Nou nou nou..quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon netjes zo veel mogelijk live gevolgd.
Soms heeft dat ook te maken met de sponsoren van het IOC. VW moest stoppen met sponsoren, omdat Toyota sponsor werd van het IOC en ze hebben Rabobank binnen gehengeld. Maar hoe hij de zaak met Yuri van Gelder heeft afgehandeld en de losersvlucht waarin met 2 maten werd gemeten zakte hij wel door het ijs.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zal vast een hoop goed hebben gedaan, maar ook een hoop fout. Er zijn ook onder zijn leiding een hoop sponsors weggelopen bijvoorbeeld.
Het is goed dat NOCNSF een nieuwe top krijgt. Marc vd Tweel gaat Dielissen opvolgen. Nu nog de vraag wie Hendriks gaat opvolgen.
Zijn er ook statistieken van nuttige posts?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicanobakker met bijna 7500 posts ... wat?!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb @:Mexicanobakker wel vaak gequote zeg.
Ja, misschien vooral ook ontspannener.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sifan is 10x vrolijker sinds de race gisteren
Ja, zo saai altijd.quote:
Maurits 'loservlucht' Hendriksquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat praat die man in de studio (weet zijn naam niet) irritant, met zijn "aan de voorkant". Zo praten ze op mijn werk ook.
Die hansworst in het oranje? Maurice Hendriksquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat praat die man in de studio (weet zijn naam niet) irritant, met zijn "aan de voorkant". Zo praten ze op mijn werk ook.
"Aan de voorkant". Hij kan ook gewoon "vooraf' zeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die hansworst in het oranje? Maurice Hendriks
Zodra ik het heb draaien binnen FOK! gaat het uit op mijn server, niet eerder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:31 schreef Moira het volgende:
Ah hij kan bij mij niks vinden omdat ik nog als Moira. (met punt) ingelogd stond dus ik heb voor Moira maar weer ff een nieuw ww gevraagdhoop dattie het nog doet omdat bondage er eigk mee is gestopt volgens mij
Edit: hoera doet het
quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Zodra ik het heb draaien binnen FOK! gaat het uit op mijn server, niet eerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |