dat geldt er wel voor meer...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef golfer het volgende:
Wat Jaliens in Oranje doet is mij een raadsel.
vraag me af of ik dat wel wil wetenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af wat zo'n Landzaat heeft gedaan bij Van Basten dat ie zo'n heilig vertrouwen in hem heeft
nu staat er een oud ajaxied tussen de palen, dus er staan nu 5 ajaxieden zeg maarquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is die kale keeper van die Roemenen, Stelea ofzo
Dat doen ze hun hele leven al, uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef Falco het volgende:
Roemenië speelt btw erg slecht.
Ik denk dat ik dat niet wil weten wat ie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch af wat zo'n Landzaat heeft gedaan bij Van Basten dat ie zo'n heilig vertrouwen in hem heeft
idd das nou een held uit 98quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
Waar is die kale keeper van die Roemenen, Stelea ofzo
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
v.d Sar valt ook al bijna in slaap![]()
[sarcasme] [/sarcasme] offe?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:52 schreef Stofje het volgende:
Wat heerlijk, een geweldige sfeer in het stadion, twee fantastisch voetballende ploegen en dat bij elkaar gepraat door briljant commentaar. Ja, live voetbal, geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |