Ja maar een hond woont gewoon in het huis, kan daar grotendeels ter plekke verzorgd worden en uitlaten kan ff samen desnoods. Paarden staan vaak niet bij het woonhuis en "ff langs" is zo 2 uur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan niet obsessief bezig zijn ermee, de gemiddelde hond kost een zekere 2 uur per dag aan wandelen. Het komt alleen maar als naar over als je zelf erg anti bent, als je dat niet bent en wel regelmatig mee wil wandelen is dat probleem er niet.
Net zoals hier bij paarden, ja het is een stevige verplichting, maar als men niet zo anti is kan je veel meer met tot elkaar komen op dit gebied.
Buitensporig en ziekelijk vind ik echt een vreemde woordkeuze in deze als het gewoon gaat om noodzakelijke verzorging.
Gatverdamme wat een houding heb jij. Erodome bepaalt even dat het een issue van zelfvertrouwen is, dat het ligt aan de afkeer van mannen, wuift alle logische argumenten weg en bepaalt even dat mannen daar niet een voorkeur in mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dan niet obsessief bezig zijn ermee, de gemiddelde hond kost een zekere 2 uur per dag aan wandelen. Het komt alleen maar als naar over als je zelf erg anti bent, als je dat niet bent en wel regelmatig mee wil wandelen is dat probleem er niet.
Net zoals hier bij paarden, ja het is een stevige verplichting, maar als men niet zo anti is kan je veel meer met tot elkaar komen op dit gebied.
Buitensporig en ziekelijk vind ik echt een vreemde woordkeuze in deze als het gewoon gaat om noodzakelijke verzorging.
Ik blijf erbij dat de grote afkeer van sommige mannen in deze een groter probleem is als die verplichting(waarmee best wat geschoven kan worden hier en daar).
Dat betwijfel ik. Half Nederland is eroverheen geweest en ze is een paardenmeisje...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Godshand het volgende:
Een hoop mannen zouden trouwens een moord doen voor zo'n knettergeile vrouw als Erodome
Heb mijn paarden ook niet aan huis staan (nog niet!), maar dat zou dan ook alleen maar meer tijd kosten. Want dan moet ik naast werken met mijn paarden ook nog uitmesten, voeren, water geven, onderhoud aan de omheining en al die andere zaken plegen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar een hond woont gewoon in het huis, kan daar grotendeels ter plekke verzorgd worden en uitlaten kan ff samen desnoods. Paarden staan vaak niet bij het woonhuis en "ff langs" is zo 2 uur.
En ik vind het geen vreemde woordkeuze omdat het in heel veel gevallen niet meer om een hobby maar om een obsessie gaat en obsessies zijn nooit goed.
Als jij jezelf niet een uurtje per dag zelf kan vermaken denk ik wel aan een tekort aan zelfvertrouwen ja. En als je geen afkeer hebt kan je ook af en toe een keertje mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:25 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Gatverdamme wat een houding heb jij. Erodome bepaalt even dat het een issue van zelfvertrouwen is, dat het ligt aan de afkeer van mannen, wuift alle logische argumenten weg en bepaalt even dat mannen daar niet een voorkeur in mogen hebben.
[..]
Sorry, maar dat is juist de hele disussie, JUIST bij paardenmeisjes is dat eenzijdige beeld zo relevant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Als jij jezelf niet een uurtje per dag zelf kan vermaken denk ik wel aan een tekort aan zelfvertrouwen ja. En als je geen afkeer hebt kan je ook af en toe een keertje mee.
Als zij dan zorgt dat haar paard zo staat dat elke dag geen noodzaak is en zorgt dat ze zoveel mogelijk het naar haar paard gaan op een beetje gunstige tijden doet zodat het de samen tijd minder in de weg zit ben je al een heel eind met z'n 2-en.
Je mag prima een voorkeur hebben, daar zeg ik niets over, maar dit rare eenzijdige beeld slaat nergens op.
Sorry, maar dat zie ik dus in het geheel niet in mijn omgeving. Ik zie wel mensen hun uiterste best doen om het zo te plannen dat er wel degelijk genoeg tijd voor andere zaken overblijft.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is juist de hele disussie, JUIST bij paardenmeisjes is dat eenzijdige beeld zo relevant.
Een uurtje per dag + eindeloze uren gezanik over haar obsessie uh ik bedoel hobby.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Als jij jezelf niet een uurtje per dag zelf kan vermaken denk ik wel aan een tekort aan zelfvertrouwen ja. En als je geen afkeer hebt kan je ook af en toe een keertje mee.
Als zij dan zorgt dat haar paard zo staat dat elke dag geen noodzaak is en zorgt dat ze zoveel mogelijk het naar haar paard gaan op een beetje gunstige tijden doet zodat het de samen tijd minder in de weg zit ben je al een heel eind met z'n 2-en.
Je mag prima een voorkeur hebben, daar zeg ik niets over, maar dit rare eenzijdige beeld slaat nergens op.
Ik kan, net zoals de meeste, nog heel prima over andere zaken praten. Hij praat meer over zijn hobby dan ik over de mijne, dat terwijl ik bezig ben er meer dan een hobby van te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een uurtje per dag + eindeloze uren gezanik over haar obsessie uh ik bedoel hobby.
Jij bent ook een paardenmeisje dus ik had ook niet verwacht dat je de bezwaren zou begrijpen en ik verbaas me niet dat je zelf een onrealistisch optimistisch beeld probeert te schetsen.
Iemand die niet autistisch is vertelt niet eindeloos en onnodig over zijn/haar hobby als de gesprekspartner daar niet erg in geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:33 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een uurtje per dag + eindeloze uren gezanik over haar obsessie uh ik bedoel hobby.
Jij bent ook een paardenmeisje dus ik had ook niet verwacht dat je de bezwaren zou begrijpen en ik verbaas me niet dat je zelf een onrealistisch optimistisch beeld probeert te schetsen.
Iemand die geobsedeerd is wel Einstein.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die niet autistisch is vertelt niet eindeloos en onnodig over zijn/haar hobby als de gesprekspartner daar niet erg in geïnteresseerd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamen kan toch ook een hobby zijn?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik probeer eigenlijk een persoon in zijn "geheel" te zien en niet naar 1 bepaald ding oid.En liever een man met hobby dan ééntje die de hele dag thuis niks doet dan gamen of tv kijken.
Ja hoor, het ging om een voorkeur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gamen kan toch ook een hobby zijn?
Helder.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, het ging om een voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit komt ernstig veel overeen met mijn ervaring van paardenmeisjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.
En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op.Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.
Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |