quote:Ik heb geen geluid?
hoe heeft u uw speakers aangesloten?
Speakers?
quote:Welke knoppen ziet u nu?
Ik heb mijn toetsenbord voor me, dus genoeg.
Kwamen niet uit Dig, maar wel DIG gerelateerd en op waarheid berustquote:Kunt u even naar het apparaatbeheer gaan?
Ik zit achter het apparaat nu ja.
quote:Heeft u daar een witte of blauwe achtergrond?
Ja.
Die van de wifi en het draadloosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk overzicht. Die van "waarom niet registeren met hotmailadres" en "kan ik netwerkkaart met kabel gebruiken zoals met adsl" vind ik niet heel dom (niet dusdanig dom om in dit lijstje terecht te komen
).
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
Niet actieve systeemprocessen trekken bijna 100% cpu
i cant disagree!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:09 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vond 3 en 5 wel meevallen in het eerste lijstje. Maar afijn.
Maar die WiFi is top
die 2e is wel grappigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
Laatste bijdrages!
WiFi
Niet actieve systeemprocessen trekken bijna 100% cpu
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit
we hebben er namelijk weer eentje![]()
CPU 100%
Prachtigquote:Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit
CPU 100%
Wat is er zo raar aan dit topic? Dit is een legitiem probleem. Dat er users zijn die er niet normaal in kunnen reageren lijkt me meer een taak voor moderators om in te grijpen dan op deze manier aan de schandpaal te nagelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Komt goed uit
CPU 100%
Lees eens goed anders is deze opmerking ook een eigen topic waardquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan dit topic? Dit is een legitiem probleem. Dat er users zijn die er niet normaal in kunnen reageren lijkt me meer een taak voor moderators om in te grijpen dan op deze manier aan de schandpaal te nagelen.
Handig met een lege OPquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef Edwinuss het volgende:
dan vind ik dat ik mezelf er ook maar even tussen moet zettenhij is best dom...
DVI uitgang,
En ik neem aan dat die bewerkte post van Armageddon een vraag om foto's was?quote:
Wat heeft dat met DIG te maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Vince_Taylor het volgende:
Deze is ook wel ok...
Wat zou je veranderen?
Ik vind dat jouw post een nominatie waard is voor 'Meest mooie antwoorden op DIG'quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Vince_Taylor het volgende:
Deze is ook wel ok...
Wat zou je veranderen?
En waar is dat een vraag in DIG?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je nog eens echt wil lachen, check de KPNsite met helpdeskblunders. Helemaal onderaan staan de mooiste.
Mij kon je opvegen.
Gaan we nu opeens regeltjes opvolgenquote:
quote:* Ik wil dat u mijn abonnement opzegt!
* Dat kan ik doen.. per het einde van uw contract.. over 12 maanden en 20 dagen.
* Klootzakken!!! Je moet het nu opzeggen, ik schiet je neer! Waar zitten jullie? Amersfoort he!!
* Ja....
* Als je nu mijn abonnement niet opzegt, ga ik terug naar turkije!!!
* ..........................
* Dan zijn we er uit toch....?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
Help, taakbalk zit verticaal links op het scherm![]()
quote:
Die met een beetje zoeken op de ms site beantwoord had kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:51 schreef DorentuZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale vraag hoor?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |