maar hij is ook wel mama's kindjequote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drie chicks in de ruimte en daar lig je dan naast je moeder, awwww
Het normale gedrag van Pascalle iig.quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook weer, al wat gemist?
quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Drie chicks in de ruimte en daar lig je dan naast je moeder, awwww
zou ik best wel eens zien...quote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
en ghey Egbert
en een niet bestaand kwartetje tussen Raf, Jozefien, Anja en Nancy
Geweldig look-a like van "Frans Bauer" in Bolivia hahahquote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef babette21 het volgende:
Fance![]()
ik hou dit geen - ik herhaal GEEN - acht maanden vol
![]()
kleppen zo wel even bij in de showchat, anders zijn we zo offtopic & incrowd enzoquote:Op zondag 1 april 2007 21:07 schreef Fancypancy het volgende:
Babs, om eerlijk te zijn: de gedachten van IK PAK NU het vliegtuig hebben afgelopen weken meerdere malen door mijn hoofd gespookt![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 21:12 schreef BettyR het volgende:
Catholicam? Wij ook!
Anja en Nancy zien er inderdaad erg catholicam uit.
JA! voor daar dan:D en zeker voor de locals!!quote:Op zondag 1 april 2007 21:21 schreef babette21 het volgende:
20 dollar... is dat veel, Fance??
in het eerste jaar was dat toch ook zo, dat ze in Rusland moesten starten en overal wodka kregen, en dit vervolgens niet durfden te weigeren (met alle gevolgen van dien)!?quote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef BettyR het volgende:
Wat een dommerds, die Egbert en Jozefien. Die lui zijn dadelijk niet eens in staat om die auto uit te komen.
Inderdaad!! dat hadden wij wel verdiendquote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef babette21 het volgende:
stomme Pascalle heeft echt nul interesse voor waar ze is....
die trut verdient het niet om daar te zijn....
Die paul is mij een chille gast, zo droog hahaquote:Op maandag 2 april 2007 09:06 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel, die Pascalle is echt niet goed bij d'r hoofd.
"Zullen we stoppen?" vraagt ze. "Ja is goed", zegt Paul en begint een boterhammetje te eten. En dan vevolgens boos op Paul worden omdat ie geen initiatieven neemt. Ja hallo, jij wilde toch stoppen?
dank u!!quote:Op maandag 2 april 2007 11:11 schreef Hik het volgende:
Mijn GOD Pascalle. Ik heb zo'n téringhekel aan mensen die in ontwikkelingslanden gaan reizen en gaan lopen zeiken dat de kinderen zulke smerige shirtjes aanhebben, dat er beestjes zitten en dat ze geen douche hebben!Jezus kutwijf, open your eyes, zo leeft een heel groot deel van de wereldbevolking!
En als je een keer met je luie aars uit de PC hooft zou komen zou je dat weten ook!
![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja Pascalle is te irritant inderdaad! Egbert en Josefien, Raf en Martha en de meiden zijn tot nu toe de meest leuke koppels. Bij Miranda en Pascal is Miranda wel leuk, maar Pascal niet. En de andere duo´s Hans en Emily en Pascalle en Paul mogen er wat mij betreft meteen uit!
goeie smaak heb jequote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja Pascalle is te irritant inderdaad! Egbert en Josefien, Raf en Martha en de meiden zijn tot nu toe de meest leuke koppels. Bij Miranda en Pascal is Miranda wel leuk, maar Pascal niet. En de andere duo´s Hans en Emily en Pascalle en Paul mogen er wat mij betreft meteen uit!
Ik niet!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Zo, weinig reacties zeg....Jammer. Volgende keer gaan we weer met z'n alle fok!ken ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |