abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:08:32 #101
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47969902
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Waar? Maar hij heeft tenminste een chauffeur en een kast vol stropdassen.
De hele OPis een insinuatie zonder bewijs dat JP er wat mee te maken heeft. dus laster.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_47969987
Heeft de premier van dit land dan helemaal niets van doen met wat er stil gehouden wordt, wat het daglicht niet kan verdragen, volgens jou?

Het wordt steeds gekker, maar ligt hopelijk slechts aan jouw observatie.
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:10:47 #103
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47970000
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Verdenkt u Balkenende VAN DIRECTE BETROKKENHEID BIJ DE MOORD op Fortuyn en of van Gogh??

Gaat het hier dan niet gewoon over wat onze Premier zou moeten doen? (Dit doet denken aan Fortuyn die na een aanslag uitriep "Meneer Kok, u bent ook mijn minister-president", niet dat het wat opleverde.)
er liggen geen protocollen hoe de premier moet handelen elke dag.

Het is nu dinsdag dus... Iedereen reageert in bepaalde situaties anders dan anderen. Zolang je niet zelf betrokken bent zou je JP alleen kunnen verwijten dat jij het anders gedaan zou hebben. Dat is wel heel wat anders dan de doofpot van de BVD... die je ziet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:11:25 #104
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47970030
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef forumnaam het volgende:
Heeft de premier van dit land dan helemaal niets van doen met wat er stil gehouden wordt, wat het daglicht niet kan verdragen, volgens jou?
Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.
And that is the news.''
pi_47970292
quote:
Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden
Bent u op een heel lange vakantie geweest?
quote:
beschuldigen
Dat is "insinuerend"!
pi_47970422
quote:
Het is nu dinsdag dus... Iedereen reageert in bepaalde situaties anders dan anderen. Zolang je niet zelf betrokken bent zou je JP alleen kunnen verwijten dat jij het anders gedaan zou hebben. Dat is wel heel wat anders dan de doofpot van de BVD... die je ziet.
Jij verwart hier wat dingen, organisaties, namen en woorden, denk ik. Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen.
pi_47970492
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [POL]
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:07 schreef sigme het volgende:

[..]

POL -> GC
GC->ONZ

Dit kan je ze zelfs in TRU niet aandoen.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:25:47 #108
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_47972936
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Bent u op een heel lange vakantie geweest?
[..]
zeker, 4 maanden precies.
[quote]
And that is the news.''
pi_48037495
quote:
Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.
Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.

Zo moeilijk is dat niet, want ze zeggen het daar zelf (de sprekers in de kennis dat ze dat, op dat moment, nog kunnen).

We zouden eigenlijk willen dat er nou eens een bekende Nederlander wordt vermoord waarbij het land
op verantwoorde wijze wordt wakker geschud, niet waar?

[ Bericht 4% gewijzigd door forumnaam op 05-04-2007 12:20:03 ]
pi_48037843
Dus wie is Balkenende nou eigenlijk?

Er worden mensen vermoord, openlijk met de Nederlandse overheid.

En dan zegt hij steeds en consequent, daar ga ik maar niet over?

??

Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?

[ Bericht 15% gewijzigd door forumnaam op 05-04-2007 12:27:12 ]
pi_48038083
Met andere woorden: wie maken ze de zondebok?

En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?
Volgende week? Binnen drie jaar?
pi_48038130
En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?

Het is echt een onderwerp voor een oppervlakkig forum als dit.
pi_48040195
Nou, hoe los je het op?

Terwijl iedereen zit te trillen van angst voor BVD en ministers voor de microfoon staan te huichelen?

Suggesties zijn welkom

Kan internet hierbij een rol hebben?

De bewijslast berust ten volle bij de verantwoordelijke ambtenaren. En zij maakten daar een potje van.

Waarom eigenlijk?

Misschien, heel misschien, heel heel heel misschien omdat de Nederlandse staat iets te verbergen heeft??

Uiteraard.

Je kunt wel een hele dag van angst gaan zitten bibberen, maar hier help je het land niet verder mee.

Alleen de gore brutaliteit om vanaf de Nederlandse overheid een "geheime dienst" in stand te houden! (Mensen kunnen zeer zeer snel respect verliezen voor de nationale overheid en Balkenende weet dat.)

Op welke manier is het geheim? Stel de vraag en je stuit op de moorden, concreet, verivieerbaar, schokkend, en het land op z'n kop zettend.

Voor dat soort gevallen hebben voorvaderen ooit besloten een minister-president in het leven te roepen!

Maar zullen we nu over gaan op Kok, ten tijde van Fortuyn? Hij was "echt geschokt", althans, dat zei hij..

Hij was "echt geschokt over wat hier...vandaag...in dit land...is gebeurd." Zijn "schok" was erg oppervlakkig en van zeer korte duur (dhr. Balkenende was toen ook al politiek actief!)

Even hier wat dingen herrinnerd (het kan soms heel handig zijn om van het verleden te leren).

Wat betreft Balkenende, deze verschool zich met bombarie achter "Senator Jurgens" en wist daar mee de tweede kamer te verstommen. (Dit eerste kamer lid echter redeneerde dat hij ook niet de Premier is, of anders dat hij een bevoorrecht beperkte verantwoordelijheid had, en zo konden de doofpotmoorden door gaan. "Senator Jurgens, Senator Jurgens; kom we pakken er nog een paar"!))

Maar behalve voor de doelwitten blijft het natuurlijk ook altijd nog jammer voor diegenen die het niet meer na kunnen vertellen.

Ik kan dit over drie jaar nog zeggen!

Maar het tekort schieten van de Premier en diens opzettelijke corruptie en gemaakte onverschilligheid zijn en waren niet zonder consequenties. De onduidelijkheid over wie die souffleurs zijn en hoe die tot hun woorden komen heeft schadelijke gevolgen..

Dat "schuim op de bek" zou dus wel eens heel wat relevanter kunnen zijn dan het zo, onder elkaar, met een pint, lijkt..

Wat lees ik: Verhagen "schept mist" over aanval op Iran, onlangs elders ook aangeduid met
"afdekcultuur." Maw. ze weten totaal niet wat te doen, hebben onvoldoende visie en vertrouwen VOLLEDIG op die geheime dienst. Nou, dat is al nieuws..

Het is tijd voor transparantie.

Het is al genoegzaam bekend en erkend dat de Nederlandse overheid direct betrokken was bij
het in de doofpot houden en vermoorden van bekende personen zoals van Gogh (en Pim Fortuyn).

De consequenties zijn gigantisch en schokkend en bloederig geweest.

Wie dan denkt dat dat genegeerd kan worden misleidt anderen en mogelijk zich zelf!

Laat de poppenkast ophouden en onderzoek beginnen. Indien u zult overleven en niet bang bent voor de dood zult u doelwitten moeten helpen en u tegelijk door hen laten informeren. Maar u kunt ook naar de kermis gaan. Indien "oplossing" niet mogelijk is kan nog duidelijkheid over het alternatief gegeven worden.
pi_48040370
Ik vroeg aan al die betaalde gasten::

Wat wil je nou?
Een onderwerp openen en het weer sluiten?

Citaten van reeds gepubliceerde uitspraken, om deze te ontkrachten met schokkende implicaties?

Positieve argumentatie, die niemand wil weten?

Gevolg: te concreet en "te" samenhangend (dus zgn. onsamenhangend, volgens 'zb') met de "geheime dienst"; Slot op discussie! Niemand mag meer iets zeggen.

Leve de vrijheid van het spreken.

We durven niet eens te praten.
pi_48040423
Gooi dat gesprek weer open, ja?
  donderdag 5 april 2007 @ 19:07:05 #116
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48052396
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.

Zo moeilijk is dat niet, want ze zeggen het daar zelf (de sprekers in de kennis dat ze dat, op dat moment, nog kunnen).

We zouden eigenlijk willen dat er nou eens een bekende Nederlander wordt vermoord waarbij het land
op verantwoorde wijze wordt wakker geschud, niet waar?
ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?
And that is the news.''
  donderdag 5 april 2007 @ 19:07:25 #117
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48052412
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:

??

Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?
kap eens met dat bvd.
And that is the news.''
  donderdag 5 april 2007 @ 19:13:43 #118
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48052600
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef forumnaam het volgende:

Het is echt een onderwerp voor een oppervlakkig forum als dit.
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef forumnaam het volgende:

Met andere woorden: wie maken ze de zondebok?

quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:

??

quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef forumnaam het volgende:
Nou, hoe los je het op?

Terwijl iedereen zit te trillen van angst voor BVD en ministers voor de microfoon staan te huichelen?

Suggesties zijn welkom

Kan internet hierbij een rol hebben?

De bewijslast berust ten volle bij de verantwoordelijke ambtenaren. En zij maakten daar een potje van.
Voor mensen tegen zichzelf praten hebben we hulp hoor

ff serieus: Je noemt geen enkel bewijs. Je roept maar wat. Met 'wie is de volgende' en opmerkingen in die trend stel je vragen. JE bewijst niks. Bewijs leveren doe je niet door heel vaak te roepen dat iemand wat op zijn geweten heeft.

de bewijslast die jij levert is dezelfde als dat ik concludeer op je post gedrag dat jij bij de aivd werkt en zo verwarring probeert te zaaien door zo de echte oorzaak, cia, buiten beeld te houden. Kolder dus.

De bewijslast ligt bij jouw als je mensen ergens van beschuldigd. Staat je dat niet aan, jammer, maar we leven in een rechtstaat, daar kan je niet iemand ongefundeerd aanvallen zonder bewijzen. Daar komt een keer een einde aan.

Bewijzen graag. Of kom je niet verder dan vragen stellen? Ik neem aan dat je een aantal documenten hebt waarop je deze conclusies baseerd? Of roep je maar wat?
And that is the news.''
pi_48052701
inderdaad, ik wil ook wat bewijzen zien
  donderdag 5 april 2007 @ 19:25:21 #120
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48052995
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef moussie het volgende:
huh ?
Zelfs moussie kan er geen zinnig antwoord op gegeven.

Definitief baggertopic dus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48059441
OMG niet nog zo een
  donderdag 5 april 2007 @ 23:06:31 #122
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_48062092
jezus wat een kuttopic.

Als ze dit in ONZ niet eens willen hebben hoef je het niet hier te dumpen hoor sigme. POL is een prima plek voor dit soort verhalen. Of heb je serieus achter de schermen een balletje opgegooid om een subforum "Premier en Land"?

Waai toch eens niet zo met de hele wereld mee of zo. En durf dit soort conspiracy geblaat eens naar de eeuwige slotjeshemel te stampen. Die crew van tegenwoordig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_48532956
quote:
subforum "Premier en Land"?
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.
pi_48532976
quote:
inderdaad, ik wil ook wat bewijzen zien
Kom even langs. Of ik zal nog wel wat neer zetten wanneer het toegelaten is.
pi_48533086
quote:
Bewijzen graag. Of kom je niet verder dan vragen stellen? Ik neem aan dat je een aantal documenten hebt waarop je deze conclusies baseerd? Of roep je maar wat?
Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".
quote:
De bewijslast ligt bij jouw als je mensen ergens van beschuldigd.
Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).
quote:
JE bewijst niks. Bewijs leveren doe je niet door heel vaak te roepen dat iemand wat op zijn geweten heeft.

Ik hoef jou niks te bewijzen (zeker jou niet)!

[quote]ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?
Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..
quote:
kap eens met dat
Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!
Ik ben echt kapot! Ik ben echt kapot...
over...
wat hier...
vandaag...
in dit land...
is gebeurd."

En toen vielen er nog een paar doden..)

Maar dan moet je nog bedenken dat Balkenende continu politiebescherming bij zich heeft..

Leve Nederland!

[ Bericht 1% gewijzigd door forumnaam op 20-04-2007 11:15:16 ]
pi_48533246
Pino heeft het gedaan, hij had er alle belang bij en heeft nu de macht gegrepen.
Iniminie en tommie worden onderdrukt, en purkie is m'n bron
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_48533314
quote:
subforum "Premier en Land"?
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.
pi_48533420
quote:
Maar Balkenende is wel goed voor zijn moeder,
Hoe weet jij dat nou?

Of dwong hij misschien z'n moeder haar morele verontwaardiging in een televisieprogramma te onderdrukken voor z'n baantje? "Je moet meedoen, mama. Anders is het moeilijk voor me."
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:25:53 #129
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_48533705
Gast, laat je ajb nakijken.
pi_48572600
quote:
Gast, laat je ajb nakijken.
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?
pi_48572701
Koekoek.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:45:09 #132
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48572903
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".
[..]

Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).
[..]

Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..
[..]

Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!
Ik ben echt kapot! Ik ben echt kapot...
over...
wat hier...
vandaag...
in dit land...
is gebeurd."

En toen vielen er nog een paar doden..)

Maar dan moet je nog bedenken dat Balkenende continu politiebescherming bij zich heeft..

Leve Nederland!
Kort gezegd dus:
quote:
Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat. Ik kan niks hard maken.
Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is. Vragen over bewijs doe ik af als doofpot vragen, zo hoef ik op elke inhoudelijke vraag eigenlijk niet te reageren en kan ik onophoudelijk roepen dat mensen van alles uithalen zonder dat ik me eigenlijk hoef te verantwoorden. Door te roepen dat alle bewijzen iets met doofpot te maken te heeft is er geen noodzaak om ook maar iets te laten zien.

Dit is een hele mooie manier om te lasteren. Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot. Ik geef me op die manier mezelf een vrijbrief om van alles te roepen.
Dan zeg ik:
Eigenaardige user die forumnaam. Waarom is hij hier zo fel op? Heeft hij iets te maken met de moord op fortuyn en van goh? Hij opent er topics over, vast de bedoeling om de feiten niet boven water te halen.

Wat is de echte waarheid?? Laat je niet inpalmen door die mooie woorden van forumnaam! Hij heeft er zelf iets mee te maken!!!
And that is the news.''
  zaterdag 21 april 2007 @ 15:51:54 #133
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48573071
waarom mogen e hier mensen rondlopen die de echte waarheid proberen te verdoezelen? Mensen als forumnaam proberen door wat te roepen de echte waarheid te blolkeren.

De vrijheden hollen achteruit!!
And that is the news.''
pi_48573175
Zou jij een citaat (quote) van me willen scheiden van uw eigen woorden?

U schreef:
Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat. Ik kan niks hard maken.
Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is. Vragen over bewijs doe ik af als doofpot vragen, zo hoef ik op elke inhoudelijke vraag eigenlijk niet te reageren en kan ik onophoudelijk roepen dat mensen van alles uithalen zonder dat ik me eigenlijk hoef te verantwoorden. Door te roepen dat alle bewijzen iets met doofpot te maken te heeft is er geen noodzaak om ook maar iets te laten zien.

Dit is een hele mooie manier om te lasteren. Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot. Ik geef me op die manier mezelf een vrijbrief om van alles te roepen.
quote:
Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.
U liegt.
quote:
Ik kan niks hard maken.
Alweer een leugen.
quote:
Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?

Of heb je soms ook "het schuim op de bek" als het nog over niks gaat?

We hebben in dit topic samen nog niet een redeneerstap gezet op basis van bekende feiten. Dat kan toch geen toeval zijn? (Ik heb overigens de meeste media tav. de uitgangspunten hier al aan mijn zijde. Het probleem is dat ze niet zelf na willen denken, lui of geinfiltreerd, of omgekocht, of bedreigd. De meesten van jullie hebben alleen maar onduidelijkheid aan je zijde, suggestie van “beschuldigingen” en zo. Zo van, niemand is er verantwoordelijk, en ze mogen doen wat ze willen.

Gaan we nou iets doen?
quote:
en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is.
Wat heb ik dan verspreid?

Wat heb jij verspreid van alles wat je weet?
quote:
Dit is een hele mooie manier om te lasteren.
Begint die weer.
quote:
Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.
Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:04:14 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48573400
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef forumnaam het volgende:

quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.

U liegt.
quote:
quote:Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.

Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?
ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?
Het bewijs is toch allemaal een doofpot? Werk je mee aan die doofpot?
Of heb je geen bewijs en loop je jezelf tegen te spreken.

Geloof forumnaam toch niet. Hij zit zelf allemaal duistere spelletjes te spelen. Leve de waarheid!
And that is the news.''
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:08:26 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48573492
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Koekoek.
nogal ja

enne TS.. waar koop jij je pillen? Lijkt me een wereldtrip
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:10:35 #137
53267 TC03
pi_48573544
Forumnaam heeft echt serieuze problemen volgens mij. Hij komt in ieder geval over als iemand die behoorlijk geschift is.

Geef eens antwoord op deze vraag.

WAAROM denk jij dat Balkenende er iets mee te maken heeft?
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:10:45 #138
53267 TC03
pi_48573546
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 16:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

nogal ja

enne TS.. waar koop jij je pillen? Lijkt me een wereldtrip
pi_48576393
quote:
WAAROM denk jij dat Balkenende er iets mee te maken heeft?
waarmee bedoel je heeftie te maken?
pi_48576422
quote:
ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?
Bewijs van jouw activiteit?
quote:
Het bewijs is toch allemaal een doofpot?
Is dat zo?
pi_48576465
Weet er hier iemand wat dat precies is, een "doofpot"-je (of DURVEN WE DAAR niet over te praten)?

[ Bericht 25% gewijzigd door forumnaam op 21-04-2007 18:18:51 ]
pi_48576962
weer zo'n dwaas
0023
pi_48577093
quote:
dat kan je tenminste van de commissie Kohnstam niet zeggen toen ze dat interview gaven over die persoonsgegevens.
Daar zit wel iets in.
quote:
En de politie bracht ook alleen maar verwarring toen door juist het tegenovergesteld te beweren tegen de politiek.
Brengen ze wel eens niet verwarring? Alleen maar in een minimale context.
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:55:11 #144
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_48577585
Wat nemen we de TS toch weer serieus
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:13:41 #145
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48578202
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:10 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Bewijs van jouw activiteit?
[..]
Blijf je altijd om ergens heen draaien?
quote:
Is dat zo?
Dat stel jezelf. Misschien eerst eens onthouden wat je typt.

Of hoort dat bij je strategie? Zoveel mogelijk desinformatie en rommel neerpluren zodat men de echte waarheid niet weet?
And that is the news.''
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:14:48 #146
53267 TC03
pi_48578235
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Jouw hele verhaal. Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:16:01 #147
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_48578271
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:

[..]

Jezus, ben je ineens een ander persoon ofzo?
Je weet toch zelf ook wel wat je getypt hebt.
And that is the news.''
pi_48593025
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef forumnaam het volgende:
Weet er hier iemand wat dat precies is, een "doofpot"-je (of DURVEN WE DAAR niet over te praten)?
Doofpot
Van Wikipedia
Een doofpot is oorspronkelijk een pot waar in woningen met kachelverwarming de nog niet uitgebrande brandstof werd gestopt.
...
In de moderne betekenis wordt "in de doofpot stoppen" figuurlijk gebruikt, om aan te geven dat men onwelvallige gebeurtenissen liever niet in de openbaarheid brengt en er zoveel mogelijk over zwijgt. Als de gebeurtenissen toch worden ontdekt, wordt er schande gesproken van het verzwijgen. Algemeen is men van mening dat een overheid of een directie van een bedrijf zaken niet in de doofpot zou mogen stoppen, maar ermee naar buiten zou moeten treden.
Wordt achteraf ontdekt dat een bepaalde zaak in de doofpot is gestopt, dan spreekt men van een doofpotaffaire. Het paradoxale van doofpotaffaires is dat hun bestaan pas aan het licht treedt wanneer het deksel van de doofpot gaat. Hoeveel zaken in de doofpot worden gehouden is derhalve niet bekend
...
Sinds de nasleep van de Bijlmerramp is ook de term "onder de pet houden" in zwang. Het Engelstalige equivalent voor de Nederlandstalige doofpot is "cover-up".
Bekende doofpotaffaires
het NSDAP-lidmaatschap en SS-lidmaatschap van Prins Bernhard
de moord op John F. Kennedy
de massamoord in My Lai
het Watergateschandaal
de Oltmans-affaire
de Decembermoorden
de Bijlmerramp
de massamoord bij Srebrenica
de affaire-Spijkers
pi_48593060
quote:
Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?
Is er iemand die dat nou toch zou kunnen geloven? Dat zeg ik hier helemaal niet (en je weet dit).

[ Bericht 4% gewijzigd door forumnaam op 22-04-2007 17:20:26 ]
pi_48604738
quote:
eigenaardige stilte rond Fortuyn

Ja, hij is dood, wat verwacht je dan?
Maar op welk tijdstip trad de dood in?

Iemand??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')