Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Dark het volgende:
Iedereen aan de Ibuprofen.
Eric heeft pijn in z'n knars.
Syl heeft pijn aan haar gebit..............enneh
Natas heeft pijn aan haar haar, zit te strak!
Raar he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wist gewoon dat er weer meerde COSsen zouden komen...
Die zender heb ik om die reden vanavond juist afgezet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Recensie over de gouden kooi, met de Gouden Kliko,
NU op Nederland 3 te zien.
Pijn in het mondje, dan wil je wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia slikt twee ibuprofen's tegelijk.
Och, interessanter dan de streamsquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zender heb ik om die reden vanavond juist afgezet.
Ach, zo winnen ze nog eens wat...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehehe DGK heeft het gewonnen van HotShots van veronica... je weet wel, die mooie dames die half naakt tegen een bal schopte bij de rust van de WK..... Nou dan is DGK toch wel wat beter
Maar jij was de snelste!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wist gewoon dat er weer meerde COSsen zouden komen...
NIETquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Natasia is de laatste week zo menselijk opeens... héél soms ga je haar zelfs héél even leuk vinden
Wát beter?? Wat mij betreft het beste wat op dit moment op tv isquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehehe DGK heeft het gewonnen van HotShots van veronica... je weet wel, die mooie dames die half naakt tegen een bal schopte bij de rust van de WK..... Nou dan is DGK toch wel wat beter
Had geen zin om dat hele "gala" te bekijken, maar werden er nog bijzonderheden gemeld?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Recensie over de gouden kooi, met de Gouden Kliko,
NU op Nederland 3 te zien.
Even de kerstuitzending nakijken met haar kotsende kind en je bent weer genezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Natasia is de laatste week zo menselijk opeens... héél soms ga je haar zelfs héél even leuk vinden
Terwijl Jaap in zijn blote reet op de achtergrond in beeld is wordt er gezegd "we gaan terug de Romeinse tijd in"quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
Giel vindt dat de deelnemers aan DGK wacko's zijn.
Op de streams wel jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wát beter?? Wat mij betreft het beste wat op dit moment op tv is
Moet je vroeg naar je nest?quote:
Het is NU op Tvquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Had geen zin om dat hele "gala" te bekijken, maar werden er nog bijzonderheden gemeld?
is nu bezig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Had geen zin om dat hele "gala" te bekijken, maar werden er nog bijzonderheden gemeld?
niet in de cosquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor. Over het algemeen vind ik de tv uitzendingen ook zeer sterk in elkaar gezetquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Terwijl Jaap in zijn blote reet op de achtergrond in beeld is wordt er gezegd "we gaan terug de Romeinse tijd in"![]()
de man vd redactie was leukquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef pullup het volgende:
Geinig Philemon moest behoorlijk moeite doen om langs de 'bewakers' te komen
Ja hij valt lekker af de laatste week...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:44 schreef Clank het volgende:
De spare-ribs voor Jaap zijn er!!
Heb ik al 2 x gezegd dat ik je eeuwig dankbaar benquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:46 schreef ach het volgende:
Amanda ziet er leuk uit vanavond
Die vatte het sportief opquote:
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De beelden op BNN zien er een stuk beter uit, kunnen ze DGK niet naar BNN verplaatsen.![]()
Eindelijk scherpe beeldenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De beelden op BNN zien er een stuk beter uit, kunnen ze DGK niet naar BNN verplaatsen.![]()
Ja he! Vond het gelijk veel realistischer uitzien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoop toch niet dat mijn streams zover achter lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt dat de anderen zijn frites mogen eten , ondertussen eet hij het halve zakje leeg., omdat hij denkt dat niemand kijkt. Eric komt aanlopen en hij zet het zakje frites weg.![]()
![]()
Spareribs schept een band.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een erotische spanning tussen Jaap en a/DEL
It's ALWAYS spare-ribs timequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
wat een ongriestelijke tijd om nu te gaan kluiven!
Lijkt me een goed idee. BNN heeft geen centjes genoeg denk ik ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
toch niet met die onsmakelijke asynchrone bijgeluiden van jonkheer jaap.quote:
De vraag is: ook slanker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Kombucha het volgende:
jaap zag er heel lief uit op BNN daarnet.. :/
Dat was een klikoquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Kombucha het volgende:
jaap zag er heel lief uit op BNN daarnet.. :/
De bedoeling was samen. Amanda heeft 3 keer geroepen, maar SHE verwachtten dat ze gehaald werden.quote:
Ok merciquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
De bedoeling was samen. Amanda heeft 3 keer geroepen, maar SHE verwachtten dat ze gehaald werden.
Dat is zodat de "vrouwtjes" hem eindelijk eens met rust latenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
en maar dippen in de knoflooksaus....![]()
Je mag het nog wel vaker zeggen hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al 2 x gezegd dat ik je eeuwig dankbaar ben![]()
ik heb hetzelfde. Het kabbelt een beetje door de laatste dagen en die hele Lieke / Huub situatie is niet echt een boeiende verhaal lijn. Teveel BB-achtigquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
en dit sinds dagen....Heb ik een GK dip?
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij houdt wel vaak z'n pink omhoog! Deftig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jezus, wat vreet die Billie ongeloofelijk smerig, zeker nu het met zijn jatten mag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik eet spareribs ook liever thuis i.p.v. openbaar.. Maar wel lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jezus, wat vreet die Billie ongeloofelijk smerig, zeker nu het met zijn jatten mag![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb het ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Welkom bij de Dipclub........quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja dat Lieke / Huub verhaal interesseert mij ook dus HELEMAAL niet...Ik ben sowieso Huub beu...Ik ben ook nooit fan geweest maar ook geen hater...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde. Het kabbelt een beetje door de laatste dagen en die hele Lieke / Huub situatie is niet echt een boeiende verhaal lijn. Teveel BB-achtig
Wij serveren ze in ons restaurant ook...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet spareribs ook liever thuis i.p.v. openbaar.. Maar wel lekker![]()
Erg hè? Ontzettend slechte kwaliteit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die spareribs van Japio zijn me toch een portie vet zeg ! Jemig.........
Hij wast zijn handjes wel netjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat vind ik Jaap toch een ranzige vent ... die vette fikken die graaien in dat bord met eten ...brrrrr.
Lijkt extra vet door de manier waarop Japio ze eet. Het is echt niet om aan te zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die spareribs van Japio zijn me toch een portie vet zeg ! Jemig.........
Inderdaad zonder enige moeite...Ik ga ook weer op tijd naar bed!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zit![]()
Nou dan kom ik bij je langs !!! Die moeten goed zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij serveren ze in ons restaurant ook...
Tot nu toe heeft IEDEREEN ze met mes en vork gegeten![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde. Bij mij is het al sinds Jaap er in zit. Het is gewoon teveel een freakshow geworden. Daarnaast staat het script niet toe dat 'de goeien' mogen winnen, wat op de lange termijn te onbevredigend wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zit![]()
Realitischer inderdaad. Het is toch reality-tv, waarom is het op Tien niet zo scherp.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja he! Vond het gelijk veel realistischer uitzien...
dat zei ik al!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wát beter?? Wat mij betreft het beste wat op dit moment op tv is
Nee vanavond Tja time fliesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef waxmask het volgende:
Hoe komen ze er bij dat er een stemming is vanavond? Dat is toch pas volgende week?
De laatste is alweer 2 wken terug, hoor. Het is nu 2-wekelijks i.p.v. maandelijks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef waxmask het volgende:
Hoe komen ze er bij dat er een stemming is vanavond? Dat is toch pas volgende week?
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag streams kunnen kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag zo kunnen hangen, desnoods ging ik de plinten verven daar ofzo, ongelooflijk wat een stelletje lamzakken bij elkaar
ik kreeg anders bijna het gevoel dat ik iets gemist had...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef danos het volgende:
Jaap eet voor het eerst in DGK? Jemig laat die jongen toch lekker, die opmerkingen kennen we nou zo langzamerhand wel
Is gewoon saai geworden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Bij mij is het al sinds Jaap er in zit. Het is gewoon teveel een freakshow geworden. Daarnaast staat het script niet toe dat 'de goeien' mogen winnen, wat op de lange termijn te onbevredigend wordt.
Wierook toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:05 schreef Gigageil het volgende:
NastyAssia heeft nog last van haar extensions, maar geeft de schuld aan .......bier![]()
Ik ook, daarom zijn nu de plinten geverfdquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag streams kunnen kijken.![]()
Dat is vreselijk !!!! Proces aan dr broek ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:05 schreef Gigageil het volgende:
NastyAssia heeft nog last van haar extensions, maar geeft de schuld aan .......bier![]()
met je PLINTENLADERTJE zeker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag zo kunnen hangen, desnoods ging ik de plinten verven daar ofzo, ongelooflijk wat een stelletje lamzakken bij elkaar
Bij BNN hebben ze een producent die het zelf ook scherp ziet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Realitischer inderdaad. Het is toch reality-tv, waarom is het op Tien niet zo scherp.![]()
Ik zit ook nog maar op maximaal een uurtje per dag, terwijl ik voorheen 1 van de nacht-streamers was. De redaktie wilt blijkbaar niet inzien dat het allemaal aan het inzakken is. Er moet gewoon een nieuwe bewoner in om de 2 groepjes weer scherp te krijgen. En er moeten meer activiteiten komen, vooral met de zomer-taferelen op komst. Het is funest voor het programma als ze de hele dag in de tuin zitten, dat hebben we vorige week al kunnen zien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
Hier hetzelfde. Bij mij is het al sinds Jaap er in zit. Het is gewoon teveel een freakshow geworden. Daarnaast staat het script niet toe dat 'de goeien' mogen winnen, wat op de lange termijn te onbevredigend wordt.
Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Das de rede dat ze ineens spleetogen heeft . Dankquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Whatever.....behalve haar te strak genaaide extions.....![]()
Dacht precies hetzelfde.........quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring meequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............![]()
Voor de streamers?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............![]()
50 Zweepslagenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Ziet iedereen wat Jaap doet... lekker aan tafel tussen je tanden wroeten..
Daar had hij toch een goed lopend eigen bedrijf mee..........?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring mee
Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
niet meer, maar ook niet minderquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
ja ik vindt het ook jammer dat steeds meer mensen negatief reageren, maar ook ik kijk steeds meer en meer. En nu er weer zo'n leuk [en knapquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
Dat zou ik dan niet willen missen, stel ik zit de schilder te bellen om de plinten te verven, en daar gaat de stekker eruitquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
hebben ze wel gevraagd, werd opgenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Krijgen de bewoners de uitreiking van de gouden kliko te zien? Ik vond de scene die ze eruit hebben gepikt best een leuke, iedereen lol om een stomdronken Jaap (erg genant). Jaap krijgt zo eindelijk eens terug te zien wat daar zo ongeveer gebeurd is (of hij krijgt in ieder geval het idee hoe ver hijzelf en z'n "collega's" zijn gegaan).
Ja en eten koken is er ook al niet meer bij. Kijk hoe vaak ze het eten laten komen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Hee die stekker is persoonlijk. Nix moet .. en (bijna) alles mag. Zolang he programma er is zijn er commentaren !quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik geef het ook zeker niet op maar bemerk een zekere verzadiging.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
Als ze nou bijvoorbeeld doen, allemaal op de bank, diegene die er het laatst zit, eruit, ofzo.
Ze zitten er nu gewoon voor jan lul... er gaat no way iemand uit elke ontslagronde... of er moeten al 2 immuniteit kaarten uitgedeeld worden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...
Ben alleen bij BB1 actief op FOK aanwezig geweest en nu weer sinds januari, maar deze lamlendigheid, pais en vree is ook om te jeuken.quote:
Met name zijn grote vriend Brian, die met een brede glimlaxch poseert boven de voor pampus liggende en door etenswaren omringde Jaap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Krijgen de bewoners de uitreiking van de gouden kliko te zien? Ik vond de scene die ze eruit hebben gepikt best een leuke, iedereen lol om een stomdronken Jaap (erg genant). Jaap krijgt zo eindelijk eens terug te zien wat daar zo ongeveer gebeurd is (of hij krijgt in ieder geval het idee hoe ver hijzelf en z'n "collega's" zijn gegaan).
Ik geef toe dat het een beetje stil staat op het moment. Maar er is echt zó enorm veel gebeurd de afgelopen maanden, dat ik het een beetje jammer vindt dat mensen meteen gaan klagen als het even wat rustiger wordt. Er gaat heus wel weer wat gebeuren de komende dagen. Bij Big Brother waren 80 van de 100 dag nog veel saaier dan vandaag in DGK. Ik dacht dat we hier allemaal fans waren, maar de fans slaan wel erg makkelijk de andere kant op blijkt nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
Als ze nou bijvoorbeeld doen, allemaal op de bank, diegene die er het laatst zit, eruit, ofzo.
Ik zie hier en daar nog wel positieve aspecten. Ik blijf Syl, Huub en Eric in hun onderlinge gesprekken en zo leuk vinden om naar te kijken. De anderen trek ik al een tijdje niet meer, streams waarop geen SHE-member aanwezig is gaan over het algemeen uit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Die ontslagronde is momenteel dan ook totaal obelangrijk. Beide partijen weten dat er niemand uitgaat. Iedereen is veilig, dus waarom erover praten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nou het waren zeer korte stukjes, maar de rat kwam goedlachs in beeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Met name zijn grote vriend Brian, die met een brede glimlaxch poseert boven de voor pampus liggende en door etenswaren omringde Jaap.
Of heeft mevrouw Pannekoek ervoor gezorgd dat precies deze beelden er tussenuit geknipt waren?![]()
Welk plannetje???quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of die rat door heeft dat zijn plannetje niet zo slim was.
En andersom ook niet, een langdurige impasse dus...........quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Zoals het er nu voor staat zal voor een hele lange tijd niemand uit het BANJ groepje verdwijnen...
Ik zeg... laat maar komen die nieuwe bewonertquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
[..]
En andersom ook niet, een langdurige impasse dus...........
Daarom: nieuwe bewonerquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
[..]
En andersom ook niet, een langdurige impasse dus...........
In het BANJ groepje kan ieder moment een knallende ruzie ontstaan. Zo zitten die mensen in elkaar. Ik heb goede hoop dat Jaap of Amanda er over twee weken uitvliegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:19 schreef Kinga het volgende:
Zoals het er nu voor staat zal voor een hele lange tijd niemand uit het BANJ groepje verdwijnen...
Dat heeft toch ook geen nut? Die sluit zich dan ook bij een groepje, en dan beginnen we van voren af aan... iedereen binnen het groepje dekt elkaar...quote:
Dat eerste.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:22 schreef Sassefras het volgende:
de stemming van vanavond is toch helemaal niet spannend? Of heb ik iets gemist?
Ik kijk niet zozeer naar de laatste dagen maar de trend van het spel over de laatste weken. En dan concludeer ik dat DGK een beetje op een dood punt is aangeland. Twee kampen, iedereen heeft dubbele dekking opgebouwd, niemand kan eruit gestemd worden. Sterker nog, de kans is groot dat er vandaag niet eens gestemd gaat worden. Op deze manier kunnen ze nog jaren rondjes rond elkaar rennen. Wellicht wordt het tijd om 2 nieuwe bewoners in de villa te brengen, nieuw leven met nieuwe kansen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een beetje stil staat op het moment. Maar er is echt zó enorm veel gebeurd de afgelopen maanden, dat ik het een beetje jammer vindt dat mensen meteen gaan klagen als het even wat rustiger wordt. Er gaat heus wel weer wat gebeuren de komende dagen. Bij Big Brother waren 80 van de 100 dag nog veel saaier dan vandaag in DGK. Ik dacht dat we hier allemaal fans waren, maar de fans slaan wel erg makkelijk de andere kant op blijkt nu.
Ik ook niet ze zit nu met en paraplu en een grammafoon in de tuinquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef Sug4r het volgende:
Amanda blijft me verbazen met haar domheid en wereldvreemdheid...ik vraag me af van welke planeet zij komt dat ze zo weinig weet![]()
Er is een foto van Brian, in deze situatie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou het waren zeer korte stukjes, maar de rat kwam goedlachs in beeldik kan niet precies terughalen wat er werd laten zien, maarre, zoiets
Zelf zie ik het eerlijk gezegd niet zozeer als omslaan. Op één of andere manier staat het stil, en dat voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik was erg benieuwd hoe een groep mensen zou reageren op het (beschaafd) wegpesten van elkaar, zoals aangegeven werd bij de aankondigingen van DGK.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een beetje stil staat op het moment. Maar er is echt zó enorm veel gebeurd de afgelopen maanden, dat ik het een beetje jammer vindt dat mensen meteen gaan klagen als het even wat rustiger wordt. Er gaat heus wel weer wat gebeuren de komende dagen. Bij Big Brother waren 80 van de 100 dag nog veel saaier dan vandaag in DGK. Ik dacht dat we hier allemaal fans waren, maar de fans slaan wel erg makkelijk de andere kant op blijkt nu.
Nieuwe bewoner, immuniteitquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook geen nut? Die sluit zich dan ook bij een groepje, en dan beginnen we van voren af aan... iedereen binnen het groepje dekt elkaar...
Ze moeten eens een nieuwe regel bedenken rondom die ontslagrondes...
Staat op z'n weblog.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is een foto van Brian, in deze situatie.
Heeft iemand die nog?
Ik snap dat groepje sowieso niet. Kunnen elkaar soms niet luchten, maar als het erop aankomt heeft niemand de ballen om iemand uit zijn eigen groep eruit te kicken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het BANJ groepje kan ieder moment een knallende ruzie ontstaan. Zo zitten die mensen in elkaar. Ik heb goede hoop dat Jaap of Amanda er over twee weken uitvliegt.
In het SHE-groepje is die kans op ruzie momenteel ook groot, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het BANJ groepje kan ieder moment een knallende ruzie ontstaan. Zo zitten die mensen in elkaar. Ik heb goede hoop dat Jaap of Amanda er over twee weken uitvliegt.
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat het lukt om mensen er uit te stemmen. Ze willen echt niet binnen een paar maanden al met nog maar een paar mensen in die villa zitten. De ontslagronde is gewoon een extraatje, maar verder niets. Zo zie ik het.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet zozeer naar de laatste dagen maar de trend van het spel over de laatste weken. En dan concludeer ik dat DGK een beetje op een dood punt is aangeland. Twee kampen, iedereen heeft dubbele dekking opgebouwd, niemand kan eruit gestemd worden. Sterker nog, de kans is groot dat er vandaag niet eens gestemd gaat worden. Op deze manier kunnen ze nog jaren rondjes rond elkaar rennen. Wellicht wordt het tijd om 2 nieuwe bewoners in de villa te brengen, nieuw leven met nieuwe kansen.
en weer apart houdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef Casshern het volgende:
natasia pakt en opent de brief...
Gewoon thuisblijven en je kinderen opvoeden ook...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Eerst verzamelen en dan voorlezen zou netter zijn.
Dat zie ik dus anders. Die drie zijn echt enorm hecht met elkaar. Kans op ruzie schat ik in als 0quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
In het SHE-groepje is die kans op ruzie momenteel ook groot, hoor.
Die leest de brief netjes voor . I.p.v. de sneakies die de brief vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat schreeuwt Eric altijd...
Dat is precies hoe ik er ook over denk. Tuurlijk willen ze er niemand uit, wordt het alleen maar saaier van. Beter is het om mensen op de manier van Nena eruit te krijgen. Maar goed, in het geval van Huub vorige keer brengt het toch weer een stukje spanning met zich mee en dus TV.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat het lukt om mensen er uit te stemmen. Ze willen echt niet binnen een paar maanden al met nog maar een paar mensen in die villa zitten. De ontslagronde is gewoon een extraatje, maar verder niets. Zo zie ik het.
Dat heet een "goede voorleesstem".quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat schreeuwt Eric altijd...
me 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
Net op tijd...ik zat aardig in te kakken hier...![]()
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Eerst verzamelen en dan voorlezen zou netter zijn.
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten eens een nieuwe regel bedenken rondom die ontslagrondes...
Wat is er spannend aan...er gaat toch niemand uit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia is misselijk, ze gaat na de stemronde gelijk haar bed.... Spannend deze ontslag ronde
Zijn er überhaupt nog tv uitzendingen!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
Zou dit de tv uitzending halen? Is toch totaal niet spannend meer....
Waarom zou de redactie dan van een maandelijkse ontslagronde naar een veertien-daagse zijn overgestapt ? Kennelijk verwachten ze rond die ontslagronde en de aanloop er naar toe veel TV momenten en spectakel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat het lukt om mensen er uit te stemmen. Ze willen echt niet binnen een paar maanden al met nog maar een paar mensen in die villa zitten. De ontslagronde is gewoon een extraatje, maar verder niets. Zo zie ik het.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef jacqjacq het volgende:
waar gaat de brief over? ik heb het geluid uit ivm tv-kijkende huisgenoten
Tsja, meerderheid van stemmen, in plaats van unaniem.... Maar dan is SHE zo buiten de deur...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...
komt doordat natasja het zwaar heeft met al haar doelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia is misselijk, ze gaat na de stemronde gelijk haar bed.... Spannend deze ontslag ronde
Ze lopen nu nog een week achter..nog even en ze lopen bijna gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog tv uitzendingen!?
Hoe vullen ze die?!
Dat zou ik niet te hard roepenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Hallo DGK tis 22:30 Ik heb ook een leven![]()
Nee, want het is dus niet de bedoeling dat het lukt. De makers willen echt niet het programma maken met nog maar een paar bewoners. Het moet dus, als het even kan, bijna nooit lukken dat er iemand uitvliegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...
En Pijn in de extensionsquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komt doordat natasja het zwaar heeft met al haar doelen.
Het is en blijft een treitershow......................quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Hallo DGK tis 22:30 Ik heb ook een leven![]()
In beide voorstellen moet je snel zijn dus in beide gevallen gaat Jaap naar huis...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef tutjehola het volgende:
nog een tip voor de redactie, drie rondjes rond het zwembad en de laatste kan zijn koffers pakken, de tijd gaat NU in.
Waar (soms)quote:
Brainlessquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Syl ook, he wie heeft dat aangevraagd??????????
Kan toch dat ze willen stoppen en in een rapper tempo vd bewoners af willenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooruit dan, je mag duwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In beide voorstellen moet je snel zijn dus in beide gevallen gaat Jaap naar huis...![]()
Meisjes die vragen !!quote:
Exact. Puur om tv momenten te scoren. Eigenlijk is dit ook pas de eerste die totaal niet spannend is. Komt er vandaag of morgen een keer een ruzie, dan zal het meteen weer spannender worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom zou de redactie dan van een maandelijkse ontslagronde naar een veertien-daagse zijn overgestapt ? Kennelijk verwachten ze rond die ontslagronde en de aanloop er naar toe veel TV momenten en spectakel.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, want Soury is liev![]()
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nu weer even quasi ruzie maken en daarna weer kusjes geven?
Brians klaagmuur ? Ect..quote:
Knap he !quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef pullup het volgende:
Brian snapt er na een half jaar nog geen bal van![]()
Dat zou idd kunnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kan toch dat ze willen stoppen en in een rapper tempo vd bewoners af willen
Maar díchten dat ie kan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef pullup het volgende:
Brian snapt er na een half jaar nog geen bal van![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Een eerste COSquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Natas, je kan lekker koken, maar ik denk dat je dat voor de kinderen moet gaan doen"
om de stekker er uit te halen ja! dat kan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Kaleddis het volgende:
Zou zomaar kunnen dat we straks nog een korte streamlock krijgen en dat Stijn even binnen komt stormen![]()
Surprise, surprise...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie: "Tas, je bent een moordvrouw en gaat nergens heen, ik stem tegen!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Brianquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Sussie, ga je bed in wijffiequote:
gedekt bedoel je ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
Moet Natasia gemolken worden? Ze loeit zo raar...
Mond en klauwzeer denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:41 schreef ruby het volgende:
Moet Natasia gemolken worden? Ze loeit zo raar...
Dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik ernaast zat, ik heb het gezien, met mijn eigen ogen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:42 schreef Villalux het volgende:
[..]
om de stekker er uit te halen ja! dat kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |