misschien in ruil voor een hele dikke geldzak een bekentenis afleggen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ts vergeet alleen dat van der Graaff de moord bekent heeft. Nee niet onder dwang, want de spaanse iquisitie is allang voorbij. Waarschijnlijk heeft TS wat last van paranoïde : De hele wereld is gek behalve ik.
leuk dat je over complot theoriën ziet ts, maar je overdrijft schromelijk. Je hebt niks hard te maken, je hebt geen Fortuyn tapes, geen beeldmateriaal, niks.
sure..quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:54 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
misschien in ruil voor een hele dikke geldzak een bekentenis afleggen?![]()
Schop maar door naar TRUquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[NWS] -> [POL]
Of TRU, de TBS afdeling van Fok!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:03 schreef descendent1 het volgende:
Eigenaardig dat dit topic nog niet van een welverdiend slotje is voorzien..
Ik zie die verwilderde (quote:Balkenende stond met het schuim op de bek tegenover me
Zweet op de kop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Haar in de war....
Mijn commentaar er onder..quote:de quote.
Wat is dit nou voor een onzinnige, bewust misleidende en opzettelijk gemaakt naieve vraag, zeg?quote:Ten tweede, wat is
het nut van het executeren door de AIVD van Van Gogh en Fortuyn??
Aha, daar gebeurt een tijdsprong. Bewuste misleiding? Welk land betaalt u?quote:Fortuyn had al een uiterst instabiele partij om zich heen verzameld en dit was al bekend bij de andere partijen, het zou binnen een paar maanden toch wel op z'n bek gaan
Een beroep doen op emotie en publieke sensatie om gebeutenissen en ontwikkelingen anders weer te geven.quote:en uit elkaar klappen.
Nog meer geklets?quote:Van Gogh was voor veel moslims iemand die niet geheel in hun straatje pastte,
Nog meer geklets..quote:het toenmalige kabinet van CDA, VVD en LPF was eveneens niet al te lief voor moslims.
Zelfs nog meer geklets.quote:"Waarom vermoord je dan je achterban?
Welke? Wie?quote:En de rechts extremisten
Logische analyse leert je dat de introducie van religie en zelfs van Moslim radicalisme werd beoogd om de aandacht af te leiden en de resulterende onrust te veroorzaken, te instigeren.quote:die scholen en kerken
Welk nieuws bedoelt u nou? Dat AIVD alles wist van van Gogh en de door hun benoemdequote:staken na Van Gogh wilden alleen voor sensatie zorgen. Dit nieuws was niet
Een onlogische posting dus.quote:naar buiten gekomen binnen een conspiracy.
Welke regering bedoelt u nou? Als u meneer Balkenende bedoelt is uitvoerig door meerderen gezegd en hem verweten dat hij zwijgt, hoewel hij toch de Premier is. Maw. rellen zijn de norm geworden, en dat was ook de bedoeling, gezien de films.quote:Buiten suggestieve postings en niet gefundeerde argumenten. Wat is focking hell het nut van die moorden voor de regering geweest!!
POL -> GCquote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef forumnaam het volgende:
Ik zie zojuist dat dit onderwerp over het land even naar de sectie 'politiek' is verplaatst. Dat vind ik nu niet zo'n goed idee.
Misschien maar een nieuwe categorie van bijvoorbeeld "Premier en land" gemaakt om nijpende maatschappelijke vraagstukken van verantwoordelijkheid en verantwoordelijkheidsgevoel te kunnen bespreken. Ik geloof niet zo in de politiek, die vaak nieuws kleineert en vervormt! Maak een commissie, schrijf een rapport en leg dat in de la. Iedereen dan tevreden met zich zelf. Noemen we dat "politiek"? Of is dat gemakzuchtig?
Bron: http://www.planet.nl/plan(...)tid=532710/sc=35166bquote:In de film lopen fictie en werkelijkheid voortdurend door elkaar. Pim Fortuyn wordt in 06/05 niet door een acteur gespeeld,
maar bestaande beelden van de politicus zijn in de film verwerkt. "Het raakt je meer omdat het niet alleen fictie is", zei
hoofdrolspeelster Tara Elders zondag voorafgaand aan de première. Medespeler Thijs Römer trof vooral de combinatie van ,'de politieke intrige en de psychologie van de mens'.
De laatste film van Van Gogh illustreert volgens betrokkenen zijn veelzijdigheid. "Als je Cool!, Medea en 06/05 naast elkaar zet, zijn het totaal verschillende dingen. Na het zien van 06/05 dacht ik: Dit kan hij dus ook!", aldus Römer. Elders noemt de film 'niet alleen een mooi eerbetoon aan Fortuyn, maar ook aan Theo'. De film is vier dagen alleen op internet te zien en komt pas eind januari in de bioscopen.
Theo van Gogh werd zelf vermoord toen hij dooe de Linneausstraat in Amsterdam fietste. Hij was op dat moment op weg naar de productiemaatschappij, om de laatste hand aan de film te leggen. Mohmmed B., de verdachte van de moord, werd kort daarop door de politie opgepakt.
Totnogtoe de reactie van jouw kant met de minste onzin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef forumnaam het volgende:
Hij was niet de eerste die het suggereerde.quote:gezien?
Daar werd het gesuggereerd dat Fortuyn door de overheid gedood is.
Het is bekend dat de AIVD Mohammed B. tot één week voor de aanslagen in de gaten hield.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:49 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Hij was niet de eerste die het suggereerde.
Voor van Gogh geldt hetzelfde. Kamerleden zouden verbijsterd zijn geweest over de antwoorden van minister Remkes.
Ik heb uit goede bron dat mp Balkenende ook veel meer weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |