Peter Heerschopquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zomertijd: Vannacht gaat de klok een uur vooruit
Spijkerman, snel! Maak weer het klok vooruit/achteruit grapje!
het blijft een mooie kikker. Bedankt.quote:
Lawewelwezen... de Friezen van Caesar zijn niet de Friezen van Karel de Grote.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:09 schreef Napalm het volgende:
Friesland, land van de Friezen.
[afbeelding]
Nog zo'n dombo-haatzaaier:quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:28 schreef Monidique het volgende:
StefanP is toch wel een beetje een van de hofnarren van Fok!.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat heet nou democratie en vrijheid.
alleen dat begrijpt links maar vaak niet. die respecteren niks wat dwars op hun eigen mening staat.
quote:Voortaan 20 jaar cel voor zelfs maar het stelen van een pakje kauwgom en de doodstraf voor alles wat ook maar in de verste verte te maken heeft met geweld. Niet integreren, in welke vorm dan ook, of het nu een hoofddoekje of een koran is, betekent automatisch deportatie.
(...)
Weg met die religie c.q. cultuur. Anders zul je versteld staan wat Nederland over 20 jaar is.
O, mij wel. Maar ik heb dan ook een kort lontje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef Apropos het volgende:
Het verbaast me dat dat jargon blijkbaar nooit gaat vervelen.
Uiteraard verveelt het jou, het verveelt mij ook. Ik had het over de mensen die het bezigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, mij wel. Maar ik heb dan ook een kort lontje.
Daar lees ik al overheen. Eigenlijk lees ik dergelijke posts helemaal niet of niet aandachtig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
''de linkse kerk'' is nog de allerergste
Ach, het is niet alsof dat van de andere kant niet net zo matig terugkomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:38 schreef Aoristus het volgende:
''de linkse kerk'' is nog de allerergste
Dat is op een zekere manier ook wel zo, maar -en niet per se in dit geval- vaak is er ook een redering van 'waar twee vechten...', wat ook geuit wordt in een gezegde als 'de waarheid zal wel in het midden liggen'. Fout. Twee kampen zijn niet per se even fout en bij twee meningen kan er één gewoon helemaal fout zijn. Maar veel mensen lijken dat niet te begrijpen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof dat van de andere kant niet net zo matig terugkomt natuurlijk.
Precies, het valt te prijzen dat het gezegden zijn en geen juridische beginselen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is op een zekere manier ook wel zo, maar -en niet per se in dit geval- vaak is er ook een redering van 'waar twee vechten...', wat ook geuit wordt in een gezegde als 'de waarheid zal wel in het midden liggen'. Fout. Twee kampen zijn niet per se even fout en bij twee meningen kan er één gewoon helemaal fout zijn.
Tuurlijk. Maar als twee kampen op soortgelijke wijze bezig zijn elkaars standpunten af te doen als een grenzeloze simplificatie die eigenlijk alleen maar bruikbaar is om erop af te geven denk ik niet dat je al te vaak de fout in zal gaan als je aanneemt dat beide kampen even weinig recht van spreken hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is op een zekere manier ook wel zo, maar -en niet per se in dit geval- vaak is er ook een redering van 'waar twee vechten...', wat ook geuit wordt in een gezegde als 'de waarheid zal wel in het midden liggen'. Fout. Twee kampen zijn niet per se even fout en bij twee meningen kan er één gewoon helemaal fout zijn.
Ja. Van mij ondetussen ook wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:46 schreef Monidique het volgende:
Bier. O, en mag Van Basten weg?
Geniet in stilte, exhibitionist.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:51 schreef Apropos het volgende:
Ik bewonder de onverwoestbare zonnebril van Litpho.
In welke staat verkeert je automobiel?quote:
Duitse degelijkheid.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
In welke staat verkeert je automobiel?
Ja, dat moet ook gewoon kunnen vind ik. Als mannen onder elkaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Monidique het volgende:
Ik bewonder de enorme lul van Litpho.
Ah, ik zie dat de Civilizationmailinglist toch meegenomen was bij het versturen van de foto's.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Monidique het volgende:
Ik bewonder de enorme lul van Litpho.
Al een tijdje heb ik dus Warlords, en de AI daarin is veel gemener!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de Civilizationmailinglist toch meegenomen was bij het versturen van de foto's.
Hmmm, ik kan je niet eens een homo noemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:56 schreef Monidique het volgende:
Zeker, dat is heel normaal.
Ik heb '300' gedownload, maar nog niet gekeken, want ik had meer trek in series als Bottom en Stargate Atlantis.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan je niet eens een homo noemen.
Yip..wie dat niet kan is een homo...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:55 schreef kLowJow het volgende:
Ja, dat moet ook gewoon kunnen vind ik. Als mannen onder elkaar.
Omdat ik vermoed dat ''300'' bol staat van de homo-erotiek.quote:
Ja, die heb ik gezien. Apropos ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Kijken jullie wel eens naar de Dave Chapelle show? Net had ie weer een leuk stukje "What if the Internet would be a place you could go to". 't was grappig
Meer macho-erotiek. Ruwweg net zo homo-erotisch als de gemiddelde herenvoetbalkleedkamer dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat ''300'' bol staat van de homo-erotiek.
2/3 van z'n sketches zijn waardeloos, helaas. Maar het restant is de moeite waard.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Kijken jullie wel eens naar de Dave Chapelle show? Net had ie weer een leuk stukje "What if the Internet would be a place you could go to". 't was grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |