abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 23:13:19 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56211756
quote:
Het zijn verdomme toch geen labiele mongolen?
Alves wel.
Confidence through competence
pi_56211816
Goed nieuws

Ik hoop dat Alves niet komt. Zie hem niet graag in een AZ-shirt.

Hopelijk is Brands ook al bezig om te kijken waar we versterkingen nodig hebben en gebruiken we daar lekker die 18 mil voor.
pi_56211850
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:
quote:
NAC heeft al meerdere malen bewezen goed te spelen tegen topclubs. Het zal dus een mooie wedstrijd worden.”;
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 21 januari 2008 @ 23:18:43 #154
55709 Stereotomy
pi_56211886
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Koenders op rechtsachter natuurlijk
pi_56211946
quote:
[..]
Dat als Ajax als topclub zijnde met 6-1 van AZ wint, NAC dit niet dunnetjes over doet aangezien zij Ajax wegtikken, dus wij als AZ zijnde met 12-2 onderuit gaan
pi_56212174
quote:
[..]
Nou ja, 2x goed tegen Ajax. In Eindhoven waren ze ook niet slecht, ondanks een 2-0 nederlaag, thuis een punt gepakt. Weet niet hoe ze tegen Feyenoord waren.

edit: ah j bedoelt zeker dat AZ geen topclub is
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 21 januari 2008 @ 23:33:25 #157
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56212295
hmm k denk zomaar dat die 18 miljoen moet worden gesplit en er een extra verdediger (of twee) voor moet worden gekocht en nog een spits. Kun je makkelijk kopen voor dat geld. Een topspits uit zuid amerika ofzo, rechtstreeks
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56212311
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56212426
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
Ik zal inderdaad ontkennen dat AZ een topclub is. Ik zal echter niet ontkennen dat ik Van Gaal een debiel vind als hij denkt dat AZ nu al tot de top behoort. Zelf vind ik het inderdaad storend dat men zichzelf al een topclub vind.

Melden dat je een topclub wil worden
Zeggen dat je nu al een topclub bent
pi_56212614
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat er binnen de club figuren rondlopen die dat denken, wordt hier niet ontkend. De supporters die hier rondhangen vinden het echter nog helemaal geen topclub. Maar als men hier komt huilen over die 'Supersunday's' en uitspraken van Derksen, dan kan je AZ of de supporters daar moeilijk voor aansprakelijk stellen...
pi_56212719
Maar ik snap wel dat jullie die discussie zat zijn. Topclub zijn is verder ook geen status waar garanties aan vast zitten. Het is slechts een imago en verwachtingspatroon.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56212851
NAC wordt wel altijd geveegd door AZ, als er een team is waar AZ goed tegen matcht is het NAC....Zelfs als het slecht gaat met AZ< dus ik verwacht gewoon een 3-0 of zoiets
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_56213814
Ik heb zondag @Fuckbuddy gezien.
pi_56218115
quote:
Na onder meer Foppe de Haan en Giovanni van Bronckhorst heeft nu ook Willem van Hanegem er voor gepleit om Louis van Gaal een tweede kans te geven als bondscoach. De huidige coach van AZ zou voor de KNVB 'een logische keuze' zijn, zo schrijft de coach van FC Utrecht dinsdag in zijn wekelijkse column in het AD.

Van Gaal was eerder tussen 2000 en 2002 al bondscoach, maar slaagde er toen niet in om Oranje naar het WK in Azië te loodsen. Van Hanegem vindt dat Van Gaal een nieuwe kans verdient. "Ik denk dat hij er in deze fase van zijn carrière beter geschikt voor is dan toen hij die baan de vorige keer accepteerde. Ik heb het idee dat hij zijn fouten van toen nu niet meer maakt. Hij is rijper nu", denkt Van Hanegem.

Momenteel staat Van Gaal nog onder contract bij AZ. Toch zou een vertrek van de coach ook voor de Alkmaarse club de beste optie zijn, schrijft de Kromme. "Ik denk dat het voor AZ een goede ontwikkeling is als Louis naar de KNVB gaat. Let wel, ik pleit er niet voor dat hij opstapt bij AZ. Van mij mag hij blijven. Het feit blijft echter wel overeind dat het met AZ nu heel erg matig gaat. De selectie van die club heeft heel veel kwaliteit, maar de lusteloosheid druipt er vanaf. Dat is zorgwekkend en zou te maken kunnen hebben met de aanpak van Louis. Hij weet in een korte periode veel uit voornamelijk jonge spelers te halen. Maar op een gegeven moment is dat voorbij. Dan worden spelers moe van iemand die dag in dag uit dominant en veeleisend is. Aan de buitenkant ziet het eruit of die fase bij AZ is ingetreden."
Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?
pi_56218728
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?
Misschien kan van Gaal ze niets meer leren. Sommige werken al best lang met hem.
pi_56228680
quote:
Héctor Moreno in Nederland aangekomen
ALKMAAR- Héctor Moreno is dinsdag in Nederland aangekomen. De Mexicaanse verdediger (20) zal dinsdagavond AZ-NAC Breda vanaf de tribune bijwonen. Omdat hij zijn conditie, in afwachting van zijn verblijfsvergunning, bij zijn oude club UNAM Pumas op peil heeft gehouden is de verwachting dat hij zich snel bij de groep zal aansluiten. Moreno is per direct speelgerechtigd.

Eind december zette de linksbenige centrale verdediger zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vierenhalf jaar aan AZ verbindt.

Links dus

Eindelijk!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:09:31 #167
146874 DANILXL
pi_56228738
we hebben een verdediger nodig die er direct al staat
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:09:54 #168
146874 DANILXL
pi_56228745
Is braafheid een optie?
pi_56229135
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Gatalin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Links dus

Eindelijk!
Ben erg benieuwd naar hem. Waar hij vandaan komt zijn de mensen helemaal lyrisch van die gozer. Ik zie niet graag dat het een Pelle-gevalletje wordt. Hoewel ik daar niet dezelfde berichten over heb gelezen als over Moreno.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:43:36 #170
55709 Stereotomy
pi_56229387
quote:
Héctor Moreno in Nederland aangekomen
Sjonge, als het maar niet zo'n papzak als Ronaldo wordt.

Maar ff serieus: z'n kapsel is al een stuk normaler dan die van Mooiboi en Sergio Romero bij elkaar!
pi_56231129
quote:
Tevens sijpelt het gerucht door dat AZ belangstelling zou hebben in Utrecht-verdediger en geboren Alkmaarder Tim Cornelisse. Na het vertrek van Grétar Steinsson naar Bolton Wanderers heeft trainer Louis van Gaal niet meer de beschikking over een pure rechtsback. De afgelopen duels werd die positie ingevuld door jongeling Milano Koenders.
Hmm...ok
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:17:48 #172
55709 Stereotomy
pi_56231533
Zou Haris vanavond nog een kans krijgen op de 10?

Hij had *echt* niet tot 5 uur 's nachts in de disco moeten blijven die ene keer, sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
pi_56231742
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Haris vanavond nog een kans krijgen op de 10?

Hij had *echt* niet tot 5 uur 's nachts in de disco moeten blijven die ene keer, sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
quote:
Opstelling AZ: Boy Waterman, Kew Jaliens, Ryan Donk, Barry Opdam, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Ruud Vormer, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Moussa Dembélé, Graziano Pellè.

Opstelling NAC Breda: Jelle ten Rouwelaar, Kurt Elshot, Rob Penders, Patrick Zwaanswijk, Rogier Molhoek, Patrick Mtiliga, Ronnie Stam, Ahmed Ammi, Anthony Lurling, Joonas Kolkka, Csaba Fehér.
Vooralsnog mag Cziommer opdraven.
pi_56231748
Het was ook gewoon een zeer domme actie van hem. Er lopen altijd wel een paar gasten rond die hem kennen en die weten vaak dan ook nog wel dat hij een halve dag later een wedstrijd zou moeten kunnen spelen. Als zo iets naar buiten komt, dan denk ik dat je het bij Van Gaal wel aardig verbruid hebt.
pi_56231894
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef xFriendx het volgende:

[..]

[..]

Vooralsnog mag Cziommer opdraven.

Van Gaal gaat al aardig richting mijn ideale opstelling, als dit ten minste betekent dat Opdam centraal speelt en Mendes op het middenveld. Als De Zeeuw weer zo bagger speelt, mag Jenner er wel in, hopelijk ook nog een invalbeurt voor Poulsen. Ari of Haris al naar gelang Cziommer of Pelle het slechtst speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')