die mannen van sonyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat er nog geen mannetje is gekomen om het doek te verwijderen![]()
![]()
ok, had ie ook nog kritiek op de opstelling, bijvoorbeeld over Landzaat ipv De Zeeuw of Seedorf?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat roemeens voetbal niets voor stelt
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:56 schreef Falco het volgende:
Nederland speelt wel beter iets minder beroerd dan Roemenië hoor, maar moet nog wel uitgespeelde kansen zien te creëren.
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het Roemeens elftal staat niet echt bekend om hun aanvallende drift in combinatie met prachtig voetbal. Uitzonderingen daargelaten, zoals Hagi etc.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Bouma toch nog altijd aan Shrek denken
Roemenie speelde sowieso fantastisch op het WK'94... kan me ook nog een pot tegen Colombia en Zweden herinneren als ik me niet vergis.... was echt watertandenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.
Doe eens wat minder negatief joh.quote:
waarom zit boula daar ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er zit meer talent op de tribune dan er op het veld staat
jammer dat ze op de tribune zittenquote:
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat een scheidsrechter voor de wedstrijd een speler toespreekt
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerdquote:
Je zou verwachten dat ze in Engeland moet blijven, zodat Robin vanaaf weer opjacht kan naar sletjes ...quote:
geblesseerd ( als ik het goed heb )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Toen was Roemenie incl Hagi idd helemaal top.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet Robin's vrouw liever op het veld ?
volgens mij is hij inderdaad geblesseerd, kan me niet herrinneren welk berichtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Scheelde weinig jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus bijna 0-1
Hij was weer fit bij Chelsea vorig weekend. Heeft ie dan wat bij Oranje opgelopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geblesseerd ( als ik het goed heb )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |