Aangepast, nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 22 december 2023 23:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In ieder geval de pagina's 'Altijd' en 'Alles'. En alle jaarkolommen volgens mij.
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 23 december 2023 17:26 schreef peaceman het volgende:
De foklijst is bekend!!!!!!!!!
peaceman in MUZ / FOK! 2000 - samengesteld door Peaceman
Ja, deze gaat in m'n playlist mee. Nog eens goed teruggeluisterd, erg goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van het einde moet vinden, maar ik neig naar deze op #1.
Nog minder dan 24 uur tot we weer lekker vileine opmerking over de smaak van Nederland kunnen makenquote:
Vorig jaar was ik in slaap gevallen voor de start van de top 2000. Dat gaat me dit jaar niet gebeuren.quote:Op zondag 24 december 2023 01:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu ook dat we dan beginnen met Van Inkel. Heb de whisky al klaar staan
Ik drink anders wel dubbel namens jouquote:Op zondag 24 december 2023 01:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik in slaap gevallen voor de start van de top 2000. Dat gaat me dit jaar niet gebeuren.
Famous last words
Heb je je vragenlijst al klaar?quote:Op zondag 24 december 2023 01:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik drink anders wel dubbel namens jou
Heb ik afgelopen dagen/week ook geprobeerd maar ik ben gewoon vroeg wakker dus ik ben vooral moequote:Op zondag 24 december 2023 02:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb mijn slaapschema alvast opgeschoven
Ik kijk vooral uit naar welke nummers hij heeft geprobeerd te pluggen omdat ze in zijn mixje zitten. Ik zie wel wat kandidatenquote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al zin in de mix van Bartje?
Welke smiley komt in de buurt..quote:Op zondag 24 december 2023 09:26 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al zin in de mix van Bartje?
quote:Op zondag 24 december 2023 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke smiley komt in de buurt..
Vraag me nog steeds af waar zijn reentry en die van Shania Twain nou vandaan komtquote:Op zaterdag 23 december 2023 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
https://festileaks.com/20(...)omarmen-de-smartlap/
En was blijkbaar de headliner op Tukker FM party te Borger
je weet t niet..
Wist je dat Henk Wijngaard de oom van Shania Twain is? True story.quote:Op zondag 24 december 2023 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waar zijn reentry en die van Shania Twain nou vandaan komt
quote:Op zondag 24 december 2023 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke smiley komt in de buurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |