Nou van deze 11 horen m.i. alleen Jaliens en Landzaat er niet in thuis... de rest kan ik mee leven.quote:
Jezus was geen negertquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaliens jezus
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef Stofje het volgende:
Wat heerlijk, een geweldige sfeer in het stadion, twee fantastisch voetballende ploegen en dat bij elkaar gepraat door briljant commentaar. Ja, live voetbal, geweldig!
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat doen ze hun hele leven al, uitzonderingen daargelaten
als ik met zo'n vrouw getrouwd was zou ik ook spontaan nicht wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef Falco het volgende:
Valt jullie die nichtentred van Van der Vaart ook op?
mischien fluit hij verkapt naar Rafael, die vindt ik een hoog homo-gehaklte hebbemquote:
dat roemeens voetbal niets voor steltquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een typische Oranje-wedstrijd... slecht voetballen en geflatteerd winnen met 3-0.... Had Louis nog wat te melden eigenlijk?
Dat er nog geen mannetje is gekomen om het doek te verwijderenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Spandoek met Xboxmeer voor het heieneken reclamebord
wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt weer een typische Oranje-wedstrijd... slecht voetballen en geflatteerd winnen met 3-0.... Had Louis nog wat te melden eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |