Waar staat dat ding?quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 20:37 schreef babette21 het volgende:
waarom hebben Paul en Pascalle een uur achterstand?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Peking_Express_2007quote:Op zondag 25 maart 2007 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waar staat dat ding?Ik heb alles handmatig zitten aanpassen!
egbert?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Fancypancy het volgende:
...helden op sokken die pascaaaaaaal en jozzeeeeefiieeeen![]()
ooooops sorry...niet helemaal helder vandaagquote:
ik heb 't ook helemaal gehad met dat mens...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:45 schreef Liquidootje het volgende:
Aarrggh ik wil die pascalle zien verdwijnen
net als die onzichtbare Emily en Hans[?]quote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't ook helemaal gehad met dat mens...
aan de andere kant zijn die nietszeggende duo's als Piet en Sylvia ook geen aanwinst...
Ik ga de volgende keer eerst een antwoord afwachten.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Peking_Express_2007
die bedoel ikquote:Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef Wup het volgende:
net als die onzichtbare Emily en Hans[?]
true that dogquote:Op zondag 25 maart 2007 20:53 schreef IndyROKR het volgende:
Jozefien is lekker [* IndyROKR] fap fap fap
zeker geen Robinson gekeken in 't John-Esther-Chico-seizoen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
Aaargghh, nogmaals die pascalle. Volgens mij heb ik mij nog nooit zo geirriteerd aan een tv-karakter
incrowd-dingetje met Wupquote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Een wat?
Dat was inderdaad nog wel een tandje ergerquote:Op zondag 25 maart 2007 20:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeker geen Robinson gekeken in 't John-Esther-Chico-seizoen?
* Babette hoopt op 'n hongerige kaaiman
Het is geen 30 km achter elkaar.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:55 schreef Karina het volgende:
Dertig kilometer lopen in die hitte, ik geef het je te doen. Zelfs als je in conditie bent lijkt het me supermoeilijk.
ONTZETTEND irritant.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef Karina het volgende:
Pascalle is niet een LEUK irritant, maar gewoon irritant irritant.
Dat is een aanrader!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:58 schreef Liquidootje het volgende:
Cd van trijntje is volgens mij wel leuk trouwens![]()
Inderdaad. Even EO jongerendag bellen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:06 schreef Commensaal het volgende:
Is Paul in zijn vrije tijd druïde ofzo![]()
Inderdaad, godsamme wat een zeikwijf!quote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
waarom heeft die Pascalle zich opgegeven??????
Piet ookquote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef Commensaal het volgende:
Ah, Pascalle heeft het weer eens 'gehad'![]()
zucht, ik was netuurlijk net koffie aan maken:(quote:Op zondag 25 maart 2007 20:57 schreef babette21 het volgende:
incrowd-dingetje met Wup
(ging over dat Julia's Tango-filmpje, daar kwam een bekende valse blik in voorbij)
Voor de uitdaging denk ik, of om de confrontatie met zichzelf aan te gaanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
waarom heeft die Pascalle zich opgegeven??????
Lijkt het idd wel op.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Er klopt iets niet met Piet. Volgens mij drinken en eten die niet goed ofzo.
Die Martha is ook niet meer de jongste trouwens... Ook knap. Die twee zijn stiekem toch best sterk.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef MissX het volgende:
Wow die Raf loopt gewoon met 2 rugzakken en in een behoorlijk tempo zo te zien.
Toch niet alleen maar een zwakke mama's boy dusquote:Op zondag 25 maart 2007 21:11 schreef MissX het volgende:
Wow die Raf loopt gewoon met 2 rugzakken en in een behoorlijk tempo zo te zien.
Zo'n vis pakken daar moet je verder niet bij nadenken, en nadenken is geen kwaliteit van de nichtjes dus dat komt nu mooi van pasquote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Die dames gaan verrassend goed mee moet ik zeggen.
ja leuk, soep brouwen:( Hoe boeiendquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef babette21 het volgende:
't is weinig boeiend tot nu toe...
en dan nu ook weer zo'n spel
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:14 schreef existenz het volgende:
"Is ie dood nu?". Dat beest heeft een mes in zijn kop, wat denk je?
Scherpquote:Op zondag 25 maart 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n vis pakken daar moet je verder niet bij nadenken, en nadenken is geen kwaliteit van de nichtjes dus dat komt nu mooi van pas
ik vind die spellen vooral tijdverspilling omdat het me geen donder uitmaakt wie er wint...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:15 schreef Wup het volgende:
ja leuk, soep brouwen:( Hoe boeiend
En eerst zo'n grote bek hebben dat hij wel even de rest inhaalt.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef lenin het volgende:
Arme Piet
Ik vond die ambulance eerlijk gezegd wel heel erg toevallig...quote:Op zondag 25 maart 2007 21:26 schreef easy-going het volgende:
Die Piet ligt voor pampus, geeft op, maar hij heeft het toch ineens gehaald
Verder helemaal geen lopende beelden meer gezien van hen?
volgens mij klopt daar iets niet.
Ehhebert is een wolf en schaapskleren en josefien was ooit een vent en heette Peter.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef babette21 het volgende:
oh die Hans is nog best een jonge kerel joh!
ik dacht dat dat duo vergelijkbaar was met Piet en Sylvia...
waarom toch steeds dat Peter en de Wolf-muziekje bij Egbert en Jozefien?
wie ziet de link?!?
Yup en die hollander is al helemaal geintegreerdquote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Die nichtjes worden leuker en leuker... Pascal en Miranda minder en minder
teenslippers idd.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:37 schreef babette21 het volgende:
waar liep ze net op dan? teenslippers? of naaldhakken??
35 minuten verschil is. Dus met 3x3 = 9 haal je nog steeds niet in.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Raar. Drie fout en toch door?
Piet en Sylvia hebben er gewoon heel lang over gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
dat zijn 9 strafminuten maar genoeg voorsprongquote:Op zondag 25 maart 2007 21:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
*zucht*quote:Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef Fancypancy het volgende:
yeeeeeeeh volgende week bolivia!!!! ( peru bijna in zicht)
Ik vraag me af waarom zij nog single is.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich wel leuk dat Pascalle er nog in zit.
Hebben we tenminste nog wat om ons aan te ergeren.
Met name Pascal begint me mateloos te irriteren, fanatiek zijn is te prijzen maar hij maakt echt overal een wedstrijd van geloof ik... dat is echt zo'n gast die totaal niet weet te genieten van zo'n reis, die kan echt niks navertellen over wat ie gezien heeft omdat ie zo met de wedstrijd bezig isquote:Op zondag 25 maart 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Miranda en Pascal zijn echt net twee kleuters. Irritant!
Biedt je aan.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:45 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom zij nog single is.
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef PirE het volgende:
Het is toch anders kijken als je weet wie er gaat winnen![]()
![]()
Ik ken een deelnemer, voor de rest zeg ik er niks overquote:Op zondag 25 maart 2007 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
En ik wil verder geen spoilers
ken je eghbertquote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ken een deelnemer, voor de rest zeg ik er niks over.
Nee inderdaad. Niet doen!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst heel erg irritant maar eigenlijk zijn ze gewoon om te lachen en mogen ze daarom nog zo lang mogelijk blijvenquote:Op zondag 25 maart 2007 23:15 schreef Kidney_Bean het volgende:
maar Egberrrrrrrrrt en Josefien komen weer terug![]()
Of je bent een deelnemer, óf één van de deelnemers heeft z'n mond voorbij gepraat.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:54 schreef PirE het volgende:
[..]
ik vond vooral die opmerking die hij maakte toen ze de gids moesten kiezen errrrrrrrrrg 'twijfelachtig'quote:Op zondag 25 maart 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met name Pascal begint me mateloos te irriteren, fanatiek zijn is te prijzen maar hij maakt echt overal een wedstrijd van geloof ik... dat is echt zo'n gast die totaal niet weet te genieten van zo'n reis, die kan echt niks navertellen over wat ie gezien heeft omdat ie zo met de wedstrijd bezig is
En dan te bedenken dat ze het eerste deel van de tocht gewoon vrolijk met hun handen en voeten in het water zatenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:25 schreef BettyR het volgende:
Egbert in die boot!No attack? Die piranhas attacken toch alles hee?
Hij doet me denken aan Jamai met het gedrag van een hysterische wijfquote:Op maandag 26 maart 2007 18:21 schreef Hik het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen die Egbert zo'n giller vinden.
Onecht gedrag, dom geblaat en wapperende handjes go a long way, blijkbaar...![]()
Ik vind het wel humor. Ga je even zo'n mens aan iemand die in zijn vrije tijd marathons loopt koppelen en dan zo'n voettocht laten doenquote:Op zondag 25 maart 2007 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
Haha die Pascalle
Hoe is ze daar in godsnaam terecht gekomen.
Tis net puberruil inderdaad...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor. Ga je even zo'n mens aan iemand die in zijn vrije tijd marathons loopt koppelen en dan zo'n voettocht laten doen![]()
paratrooper ofzo. Gelijk heeft ie wel. Die man lijkt op zo'n stereotype commando met zijn hoekige kaken en milimeterkapsel.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind Egbert leuk. Ook zoals ie deed toen hij ontdekte dat Hans en Emily bij hun op die ranche dinges kwamenik had een heftigere discussie verwacht eigenlijk over het kapen van die lift want dat was het gewoon....nix 'die auto stopte 300 meter verderop dus is ie van ons' Jozefien had hem tot stilstaan gekregen dus het was HUN lift!!
![]()
en hoe noemde Egbert hem nou nog maar weer? meneer Commandosoldaat ofzo?
Dat het pas een week geleden is. Lijkt al veel langerquote:
Ik vroeg het me net af jaquote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef josja het volgende:
Waarom heeft die Pascalle zich in vredesnaam opgegeven? Wat een zeikwijf..
maar hij is ook wel mama's kindjequote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drie chicks in de ruimte en daar lig je dan naast je moeder, awwww
Het normale gedrag van Pascalle iig.quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer, al wat gemist?
quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drie chicks in de ruimte en daar lig je dan naast je moeder, awwww
zou ik best wel eens zien...quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
en ghey Egbert
en een niet bestaand kwartetje tussen Raf, Jozefien, Anja en Nancy
Geweldig look-a like van "Frans Bauer" in Bolivia hahahquote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef babette21 het volgende:
Fance![]()
ik hou dit geen - ik herhaal GEEN - acht maanden vol
![]()
kleppen zo wel even bij in de showchat, anders zijn we zo offtopic & incrowd enzoquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef Fancypancy het volgende:
Babs, om eerlijk te zijn: de gedachten van IK PAK NU het vliegtuig hebben afgelopen weken meerdere malen door mijn hoofd gespookt![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef BettyR het volgende:
Catholicam? Wij ook!
Anja en Nancy zien er inderdaad erg catholicam uit.
JA! voor daar dan:D en zeker voor de locals!!quote:Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef babette21 het volgende:
20 dollar... is dat veel, Fance??
in het eerste jaar was dat toch ook zo, dat ze in Rusland moesten starten en overal wodka kregen, en dit vervolgens niet durfden te weigeren (met alle gevolgen van dien)!?quote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef BettyR het volgende:
Wat een dommerds, die Egbert en Jozefien. Die lui zijn dadelijk niet eens in staat om die auto uit te komen.
Inderdaad!! dat hadden wij wel verdiendquote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
stomme Pascalle heeft echt nul interesse voor waar ze is....
die trut verdient het niet om daar te zijn....
Die paul is mij een chille gast, zo droog hahaquote:Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel, die Pascalle is echt niet goed bij d'r hoofd.
"Zullen we stoppen?" vraagt ze. "Ja is goed", zegt Paul en begint een boterhammetje te eten. En dan vevolgens boos op Paul worden omdat ie geen initiatieven neemt. Ja hallo, jij wilde toch stoppen?
dank u!!quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Hik het volgende:
Mijn GOD Pascalle. Ik heb zo'n téringhekel aan mensen die in ontwikkelingslanden gaan reizen en gaan lopen zeiken dat de kinderen zulke smerige shirtjes aanhebben, dat er beestjes zitten en dat ze geen douche hebben!Jezus kutwijf, open your eyes, zo leeft een heel groot deel van de wereldbevolking!
En als je een keer met je luie aars uit de PC hooft zou komen zou je dat weten ook!
![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja Pascalle is te irritant inderdaad! Egbert en Josefien, Raf en Martha en de meiden zijn tot nu toe de meest leuke koppels. Bij Miranda en Pascal is Miranda wel leuk, maar Pascal niet. En de andere duo´s Hans en Emily en Pascalle en Paul mogen er wat mij betreft meteen uit!
goeie smaak heb jequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja Pascalle is te irritant inderdaad! Egbert en Josefien, Raf en Martha en de meiden zijn tot nu toe de meest leuke koppels. Bij Miranda en Pascal is Miranda wel leuk, maar Pascal niet. En de andere duo´s Hans en Emily en Pascalle en Paul mogen er wat mij betreft meteen uit!
Ik niet!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zo, weinig reacties zeg....Jammer. Volgende keer gaan we weer met z'n alle fok!ken ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |