Ze zijn toch allemaal niet zo. Er zijn toch ook paardenmeisjes die wel een stabiele relatie hebben en voldoende tijd brengen met hun geliefden, lijkt me.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals er al gezegd werd hadden die kerels bijzonder slechte ervaringen met paardenmeisjes.
Dat een paardenmeisje te weinig tijd heeft voor haar vriend, meer aandacht heeft voor het paard dan voor haar vriend en mogelijk verwacht dat haar vriend die hobby gaat bekostigen zijn legitieme redenen om "weg te lopen".
Tjah ik ken de verdere achtergronden niet, dus het is lastig in te schatten of het echt generaliseren is. Als iemand er herhaaldelijke slechte ervaringen mee heeft snap ik de generalisatie wel...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan dat best begrijpen, mja, alle paardenmeisjes dan over één kam scheren.![]()
#mensen-die-generaliseren
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:20 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk generaliseer je zelf ook met dingen waar jij op afknapt... maar dat is vast anders of niet.
En dat weet je van te voren hoe ook alweer precies? Mensen maken afwegingen op basis van ervaringen uit het verleden en generalisaties en daar is niks mis mee want 9 van de 10 keer blijkt die afweging correct.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Ze zijn toch allemaal niet zo. Er zijn toch ook paardenmeisjes die wel een stabiele relatie hebben en voldoende tijd brengen met hun geliefden, lijkt me.
Ik denk dat als je het 1 of 2 keer meemaakt, dat je al snel dit gaat denken ja. Boeren families passen toch wel goed op hun kinderen en wat er later met hun spullen gebeurd. Dan willen ze wel iemand hebben die ook oog heeft voor andere dingen dan alleen hun paard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan dat best begrijpen, mja, alle paardenmeisjes dan over één kam scheren.![]()
#mensen-die-generaliseren
Nee daarom ga je ook op date om die persoon beter te leren kennen. Als blijkt dat het niet is wat je zoekt, next. Maar verder denk ik wel dat ik dat snap dat sommige mensen dat geen 2 keer willen meemaken zoals hij het hier omschrijft:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:22 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En dat weet je van te voren hoe ook alweer precies? Mensen maken afwegingen op basis van ervaringen uit het verleden en generalisaties en daar is niks mis mee want 9 van de 10 keer blijkt die afweging correct.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik ken de verdere achtergronden niet, dus het is lastig in te schatten of het echt generaliseren is. Als iemand er herhaaldelijke slechte ervaringen mee heeft snap ik de generalisatie wel...
Schrikken hequote:
En hoe leer je iemand ook alweer kennen? Oh ja door vragen te stellen zoals "Rijd je paard of heb je een paard?"...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee daarom ga je ook op date om die persoon beter te leren kennen. Als blijkt dat het niet is wat je zoekt, next. Maar verder denk ik wel dat ik dat snap dat sommige mensen dat geen 2 keer willen meemaken zoals hij het hier omschrijft:
[..]
Sowieso financieel onafhankelijk zijn van elkaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schrikken he
Trouwens, wat hier werd gezegd over het financieel bij gaan staan voor haar paard, daar zou ik ook voor passen. Ik vraag haar ook niet om de kosten te dekken als mijn motor een beurt moet hebben.
We zijn het eens, behalve dat ik gewoon wou zeggen dat die kerel het ook mis kan hebben want het ene paardenmeisje is de andere niet. En nogmaals, ik kan wel snappen dat men geen 2 keer dezelfde "shit" wil meemaken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En hoe leer je iemand ook alweer kennen? Oh ja door vragen te stellen zoals "Rijd je paard of heb je een paard?"...
Dan zijn we het eens inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn het eens, behalve dat ik gewoon wou zeggen dat die kerel het ook mis kan hebben want de ene paardenmeisje is de andere niet. En nogmaals, ik kan wel snappen dat men geen 2 keer dezelfde "shit" wil meemaken.
Dat was meer een puntje van Ouder1, als je dan als man vraagt of ze iets minder tijd met haar paard kan doorbrengen moet JIJ de kosten dragen van het onderhoud/verzorging door een andere partij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schrikken he
Trouwens, wat hier werd gezegd over het financieel bij gaan staan voor haar paard, daar zou ik ook voor passen. Ik vraag haar ook niet om de kosten te dekken als mijn motor een beurt moet hebben.
Ah ok, dan weet ik weer waar ik het vandaan hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was meer een puntje van Ouder1, als je dan als man vraagt of ze iets minder tijd met haar paard kan doorbrengen moet JIJ de kosten dragen van het onderhoud/verzorging door een andere partij.
Helaas kwam er nooit antwoord op de vraag of zij dan ook de gederfde inkomsten van de man zou vergoeden als de vrouw bv. vraagt of hij iets minder kan werken
Met het vriendje en altijd de lul zijn moet ik het helaas uit eigen ervaring wel eens zijn.quote:20 Reasons To Date A Horseback Rider
1.We have 4 speeds and many positions.
2.We wear tight pants and tall boots.
3.We love getting dirty.
4.We know how to ride our mounts.
5.We perform well with animals.
6.We like to be in control.
7.We’ll ride it for hours.
8.We know how to handle a big girth.
9.We get off easy.
10.We’re always on top.
11.We like it rough.
12.We have our legs spread all day long.
13.We love using whips.
14.Straddling is our natural position.
15.We don’t mind being bucked around.
16.Endurance riders do it longer.
17.We can ride standing or sitting.
18.We think the fast ones are the most fun.
19.We’re used to having hands between our legs.
20.If we fall off we get back on and ride harder.
https://www.facebook.com/(...)ider/108252595937811
Het erge is dat mensen die te weinig tijd oid hebben, de verzorger vaak nog een vergoeding vragen voor het gebruiken van hun paard. Ergens totaal absurt natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was meer een puntje van Ouder1, als je dan als man vraagt of ze iets minder tijd met haar paard kan doorbrengen moet JIJ de kosten dragen van het onderhoud/verzorging door een andere partij.
Helaas kwam er nooit antwoord op de vraag of zij dan ook de gederfde inkomsten van de man zou vergoeden als de vrouw bv. vraagt of hij iets minder kan werken
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom stel ik hem ook
We horen nu een kant van het verhaal, maar over 'paardenjongens' hoor je dan vrij weinig. Allicht, het komt veel minder voor (een beetje zoals vrouwen die voetbal kijken). Toch benieuwd eigenlijk.
Paardenjongens hebben het voor het uitzoeken, ze begeven zich in een wereld die wordt overspoelt door meisjes en vrouwen die het geweldig lijkt om een partner te hebben die die passie deelt. Met meer vrouwen dan mannen in die scene zitten de jongens en mannen goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom stel ik hem ook
We horen nu een kant van het verhaal, maar over 'paardenjongens' hoor je dan vrij weinig. Allicht, het komt veel minder voor (een beetje zoals vrouwen die voetbal kijken). Toch benieuwd eigenlijk.
Vaak zijn ze lelijk haha.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Paardenjongens hebben het voor het uitzoeken, ze begeven zich in een wereld die wordt overspoelt door meisjes en vrouwen die het geweldig lijkt om een partner te hebben die die passie deelt. Met meer vrouwen dan mannen in die scene zitten de jongens en mannen goed.
Maar gaat het over iemand zonder paard dan telt ook hier dat de jongen daar wel aardig wat tijd aan kwijt is. Jongens die wat ouder zijn en in de paarden zitten zijn vrijwel allemaal vrij serieus, dus als ze een eigen paard hebben kan je dan wel rekenen op dat uur/2 uur per dag.
Als je daar tegen kan is er niets aan de hand.
Het rare is dat ik werkelijk niemand ken die hun paard laat betalen door een vriendje, weet je wel hoe risicivol dat is op het oog van eigendomsrecht?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Zoals er al gezegd werd hadden die kerels bijzonder slechte ervaringen met paardenmeisjes.
Dat een paardenmeisje te weinig tijd heeft voor haar vriend, meer aandacht heeft voor het paard dan voor haar vriend en mogelijk verwacht dat haar vriend die hobby gaat bekostigen zijn legitieme redenen om "weg te lopen".
En toch hebben ze altijd een grietje aan de arm en vaak een stevige klasse hoger dan zij.quote:
Vertel dat even aan die kerel uit 'ik heb het nog nooit gedaan'...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Paardenjongens hebben het voor het uitzoeken, ze begeven zich in een wereld die wordt overspoelt door meisjes en vrouwen die het geweldig lijkt om een partner te hebben die die passie deelt. Met meer vrouwen dan mannen in die scene zitten de jongens en mannen goed.
Maar gaat het over iemand zonder paard dan telt ook hier dat de jongen daar wel aardig wat tijd aan kwijt is. Jongens die wat ouder zijn en in de paarden zitten zijn vrijwel allemaal vrij serieus, dus als ze een eigen paard hebben kan je dan wel rekenen op dat uur/2 uur per dag.
Als je daar tegen kan is er niets aan de hand.
Nogal ja, dat hele paardenwereldje spoort dus gewoon nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef Bayora het volgende:
[..]
Het erge is dat mensen die te weinig tijd oid hebben, de verzorger vaak nog een vergoeding vragen voor het gebruiken van hun paard. Ergens totaal absurt natuurlijk
Dat sowieso, de hele attitude, dat gelul over benen en een hoofd ipv poten en kop.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal ja, dat hele paardenwereldje spoort dus gewoon niet
Edel dier dit datquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, de hele attitude, dat gelul over benen en een hoofd ipv poten en kop.
Edel dier, als kogelbiefstuk in de pan hooguitquote:
"Let op, ik zeg zeer bewust paardenhoofd, want ik wil de paardenliefhebbers niet voor de kop stoten."quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, de hele attitude, dat gelul over benen en een hoofd ipv poten en kop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |