Ja, ik was lekker aan het knoeien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:47 schreef nipeng het volgende:
Halverwege gaat er een url fout.
Edit: al fixed zie ik.
Maar, dat is nou juist de lol van de Huilende Rappers. Het is zo naar dat het weer leuk is. En ook al vind je het vervelend, vanavond tijdens de afwas zing jij zonder het te willen ook "But, but, but, butbutbut, but, but, but."quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:51 schreef skiczukie het volgende:
Ik zit Butje nu al langer dan 10 seconden te luisteren, en skeit, wat een kutnummer.
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar, dat is nou juist de lol van de Huilende Rappers. Het is zo naar dat het weer leuk is. En ook al vind je het vervelend, vanavond tijdens de afwas zing jij zonder het te willen ook "But, but, but, butbutbut, but, but, but."
idd, dat is het eerste wat mij ook opviel: Nog niet naar huis.. heb m nog niet gehoord maar deed me opeens denken aan Nog lang niet van de jeugd. Butje vind ik niet echt tof. Beat wel ok maar verder beetje wannabe jvtquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:19 schreef wallofdolls het volgende:
Het begint er al mee dat ze gewoon straight "We gaan nog niet naar huis" rippen van De Jeugd. Nee dat gaat er bij mij niet in. Laat maar lekker huilen die hap
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |