Mislukte OPquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
VS
[[url=
afbeelding]]http://www.eccehomo-olanda.hoekschewaard.nl/images/Flag%20Rumania.jpg]afbeelding[/url]][/url]
gefixtquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef VoreG het volgende:
Robben met 2 man in zn rug en hij loopt de 16 binnen, maar valt niet! Hij gaat vooruit.
hij zal zn dag wel niet hebben ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef VoreG het volgende:
Robben met 2 man in zn rug en hij loopt de 16 binnen, maar valt niet! Hij gaat vooruit.
Robben gaat voor de eerste denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:41 schreef buzzer het volgende:
Wie gaan er vanavond weer tegen domme gele kaarten aanlopen ?
Toffe usernaam in dit verbandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:42 schreef Merkie het volgende:
Robben, KLAPMONGOOL. Erger me altijd echt enorm aan die idioot.
Ja, schitterend, ik vind het best sterk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:42 schreef VoreG het volgende:
Ze hadden die beelden al klaar staan voor als er een schwalbe aankwam.
What's new bij oranje... Alleen al daarom heb ik een hekel aan het Nederlands Elftal.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij hoor ik alleen roemenie zingen :S
ja nouquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef RayMania het volgende:
Tempo is als vanouds erg hoog.
Was naar nederland-macedonie gegaan afgelopen jaar ( toch best wel leuk )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
What's new bij oranje... Alleen al daarom heb ik een hekel aan het Nederlands Elftal.
Sarcastischquote:
Vind je? Ik vind het juist wel sterk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat een scheidsrechter voor de wedstrijd een speler toespreekt
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jammer van buitenspel, en babel meot zich eens scheren =
Nee dat is not done.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist wel sterk.
Dat is niet zo raar hoor. Als ik een team moet fluiten met een slechte rputatie doe ik het ook. Dan waarschuw ik ze alvast van tevorenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
arbiter keek alleen of die niet vielquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bal was toch achter ?
het is veel te gezapig allemaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef Stofje het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat een club als NAC van het Nederlands Elftal kan winnen. Het is gewoon zó ... niks.
Duitser.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids is tegen nederland
Een scheidsrechter moet onbevangen en zonder vooroordelen een wedstrijd in gaan. Spreekt ie een Belg toe van te voren om hem te waarschuwen tegen omkoping ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Als ik een team moet fluiten met een slechte rputatie doe ik het ook. Dan waarschuw ik ze alvast van tevoren
Merk is wel een goede scheidsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids is tegen nederland
In de jeugd werden wij ook heel vaak toegesproken door de scheidsrechter. "Niet mekkeren, anders direct kaart" zei de goede man dan.quote:
beter die bal laten rollen dan te gaan goochelenquote:
Een mof manquote:
hehequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een scheidsrechter moet onbevangen en zonder vooroordelen een wedstrijd in gaan. Spreekt ie een Belg toe van te voren om hem te waarschuwen tegen omkoping ?
ik ga net zo onbevangen een wedstrijd in, maar ik laat ze van tevoren weten wat ik vooral niet wil zien, en over het algemeen wordt dat erg gewaardeerdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een scheidsrechter moet onbevangen en zonder vooroordelen een wedstrijd in gaan. Spreekt ie een Belg toe van te voren om hem te waarschuwen tegen omkoping ?
Da's nog triesterquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
In de jeugd werden wij ook heel vaak toegesproken door de scheidsrechter. "Niet mekkeren, anders direct kaart" zei de goede man dan.
niet oude koeien uit de slaat halen tong, zeg maar gewoon kutduitserquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
ze zetten nu al de wave in
Dat was in 2000quote:
ik kies voorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
/
Ik zit te twijfelen welke smiley ik hier in ga zetten.
Inderdaad hadden we maar tegen Italië gespeeld in de halve finalequote:
quote:
Nee, Brazilie of eigenlijk die man uit een 3ewereldland die de wedstrijd mocht fluiten en het begrip shirtje trekken niet kende.quote:
die speelde toen nog nietquote:
dat geldt er wel voor meer...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat Jaliens in Oranje doet is mij een raadsel.
vraag me af of ik dat wel wil wetenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af wat zo'n Landzaat heeft gedaan bij Van Basten dat ie zo'n heilig vertrouwen in hem heeft
nu staat er een oud ajaxied tussen de palen, dus er staan nu 5 ajaxieden zeg maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is die kale keeper van die Roemenen, Stelea ofzo
Dat doen ze hun hele leven al, uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Falco het volgende:
Roemenië speelt btw erg slecht.
Ik denk dat ik dat niet wil weten wat ie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af wat zo'n Landzaat heeft gedaan bij Van Basten dat ie zo'n heilig vertrouwen in hem heeft
idd das nou een held uit 98quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is die kale keeper van die Roemenen, Stelea ofzo
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
v.d Sar valt ook al bijna in slaap![]()
[sarcasme] [/sarcasme] offe?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef Stofje het volgende:
Wat heerlijk, een geweldige sfeer in het stadion, twee fantastisch voetballende ploegen en dat bij elkaar gepraat door briljant commentaar. Ja, live voetbal, geweldig!
Nou van deze 11 horen m.i. alleen Jaliens en Landzaat er niet in thuis... de rest kan ik mee leven.quote:
Jezus was geen negertquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaliens jezus
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef Stofje het volgende:
Wat heerlijk, een geweldige sfeer in het stadion, twee fantastisch voetballende ploegen en dat bij elkaar gepraat door briljant commentaar. Ja, live voetbal, geweldig!
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat doen ze hun hele leven al, uitzonderingen daargelaten
als ik met zo'n vrouw getrouwd was zou ik ook spontaan nicht wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef Falco het volgende:
Valt jullie die nichtentred van Van der Vaart ook op?
mischien fluit hij verkapt naar Rafael, die vindt ik een hoog homo-gehaklte hebbemquote:
dat roemeens voetbal niets voor steltquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een typische Oranje-wedstrijd... slecht voetballen en geflatteerd winnen met 3-0.... Had Louis nog wat te melden eigenlijk?
Dat er nog geen mannetje is gekomen om het doek te verwijderenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Spandoek met Xboxmeer voor het heieneken reclamebord
wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een typische Oranje-wedstrijd... slecht voetballen en geflatteerd winnen met 3-0.... Had Louis nog wat te melden eigenlijk?
Het Roemeens elftal staat niet echt bekend om hun aanvallende drift in combinatie met prachtig voetbal. Uitzonderingen daargelaten, zoals Hagi etc.quote:
die mannen van sonyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat er nog geen mannetje is gekomen om het doek te verwijderen![]()
![]()
ok, had ie ook nog kritiek op de opstelling, bijvoorbeeld over Landzaat ipv De Zeeuw of Seedorf?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat roemeens voetbal niets voor stelt
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:56 schreef Falco het volgende:
Nederland speelt wel beter iets minder beroerd dan Roemenië hoor, maar moet nog wel uitgespeelde kansen zien te creëren.
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het Roemeens elftal staat niet echt bekend om hun aanvallende drift in combinatie met prachtig voetbal. Uitzonderingen daargelaten, zoals Hagi etc.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Bouma toch nog altijd aan Shrek denken
Roemenie speelde sowieso fantastisch op het WK'94... kan me ook nog een pot tegen Colombia en Zweden herinneren als ik me niet vergis.... was echt watertandenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.
Doe eens wat minder negatief joh.quote:
waarom zit boula daar ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er zit meer talent op de tribune dan er op het veld staat
jammer dat ze op de tribune zittenquote:
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerdquote:
Je zou verwachten dat ze in Engeland moet blijven, zodat Robin vanaaf weer opjacht kan naar sletjes ...quote:
geblesseerd ( als ik het goed heb )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Toen was Roemenie incl Hagi idd helemaal top.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet Robin's vrouw liever op het veld ?
volgens mij is hij inderdaad geblesseerd, kan me niet herrinneren welk berichtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Scheelde weinig jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus bijna 0-1
Hij was weer fit bij Chelsea vorig weekend. Heeft ie dan wat bij Oranje opgelopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geblesseerd ( als ik het goed heb )
2de helftquote:
Seedorf en Afellayquote:
Afellay zit toch op de tribunequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
Seedorf en Afellay
Dan staat er tenmiste een middenveld
Dat moet dan haast wel , of hij moet nog niet voor de volle 100% fit zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef mcyodogg het volgende:
Hij was weer fit bij Chelsea vorig weekend. Heeft ie dan wat bij Oranje opgelopen?
Boula is natuurlijk ook niet Marco's favoriet... hij pijpt vast niet zo lekker als Danny Langzaamquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij was weer fit bij Chelsea vorig weekend. Heeft ie dan wat bij Oranje opgelopen?
wat wil je met zon neusquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Boula is natuurlijk ook niet Marco's favoriet... hij pijpt vast niet zo lekker als Danny Langzaam
dan haalt Marco hem daar maar vanafquote:
Affelay zit toch ook op de tribunequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
Seedorf en Afellay
Dan staat er tenmiste een middenveld
Als een Duitse leraar sprak de scheids Robben toe, dat ie geen schwalbes tollereert. Terwijl het een Duitse uitvinding is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef static het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Kwam er net achter dat het ook op een Arabische zender wordt uitgezonden, commentaar is dus geen touw aan vast te knopen.
Jammer idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Pleur op met je buitenspel
Is zn 1e schot volgens mij...quote:
zwaaide ie niet naar zijn moederquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Jaliens staat daar te zwaaien helemaal vrij
heb ze betere kansen zien krijgen dan ons..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
stelletje schijtluizen roemenie, met hun 6-2-2
Het blijft een misvatting dat "andere teams" slechter spelen, het truukje van Oranje is bekend. Geen team ter wereld laat zich er meer door verrassen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:03 schreef Olio het volgende:
Wie zei er nou dat de Roemenen slecht spelen?
Dit gaat niet goed voor oranje.
Laat ie maar eens springen.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Is zn 1e schot volgens mij...
ze hebben daar geen internetquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Die lui kennen de nieuwe spelregels nog niet.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zag ik daar een "YES" armbeweging van Merk?
Hij hoopte dat wij het niet zouden Merkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zag ik daar een "YES" armbeweging van Merk?
Wat een treurigheidquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef tha_dark het volgende:
"En er komen 2 gele kaarten.
O nee, dat was de herhaling."![]()
bel bureau veiligheid even...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zie ik daar iemand met zon groene heineken hoed?
betaal je dan 50-100 euro voor op marktplaatsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:10 schreef Steeven het volgende:
Wat een dikke kutwedstrijd.
Hmm jij zit nu in het stadionquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
betaal je dan 50-100 euro voor op marktplaats![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je zit te Fokken in het stadion hè?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat er nog serieus mensen naar oranje gaan kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koef in oranjequote:
Hoop het nietquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maak minsters ff 1 goal voor de rust![]()
nee kan ik alleen bij heraclesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je zit te Fokken in het stadion hè?![]()
Huntelaar wordt geplet tussen die twee grote centrale verdedigers.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Koef in oranjehet moet niet gekker worden.
Eenschquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat er nog serieus mensen naar oranje gaan kijken![]()
clubvoetbal![]()
Hmm dus jij maakt je druk om dat iemand stom is om 100 euro te betalen voor een kaartje ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
nee
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
nul nul en marco is een lul
Nou dan moeten ze niet de hoge ballen voor de pot rossen. Snel combinatie voetbal en die 2 houthakkers zijn gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huntelaar wordt geplet tussen die twee grote centrale verdedigers.
We hebben een nieuwe Overmars nodigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Huntelaar kan er ook niks aan doen dat we geen echte vleugelspitsen hebben met een voorzet... Robben en Babel trekken allebei veel liever naar binnen.... dat weet iedereen al sinds St. Juttemus maar Marco blijft het toch proberen... als je zo blijft spelen krijgt je diepe spits nooit een poot aan de grond... wie het ook is
Israel al zeven jaar thuis ongeslagenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:15 schreef VoreG het volgende:
Agh, je kan ook gelijkspelen tegen Israel, dat lijkt me pas kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |