quote:NAC heeft al meerdere malen bewezen goed te spelen tegen topclubs. Het zal dus een mooie wedstrijd worden.”;
Koenders op rechtsachter natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt Van Gaal hier nu weer mee:![]()
[..]
Dat als Ajax als topclub zijnde met 6-1 van AZ wint, NAC dit niet dunnetjes over doet aangezien zij Ajax wegtikken, dus wij als AZ zijnde met 12-2 onderuit gaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, 2x goed tegen Ajax. In Eindhoven waren ze ook niet slecht, ondanks een 2-0 nederlaag, thuis een punt gepakt. Weet niet hoe ze tegen Feyenoord waren.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad ontkennen dat AZ een topclub is. Ik zal echter niet ontkennen dat ik Van Gaal een debiel vind als hij denkt dat AZ nu al tot de top behoort. Zelf vind ik het inderdaad storend dat men zichzelf al een topclub vind.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
Dat er binnen de club figuren rondlopen die dat denken, wordt hier niet ontkend. De supporters die hier rondhangen vinden het echter nog helemaal geen topclub. Maar als men hier komt huilen over die 'Supersunday's' en uitspraken van Derksen, dan kan je AZ of de supporters daar moeilijk voor aansprakelijk stellen...quote:Op maandag 21 januari 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zegt hij gewoon dat Az óók een topclub is. Dat ze dit bij de club zelf vinden wordt echter altijd door de Az fans op dit forum ontkend, die niet weten hoe snel ze moeten melden dat dit een door de media gecreerd imago is.
Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?quote:Na onder meer Foppe de Haan en Giovanni van Bronckhorst heeft nu ook Willem van Hanegem er voor gepleit om Louis van Gaal een tweede kans te geven als bondscoach. De huidige coach van AZ zou voor de KNVB 'een logische keuze' zijn, zo schrijft de coach van FC Utrecht dinsdag in zijn wekelijkse column in het AD.
Van Gaal was eerder tussen 2000 en 2002 al bondscoach, maar slaagde er toen niet in om Oranje naar het WK in Azië te loodsen. Van Hanegem vindt dat Van Gaal een nieuwe kans verdient. "Ik denk dat hij er in deze fase van zijn carrière beter geschikt voor is dan toen hij die baan de vorige keer accepteerde. Ik heb het idee dat hij zijn fouten van toen nu niet meer maakt. Hij is rijper nu", denkt Van Hanegem.
Momenteel staat Van Gaal nog onder contract bij AZ. Toch zou een vertrek van de coach ook voor de Alkmaarse club de beste optie zijn, schrijft de Kromme. "Ik denk dat het voor AZ een goede ontwikkeling is als Louis naar de KNVB gaat. Let wel, ik pleit er niet voor dat hij opstapt bij AZ. Van mij mag hij blijven. Het feit blijft echter wel overeind dat het met AZ nu heel erg matig gaat. De selectie van die club heeft heel veel kwaliteit, maar de lusteloosheid druipt er vanaf. Dat is zorgwekkend en zou te maken kunnen hebben met de aanpak van Louis. Hij weet in een korte periode veel uit voornamelijk jonge spelers te halen. Maar op een gegeven moment is dat voorbij. Dan worden spelers moe van iemand die dag in dag uit dominant en veeleisend is. Aan de buitenkant ziet het eruit of die fase bij AZ is ingetreden."
Misschien kan van Gaal ze niets meer leren. Sommige werken al best lang met hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zal van Hanegem hier gelijk in hebben?
quote:Héctor Moreno in Nederland aangekomen
ALKMAAR- Héctor Moreno is dinsdag in Nederland aangekomen. De Mexicaanse verdediger (20) zal dinsdagavond AZ-NAC Breda vanaf de tribune bijwonen. Omdat hij zijn conditie, in afwachting van zijn verblijfsvergunning, bij zijn oude club UNAM Pumas op peil heeft gehouden is de verwachting dat hij zich snel bij de groep zal aansluiten. Moreno is per direct speelgerechtigd.
Eind december zette de linksbenige centrale verdediger zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vierenhalf jaar aan AZ verbindt.
Ben erg benieuwd naar hem. Waar hij vandaan komt zijn de mensen helemaal lyrisch van die gozer. Ik zie niet graag dat het een Pelle-gevalletje wordt. Hoewel ik daar niet dezelfde berichten over heb gelezen als over Moreno.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Gatalin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links dus
Eindelijk!
Sjonge, als het maar niet zo'n papzak als Ronaldo wordt.quote:Héctor Moreno in Nederland aangekomen
Hmm...okquote:Tevens sijpelt het gerucht door dat AZ belangstelling zou hebben in Utrecht-verdediger en geboren Alkmaarder Tim Cornelisse. Na het vertrek van Grétar Steinsson naar Bolton Wanderers heeft trainer Louis van Gaal niet meer de beschikking over een pure rechtsback. De afgelopen duels werd die positie ingevuld door jongeling Milano Koenders.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Haris vanavond nog een kans krijgen op de 10?
Hij had *echt* niet tot 5 uur 's nachts in de disco moeten blijven die ene keer, sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Vooralsnog mag Cziommer opdraven.quote:Opstelling AZ: Boy Waterman, Kew Jaliens, Ryan Donk, Barry Opdam, Sébastien Pocognoli, David Mendes da Silva, Ruud Vormer, Demy de Zeeuw, Simon Cziommer, Moussa Dembélé, Graziano Pellè.
Opstelling NAC Breda: Jelle ten Rouwelaar, Kurt Elshot, Rob Penders, Patrick Zwaanswijk, Rogier Molhoek, Patrick Mtiliga, Ronnie Stam, Ahmed Ammi, Anthony Lurling, Joonas Kolkka, Csaba Fehér.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[..]
Vooralsnog mag Cziommer opdraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |