Nee dat is not done.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist wel sterk.
Dat is niet zo raar hoor. Als ik een team moet fluiten met een slechte rputatie doe ik het ook. Dan waarschuw ik ze alvast van tevorenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat een scheidsrechter voor de wedstrijd een speler toespreekt
arbiter keek alleen of die niet vielquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bal was toch achter ?
het is veel te gezapig allemaalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef Stofje het volgende:
Soms heb ik echt het idee dat een club als NAC van het Nederlands Elftal kan winnen. Het is gewoon zó ... niks.
Duitser.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids is tegen nederland
Een scheidsrechter moet onbevangen en zonder vooroordelen een wedstrijd in gaan. Spreekt ie een Belg toe van te voren om hem te waarschuwen tegen omkoping ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar hoor. Als ik een team moet fluiten met een slechte rputatie doe ik het ook. Dan waarschuw ik ze alvast van tevoren
Merk is wel een goede scheidsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Scheids is tegen nederland
In de jeugd werden wij ook heel vaak toegesproken door de scheidsrechter. "Niet mekkeren, anders direct kaart" zei de goede man dan.quote:
beter die bal laten rollen dan te gaan goochelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |