abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141192050
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 09:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Hopelijk heb je die kerels afgewezen. :)
Ja inderdaad, het lef van die kerels dat ze een voorkeur durven hebben... SCHANDE! :')
pi_141192474
quote:

[..]

Waarom dat? Er zijn vast ook vrouwen die al snel een beetje gaan vissen of een man niet iedere week in een stadion zit, of zondag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat alle wedstrijden in alle competities live wil kijken. Of ieder weekend met vrienden gaat nachtvissen ofzo.

Sterker nog, ik denk wel dat vrouwen daar nog wat doortastender in zijn dan mannen.
pi_141192565
Niets mis met paardenmeisjes, mits goede hygiëne en niet preuts en leuke ogen en lekkere kont en forse borsten.
pi_141192863
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Zouden vrouwen hetzelfde denken over mannen als die een paard zouden hebben trouwens? :P
Goede vraag. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 11:08:05 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141193043
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Goede vraag. :P
Daarom stel ik hem ook :P

We horen nu een kant van het verhaal, maar over 'paardenjongens' hoor je dan vrij weinig. Allicht, het komt veel minder voor (een beetje zoals vrouwen die voetbal kijken). Toch benieuwd eigenlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141193062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het lef van die kerels dat ze een voorkeur durven hebben... SCHANDE! :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom dat? Er zijn vast ook vrouwen die al snel een beetje gaan vissen of een man niet iedere week in een stadion zit, of zondag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat alle wedstrijden in alle competities live wil kijken. Of ieder weekend met vrienden gaat nachtvissen ofzo.

Sterker nog, ik denk wel dat vrouwen daar nog wat doortastender in zijn dan mannen.
Stel jullie voor dat ze dan JA had gezegd: "ja ik heb een paard, is dat een probleem?" , dan gingen die kerels weglopen of zo :')
pi_141193078
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 08:05 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Misschien als je echt in een boerendorp woont, maar ik heb deze vraag nog nooit gesteld. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit een paardenmeisje gedate heb dus misschien heb ik daarom die doodsangst niet :P
Ja het waren stuk voor stuk echte boeren O+

quote:

[..]

Op 1 na dat is mijn huidige vriend haha :D Die hebben zelf 2 pony's. Maar ik heb niet zo veel met paarden. :@
Ik sta liever zelf met mijn handen in de modder en ik rijd liever trekker dan paard haha O+ :D
( ik kan niet eens paard rijden ) _O-
pi_141193094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 10:28 schreef El_Thijs het volgende:
Zouden vrouwen hetzelfde denken over mannen als die een paard zouden hebben trouwens? :P
Ja waarschijnlijk wel.
Het is maar het hoe geobsedeerd hij is door die beesten natuurlijk.
pi_141193103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef Aloria het volgende:

Op 1 na dat is mijn huidige vriend haha :D Die hebben zelf 2 pony's. Maar ik heb niet zo veel met paarden. :@
Oh O+!
pi_141193146
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Stel jullie voor dat ze dan JA had gezegd: "ja ik heb een paard, is dat een probleem?" , dan ging die kerels weglopen of zo :')
Nou ja weglopen lijkt me wat extreem, maar als je slechte ervaringen met zoiets hebt waarom zou je er dan niet duidelijk over mogen zijn? Moet je dan maar tegen beter weten in toch doorgaan met zo iemand terwijl iets aan ze je tegenstaat?

Er zijn ook vrouwen die een man helemaal fantastisch vinden, maar dan draagt hij ineens een keer de verkeerde schoenen of een V-halsje, en dan issie helemaal exit. Dat vind ik nog debieler dan dat je iemand met een tijdvretende hobby op voorhand afschrijft.
pi_141193168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:09 schreef Aloria het volgende:

Ik sta liever zelf met mijn handen in de modder en ik rijd liever trekker dan paard haha O+ :D
( ik kan niet eens paard rijden ) _O-
:D!
pi_141193219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom stel ik hem ook :P

We horen nu een kant van het verhaal, maar over 'paardenjongens' hoor je dan vrij weinig. Allicht, het komt veel minder voor (een beetje zoals vrouwen die voetbal kijken). Toch benieuwd eigenlijk.
Ik probeer eigenlijk een persoon in zijn "geheel" te zien en niet naar 1 bepaald ding oid. :) En liever een man met hobby dan ééntje die de hele dag thuis niks doet dan gamen of tv kijken. :)
pi_141193237
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja weglopen lijkt me wat extreem, maar als je slechte ervaringen met zoiets hebt waarom zou je er dan niet duidelijk over mogen zijn? Moet je dan maar tegen beter weten in toch doorgaan met zo iemand terwijl iets aan ze je tegenstaat?

Er zijn ook vrouwen die een man helemaal fantastisch vinden, maar dan draagt hij ineens een keer de verkeerde schoenen of een V-halsje, en dan issie helemaal exit. Dat vind ik nog debieler dan dat je iemand met een tijdvretende hobby op voorhand afschrijft.
Wat ik als reden te horen gekregen heb is dat die jongens soms misbruikt werden voor het land die ze hadden. De meisjes daten de boeren alleen vanwege de stalling en weilanden, en hadden weinig intresse in andere dingen. Hja dan kun je van mij ook opflikkeren. :{w
pi_141193259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Aloria het volgende:

[..]

Wat ik als reden te horen gekregen heb is dat die jongens soms misbruikt werden voor het land die ze hadden. De meisjes daten de boeren alleen vanwege de stalling en weilanden, en hadden weinig intresse in andere dingen. Hja dan kun je van mij ook opflikkeren. :{w
Dus het waren gewoon h........
pi_141193308
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Stel jullie voor dat ze dan JA had gezegd: "ja ik heb een paard, is dat een probleem?" , dan gingen die kerels weglopen of zo :')
Zoals er al gezegd werd hadden die kerels bijzonder slechte ervaringen met paardenmeisjes.
Dat een paardenmeisje te weinig tijd heeft voor haar vriend, meer aandacht heeft voor het paard dan voor haar vriend en mogelijk verwacht dat haar vriend die hobby gaat bekostigen zijn legitieme redenen om "weg te lopen".
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 11:16:59 #46
Brabo Bastard
pi_141193351
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik probeer eigenlijk een persoon in zijn "geheel" te zien en niet naar 1 bepaald ding oid. :) En liever een man met hobby dan ééntje die de hele dag thuis niks doet dan gamen of tv kijken. :)
Been there done that met een van mijn exen. Alles draaide om mij en zelf had ze juist geen hobby's behalve dansen waar ik niets om gaf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_141193361
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dus het waren gewoon h........
Blijkbaar, ik zou het niet weten.. Ik had nog nooit een boer gedate.. Maar het viel mij op de eerste date vroeg het mij persoonlijk en de andere 2 dates hun familie begon er ook echt over tegen mij. 1 van de families vertelde dus de reden die ik hier boven noem.

Ik weet wel dat een paard onderhouden duur is.. Maar dat mensen er zo ver voor zouden gaan ....
:r
pi_141193392
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan dat best begrijpen, mja, alle paardenmeisjes dan over één kam scheren. :N

#mensen-die-generaliseren
pi_141193445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
behalve dansen waar ik niets om gaf.
:o
:{
pi_141193484
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk generaliseer je zelf ook met dingen waar jij op afknapt... maar dat is vast anders of niet. :')
pi_141193499
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zoals er al gezegd werd hadden die kerels bijzonder slechte ervaringen met paardenmeisjes.
Dat een paardenmeisje te weinig tijd heeft voor haar vriend, meer aandacht heeft voor het paard dan voor haar vriend en mogelijk verwacht dat haar vriend die hobby gaat bekostigen zijn legitieme redenen om "weg te lopen".
Ze zijn toch allemaal niet zo. Er zijn toch ook paardenmeisjes die wel een stabiele relatie hebben en voldoende tijd brengen met hun geliefden, lijkt me.
pi_141193520
quote:

[..]

Tjah ik ken de verdere achtergronden niet, dus het is lastig in te schatten of het echt generaliseren is. Als iemand er herhaaldelijke slechte ervaringen mee heeft snap ik de generalisatie wel...
pi_141193525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk generaliseer je zelf ook met dingen waar jij op afknapt... maar dat is vast anders of niet. :')
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet. :)
pi_141193543
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Ze zijn toch allemaal niet zo. Er zijn toch ook paardenmeisjes die wel een stabiele relatie hebben en voldoende tijd brengen met hun geliefden, lijkt me.
En dat weet je van te voren hoe ook alweer precies? Mensen maken afwegingen op basis van ervaringen uit het verleden en generalisaties en daar is niks mis mee want 9 van de 10 keer blijkt die afweging correct.
pi_141193560
quote:

[..]

Ik denk dat als je het 1 of 2 keer meemaakt, dat je al snel dit gaat denken ja. Boeren families passen toch wel goed op hun kinderen en wat er later met hun spullen gebeurd. Dan willen ze wel iemand hebben die ook oog heeft voor andere dingen dan alleen hun paard.

Ik ken 2 soorten paarden meisjes, de ene is dus net zo'n h... als ik hierboven beschrijf en de andere die heeft vaste tijden afgesproken om dan met de hobby bezig te zijn. Zij woont ook samen en gaan trouwen.
pi_141193610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:22 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En dat weet je van te voren hoe ook alweer precies? Mensen maken afwegingen op basis van ervaringen uit het verleden en generalisaties en daar is niks mis mee want 9 van de 10 keer blijkt die afweging correct.
Nee daarom ga je ook op date om die persoon beter te leren kennen. Als blijkt dat het niet is wat je zoekt, next. Maar verder denk ik wel dat ik dat snap dat sommige mensen dat geen 2 keer willen meemaken zoals hij het hier omschrijft:
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah ik ken de verdere achtergronden niet, dus het is lastig in te schatten of het echt generaliseren is. Als iemand er herhaaldelijke slechte ervaringen mee heeft snap ik de generalisatie wel...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 11:24:31 #57
Brabo Bastard
pi_141193623
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:19 schreef complicate het volgende:

[..]

:o
:{
Schrikken he :P

Trouwens, wat hier werd gezegd over het financieel bij gaan staan voor haar paard, daar zou ik ook voor passen. Ik vraag haar ook niet om de kosten te dekken als mijn motor een beurt moet hebben.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_141193683
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee daarom ga je ook op date om die persoon beter te leren kennen. Als blijkt dat het niet is wat je zoekt, next. Maar verder denk ik wel dat ik dat snap dat sommige mensen dat geen 2 keer willen meemaken zoals hij het hier omschrijft:

[..]

En hoe leer je iemand ook alweer kennen? Oh ja door vragen te stellen zoals "Rijd je paard of heb je een paard?"...
pi_141193705
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Schrikken he :P

Trouwens, wat hier werd gezegd over het financieel bij gaan staan voor haar paard, daar zou ik ook voor passen. Ik vraag haar ook niet om de kosten te dekken als mijn motor een beurt moet hebben.
Sowieso financieel onafhankelijk zijn van elkaar. ^O^
pi_141193811
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En hoe leer je iemand ook alweer kennen? Oh ja door vragen te stellen zoals "Rijd je paard of heb je een paard?"...
We zijn het eens, behalve dat ik gewoon wou zeggen dat die kerel het ook mis kan hebben want het ene paardenmeisje is de andere niet. En nogmaals, ik kan wel snappen dat men geen 2 keer dezelfde "shit" wil meemaken. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')