SPOILER: Stemtips2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ers in beeld:SPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: gifjes en afbeeldingen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja haha daarom vind ik de gezamenlijke reentry zo opvallend. Alsof de familie een actie heeft gehoudenquote:Op zondag 24 december 2023 09:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wist je dat Henk Wijngaard de oom van Shania Twain is? True story.
Ik begreep trouwens dat Wijngaard in een reclame zit. Ik kijk te weinig tv om dit te kunnen bevestigen
Heb nog een kopje met smileys en gifjes aan de OP toevoegd. Als iemand nog wat leuke gifjes heeft...quote:Op zondag 24 december 2023 10:11 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de top 10 hetzelfde is gebleven en dezelfde Nederlandse crap er meer notities bij heeft gekregen, is de banner van afgelopen jaar ook nu nog actueel en heeft die voor dit jaar dan ook slechts een minimale update gekregen…
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zondag 24 december 2023 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog een kopje met smileys en gifjes aan de OP toevoegd. Als iemand nog wat leuke gifjes heeft...
Ja, die site heb ik uiteraard al geplunderd, zie OP.quote:Op zondag 24 december 2023 10:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
[ link | afbeelding ]
Klik op de smiley voor veel meer opties.
Maar ik hoop stiekem toch op een heleboel creativiteit en spontaniteit…
Dat zag ik. Maar er staat daar nog veel meer bruikbaars, waarvan ik er maar eentje heb uitgekozen als voorbeeld…quote:Op zondag 24 december 2023 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die site heb ik uiteraard al geplunderd, zie OP.
Ik prefereer mijn molton boven Bolton.quote:Op zondag 24 december 2023 10:03 schreef Tussle266 het volgende:
Nog mazzel dat die reclame met Bolton nog maar een week of 4 draait dan. Veel Skyeriger zou niet kunnen.
Ik ga weer mijn best doenquote:Op zondag 24 december 2023 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je je vragenlijst al klaar?
Dat hou je maximaal tot 27 december vol. Maar ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 december 2023 10:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga weer mijn best doen![]()
Dit jaar misschien wat minder seks vragen
De bier- en andere dranksmileys pakken de alcoholisten er zelf maar bijquote:Op zondag 24 december 2023 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zag ik. Maar er staat daar nog veel meer bruikbaars, waarvan ik er maar eentje heb uitgekozen als voorbeeld…
Ik dacht dat ik alle klappen van 2023 nu wel verwerkt hadquote:Op zondag 24 december 2023 10:32 schreef ok01 het volgende:
Echt jammer dat jij niet drinkt. Ongezelligerd.quote:Op zondag 24 december 2023 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De bier- en andere dranksmileys pakken de alcoholisten er zelf maar bij
Seks, nope, geen verandering met vorig jaar. Alhoewel, ik ben wel 30 geworden dit jaar.quote:Op zondag 24 december 2023 10:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ga weer mijn best doen![]()
Dat staat er toch niet?quote:Op zondag 24 december 2023 10:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Echt jammer dat jij niet drinkt. Ongezelligerd.
Beste Dago,quote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet?
Ik mis het begin van de Top2000 omdat ik dan aan het zuipen ben
Die hele cultus rond dat mixje is toch een beetje alsof iedereen op de dagbesteding blij is voor de trotse jongen die een papiermachéduif heeft gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al zin in de mix van Bartje?
Ging ik al vanuit, maar ik blijf er altijd op reageren.quote:Op zondag 24 december 2023 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beste Dago.
Het was een grapje.
Iemand als @:mexicanobakker zou je gefileerd hebben voor je falende sarcasmemeter.
Oh maar Bart had al bevestigd dat alles uit zijn stemlijst in de mix zit, dus t zijn meer dan kandidatenquote:Op zondag 24 december 2023 09:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar welke nummers hij heeft geprobeerd te pluggen omdat ze in zijn mixje zitten. Ik zie wel wat kandidatenhttps://www.nporadio2.nl/(...)lijst-van-bart-arens
quote:Op zondag 24 december 2023 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Seks, nope, geen verandering met vorig jaar. Alhoewel, ik ben wel 30 geworden dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op zondag 24 december 2023 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
hierbij mijn jaarlijkse mening/pleidooi: nummers uit het huidige kalenderjaar zouden er nooit mogen inkome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop