quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Goed om te zien dat er ook in de inrichtingen iets gedaan wordt aan het bevorderen van computer- en internetgebruik.
Goed om te zien dat er ook in de inrichtingen iets gedaan wordt aan het bevorderen van computer- en internetgebruik.
Wat me zorgen baart is dat TS uit DePers citeert, en dus ook de trein kan nemen. Hij loopt dus bij tijd en wijle vrij rond.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Schopje tru, dunkt me.quote:De stilte is op zich al genoeg bewijs van enorme misdaad van de doofpot.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ja, hij is dood, wat verwacht je dan?
Zelf heb ik vrij vaak in de bus gezeten van- en naar psychiatrisch ziekenhuis Parnassia. Daar kwam soms ook een gestoorde gek naast me zitten. Ik was er al vrij snel achter dat je het beste maar kunt doen alsof je zelf ook een gestoorde gek bent. Zo'n figuur raakt dan vrij snel in verwarring omdat hij in de inrichting ook zijn verhaal niet kwijt kan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wat me zorgen baart is dat TS uit DePers citeert, en dus ook de trein kan nemen. Hij loopt dus bij tijd en wijle vrij rond.
06/05 van van Gogh wel....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Heb je "Cool as Ice" ooit nog wel eens gezien?
Inderdaad. Maar wat is nu eigenlijk de kern? Is Balkie een vuige moordenaar??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:06 schreef kLowJow het volgende:
Zo had ik het eigenlijk nog nooit bekeken allemaal. Interessant punt.
Kan al dat geklets ophouden, ja?quote:Inderdaad. Maar wat is nu eigenlijk de kern? Is Balkie een vuige moordenaar??
Altijd al gedacht dat die man levensgevaarlijk is.
Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse en met kogelvrijekleding ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ts vergeet alleen dat van der Graaff de moord bekent heeft. Nee niet onder dwang, want de spaanse iquisitie is allang voorbij. Waarschijnlijk heeft TS wat last van paranoïde : De hele wereld is gek behalve ik.
leuk dat je over complot theoriën ziet ts, maar je overdrijft schromelijk. Je hebt niks hard te maken, je hebt geen Fortuyn tapes, geen beeldmateriaal, niks.
Wanneer een melding bij de centrale ambulance post komt dat er iemand neer geschoten is, gaat er automatisch een melding naar de politie. Ze kammen dan altijd in kogelvrije kleding de buurt uit, juist omdat het risico groot is dat de dader nog in de buurt is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse en met kogelvrijekleding ...
Ik hoop niet dat je met deze zware woorden gelijk hebt, in dat geval is Charles Taylor, de sierraleoonse oorlogsmisdadiger zijn leven in de Scheveningse gevangenis niet zeker. Hij klaagde laatst al over het eenzijdige eten dat hij daar te eten krijgt, je weet wel spruitjes met jus en een slavinkje en witlof met kaas en een stukje kip. Dat kan nooit goed zijn voor zo'n westafrikaan die gewend is om fufu te eten of een lekkere pepersoepje met pensvleesch afgewisseld met pounded yam in een pepersausje van eggplant en bush meatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:22 schreef forumnaam het volgende:
Hoe meer politiek geleuter, hoe meer nachtelijke moorden. Overigens, Milosevic in Scheveningen was ook vermoord.
Hij heeft epilepsie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:39 schreef forumnaam het volgende:
Maar waar kreeg Balkenende nou "het schuim van op de bek"?
Er is zo veel wat niet klopt en zo veel wat bestreden wordt en weerlegd is.quote:Alleen was de politie naar mijn idee veel en veelste snel ter plaatse
Omdat we gemiddeld jong zijn in Nederland is er volgens jou geen vergrijzing, terwijl bijna elke econoom meent van wel. Heb je hier onderzoek naar gedaan? Heb je resultaten?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:59 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Er is zo veel wat niet klopt en zo veel wat bestreden wordt en weerlegd is.
Het gaat niet eens om "bewijzen" (wat is dat?)
Het gaat om samenleven en iets met het land willen dat niet ten koste van een ander gaat, geen doofpot doen. Dit is Balkenende volkomen vreemd. Hij verspilt slechts tijd en die tijd wordt ingevuld met meer vernietiging, misdaden en moorden.
Daarom ook heeft hij "het schuim op de bek" wanneer zijn hoofdplan, de stille opgave van het Nederlandse Veto (eigenlijk CDA programma), onthuld wordt. Of neem die "vergrijzing" waar hij altijd over sprak. We blijken bij verre de meest jeugdige bevolking van Europa te hebben. Dus waar gaat al dat geld heen? Oei, alweer een doofpot. Zegt de naam Zalm u iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |