quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Goed om te zien dat er ook in de inrichtingen iets gedaan wordt aan het bevorderen van computer- en internetgebruik.
Goed om te zien dat er ook in de inrichtingen iets gedaan wordt aan het bevorderen van computer- en internetgebruik.
Wat me zorgen baart is dat TS uit DePers citeert, en dus ook de trein kan nemen. Hij loopt dus bij tijd en wijle vrij rond.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Schopje tru, dunkt me.quote:De stilte is op zich al genoeg bewijs van enorme misdaad van de doofpot.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ja, hij is dood, wat verwacht je dan?
Zelf heb ik vrij vaak in de bus gezeten van- en naar psychiatrisch ziekenhuis Parnassia. Daar kwam soms ook een gestoorde gek naast me zitten. Ik was er al vrij snel achter dat je het beste maar kunt doen alsof je zelf ook een gestoorde gek bent. Zo'n figuur raakt dan vrij snel in verwarring omdat hij in de inrichting ook zijn verhaal niet kwijt kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wat me zorgen baart is dat TS uit DePers citeert, en dus ook de trein kan nemen. Hij loopt dus bij tijd en wijle vrij rond.
06/05 van van Gogh wel....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb je "Cool as Ice" ooit nog wel eens gezien?
Inderdaad. Maar wat is nu eigenlijk de kern? Is Balkie een vuige moordenaar??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef kLowJow het volgende:
Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken allemaal. Interessant punt.
Kan al dat geklets ophouden, ja?quote:Inderdaad. Maar wat is nu eigenlijk de kern? Is Balkie een vuige moordenaar??
Altijd al gedacht dat die man levensgevaarlijk is.
Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse en met kogelvrijekleding ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ts vergeet alleen dat van der Graaff de moord bekent heeft. Nee niet onder dwang, want de spaanse iquisitie is allang voorbij. Waarschijnlijk heeft TS wat last van paranoďde : De hele wereld is gek behalve ik.
leuk dat je over complot theoriën ziet ts, maar je overdrijft schromelijk. Je hebt niks hard te maken, je hebt geen Fortuyn tapes, geen beeldmateriaal, niks.
Wanneer een melding bij de centrale ambulance post komt dat er iemand neer geschoten is, gaat er automatisch een melding naar de politie. Ze kammen dan altijd in kogelvrije kleding de buurt uit, juist omdat het risico groot is dat de dader nog in de buurt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse en met kogelvrijekleding ...
Ik hoop niet dat je met deze zware woorden gelijk hebt, in dat geval is Charles Taylor, de sierraleoonse oorlogsmisdadiger zijn leven in de Scheveningse gevangenis niet zeker. Hij klaagde laatst al over het eenzijdige eten dat hij daar te eten krijgt, je weet wel spruitjes met jus en een slavinkje en witlof met kaas en een stukje kip. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n westafrikaan die gewend is om fufu te eten of een lekkere pepersoepje met pensvleesch afgewisseld met pounded yam in een pepersausje van eggplant en bush meatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef forumnaam het volgende:
Hoe meer politiek geleuter, hoe meer nachtelijke moorden. Overigens, Milosevic in Scheveningen was ook vermoord.
Hij heeft epilepsie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef forumnaam het volgende:
Maar waar kreeg Balkenende nou "het schuim van op de bek"?
Er is zo veel wat niet klopt en zo veel wat bestreden wordt en weerlegd is.quote:Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse
Omdat we gemiddeld jong zijn in Nederland is er volgens jou geen vergrijzing, terwijl bijna elke econoom meent van wel. Heb je hier onderzoek naar gedaan? Heb je resultaten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Er is zo veel wat niet klopt en zo veel wat bestreden wordt en weerlegd is.
Het gaat niet eens om "bewijzen" (wat is dat?)
Het gaat om samenleven en iets met het land willen dat niet ten koste van een ander gaat, geen doofpot doen. Dit is Balkenende volkomen vreemd. Hij verspilt slechts tijd en die tijd wordt ingevuld met meer vernietiging, misdaden en moorden.
Daarom ook heeft hij "het schuim op de bek" wanneer zijn hoofdplan, de stille opgave van het Nederlandse Veto (eigenlijk CDA programma), onthuld wordt. Of neem die "vergrijzing" waar hij altijd over sprak. We blijken bij verre de meest jeugdige bevolking van Europa te hebben. Dus waar gaat al dat geld heen? Oei, alweer een doofpot. Zegt de naam Zalm u iets?
misschien in ruil voor een hele dikke geldzak een bekentenis afleggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ts vergeet alleen dat van der Graaff de moord bekent heeft. Nee niet onder dwang, want de spaanse iquisitie is allang voorbij. Waarschijnlijk heeft TS wat last van paranoďde : De hele wereld is gek behalve ik.
leuk dat je over complot theoriën ziet ts, maar je overdrijft schromelijk. Je hebt niks hard te maken, je hebt geen Fortuyn tapes, geen beeldmateriaal, niks.
sure..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
misschien in ruil voor een hele dikke geldzak een bekentenis afleggen?![]()
Schop maar door naar TRUquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [POL]
Of TRU, de TBS afdeling van Fok!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:03 schreef descendent1 het volgende:
Eigenaardig dat dit topic nog niet van een welverdiend slotje is voorzien..
Ik zie die verwilderde (quote:Balkenende stond met het schuim op de bek tegenover me
Zweet op de kop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Haar in de war....
Mijn commentaar er onder..quote:de quote.
Wat is dit nou voor een onzinnige, bewust misleidende en opzettelijk gemaakt naieve vraag, zeg?quote:Ten tweede, wat is
het nut van het executeren door de AIVD van Van Gogh en Fortuyn??
Aha, daar gebeurt een tijdsprong. Bewuste misleiding? Welk land betaalt u?quote:Fortuyn had al een uiterst instabiele partij om zich heen verzameld en dit was al bekend bij de andere partijen, het zou binnen een paar maanden toch wel op z'n bek gaan
Een beroep doen op emotie en publieke sensatie om gebeutenissen en ontwikkelingen anders weer te geven.quote:en uit elkaar klappen.
Nog meer geklets?quote:Van Gogh was voor veel moslims iemand die niet geheel in hun straatje pastte,
Nog meer geklets..quote:het toenmalige kabinet van CDA, VVD en LPF was eveneens niet al te lief voor moslims.
Zelfs nog meer geklets.quote:"Waarom vermoord je dan je achterban?
Welke? Wie?quote:En de rechts extremisten
Logische analyse leert je dat de introducie van religie en zelfs van Moslim radicalisme werd beoogd om de aandacht af te leiden en de resulterende onrust te veroorzaken, te instigeren.quote:die scholen en kerken
Welk nieuws bedoelt u nou? Dat AIVD alles wist van van Gogh en de door hun benoemdequote:staken na Van Gogh wilden alleen voor sensatie zorgen. Dit nieuws was niet
Een onlogische posting dus.quote:naar buiten gekomen binnen een conspiracy.
Welke regering bedoelt u nou? Als u meneer Balkenende bedoelt is uitvoerig door meerderen gezegd en hem verweten dat hij zwijgt, hoewel hij toch de Premier is. Maw. rellen zijn de norm geworden, en dat was ook de bedoeling, gezien de films.quote:Buiten suggestieve postings en niet gefundeerde argumenten. Wat is focking hell het nut van die moorden voor de regering geweest!!
POL -> GCquote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef forumnaam het volgende:
Ik zie zojuist dat dit onderwerp over het land even naar de sectie 'politiek' is verplaatst. Dat vind ik nu niet zo'n goed idee.
Misschien maar een nieuwe categorie van bijvoorbeeld "Premier en land" gemaakt om nijpende maatschappelijke vraagstukken van verantwoordelijkheid en verantwoordelijkheidsgevoel te kunnen bespreken. Ik geloof niet zo in de politiek, die vaak nieuws kleineert en vervormt! Maak een commissie, schrijf een rapport en leg dat in de la. Iedereen dan tevreden met zich zelf. Noemen we dat "politiek"? Of is dat gemakzuchtig?
Bron: http://www.planet.nl/plan(...)tid=532710/sc=35166bquote:In de film lopen fictie en werkelijkheid voortdurend door elkaar. Pim Fortuyn wordt in 06/05 niet door een acteur gespeeld,
maar bestaande beelden van de politicus zijn in de film verwerkt. "Het raakt je meer omdat het niet alleen fictie is", zei
hoofdrolspeelster Tara Elders zondag voorafgaand aan de premičre. Medespeler Thijs Römer trof vooral de combinatie van ,'de politieke intrige en de psychologie van de mens'.
De laatste film van Van Gogh illustreert volgens betrokkenen zijn veelzijdigheid. "Als je Cool!, Medea en 06/05 naast elkaar zet, zijn het totaal verschillende dingen. Na het zien van 06/05 dacht ik: Dit kan hij dus ook!", aldus Römer. Elders noemt de film 'niet alleen een mooi eerbetoon aan Fortuyn, maar ook aan Theo'. De film is vier dagen alleen op internet te zien en komt pas eind januari in de bioscopen.
Theo van Gogh werd zelf vermoord toen hij dooe de Linneausstraat in Amsterdam fietste. Hij was op dat moment op weg naar de productiemaatschappij, om de laatste hand aan de film te leggen. Mohmmed B., de verdachte van de moord, werd kort daarop door de politie opgepakt.
Totnogtoe de reactie van jouw kant met de minste onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef forumnaam het volgende:
Hij was niet de eerste die het suggereerde.quote:gezien?
Daar werd het gesuggereerd dat Fortuyn door de overheid gedood is.
Het is bekend dat de AIVD Mohammed B. tot één week voor de aanslagen in de gaten hield.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Hij was niet de eerste die het suggereerde.
Voor van Gogh geldt hetzelfde. Kamerleden zouden verbijsterd zijn geweest over de antwoorden van minister Remkes.
Ik heb uit goede bron dat mp Balkenende ook veel meer weet.
klaag hem aan en kom met bewijs, dat heb je blijkbaar of stop met huilen. ik wordt een beetje moe van mensen die het allemaal weten hoe het zit, maar er iets mee doen ho maar.quote:
Is dat niet precies het onderwerp van deze pagina's?quote:Bewijzen achterhouden voor moord mag ook niet he.
Waarom zeg jij dan niets? Sta je soms boven de overheid?quote:ik wordt een beetje moe van mensen die het allemaal weten hoe het zit, maar er iets mee doen ho maar.
Je moet wel.quote:of stop met huilen.
Waarom begin je nou over mij?quote:dat heb je blijkbaar
Dus jij wilt steeds meer bewijs zien zodat je in deze lijn zelf niets hoeft te doen? Spreekt dat niet jouw woorden van zo net tegen?quote:klaag hem aan en kom met bewijs,
er wordt anders zeer stellig beweerd dat balkendende er wat mee te maken heeft. Of wordt er eerst een insinuatie de lucht in gegooid en zie je later wel wat er onderbowud kan worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:00 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Is dat niet precies het onderwerp van deze pagina's?
[..]
tuurlijk sta ik niet boven de overheid. Ik heb alleen nergens bewijs voor, dus waar zou ik iets van moeten zeggen?quote:Waarom zeg jij dan niets? Sta je soms boven de overheid?
Ik wil bewijs zien. Wat hier gedaan wordt is een insinuatie gegeven, daarna laten door schemeren dat je bewijs hebt, maar uiteindelijk niks willen doen met dat bewijs.quote:Dus jij wilt steeds meer bewijs zien zodat je in deze lijn zelf niets hoeft te doen? Spreekt dat niet jouw woorden van zo net tegen?
Het lijkt altijd alsof er niets aan de hand is.quote:Het lijkt namelijk nogal op laster.
Gaat hij vooral alleen over het tv-programma -edit- bedoel je?quote:er wordt anders zeer stellig beweerd dat balkendende er wat mee te maken heeft.
Barend en van Dorp is al opgedoekt hoor of bedoel je de AIVD? BVD bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel, maar dan moet je wel eerst de BVD opdoeken!
Heb jij dit dan door een interne mededeling vernomen? HOE WEET JIJ DAT NOU??quote:BVD bestaat al een tijdje niet meer.
Wat ziet men dan door de vinger? Kom eens met concreet bewijs inplaats van die vagelijkheden. Kom eens met stukken waaruit de betrokkenheid blijkt. anders blijft het gewoon laster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:10 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Het lijkt altijd alsof er niets aan de hand is.
Maar wat moet Balkenende doen? Het enige dat hij kan doen is nederig waarheid spreken en regeringsverantwoordelijkheid dragen. Iedereen zegt dat hij dit niet deed en ziet dat daarna door de vingers.
Dat is al een tijdje geleden gebeurt. Google is op aivd.quote:Allemaal goed en wel, maar dan moet je wel eerst de BVD opdoeken!
Dat heeft hij van JP gehoord, in datzelfde document waar staat dat hij fortuyn en van gohg heeft laten omleggen en dat de aanval van irak een leugen is geweest en dat hij vreemdgaat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:23 schreef forumnaam het volgende:
v&d is een heel mooie winkel! En een domme ezel zegt wel: ia ia ia ia.
[..]
Heb jij dit dan door een interne mededeling vernomen? HOE WEET JIJ DAT NOU??
meer dan insinuaties is ook dit weer niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef forumnaam het volgende:
Maar dat van Fortuyn, dat lijkt me overigens al lang, goed beschouwd, volledig bewezen! Dat van de betrokkenheid van de overheid, bedoel ik.
Effe de feitjes op een rijtje zetten. De gaten of open vragen misschien uitzoeken en opnieuw verbaasd staan. Maar zelfs als je dit niet doet heb je dan genoeg bewijs voor je! En als twee mensen elkaar tegen spreken over exact hetzelfde heeft minstens een van beide ongelijk, tenzij er gebruik wordt gemaakt van een dubbelvoudige context. Zodra daar echter gebruik van wordt gemaakt, weet je dat het gigantisch veel groter is dan jij ooit vermoedde!
Sorry, maar heel vaak iets met bewijs roepen werkt dus het minste.quote:Heel vaak iets zonder bewijs roepen maakt het niet ineens
en nu? schuin gedrukte insinuaties zijn wel bewijs?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef forumnaam het volgende:
Het gaat hier over de mensen die belaagd en vernietigd worden inzake de moord Fortuyn, waar deze premier continu zo'n reusachtig politiek voordeel van had.
Weet je wat, we vormen een commissie Fortuyn-internet, brengen een tijdje later een officieel rapport uit en dan leggen we dat in een la. Dan is alles wel goed, toch? Oh ja, dan verbinden we daar het woordje "doofpot" aan, en dan kunnen we tevreden zijn over wat we hebben gedaan en dan over "het nieuws" en de politiek gaan praten! In het rapport zetten we dat Fortuyn "door natuurlijke oorzaken" om het leven is gekomen, en dat hij lang belaagd werd door mensen met donkere huidskleur.
Laster van?quote:Het blijft laster zo.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef forumnaam het volgende:
Het gaat hier over de mensen die belaagd en vernietigd worden inzake de moord Fortuyn, waar deze premier continu zo'n reusachtig politiek voordeel van had.
Weet je wat, we vormen een commissie Fortuyn-internet, brengen een tijdje later een officieel rapport uit en dan leggen we dat in een la. Dan is alles wel goed, toch? Oh ja, dan verbinden we daar het woordje "doofpot" aan, en dan kunnen we tevreden zijn over wat we hebben gedaan en dan over "het nieuws" en de politiek gaan praten! In het rapport zetten we dat Fortuyn "door natuurlijke oorzaken" om het leven is gekomen, en dat hij lang belaagd werd door mensen met donkere huidskleur.
ik zou zeggen, doe het eens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:53 schreef forumnaam het volgende:
Zullen we dan maar weer de historische feiten op een rij gaan zetten?
(Oh nee, NIET DOEN!!)
het lasteren van JP bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Laster van?
Maar wat moet Balkenende doen? Het enige dat hij kan doen is nederig waarheid spreken en regeringsverantwoordelijkheid dragen. Iedereen zegt dat hij dit niet deed en ziet dat daarna door de vingers.
Allemaal goed en wel, maar dan moet je wel eerst de misdadige organisatie opdoeken!
"Betrokken" of onverantwoord aandacht trekken?quote:Ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen feiten waaruit blijkt dat JP erbij betrokken is.
gewoon doodnormaal bewijs waarop je een veroordeling kunt krijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:00 schreef forumnaam het volgende:
[..]
"Betrokken" of onverantwoord aandacht trekken?
Waar? Maar hij heeft tenminste een chauffeur en een kast vol stropdassen.quote:het lasteren van JP bijvoorbeeld.
Verdenkt u Balkenende VAN DIRECTE BETROKKENHEID BIJ DE MOORD op Fortuyn en of van Gogh??quote:gewoon doodnormaal bewijs waarop je een veroordeling kunt krijgen.
De hele OPis een insinuatie zonder bewijs dat JP er wat mee te maken heeft. dus laster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Waar? Maar hij heeft tenminste een chauffeur en een kast vol stropdassen.
er liggen geen protocollen hoe de premier moet handelen elke dag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Verdenkt u Balkenende VAN DIRECTE BETROKKENHEID BIJ DE MOORD op Fortuyn en of van Gogh??
Gaat het hier dan niet gewoon over wat onze Premier zou moeten doen? (Dit doet denken aan Fortuyn die na een aanslag uitriep "Meneer Kok, u bent ook mijn minister-president", niet dat het wat opleverde.)
Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef forumnaam het volgende:
Heeft de premier van dit land dan helemaal niets van doen met wat er stil gehouden wordt, wat het daglicht niet kan verdragen, volgens jou?
Bent u op een heel lange vakantie geweest?quote:Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden
Dat is "insinuerend"!quote:beschuldigen
Jij verwart hier wat dingen, organisaties, namen en woorden, denk ik. Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen.quote:Het is nu dinsdag dus... Iedereen reageert in bepaalde situaties anders dan anderen. Zolang je niet zelf betrokken bent zou je JP alleen kunnen verwijten dat jij het anders gedaan zou hebben. Dat is wel heel wat anders dan de doofpot van de BVD... die je ziet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [POL]
GC->ONZquote:
zeker, 4 maanden precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Bent u op een heel lange vakantie geweest?
[..]
Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.quote:Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.
ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.
Zo moeilijk is dat niet, want ze zeggen het daar zelf (de sprekers in de kennis dat ze dat, op dat moment, nog kunnen).
We zouden eigenlijk willen dat er nou eens een bekende Nederlander wordt vermoord waarbij het land
op verantwoorde wijze wordt wakker geschud, niet waar?
kap eens met dat bvd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:
Dus wie is Balkenende nou eigenlijk?
Er worden mensen vermoord, openlijk met de Nederlandse overheid.
En dan zegt hij steeds en consequent, daar ga ik maar niet over?
??
Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef forumnaam het volgende:
En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?
Volgende week? Binnen drie jaar?
Het is echt een onderwerp voor een oppervlakkig forum als dit.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef forumnaam het volgende:
Met andere woorden: wie maken ze de zondebok?
En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?
Volgende week? Binnen drie jaar?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:
Dus wie is Balkenende nou eigenlijk?
Er worden mensen vermoord, openlijk met de Nederlandse overheid.
En dan zegt hij steeds en consequent, daar ga ik maar niet over?
??
Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?
Voor mensen tegen zichzelf praten hebben we hulp hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef forumnaam het volgende:
Nou, hoe los je het op?
Terwijl iedereen zit te trillen van angst voor BVD en ministers voor de microfoon staan te huichelen?
Suggesties zijn welkom
Kan internet hierbij een rol hebben?
De bewijslast berust ten volle bij de verantwoordelijke ambtenaren. En zij maakten daar een potje van.
Zelfs moussie kan er geen zinnig antwoord op gegeven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef moussie het volgende:
huh ?
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.quote:subforum "Premier en Land"?
Kom even langs. Of ik zal nog wel wat neer zetten wanneer het toegelaten is.quote:inderdaad, ik wil ook wat bewijzen zien
Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".quote:Bewijzen graag. Of kom je niet verder dan vragen stellen? Ik neem aan dat je een aantal documenten hebt waarop je deze conclusies baseerd? Of roep je maar wat?
Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).quote:De bewijslast ligt bij jouw als je mensen ergens van beschuldigd.
Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..quote:JE bewijst niks. Bewijs leveren doe je niet door heel vaak te roepen dat iemand wat op zijn geweten heeft.
Ik hoef jou niks te bewijzen (zeker jou niet)!
[quote]ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?
Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!quote:kap eens met dat
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.quote:subforum "Premier en Land"?
Hoe weet jij dat nou?quote:Maar Balkenende is wel goed voor zijn moeder,
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?quote:Gast, laat je ajb nakijken.
Kort gezegd dus:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".
[..]
Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).
[..]
Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..
[..]
Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!
Ik ben echt kapot! Ik ben echt kapot...
over...
wat hier...
vandaag...
in dit land...
is gebeurd."
En toen vielen er nog een paar doden..)
Maar dan moet je nog bedenken dat Balkenende continu politiebescherming bij zich heeft..
Leve Nederland!
Dan zeg ik:quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat. Ik kan niks hard maken.
Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is. Vragen over bewijs doe ik af als doofpot vragen, zo hoef ik op elke inhoudelijke vraag eigenlijk niet te reageren en kan ik onophoudelijk roepen dat mensen van alles uithalen zonder dat ik me eigenlijk hoef te verantwoorden. Door te roepen dat alle bewijzen iets met doofpot te maken te heeft is er geen noodzaak om ook maar iets te laten zien.
Dit is een hele mooie manier om te lasteren. Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot. Ik geef me op die manier mezelf een vrijbrief om van alles te roepen.
U liegt.quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.
Alweer een leugen.quote:Ik kan niks hard maken.
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?quote:Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak
Wat heb ik dan verspreid?quote:en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is.
Begint die weer.quote:Dit is een hele mooie manier om te lasteren.
Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?quote:Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef forumnaam het volgende:
quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.
U liegt.
ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?quote:quote:Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.
Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?
nogal jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Koekoek.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
nogal ja
enne TS.. waar koop jij je pillen? Lijkt me een wereldtrip
waarmee bedoel je heeftie te maken?quote:WAAROM denk jij dat Balkenende er iets mee te maken heeft?
Bewijs van jouw activiteit?quote:ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?
Is dat zo?quote:Het bewijs is toch allemaal een doofpot?
Daar zit wel iets in.quote:dat kan je tenminste van de commissie Kohnstam niet zeggen toen ze dat interview gaven over die persoonsgegevens.
Brengen ze wel eens niet verwarring? Alleen maar in een minimale context.quote:En de politie bracht ook alleen maar verwarring toen door juist het tegenovergesteld te beweren tegen de politiek.
Blijf je altijd om ergens heen draaien?quote:
Dat stel jezelf. Misschien eerst eens onthouden wat je typt.quote:Is dat zo?
Jouw hele verhaal. Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
waarmee bedoel je heeftie te maken?
Jezus, ben je ineens een ander persoon ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
waarmee bedoel je heeftie te maken?
Doofpotquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef forumnaam het volgende:
Weet er hier iemand wat dat precies is, een "doofpot"-je (of DURVEN WE DAAR niet over te praten)?
Is er iemand die dat nou toch zou kunnen geloven? Dat zeg ik hier helemaal niet (en je weet dit).quote:Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?
Maar op welk tijdstip trad de dood in?quote:eigenaardige stilte rond Fortuyn
Ja, hij is dood, wat verwacht je dan?
Een paar minuten over 18:00 is hij neergeschoten, daarna is nog geprobeerd hem te reanimeren. Reken maar dat hij tussen 18:15 en 18:30 is overleden.quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Maar op welk tijdstip trad de dood in?
Iemand??
ja hallo, dat weet jij toch? Jij bent hier toch degene die de waarheid heeft?quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Maar op welk tijdstip trad de dood in?
Iemand??
Ja, dat lijkt wel aannemelijk te zijn.quote:Een paar minuten over 18:00 is hij neergeschoten, daarna is nog geprobeerd hem te reanimeren. Reken maar dat hij tussen 18:15 en 18:30 is overleden.
Goed, nu eerst toch maar het tijdstip van Fortuyn's dood (want van van Gogh weten we dit zeker).quote:Een paar minuten over 18:00 is hij neergeschoten, daarna is nog geprobeerd hem te reanimeren. Reken maar dat hij tussen 18:15 en 18:30 is overleden.
Ga je nu wel vertellen wat die leugens enzo zijn? Met bewijzen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef forumnaam het volgende:
Een aantal publieke leugens en uitspraken, gecombineerd met het gegeven dat aivd overheid is en wel degelijk een geheime agenda heeft leidt al tot een onweerlegbare conclusie dat de overheid (de staat) van Gogh vermoordde.
insinueer je nu weer iets?quote:Maar wie deed wat en wat moeten wij met die liegende justitieambtenaren, bestuurders, staatverkrachters, politiemensen en moordenaars doen? Zijn (waren) lynchepartijen dan toch passend in een historische ontwikkeling, wanneer ze gewoon niet willen luisteren?
ga je nog een keer met iets zinnigs komen? Of blijf je mensen beschuldigen?quote:Op zondag 22 april 2007 20:34 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Goed, nu eerst toch maar het tijdstip van Fortuyn's dood (want van van Gogh weten we dit zeker).
Zullen wij dit dan maar aan Balkenende vragen, want hij zal hier zich vast wel in hebben verdiept.
Het betreft tenslotte diens campagnemakker, die hem zo ook nog aan de macht bracht.
Vergeet toch maar niet dat Balkenende een hoogleraar maatschappijgeschiedenis is (ik neem aan dat het ook de Nederlandse maatschappij en geschiedenis betrof). Of kent hij dan een collega-academicus die durft te stellen dat Fortuyn en diens dood niet meer dan voetnoten in onze sociale geschiedenis waren?
ja dag. Deze discussie techniek ken ik nu wel.quote:Op zondag 22 april 2007 20:43 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Aub. voorbeeldjes dan van mijn persoonlijke beschuldigingen..
je noemt jouw bijdrage iets van een debat?quote:Op zondag 22 april 2007 21:10 schreef forumnaam het volgende:
Voor de verwarde lezers: deze genoemde "technieken" zijn voor geweldenaars, niet voor degenen die discussieren, praten, argumenteren, debatteren o.i.d.
wat was je geboorte dag en uur?quote:Op zondag 22 april 2007 21:11 schreef forumnaam het volgende:
Ik wil de onthutsende vraag wel uitbreiden: op welk tijdstip trad (of treedt) de dood van het Nederlandse volk in?
Deden ze dat maar eens met forumnaam, en dan bedoel ik niet zijn ideeen voedenquote:
dat zou geen recht doen aan TRUquote:Op zondag 22 april 2007 23:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dit topic nog steeds niet naar TRU verhuist?
Hij heeft nog niet in TRU, WFL, RIP, WGR, K&W en MUZ gestaanquote:Op maandag 23 april 2007 09:59 schreef zalkc het volgende:
Hmmm.....
NWS-->POL
POL-->GC
GC-->ONZ
Oftewel geen enkele mod durt het welverdiende slotje er op te gooien omdat ze omgekocht zijn door TS ???
Hoe kan dat ??
Kamervragen ??
Even na 18:00quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef forumnaam het volgende:
Hoe laat stierf Fortuyn?
Volkomen onbekend.
'zomaar een gokje: op het moment dat de kogels zijn hersenen binnendrongen. Even na 18.00 dusquote:Op maandag 23 april 2007 10:47 schreef forumnaam het volgende:
Niemand die het tijstip weet waarop de dood intrad bij Fortuyn.
Dat is vreemd, want zulke duidelijkheid is toch wel gewoonlijk en ook te verwachten bij politieke moorden waarbij er in de eerste minuten grote verwarring is over wie het gedaan heeft.
Nee hoor hij heeft nog levend op de grond gelegen, maar boeiend!quote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
'zomaar een gokje: op het moment dat de kogels zijn hersenen binnendrongen. Even na 18.00 dus
Levendquote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft nog levend op de grond gelegen, maar boeiend!
Zo goed alsquote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat betekend niet dat hij 'dood' is.
iemand reanimeren die niet dood is, is nogal overbodigquote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat betekend niet dat hij 'dood' is.
re·ani·me·ren (ov.ww., ook abs.)quote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo goed als is dus niet dood.
Derhalve was hij ook niet dood toen de kogesl zijn hersenen binnendrongen.
Maar toen ze er in zaten was ie wel doodquote:Op maandag 23 april 2007 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo goed als is dus niet dood.
Derhalve was hij ook niet dood toen de kogesl zijn hersenen binnendrongen.
Volgens ooggetuigen niet. 18:15-18:30 lijkt waarschijnlijker dan 18:00-18:15. Waarom weten we het niet? Of, waarom interesseerde het niemand? Deze vraag waarom is nog belangrijker dan het vinden van de juiste minuut.quote:'zomaar een gokje: op het moment dat de kogels zijn hersenen binnendrongen. Even na 18.00 dus
Waarschijnlijk staat het in het rapport van de lijkschouwer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen niet. 18:15-18:30 lijkt waarschijnlijker dan 18:00-18:15. Waarom weten we het niet?
Omdat ie dood is. Wat boeit het of het om 18:17 was of om 18:23?quote:Of, waarom interesseerde het niemand?
Waar maak je je druk om.... dood is doosquote:Volgens ooggetuigen niet. 18:15-18:30 lijkt waarschijnlijker dan 18:00-18:15. Waarom weten we het niet? Of, waarom interesseerde het niemand? Deze vraag waarom is nog belangrijker dan het vinden van de juiste minuut.
De journalisten willen hun "geloofwaardigheid" behoudenquote:Waarom doen de journalisten eigenlijk niets? Een soort collectieve haat?
Welke geloofwaardigheid is er in vaagheid en de kwetsbaarheid voor elke falsificatie in het kader van een politieke moord?quote:De journalisten willen hun "geloofwaardigheid" behouden![]()
Met TS als pooier.quote:Op maandag 23 april 2007 10:50 schreef Triggershot het volgende:
Dit topic is zo vaak verkracht, van subforum dan hé.
Topic is gewoon een hoer geworden
Misschien dat de telegraaf een stukje wil schrijvenquote:Welke geloofwaardigheid is er in vaagheid en de kwetsbaarheid voor elke falsificatie in het kader van een politieke moord?
Jaa en daarom heeft Balkenende boomknuffelaar van der G een pistool gegeven zodat Pim vermoord kon wordenquote:En is de gedachte tegenwoordig dat Fortuyn politiek door zou kunnen gaan al niet onwaarschijnlijk genoeg?
Staat het op dit moment niet vast dat zijn politiek moest worden beeindigd, nuchter beschouwd?
Hij was niet dood, waarschijnlijk wel stervend. Dat reanimeren lijkt onzinnig te zijn geweest.quote:iemand reanimeren die niet dood is, is nogal overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |