Ja, dan krijg ik weer ruzie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Arn0 het volgende:
Aerosmith #1: Cocked, locked, ready to rock tour!
Aerosmith
Eventueel een merge? Of is het laatstgenoemde topic te oud
die hebben we net gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef belsen het volgende:
Of weer eens een Beste album allertijden topic.
Zie ook: Toernooien
Ik denk dat hij een top x album lijst bedoelde maar dan in de vorm van de FOK!'s top 2000. Dat lijkt me wel aardig. Alleen dan geen top 2000, dat is voor albums te lang.quote:foto Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef ranja het volgende:
[..]
die hebben we net gehad
FOK! album top 100 allertijden 2009 - deel 2: De Uitslag
November nog?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:43 schreef ranja het volgende:
[..]
die hebben we net gehad
FOK! album top 100 allertijden 2009 - deel 2: De Uitslag
En deze? Als ik het correct begrepen heb (quote:
Ja en nee. Dan is Rubberen Robbie ook Catapult. Het is dezelfde formatie, maar een compleet andere insteek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En deze? Als ik het correct begrepen heb () gaat het om een en dezelfde band;
De Huilende Rappers
Noisia (debuut album binnenkort)
Geen idee, boeit me ook niet, topic is dicht en als dit je toon is hoef je hier ook niet te komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:59 schreef donthate het volgende:
Justin Bieber is dood :o
Welke duitser haalt mn posts weg
Dan kan die zelfs hier niet meer komen, nog mooier.quote:
TS had al wat aangepast inmiddels zag ik, maar iig bedankt voor je verdere werk.quote:foto Op donderdag 11 maart 2010 18:03 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik ruim die OP wel even op en zal er ook een wiki-OP bij zetten zodat dat gemakkelijker zal gaan in de toekomst.
Afbekken vanwege smaak wordt niet op prijs gesteld en zal dat ook duidelijk maken.
Nu wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:25 schreef donroyco het volgende:
beetje hulp voor mijn bandje aub.
waarom is de OP nog niet weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop