quote:First European Show - June l0th in Sweden - Tickets on Sale March 5th
Aerosmith - the biggest, most enduring and thrilling band in rock history will make a spectacular return to the UK and Europe this summer with the COCKED, LOCKED, READY TO ROCK TOUR! spawning what will be the ultimate music event of the new decade.
"Back by popular demand with more spit and fire than ever before, we're coming across the pond and parting the waters as we go," says Steven Tyler.
"Aerosmith is going to be rocking in the UK and Europe this summer," adds Joe Perry. "Enough BS - we're coming and everything is going to be set at eleven."
Band members Steven Tyler, Joe Perry, Brad Whitford, Tom Hamilton and Joey Kramer will hit Europe for the first time in three years to deliver a fistful of knockout, heart pounding, headline summer rock shows:
* Sweden - Rock Festival – June 10th
* UK - Download Festival – June 13th
* UK - London 02 Arena – June 15th
* Romania – Bucharest – June 18th
* Greece – Athens Olympic Stadium – June 20th
* Holland – Nijmegen Goeffert Park – June 23rd
* Belgium - Graspop Festival – June 25th
* Spain – Barcelona St Jordi Arena – June 27th
* France – Paris Bercy Arena – June 29th
* Czech Republic – Prague 02 Arena - July 1st
* Italy - Venice Festival – July 3rd
Weet ik niet. Volgens mij is dat nog niet bekend?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:58 schreef Writersright het volgende:
Wanneer is de voorverkoop en op wat voor prijzen moet je rekenen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:34 schreef belsen het volgende:
Is Steve Tyler er dan nu wel weer bij?
Steven Tyler verlaat Aerosmith (niet)
quote:Steven Tyler terug bij Aerosmith
Uitgegeven: 25 februari 2010 22:57
Laatst gewijzigd: 25 februari 2010 22:57
AMSTERDAM - Steven Tyler gaat weer aan de slag als zanger van de band Aerosmith. De band kondigde donderdag haar Europese zomertoer aan op de website van de groep. In een filmpje is te zien hoe de leden duidelijk weer plezier met elkaar kunnen hebben.
© AFP
In het filmpje zegt gitarist Joe Perry "Weet je, de geruchten zijn waar... geloof ik." Perry doelt hiermee op eerdere berichten dat Aerosmith op zoek zou zijn naar een nieuwe zanger.
Steven Tyler reageert hierop met een grap. "Ik heb zojuist auditie gedaan en heb de baan gekregen. We komen jullie kant op dus pas maar op, hier gaan we weer!"
Optreden
Aerosmith was de laatste tijd geregeld in opspraak nadat zanger Steven Tyler in augustus tijdens een optreden van het podium viel. De zanger verwondde zichzelf en de band moest de rest van de tournee schrappen.
Hierna zei gitarist Perry in interview dat Tyler zijn zaakjes weer op orde moest krijgen. Daarnaast liet hij weten boos te zijn dat de groep onder de acties van Tyler moest lijden.
Afkickkliniek
Steven Tyler kondigde op zijn beurt aan wel solo te willen gaan en al gauw maakte de band bekend op zoek te zijn naar een nieuwe zanger. Tyler zat op dat moment in een afkickkliniek om van zijn medicijnverslaving af te komen.
Deze ongezonde belangstelling voor medicijnen zou hij hebben overgehouden aan jarenlange verwondingen, opgelopen tijdens optredens met de band.
Nederland
De gemoederen lijken dus weer wat bedaard nu Aerosmith haar 'Cocked, Locked, Ready To Rock Tour' heeft aangekondigd. Ook Nederland zal door de band worden aangedaan. Op 23 juni speelt Aerosmith in het Goffert Park in Nijmegen. Stone Temple Pilots zal het voorprogramma van de band verzorgen.
© Novum
Volgens het mailtje dat ik kreeg 5 maart.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Weet ik niet. Volgens mij is dat nog niet bekend?
quote:Tickets on Sale March 5th Presale Information Coming Soon
http://www.livenation.nl/(...)to-rock-tour-ticketsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:58 schreef Writersright het volgende:
Wat is sowieso de officieele site om tickets te kopen?
Volgens mijn zussen goed genoeg om een 2e keer te gaan. Ik was er toen niet bij dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef Writersright het volgende:
Hoe goed is Aerosmith live nu eigenlijk nog?
het begint om fucking half 6!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het wordt verplaatst naar het Gelredome vanwege tegenvallende verkoop.
Half 6quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |