Doe eens wat minder negatief joh.quote:
waarom zit boula daar ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Er zit meer talent op de tribune dan er op het veld staat
jammer dat ze op de tribune zittenquote:
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat een scheidsrechter voor de wedstrijd een speler toespreekt
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerdquote:
Je zou verwachten dat ze in Engeland moet blijven, zodat Robin vanaaf weer opjacht kan naar sletjes ...quote:
geblesseerd ( als ik het goed heb )quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Toen was Roemenie incl Hagi idd helemaal top.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van Steaua en het Roemeense elftal. Eén van de mooiste wedstrijden ooit was Argentinië - Roemenië op het WK-94.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ziet Robin's vrouw liever op het veld ?
volgens mij is hij inderdaad geblesseerd, kan me niet herrinneren welk berichtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja echt onbegrijpelijk... of is ie geblesseerd
Scheelde weinig jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:01 schreef jorienvdherik het volgende:
jezus bijna 0-1
Hij was weer fit bij Chelsea vorig weekend. Heeft ie dan wat bij Oranje opgelopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
geblesseerd ( als ik het goed heb )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |