Dan heb je zeker ook doorgehad dat scan verantwoordelijk is voor een paar van de mooiste caps en dat veel COS lezers hem dankbaar mogen zijn voor zijn bijdrage?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik heb Jou een beetje bij gehouden wat je allemaal zegt..........je lijkt wel een DGK member!
broer van flence!![]()
Alleen kan je Jaap beter NIET je laatste Rollo gevenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap is net als de olifanten in Artis; als je er staat en ze zijn binnen dan wil je ook graag
dat ze naar buiten komen om te kijken hoe ze eruit zien......![]()
Valt het je ook op dat het mij iedere keer weer lukt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was ook weer de goden verzoeken![]()
je mist niks hoor je kan ze ook volgelde week kijken! ben je zo klaar mee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
Ik ben een beetje Lieke moe.
En ook een beetje etenstijd moe.
Ik wacht dus niet op de stemming. Iemand zo lief er filmpes van te maken? Dan zie ik die morgen wel.
Nou ok, dan gun ik jou de eer!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als kutnewbie, want dat ben ik, mag alles![]()
Klopt wel, maar dat is pas sinds dat met haar vader begon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:16 schreef 2live het volgende:
vlgs natasia heeft syl een lege blik in haar ogen...
Nou..laat dat maar aan Lieke over...die gaat Huub vast vragen stellen over zijn innige band met Silvia...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
Toch zie ik die sluwe Eric nog een wig tussen Syl en Huub drijven
sorry, had er bij moeten zeggen dat natasia dat vond vanaf de eerste keer dat ze Syl zag.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat is pas sinds dat met haar vader begon.
dat zeg ik niet maar hij is verlieft op L.... en Tien dat valt op! en hij wordt een beetje LOVE BOAT soft!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook doorgehad dat scan verantwoordelijk is voor een paar van de mooiste caps en dat veel COS lezers hem dankbaar mogen zijn voor zijn bijdrage?
Belachelijk dat het allemaal zo lang duurt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
je mist niks hoor je kan ze ook volgelde week kijken! ben je zo klaar mee!![]()
Ik bedoelde er niets mee, hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar hij is verlieft op L.... en Tien dat valt op! en hij wordt een beetje LOVE BOAT soft!
Ik kan me voorstellen dat je naar uitvluchten zoekt, in haar situatie. Dat je tot impopulairste bewoner wordt uitgeroepen is één ding. Maar als dit je gebeurt terwijl je omringd wordt door zúlk onsympathiek rapalje, dan is dat haast een prestatie te noemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef the_undertaker het volgende:
Komt Amanda weer met haar bejaarden theorie![]()
![]()
![]()
![]()
Natas en Brian hebben al 3x een clash gehad afgelopen week!quote:
Oja! Thanks!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef akveor het volgende:
OT
Straks (na de reclame) op Nederland 3 de uitreiking van de Gouden Kliko...
Ben benieuwd wie er gaat winnen...
Hahahaha... Ik vind Huub ook geweldig en ben dus ook zwaar verliefd op Huubquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar hij is verlieft op L.... en Tien dat valt op! en hij wordt een beetje LOVE BOAT soft!
Ja!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Snollie lijkt op Imelda Marcos.
op smarties Huub of de Huub die wij konden!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahahaha... Ik vind Huub ook geweldig en ben dus ook zwaar verliefd op Huub![]()
Natasia heeft vanaf dag één al de ogen en de blik van Sylvia genoemd als iets wat ze zeer onaangenaam vindt. Het was geloof ik zelfs het eerste wat ze zei, toen Sylvia De Gouden Kooi betrad. "Die wordt het niet hoor, die ógen!" Zij was ook echt van slag toen Huub en die Marokkaan afvielen en Sylvia het alsnog werd. Ze is een beetje bang van Sylvia. Ik denk omdat ze voelt dat Sylvia haar doorgrondt, en dus ook haar verrotte, kwaadaardige innerlijk ziet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt wel, maar dat is pas sinds dat met haar vader begon.
Ik kan nogsteeds niet Hupen hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Villalux het volgende:
[..]
op smarties Huub of de Huub die wij konden!?![]()
![]()
de echte is toch wel zdngmwquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
Snollie lijkt op Imelda Marcos.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia heeft vanaf dag één al de ogen en de blik van Sylvia genoemd als iets wat ze zeer onaangenaam vindt. Het was geloof ik zelfs het eerste wat ze zei, toen Sylvia De Gouden Kooi betrad. "Die wordt het niet hoor, die ógen!" Zij was ook echt van slag toen Huub en die Marokkaan afvielen en Sylvia het alsnog werd. Ze is een beetje bang van Sylvia. Ik denk omdat ze voelt dat Sylvia haar doorgrondt, en dus ook haar verrotte, kwaadaardige innerlijk ziet.
doen ze niet meer zijn ze mee gestopt! nu is het wie blijft het langst zitten! en niks doen! die wint!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef solara4 het volgende:
hoelaat is die stemming nu????????????
Klootzak vind ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
eric blijft Huub maar afkraken he...
Japio FTW!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
doen ze niet meer zijn ze mee gestopt! nu is het wie blijft het langst zitten! en niks doen! die wint!
Of hij wordt schijtziek van het feit dat het er stééds over gaat...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:30 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of Eric het niet uit kan staan dat Huub verliefd is!
dat zei zequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia heeft vanaf dag één al de ogen en de blik van Sylvia genoemd als iets wat ze zeer onaangenaam vindt. Het was geloof ik zelfs het eerste wat ze zei, toen Sylvia De Gouden Kooi betrad. "Die wordt het niet hoor, die ógen!" Zij was ook echt van slag toen Huub en die Marokkaan afvielen en Sylvia het alsnog werd. Ze is een beetje bang van Sylvia. Ik denk omdat ze voelt dat Sylvia haar doorgrondt, en dus ook haar verrotte, kwaadaardige innerlijk ziet.
Maar Natasia is de laatste week zo menselijk opeens... héél soms ga je haar zelfs héél even leuk vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |