De hele OPis een insinuatie zonder bewijs dat JP er wat mee te maken heeft. dus laster.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:02 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Waar? Maar hij heeft tenminste een chauffeur en een kast vol stropdassen.
er liggen geen protocollen hoe de premier moet handelen elke dag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:05 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Verdenkt u Balkenende VAN DIRECTE BETROKKENHEID BIJ DE MOORD op Fortuyn en of van Gogh??
Gaat het hier dan niet gewoon over wat onze Premier zou moeten doen? (Dit doet denken aan Fortuyn die na een aanslag uitriep "Meneer Kok, u bent ook mijn minister-president", niet dat het wat opleverde.)
Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:10 schreef forumnaam het volgende:
Heeft de premier van dit land dan helemaal niets van doen met wat er stil gehouden wordt, wat het daglicht niet kan verdragen, volgens jou?
Bent u op een heel lange vakantie geweest?quote:Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden
Dat is "insinuerend"!quote:beschuldigen
Jij verwart hier wat dingen, organisaties, namen en woorden, denk ik. Ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen.quote:Het is nu dinsdag dus... Iedereen reageert in bepaalde situaties anders dan anderen. Zolang je niet zelf betrokken bent zou je JP alleen kunnen verwijten dat jij het anders gedaan zou hebben. Dat is wel heel wat anders dan de doofpot van de BVD... die je ziet.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [POL]
GC->ONZquote:
zeker, 4 maanden precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Bent u op een heel lange vakantie geweest?
[..]
Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.quote:Zolang mensne niet eens zwart op wit kunnen laten zien wat er wordt stilgehouden ga ik JP daar niet van beschuldigen nee.
ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Nou, kom jij eens met een paar citaten die in de media zijn geweest. Dan zal ik je laten zien dat "ze" daar in iets van zeer groot en pijnlijk gewicht voor ons stil houden.
Zo moeilijk is dat niet, want ze zeggen het daar zelf (de sprekers in de kennis dat ze dat, op dat moment, nog kunnen).
We zouden eigenlijk willen dat er nou eens een bekende Nederlander wordt vermoord waarbij het land
op verantwoorde wijze wordt wakker geschud, niet waar?
kap eens met dat bvd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:
Dus wie is Balkenende nou eigenlijk?
Er worden mensen vermoord, openlijk met de Nederlandse overheid.
En dan zegt hij steeds en consequent, daar ga ik maar niet over?
??
Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef forumnaam het volgende:
En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?
Volgende week? Binnen drie jaar?
Het is echt een onderwerp voor een oppervlakkig forum als dit.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef forumnaam het volgende:
Met andere woorden: wie maken ze de zondebok?
En wanneer wordt de volgende publieke-opinie-moord op een bekende Nederlander gepleegd?
Volgende week? Binnen drie jaar?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef forumnaam het volgende:
Dus wie is Balkenende nou eigenlijk?
Er worden mensen vermoord, openlijk met de Nederlandse overheid.
En dan zegt hij steeds en consequent, daar ga ik maar niet over?
??
Zulke (vreemde) "consequentheid" van iemand die bekend staat om "normen en waarden" doet wel heel erg veel aan BVD denken, of niet dan soms?
Voor mensen tegen zichzelf praten hebben we hulp hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 13:30 schreef forumnaam het volgende:
Nou, hoe los je het op?
Terwijl iedereen zit te trillen van angst voor BVD en ministers voor de microfoon staan te huichelen?
Suggesties zijn welkom
Kan internet hierbij een rol hebben?
De bewijslast berust ten volle bij de verantwoordelijke ambtenaren. En zij maakten daar een potje van.
Zelfs moussie kan er geen zinnig antwoord op gegeven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:44 schreef moussie het volgende:
huh ?
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.quote:subforum "Premier en Land"?
Kom even langs. Of ik zal nog wel wat neer zetten wanneer het toegelaten is.quote:inderdaad, ik wil ook wat bewijzen zien
Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".quote:Bewijzen graag. Of kom je niet verder dan vragen stellen? Ik neem aan dat je een aantal documenten hebt waarop je deze conclusies baseerd? Of roep je maar wat?
Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).quote:De bewijslast ligt bij jouw als je mensen ergens van beschuldigd.
Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..quote:JE bewijst niks. Bewijs leveren doe je niet door heel vaak te roepen dat iemand wat op zijn geweten heeft.
Ik hoef jou niks te bewijzen (zeker jou niet)!
[quote]ik moet jouw de bewijslast gaan leveren?
Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!quote:kap eens met dat
Is dat een slecht idee? Het zou radicaal dingen kunnen veranderen. En de zweetdruppels zouden weer van de Premier af lopen.quote:subforum "Premier en Land"?
Hoe weet jij dat nou?quote:Maar Balkenende is wel goed voor zijn moeder,
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?quote:Gast, laat je ajb nakijken.
Kort gezegd dus:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Onzin. De vraag naar zulke "documenten" is een primaire doofpotvraag. Wat zijn zulke "documenten"? Waarom moet ik die dan verkrijgen, verzamelen, maken, opslaan? Bewijzen stonden volop in de media. En het interesseerde niemand een bal. Zelfs de Kamer interesseert het niets. Daar sta je dan met je "documenten".
[..]
Het gaat niet om beschuldigen, maar om opzettelijk en dodelijk laten liggen van verantwoordelijkheid. Bewijzen veranderden geen zier. Laat de ambtenaren zelf maar eens verantwoordelijkheid nemen in plaats van dodelijke staatsgeheimenspelletjes te spelen ten koste van oprechte burgers. Dit is serieus. En Balkenende wordt steeds corrupter (en wreder).
[..]
Uiteraard. Die van mij is overigens al gepubliceerd, zoals gezegd. Dat kan jou niet schelen. Misschien moet jij maar emigreren en bijvoorbeeld voor Robert Mugabe gaan "werken"..
[..]
Beter om over de engeltjes te praten? Ze staan overigens op de begroting (maar die betaalde geheimen zullen Balkenende, de toneelspeler, EEN ROTZORG ZIJN! Dat doet dan aan Kok denken: "ik ben echt kapot"!
Ik ben echt kapot! Ik ben echt kapot...
over...
wat hier...
vandaag...
in dit land...
is gebeurd."
En toen vielen er nog een paar doden..)
Maar dan moet je nog bedenken dat Balkenende continu politiebescherming bij zich heeft..
Leve Nederland!
Dan zeg ik:quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat. Ik kan niks hard maken.
Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is. Vragen over bewijs doe ik af als doofpot vragen, zo hoef ik op elke inhoudelijke vraag eigenlijk niet te reageren en kan ik onophoudelijk roepen dat mensen van alles uithalen zonder dat ik me eigenlijk hoef te verantwoorden. Door te roepen dat alle bewijzen iets met doofpot te maken te heeft is er geen noodzaak om ook maar iets te laten zien.
Dit is een hele mooie manier om te lasteren. Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot. Ik geef me op die manier mezelf een vrijbrief om van alles te roepen.
U liegt.quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.
Alweer een leugen.quote:Ik kan niks hard maken.
Als jij het allemaal zo goed weet, vertel dan eens hoe onze overheid iets geheim houdt wanneer ze een foutje heeft gemaakt?quote:Ik heb net zoveel bewijs als de stelling dat we eigenlijk niet bestaan, maar ik roep het gewoon heel vaak en ik beschuldig mensen heel vaak
Wat heb ik dan verspreid?quote:en dit verspreid ik veel zodat mensen denken dat er bewijs is.
Begint die weer.quote:Dit is een hele mooie manier om te lasteren.
Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?quote:Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:55 schreef forumnaam het volgende:
quote:Ik heb geen bewijzen. Eigenlijk roep ik maar wat.
U liegt.
ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?quote:quote:Bewijzen hoef je niet te geven, want het is allemaal doofpot.
Ja, dat zei ik toch? Daarom doe jij dat (dit) toch?
nogal jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:37 schreef LostFormat het volgende:
Koekoek.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
nogal ja
enne TS.. waar koop jij je pillen? Lijkt me een wereldtrip
waarmee bedoel je heeftie te maken?quote:WAAROM denk jij dat Balkenende er iets mee te maken heeft?
Bewijs van jouw activiteit?quote:ah. Hebben we nu wel of geen bewijs?
Is dat zo?quote:Het bewijs is toch allemaal een doofpot?
Daar zit wel iets in.quote:dat kan je tenminste van de commissie Kohnstam niet zeggen toen ze dat interview gaven over die persoonsgegevens.
Brengen ze wel eens niet verwarring? Alleen maar in een minimale context.quote:En de politie bracht ook alleen maar verwarring toen door juist het tegenovergesteld te beweren tegen de politiek.
Blijf je altijd om ergens heen draaien?quote:
Dat stel jezelf. Misschien eerst eens onthouden wat je typt.quote:Is dat zo?
Jouw hele verhaal. Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
waarmee bedoel je heeftie te maken?
Jezus, ben je ineens een ander persoon ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef forumnaam het volgende:
[..]
waarmee bedoel je heeftie te maken?
Doofpotquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:11 schreef forumnaam het volgende:
Weet er hier iemand wat dat precies is, een "doofpot"-je (of DURVEN WE DAAR niet over te praten)?
Is er iemand die dat nou toch zou kunnen geloven? Dat zeg ik hier helemaal niet (en je weet dit).quote:Jij zegt dat Balkenende Fortuyn heeft laten vermoorden toch? Waarom denk je dat?
Maar op welk tijdstip trad de dood in?quote:eigenaardige stilte rond Fortuyn
Ja, hij is dood, wat verwacht je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |