zichzelf al een topclub vind.

Melden dat je een topclub wil worden
Zeggen dat je nu al een topclub bent
pi_56212614
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
Dat er binnen de club figuren rondlopen die dat denken, wordt hier niet ontkend. De supporters die hier rondhangen vinden het echter nog helemaal geen topclub. Maar als men hier komt huilen over die 'Supersunday's' en uitspraken van Derksen, dan kan je AZ of de supporters daar moeilijk voor aansprakelijk stellen...
pi_56212719
Maar ik snap wel dat jullie die discussie zat zijn. Topclub zijn is verder ook geen status waar garanties aan vast zitten. Het is slechts een imago en verwachtingspatroon.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56212851
NAC wordt wel altijd geveegd door AZ, als er een team is waar AZ goed tegen matcht is het NAC....Zelfs als het slecht gaat met AZ< dus ik verwacht gewoon een 3-0 of zoiets
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56213814
Ik heb zondag @Fuckbuddy gezien.
pi_56218115
quote:
Na onder meer Foppe de Haan en Giovanni van Bronckhorst heeft nu ook Willem van Hanegem er voor gepleit om Louis van Gaal een tweede kans te geven als bondscoach. De huidige coach van AZ zou voor de KNVB 'een logische keuze' zijn, zo schrijft de coach van FC Utrecht dinsdag in zijn wekelijkse column in het AD.

Van Gaal was eerder tussen 2000 en 2002 al bondscoach, maar slaagde er toen niet in om Oranje naar het WK in Azië te loodsen. Van Hanegem vindt dat Van Gaal een nieuwe kans verdient. "Ik denk dat hij er in deze fase van zijn carrière beter geschikt voor is dan toen hij die baan de vorige keer accepteerde. Ik heb het idee dat hij zijn fouten van toen nu niet meer maakt. Hij is rijper nu", denkt Van Hanegem.

Momenteel staat Van Gaal nog onder contract bij AZ. Toch zou een vertrek van de coach ook voor de Alkmaarse club de beste optie zijn, schrijft de Kromme. "Ik denk dat het voor AZ een goede ontwikkeling is als Louis naar de KNVB gaat. Let wel, ik pleit er niet voor dat hij opstapt bij AZ. Van mij mag hij blijven. Het feit blijft echter wel overeind dat het met AZ nu heel erg matig gaat. De selectie van die club heeft heel veel kwaliteit, maar de lusteloosheid druipt er vanaf. Dat is zorgwekkend en zou te maken kunnen hebben met de aanpak van Louis. Hij weet in een korte periode veel uit voornamelijk jonge spelers te halen. Maar op een gegeven moment is dat voorbij. Dan worden spelers moe van iemand die dag in dag uit dominant en veeleisend is. Aan de buitenkant ziet het eruit of die fase bij AZ is ingetreden."
Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?
pi_56218728
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?
Misschien kan van Gaal ze niets meer leren. Sommige werken al best lang met hem.
pi_56228680
quote:
Héctor Moreno in Nederland aangekomen
ALKMAAR- Héctor Moreno is dinsdag in Nederland aangekomen. De Mexicaanse verdediger (20) zal dinsdagavond AZ-NAC Breda vanaf de tribune bijwonen. Omdat hij zijn conditie, in afwachting van zijn verblijfsvergunning, bij zijn oude club UNAM Pumas op peil heeft gehouden is de verwachting dat hij zich snel bij de groep zal aansluiten. Moreno is per direct speelgerechtigd.

Eind december zette de linksbenige centrale verdediger zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vierenhalf jaar aan AZ verbindt.

Links dus

Eindelijk!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:09:31 #167
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56228738
we hebben een verdediger nodig die er direct al staat
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:09:54 #168
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56228745
Is braafheid een optie?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56229135
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Gatalin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Links dus

Eindelijk!
Ben erg benieuwd naar hem. Waar hij vandaan komt zijn de mensen helemaal lyrisch van die gozer. Ik zie niet graag dat het een Pelle-gevalletje wordt. Hoewel ik daar niet dezelfde berichten over heb gelezen als over Moreno.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:43:36 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56229387
quote:
Héctor Moreno in Nederland aangekomen
Sjonge, als het maar niet zo'n papzak als Ronaldo wordt.

Maar ff serieus: z'n kapsel is al een stuk normaler dan die van Mooiboi en Sergio Romero bij elkaar!
Confidence through competence
pi_56231129
quote:
Tevens sijpelt het gerucht door dat AZ belangstelling zou hebben in Utrecht-verdediger en geboren Alkmaarder Tim Cornelisse. Na het vertrek van Grétar Steinsson naar Bolton Wanderers heeft trainer Louis van Gaal niet meer de beschikking over een pure rechtsback. De afgelopen duels werd die positie ingevuld door jongeling Milano Koenders.
Hmm...ok
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:17:48 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56231533
Zou Haris vanavond nog een kans krijgen op de 10?

Hij had *echt* niet tot 5 uur 's nachts in de disco moeten blijven die ene keer, sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Confidence through competence
pi_56231742
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Haris vanavond nog een kans krijgen op de 10?

Hij had *echt* niet tot 5 uur 's nachts in de disco moeten blijven die ene keer, sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
quote:
Opstelling AZ: Boy Waterman, Kew Jaliens, Ryan Donk, Barry Opdam, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Ruud Vormer, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Moussa Dembélé, Graziano Pellè.

Opstelling NAC Breda: Jelle ten Rouwelaar, Kurt Elshot, Rob Penders, Patrick Zwaanswijk, Rogier Molhoek, Patrick Mtiliga, Ronnie Stam, Ahmed Ammi, Anthony Lurling, Joonas Kolkka, Csaba Fehér.
Vooralsnog mag Cziommer opdraven.
pi_56231748
Het was ook gewoon een zeer domme actie van hem. Er lopen altijd wel een paar gasten rond die hem kennen en die weten vaak dan ook nog wel dat hij een halve dag later een wedstrijd zou moeten kunnen spelen. Als zo iets naar buiten komt, dan denk ik dat je het bij Van Gaal wel aardig verbruid hebt.
pi_56231894
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]


[..]

Vooralsnog mag Cziommer opdraven.


Van Gaal gaat al aardig richting mijn ideale opstelling, als dit ten minste betekent dat Opdam centraal speelt en Mendes op het middenveld. Als De Zeeuw weer zo bagger speelt, mag Jenner er wel in, hopelijk ook nog een invalbeurt voor Poulsen. Ari of Haris al naar gelang Cziommer of Pelle het slechtst speelt.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:36:07 #176
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56232016
Nee, dit betekent dat Opdam weer lekker linksachter is, Mendes rechtsachter, Vormer voor de verdediging en De Zeeuw op 6

Wat een sukkel, die Von Gahl, hij kan niet eens een team opstellen

Vormer eruit! Ook al speelt hij goed, je hebt nu De Zeeuw *en* Mendes. Daar gaat een heel team beter van draaien.
Confidence through competence
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:38:26 #177
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56232076
Hm, I stand corrected. Gaat Mendes dan linkshalf spelen? In die volgorde wordt het wel opgenoemd. Dan Opdam en Donk centraal.

Duo Pennotti
Confidence through competence
pi_56232238
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:31 schreef Gatalin het volgende:

[..]



Van Gaal gaat al aardig richting mijn ideale opstelling, als dit ten minste betekent dat Opdam centraal speelt en Mendes op het middenveld. Als De Zeeuw weer zo bagger speelt, mag Jenner er wel in, hopelijk ook nog een invalbeurt voor Poulsen. Ari of Haris al naar gelang Cziommer of Pelle het slechtst speelt.
Als dit richting de ideale opstelling gaat kunnen we er wel vanuit gaan dat het vanavond NIET zo staat
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:45:47 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56232276
Molhoek speelt. Ben fan van Rogier.
Confidence through competence
pi_56235731
Nou ja, achterhaalde TT hier. Ook domineren in het rechterrijtje gaat ons slecht af. Dit weekend winnen Feyenoord, PSV en Ajax even en kan dat gehuil van Van Gaal en z'n kampioen worden kan nog definitief de ijskast is.

Als je zo'n scenario voor aanvang van het seizoen had verteld zou iedereen denken dat je te diep in het glaasje had gekeken, maar dit slaat echt alles.

NAC had geen drol te betekenen de 1 helft op de fout van Jaliens na. Tweede helft in het begin AZ die aandringen als een gek en dan in het slot 2 treffers incasseren en alweer onderuit gaan.

Iemand zal er voor moeten gaan boeten. Want ondanks het 'mooie spel' blijft het feit dat je wederom geen punten scoort en je op de 11e plek blijft staan.

Weet iemand waar ik goedkoop een partij scheermesjes op de kop kan tikken?
pi_56235756
Tjezis.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:58:35 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56235804
Ik ben een optimist maar dit gaat zelfs mijn pet te boven.

Maar heb wel het beste AZ van dit jaar zien spelen bij vlagen. Maargoed, daar domineer je het rechterrijtje niet mee.
Confidence through competence
pi_56235810
lekker briljant weer van az,. fijn dat we een half nederlands elftal hebben van spelers die bij een club zitten die dit seizoen compleet uit vorm is,. lekkere timing
pi_56235814
Tja, je kan dan wel 'Louis, rot op' zingen, maar hij kan er weinig aan doen. Het is niet zo alsof hij de opstelling bepaalt, akkoord gaat met de verkoop van een van de betere spelers aan de zijde van AZ, goed spelende spelers wisselt voor koekenbakkers en falende spelers telkens de hand boven het hoofd houdt in plaats van ze eens goed op hun flikker te geven.

Oh, wacht...
pi_56235826
Gewoon veel pech, kan gebeuren.

Volgend jaar kampioen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:00:06 #186
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56235850
Ik geloof niet dat Van Gaal er veel aan kon doen deze keer. Al had Koenders wel op de bank mogen blijven natuurlijk.

Ben benieuwd naar de persconferentie.
Confidence through competence
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:00:28 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56235862
omfg, Barbera Barend aan de microfoon.
Confidence through competence
pi_56235873
Werd Pocognoli gewisseld omdat hij vermoeid was ofzo, want ik vond hem heel sterk spelen.
pi_56235879
zelden was een smiley zo gepast:
pi_56235923
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef MaxPower het volgende:
zelden was een smiley zo gepast:
Het zou ons clublogo moeten worden.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:03:07 #191
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56235955
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:00 schreef Chriz2k het volgende:
Werd Pocognoli gewisseld omdat hij vermoeid was ofzo, want ik vond hem heel sterk spelen.
Hij komt wel net terug van een zware knieblessure.
Confidence through competence
pi_56235999
Ik begin het bijna zielig te vinden
pi_56236002
Mijn suggestie voor de volgende TT: [AZ#42]We domineren de degradatiezone
pi_56236128
Toen Koenders warm begon te lopen zongen ze trouwens eerst Louis, niet doen. Pas toen hij daadwerkelijk werd ingebracht veranderde dat in rot op, aldus mijn vader die in het stadion zat.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:10:10 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56236189
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Gatalin het volgende:
Toen Koenders warm begon te lopen zongen ze trouwens eerst Louis, niet doen. Pas toen hij daadwerkelijk werd ingebracht veranderde dat in rot op, aldus mijn vader die in het stadion zat.
Wel lief Alkmaarpubliek.
Confidence through competence
pi_56236221


'When does the hurting stop?'
pi_56236291
Hahahahahahaahaha

Beter dan Hans Teeuwen dit
pi_56236305
Ik vind Koenders wel een schattige knul.
pi_56236309
Nou ja, op naar de volgende wedstrijd.

Verliezen we die enkel met 1-0 kan je misschien zelfs spreken van een stijgende lijn

Ik was wel blij met het vertoonde spel, dat leek tenminste weer op AZ. Alleen heel jammer dat we het dus toch nog weggeven. Ben aan de ene kant dus positief, want je gaat er vanuit dat de spelers hebben 'geproefd' van dit spel, maar ben aan de andere kant weer heel bang dat ze het week na week toch blijven verkloten.
pi_56236337
Historie maak je, die koop je niet
pi_56236355
Doe mij een frikadel speciaal
pi_56236406
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Nashje het volgende:
Historie maak je, die koop je niet
Historie boeit me geen drol, ik wil gewoon dat AZ behoorlijk mee kan ballen in die flutcompetitie hier.

Maar dit is gewoon marteling. Het is bijna voer voor Saw 5 ondertussen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:16:37 #203
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56236413
In plaats van te zeiken om Alves kan Dirkmans beter bij de KNVB aankloppen of ze wedstrijden voortaan niet 80 minuten willen maken, dan staat AZ zo weer bij de eerste vijf.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56236444
Valt me wel op dat als dat klapvee begint te klappen dat de tegenstander dan een doelpunt maakt.
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:18:17 #205
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56236479
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Nashje het volgende:
Historie maak je, die koop je niet
Teren op oude glorie is anders ook niet alles.. [/hap]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56236486
Alweer een nederlaag voor AZ, wat is er toch allemaal aan de hand?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56236576
Ik ben benieuwd hoeveel AZ-ers komende zomer weer naar Amsterdam overstappen. Hopelijk kan Dirk die 2e ring nog cancellen want dat wordt een lege 2e ring.

Goed nu ga ik voetbal kijken.
pi_56236632
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:20 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel AZ-ers komende zomer weer naar Amsterdam overstappen. Hopelijk kan Dirk die 2e ring nog cancellen want dat wordt een lege 2e ring.

Goed nu ga ik voetbal kijken.
Laat die gloryhunters lekker in die boerenpolder blijven

Zag je net niet wat een dringen geblazen het was bij de uitgang
MOKUM XXX RATED
pi_56236712
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:18 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Teren op oude glorie is anders ook niet alles.. [/hap]
Inderdaad, wat was het ook alweer 2005 Adriaanse?
[/hap]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:26:10 #210
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56236786
Alweer verloren, maar gelukkig kunnen ze nog steeds kampioen worden.
pi_56236809
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Laat die gloryhunters lekker in die boerenpolder blijven

Zag je net niet wat een dringen geblazen het was bij de uitgang
Die gaan allemaal weer terug naar Amsterdam
pi_56236839
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Die gaan allemaal weer terug naar Amsterdam
Denk eerder Zaandam
MOKUM XXX RATED
pi_56236871
Misschien moest ik ook es gaan solliciteren bij AZ Zo hoog zullen die eisen toch niet meer liggen daar.
pi_56236885
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:27 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Denk eerder Zaandam
Daar staat de Arena heul niet
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:28:48 #215
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56236887
Kan een kleine glimlach toch niet onderdrukken.....

Jammer jongens!! Kop op
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:29:54 #216
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56236919
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:14 schreef Nashje het volgende:
Historie maak je, die koop je niet
Ja, en Ajax heeft door de historie heen niet altijd een van de grootste budgetten van Nederland gehad
Confidence through competence
pi_56237081
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Daar staat de Arena heul niet
Oh had je het daarover
MOKUM XXX RATED
pi_56237507
Mijn god, wat een geklungel zeg.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:47:53 #219
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56237578
die 1-2 wie maakte die blunder

omg wat een sjonnie
pi_56237597
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef Nashje het volgende:
Doe mij een frikadel speciaal
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:48:49 #221
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56237604
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
die 1-2 wie maakte die blunder

omg wat een sjonnie
idd het was voor de verandering geen koenders volgens mij
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 22:50:37 #222
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56237651
als het zo blijft, mag die niet tot 2009 blijven
pi_56237728
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
als het zo blijft, mag die niet tot 2009 blijven
Sowieso heeft Van Gaal denk ik geen zin in de Eerste Divisie.
pi_56237731
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:48 schreef DANILXL het volgende:

[..]

idd het was voor de verandering geen koenders volgens mij
Jaliens deze keer
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:00:17 #225
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_56237992
whaha daar zit je dan met je klappertje in het stadion, intussen goed aan het balen dat je jaren terug je ajax seizoenskaart hebt opgezegd.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:04:27 #226
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56238143
En straks richt Dirk zich weer helemaal op het schaatsen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:08:06 #227
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56238276
als ik az was, zou ik nog ff wachten met die 2e ring hehe
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:08:10 #228
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_56238356
quote:
Molhoek: ‘Hopelijk wint AZ alles vanaf nu’
De stemming van een andere speler die bij AZ onder contract staat, was opgewekter. Rogier Molhoek maakte vorig seizoen nog successen mee in Alkmaar, maar laat nu zijn kunsten zien in Breda. Molhoek werd in de 72e minuut gewisseld bij een 1-0 stand in het voordeel van AZ. Vanaf de bank zag hij de wedstrijd en de score vervolgens volledig omkeren.

Bij het verlaten van het veld kreeg Molhoek applaus van het AZ-publiek. “Dat had ik niet verwacht. Vorig jaar was ik geen basisspeler bij AZ. Daarom doet het me goed hoe het publiek reageert.” De AZ-huurling kon de winst niet goed bevatten. “We hebben een lepe ploeg maar in het veld had ik niet het gevoel dat we zouden winnen. Hooguit in een gelijkspel. AZ zette goed druk en wij kwamen niet goed aan voetbal toe. Ik hoop dat AZ verder alles gaat winnen, want het is toch mijn club.”
Leuk van Molhoek
pi_56238475
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Jaliens deze keer
Was dat Jaliens? En ook al bij die kans van Feher zo'n blunder. En dat was dan AZ's meest betrouwbare verdediger.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56238605
AZ heeft nu eenmaal geen betrouwbare verdedigers, hoewel Opdam het in het centrum altijd wel goed doet. Maar ja, Van Gaal heeft gezegd dat Opdam er niet meer op hoeft te rekenen dat hij centraal speelt, en Van Gaal is toch de man met visie...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:16:59 #232
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56238616
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Was dat Jaliens? En ook al bij die kans van Feher zo'n blunder. En dat was dan AZ's meest betrouwbare verdediger.
valt we trouwens wel op dat er alleen maar donkere mensen in de verdediging staan en opeens gaat het heel erg slecht

Ik zeg: Bouhlahrouz halen en braafheid! (hoewel die ook donker is, maja )

PS ik ben geen rascist alleen het valt me gewoon op
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:18:07 #233
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56238669
wat stond er vroeger dan ?
pi_56238711
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Was dat Jaliens? En ook al bij die kans van Feher zo'n blunder. En dat was dan AZ's meest betrouwbare verdediger.
Het was Agustien die de blunder maakte bij de 1-2, volgens mij..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:21:35 #235
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56238804
Andries Jonker vindt AZ nog wel een topclub, dat is toch maar mooi meegenomen... Maar alsjeblieft zeg, wat zijn jullie daar in Alkmaar aan het doen? Dit is wel heel triest

Tijd dat Martens en Schaars weer fit worden, kunnen zij het tij doen keren?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56238844
VI zegt het ook, dus ik heb het blijkbaar verkeerd gezien. Neemt niet weg dat ook Jaliens niet sterk speelde.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:43:57 #237
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56239434
quote:
Supporters AZ ergeren Van Gaal
ALKMAAR - Louis van Gaal is teleurgesteld in sommige supporters van AZ. ,,Ik vind het heel vervelend dat het publiek zich in negatieve zin richtte op één speler, Milano Koenders."
,,Hij krijgt de schuld en is de zondebok. Dat is jammer en niet terecht'', zei de trainer van de Alkmaarders na de nederlaag tegen NAC Breda van 1-2.
Koenders speelde zaterdag een ongelukkige rol in de met 4-0 verloren wedstrijd tegen SC Heerenveen. Tegen NAC viel de verdediger acht minuten voor tijd in. Delen van het publiek reageerden daarop met negatieve liederen.
Na de pijnlijke slotfase voor AZ tegen NAC, waarin de Noord-Hollandse club binnen vijf minuten een voorsprong van 1-0 uit handen gaf, richtten sommige supporters zich ook op Van Gaal. ,,Ik heb het zelf niet gehoord. Als het slecht gaat, krijgt de trainer de schuld. Dat gebeurt wel vaker in het voetbal. Het raakt je wel, zeker omdat het je eigen supporters zijn. Dezelfde mensen die nog geen drie maanden geleden op de banken stonden, keren zich nu tegen ons.''
pi_56239623
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Leuk van Molhoek
Dat lees ik niet graag, ik zie Molhoek graag bij NAC blijven! Das echt een toppertje.

Overigens had de scheids ook wat blunders vandaag, aantal handsballen die geel danwel rood hadden moeten zijn. Anyways, bedankt voor de punten
- NAC Breda -
pi_56239624
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Dat van Koenders was inderdaad niet terecht deze wedstrijd. Tegen Heerenveen was hij erg ongelukkig (net in de pauze op Tele 2 werd er zelfs nog door de commentator gezegd dat de bal zijn gezicht raakte en niet de handen) maar nu had hij nog niet eens in het veld gestaan.

Overigens zou ik hem niet hebben ingebracht als de 1-1 op het bord staat met nog x minuten te spelen. Die jongen staat (al dan niet terecht) aardig onder druk en dat kan je juist niet gebruiken op zo'n moment.

En over liederen naar hem. Wederom heeft hij gelijk. Maar ik snap de fans ook wel. We kunnen nog zo goed spelen, maar de resultaten blijven uit. Hij zit op de positie waar je daadwerkelijk iets kan ondernemen om dit te veranderen. Hoe hij dit wil doen zoekt hij zelf maar uit. Maar uiteindelijk tellen natuurlijk gewoon de punten en die zien we vanavond weer verloren gaan.
pi_56239668
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Dat lees ik niet graag, ik zie Molhoek graag bij NAC blijven! Das echt een toppertje.

Overigens had de scheids ook wat blunders vandaag, aantal handsballen die geel danwel rood hadden moeten zijn. Anyways, bedankt voor de punten
Molhoek is volgens mij dan ook wel een echte voetballer, met liefde voor het spelletje.

Mja, die handsbal van AZ was natuurlijk lachwekkend. Maar goed, zo hebben ze het wel vaker dit seizoen, echt de meest rare fratsen zie je voorbij komen. Dit was er ook weer één.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:52:23 #241
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56239676
wat was Dembele weer sterk zeg. hoop echt dat Ajax hem haalt als opvolger van Huntelaar komende zomer. ben bang dat Dirk niet wil meewerken omdat het Ajax is maargoed als AZ buiten Europees voetbal grijpt dan wil Dembele misschien zelf wel heel graag weg.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56239740
Wat heeft AZ met hands de laatste tijd...

Vorige week De Zeeuw en vandaag zag ik Cziommer en Donk hun handjes gebruiken.

Wil Dirk er een handbalclub van maken
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 22 januari 2008 @ 23:55:40 #243
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_56239767
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:52 schreef BigFire het volgende:
wat was Dembele weer sterk zeg. hoop echt dat Ajax hem haalt als opvolger van Huntelaar komende zomer. ben bang dat Dirk niet wil meewerken omdat het Ajax is maargoed als AZ buiten Europees voetbal grijpt dan wil Dembele misschien zelf wel heel graag weg.
Hij scoort alleen zo weinig maar verder is het een beest ja.
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:01:07 #244
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56239899
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Jaliens deze keer
en in de eerste helft ook al een keer wat bijzonder goed afliep..
Echt onbegrijpelijk dat NAC in de hele wedstrijd vijf minuten aan de bal is geweest en er dan toch twee in weten te schieten. En die scheids moet echt heel snel terug naar amateurniveau. AZ heeft niet verloren door hem, maar damn, wat was hij dramatisch slecht bezig..

Wel een prachtig stadion trouwens
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_56239916
80 minuten de betere zijn, en dan in de laatste 10 minuten weggeven.
Dit verlies was natuurlijk niet verdiend.
Wel moeten natuurlijk de supporters achter hun club en coach blijven staan.
Misschien dat door de twaalfde man AZ kan aanklampen bij de subtop.
pi_56239926
Hoe kan Dembele nou gehaald voor Huntelaar halen? Hij loopt 1 op 1 he en Dembele? Die scoort echt bijna nooit.
pi_56239979
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

Wel een prachtig stadion trouwens
Inderdaad een heel mooi stadion! Daar kunnen andere clubs die een nieuw stadion willen bouwen nog een voorbeeld aan nemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56240116
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Dat lees ik niet graag, ik zie Molhoek graag bij NAC blijven! Das echt een toppertje.
Ook al zo iets. Die had dit seizoen gewoon bij AZ horen te spelen. Een gigantisch goede voorbereiding gedraaid en met Schaars in de lappenmand stevende hij af op een zekere basisplaats. Maar nee, hij mocht verhuurd worden, want Schaars zou met een maandje weer terug zijn...
  woensdag 23 januari 2008 @ 00:15:53 #249
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56240189
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:01 schreef patrickt37 het volgende:
80 minuten de betere zijn, en dan in de laatste 10 minuten weggeven.
Dit verlies was natuurlijk niet verdiend.
Wel moeten natuurlijk de supporters achter hun club en coach blijven staan.
Misschien dat door de twaalfde man AZ kan aanklampen bij de subtop.
het was voor AZ heel zuur, maar je zag het gewoon aankomen...
80 minuten leuk voetbal en de laatste tien minuten echt dramatisch...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_56240207
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef buzzer het volgende:

[..]

het was voor AZ heel zuur, maar je zag het gewoon aankomen...
80 minuten leuk voetbal en de laatste tien minuten echt dramatisch...
Ik vond juist die laatste 10 minuten leuk
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56240378
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik vond juist die laatste 10 minuten leuk
SSSSSST
pi_56240807
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef versteegrob het volgende:
Hoe kan Dembele nou gehaald voor Huntelaar halen? Hij loopt 1 op 1 he en Dembele? Die scoort echt bijna nooit.
Ik heb het al vaker gezegd maar Huntelaar = onvervangbaar. Een Dembele veranderd daar dan ook niets in ook al is het een goede voetballer.
pi_56241575
Ah dit weekend lekker naar huis, tussen de boertjes die overgestapt zijn naar AZ.
Wat is het leven soms toch heerlijk. (Morgen eerst zelf winnen)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56242258
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 02:05 schreef Pritt het volgende:
Ah dit weekend lekker naar huis, tussen de boertjes die overgestapt zijn naar AZ.
Wat is het leven soms toch heerlijk. (Morgen eerst zelf winnen)
Wat mooi toch ook, zo'n simpele ziel !
pi_56242740
Damm zeg...eerst niet meer kunnen scoren. En nu zijn we het verdedigen ook verleerd.
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:56:07 #256
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_56242793
Onverdiende nederlaag imo voor jullie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_56242975
van het azforum geplukt:
quote:
Weet je hoe je mensen noemt die eerder weggaan dat noem je publiek.
Weet je hoe je mensen noemt die blijven zitten of staan tot het eind. SUPPORTERS
Dirk Scheringa dus ook duidelijk publiek. Meneer kwam net met de mercedes uit de Prive garage rijden, ruim voor het eindsignaal.
pi_56243431
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:12 schreef MaxPower het volgende:
van het azforum geplukt:
[..]

Dus die " supporter " zat zelf ook niet op de tribune?

Wat een dom geouwehoer. Hij gaat een keer eerder weg. Zeik niet zo. Alle wedstrijden is hij er gewoon.
pi_56243473
Misschien is het de parkeerwachter?
pi_56243496
quote:
ruim voor het eindsignaal.
Dan stond het dus nog 1-0 voor az .
pi_56243528
Zou kunnen...
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:50:05 #262
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56243612
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:56 schreef Scorpie het volgende:
Onverdiende nederlaag imo voor jullie.
Die twee doelpunten van NAC valt net op af te dingen. Wel had het 2-2 moeten zijn
Twee gouden wissels van NAC die de hele defenise aan puin liepen op snelheid.. en je weet dat je Sikora niet moet laten lopen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_56244575
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef buzzer het volgende:

[..]

Die twee doelpunten van NAC valt net op af te dingen. Wel had het 2-2 moeten zijn
Twee gouden wissels van NAC die de hele defenise aan puin liepen op snelheid.. en je weet dat je Sikora niet moet laten lopen
Hoezo had het 2-2 moeten zijn?
pi_56246739
Retteketet helemaal naar de klote met dat az. Heerlijk
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_56246889
Ik dacht dat het na een slechte seizoensstart nog wel goed ging komen, maar op deze manier gaan ze niet eens europees spelen

En wat triest dat er nu al spreekkoren zijn en zo
@ voetbal
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:21:42 #266
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56247177
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Hoezo had het 2-2 moeten zijn?
hij had het tweede doelpunt al goedgekeurd en de vlag was niet omhoog, dus een rare manier van werken om dan later op je beslissing terug te komen. Hij heeft het zelf allemaal kunnen zien want hij stond goed.

Echt een lamlul die scheids. Nogmaals AZ heeft het aan zichzelf te danken dat ze verloren hebben,maar zulke arbiters horen niet in de eredivisie thuis.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_56247524
Hoe staat het met de plannen van AZ om het stadion uit te breiden?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56247603
Koevermans niet helemaal blij met z'n reserve-rol in Eindhoven

Van Gaal, schuif die trots van je eens opzij en haal Koevermans terug en beloof hem een basisplaats. Nog steeds verdient hij deze meer dan een Ari of Pelle.

Tevens zien de supporters liever hem dan die kwal van een Alves.

Koevermans
pi_56247735
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:41 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wat mooi toch ook, zo'n simpele ziel !
Geen beter vermaak dan leedvermaak, niks simpels aan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:45:19 #270
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56247762
Na de rest van Nederland, heeft ook jullie trainer een hekel aan jullie.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56247971
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Na de rest van Nederland, heeft ook jullie trainer een hekel aan jullie.
Dan weet jij meer dan ik. Zal vast wel door je goede contacten met de rest van enderland en van Gaal komen.
pi_56248089
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:39 schreef xFriendx het volgende:
Koevermans niet helemaal blij met z'n reserve-rol in Eindhoven

Van Gaal, schuif die trots van je eens opzij en haal Koevermans terug en beloof hem een basisplaats. Nog steeds verdient hij deze meer dan een Ari of Pelle.

Tevens zien de supporters liever hem dan die kwal van een Alves.

Koevermans
Laat Koevermans maar komen ja....en Steinson moet ook terug
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:58:01 #273
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56248125
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dan weet jij meer dan ik. Zal vast wel door je goede contacten met de rest van enderland en van Gaal komen.
quote:
Louis van Gaal is teleurgesteld in sommige supporters van AZ. Dat liet de oefenmeester van de Noord-Hollanders dinsdagavond weten na afloop van het duel tegen NAC (1-2 verlies). De coach stoorde zich aan de liederen aan het adres van Milano Koenders.

Koenders kende afgelopen zaterdag een matig optreden in het met 4-0 verloren duel tegen SC Heerenveen. Zijn invalbeurt tegen NAC werd ‘opgeluisterd’ met negatieve liederen van delen van het publiek. “Ik vind het heel vervelend dat het publiek zich in negatieve zin richtte op één speler. Hij krijgt de schuld en is de zondebok. Dat is jammer en niet terecht.”
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56248168
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Teleurgesteld is hetzelfde als hekel hebben aan?

En dat studeert dan rechten, waar juiste interpretatie van een tekst zeer belangrijk is.......
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:02:34 #275
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56248251
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Teleurgesteld is hetzelfde als hekel hebben aan?

En dat studeert dan rechten, waar juiste interpretatie van een tekst zeer belangrijk is.......
Ik mag het verhaal toch wel enigzins opvrolijken?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56249963
'Seizoen is één groot dieptepunt'
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 23 januari om 13:06

De motor van AZ is nog altijd niet op toeren. De Alkmaarders werden vooraf aan het seizoen alom getipt als één van de grote kanshebbers op eremetaal, maar halverwege is de ploeg ontdaan van alle illusies. “Dit seizoen is één groot dieptepunt,” aldus sterkhouder Demy de Zeeuw.

De middenvelder van de Alkmaarders speelde zich vorig jaar bijna geruisloos in het Nederlands elftal. Veelal waren zijn optredens aldaar lovenswaardig, en de kleine controleur leek dan ook niet meer weg te denken uit de ploeg die aankomende zomer op het EK in Oostenrijk en Zwitserland aan zal treden.

Inmiddels is de 24-jarige Apeldoorner echter bewust van het feit dat niet alles vanzelf aan komt waaien, en zal hij moeten aanpoten om zijn waarde te blijven bewijzen voor bondscoach Marco van Basten. “Ik kan het spel niet naar m’n hand zetten en dat is heel zorgwekkend, ook met het oog op m’n plaats in Oranje,” vertelde De Zeeuw tegenover Sportweek na afloop van de met 1-2 verloren wedstrijd tegen NAC Breda.

De middenvelder heeft daar echter wel een verklaring voor. “Ik sta op een positie waar ik wel uit de voeten kan, maar liever sta ik centraal op het middenveld, waar Ruud Vormer nu staat,” geeft hij toe. Voorlopig is er nog geen reden tot paniek. Van Basten nam De Zeeuw gewoon op in zijn (voor)selectie voor de oefeninterland tegen Kroatië van 1 februari aanstaande.
pi_56249982
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik mag het verhaal toch wel enigzins opvrolijken?
Mah, wie de bal kaatst,......................
pi_56250141
Dirkkie trek je portomonee en haal nog wat toppers in huis, of niet? of wel? hij heeft een contract met ons toch? of niet? of wel? leedvermaak

Dirkkie vind je nu nog steeds dat tv-gelden op basis van de ranglijst verdeeld moeten worden
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:37:01 #279
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56253343
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:56 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Laat Koevermans maar komen ja....en Steinson moet ook terug
Voor 6 miljoen Koevermans terugkopen en Alves laten schieten is
Confidence through competence
pi_56254130
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Voor 6 miljoen Koevermans terugkopen en Alves laten schieten is
Dat zou hemels zijn. Hopelijk ziet Brands in dat er hier wel een hele kleine opening ligt om eens contact te zoeken met Eindhoven.

Onbespreekbaar, daar geloof ik niet zo in. Alles is te bespreken. Daarnaast klinkt onbespreekbaar nogal raar als we het hebben over een 'invaller' van PSV.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:13:21 #281
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56254251
Wat nergens op slaat aangezien hij daar de enige is die er geregeld eentje binnentrapt. Maar goed, het vergroot wel onze kansen!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56254549
Nou ja, de Zeeuw heeft natuurlijk niet helemaal gelijk met zijn uitspraak dat het seizoen een groot dieptepunt is, al is dat natuurlijk een kwestie van perspectief!
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:45:04 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56254900
quote:
***VOETBAL******************************
**** AZ verliest arbitrage rond Alves
***************************************
**De arbitragecommissie van de KNVB
heeft AZ in de zaak tegen sc Heerenveen
over de transfer van Afonso Alves in
het ongelijk gesteld.

AZ meende een rechtsgeldig contract met
de Friese club te hebben.Heerenveen was
op 30 december akkoord met AZ,maar had
wel een opschortende voorwaarde gesteld
met betrekking tot de beëindiging van
zijn lopende contract.

Volgens de arbitragecommissie is er van
een rechtsgeldig contract tussen beide
clubs geen sprake Er dient donderdag
nog een arbitragezaak van Alves tegen
AZ.De Braziliaanse spits stelt dat zijn
contract met AZ slechts een concept is
en geen definitief contract. **********
Is er ook een rechterrijtje qua arbitragezaken?
Confidence through competence
pi_56254945
Whehe, we verliezen ook echt alles

Maar ja, voor mij goed nieuws, ik zag em toch al niet graag komen 18 mil bespaard. Nog een week om rond te shoppen.
pi_56254963
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:48 schreef xFriendx het volgende:
Maar ja, voor mij goed nieuws, ik zag em toch al niet graag komen 18 mil bespaard. Nog een week om rond te shoppen.
pi_56255074
Was Kiki er nog maar.
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:58:48 #287
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56255163
Ja of Winston Bogarde
Confidence through competence
pi_56255327
Ja of John Terry
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:11:13 #289
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56255377
Wat een drama zijn jullie geworde
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:26:13 #290
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56255687
Mooie uitspraak wel als je username Jorien is.
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is er ook een rechterrijtje qua arbitragezaken?
Kan mij het bommen, fuck Alves! Gewoon op de knieen en Koef terughalen!
Een week de tijd, maar Perez was ook binnen twee uur weer terug in A'dam, dus niet hopeloos.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:42:14 #291
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56256090
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een drama zijn jullie geworde
Vorig jaar stond je nog voor AZ te juichen toen het slecht ging met Feyenoord man.
Confidence through competence
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:42:53 #292
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56256110
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef Kriegel het volgende:
Mooie uitspraak wel als je username Jorien is.
[..]

Kan mij het bommen, fuck Alves! Gewoon op de knieen en Koef terughalen!
Een week de tijd, maar Perez was ook binnen twee uur weer terug in A'dam, dus niet hopeloos.
Precies. Koef hoeft het maar te willen. Dat is hoe transfers afgedwongen worden tegenwoordig, toch?
Confidence through competence
pi_56262632
Ik had aan het begin van het seizoen al aangegeven dat dit jaar wel heel ergs lecht zou kunnen vallen als AZ tegenslagen zou krijgen. Ik werd toen een beetje uitgelachen ..
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:47:04 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56263290
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
Ik had aan het begin van het seizoen al aangegeven dat dit jaar wel heel ergs lecht zou kunnen vallen als AZ tegenslagen zou krijgen. Ik werd toen een beetje uitgelachen ..
Denk eens na, domoor, hadden AZ fans je helemaal in het gelijk moeten stellen voordat het seizoen ook maar onderweg was?
Confidence through competence
pi_56263435
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Denk eens na, domoor, hadden AZ fans je helemaal in het gelijk moeten stellen voordat het seizoen ook maar onderweg was?
Nee gelijk geven hoefde niet maar niemand zag die optie als een reele optie. En toch zat het er dik in want 3 jaar niks pakken is frustrerend en net naast de titel grijpen heeft het seizoen erop ook effect.
pi_56266952
PWND!!!!!!!!!!!!!
pi_56267069
Hier helpt geen klapper meer aan.
pi_56268694
Ik hoop serieus dat AZ eruitvliegt, al is het alleen maar om het beteuterde smoelwerk van Dirk
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:50:54 #299
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56269248
lastig programma nu,

willem 2 uit en feyenoord uit en daarna psv thuis ?
pi_56269408
lastig programma NU? Dit seizoen is elke club even lastig...
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:34:32 #301
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56271441
das leven he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')