Ach, waarom niet als je toch aan het kletsen bent kun je best iemand blij maken door m&m's te sorteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Onvoorstelbaar, Huub heeft het helemaal voor elkaar. Amanda en Natasia sorteren de blauwe en gele M&M's voor hem !
[afbeelding]
Ja hoorrrr, op zijn lelijke bolle voorhoofd.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik ga denk ik alvast de nieuwe COS klaarzetten. De TT wordt: Waar alle Huub-groupies jaloers zijn op Lieke.
Doe maar lieverdquote:
Het zit Wilgo ook niet echt meequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia was ook al met Wilgo in een vorig leven
En dan als ze het bakje komt brengen zeggen:quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Amanda beide de M&M's aan het sorteren
Ja maar wel MET overtuigingquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die nep reclame soap acteur ? Die ? Die man die denkt dat hij Robert de Niro him zelf is ?
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan als ze het bakje komt brengen zeggen:
"Err, eigenlijk bedoelde ik geel en rood..."
En dan het bakje terug geven![]()
Fair enough!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
En ik wil er een : Waar mannen kritiek van vrouwen op vrouwen ALTIJD aanzien voor jaloezie![]()
Word je wakker en AAAAAAAAAAAAHHHHH daar is ze weerquote:
Die post zit in jouw standaard pakket of niet?quote:
Toppie!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Judah het volgende:
Ik heb al een week ofzo geen DGK meer gekeken. Nu een beetje globaal bijgelezen.
Vlotte conclusie: Huub likes Lieke, Jaap likes Ice, Brian likes Amanda en nobody likes Tien?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Judah het volgende:
Ik heb al een week ofzo geen DGK meer gekeken. Nu een beetje globaal bijgelezen.
Vlotte conclusie: Huub likes Lieke, Jaap likes Ice, Brian likes Amanda en nobody likes Tien?
Dat is de helquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je wakker en AAAAAAAAAAAAHHHHH daar is ze weer![]()
Dat mag lekker niet, want dat is niet DGK-gerelateerd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
En ik wil er een : Waar mannen kritiek van vrouwen op vrouwen ALTIJD aanzien voor jaloezie![]()
Die heeft dan in ieder geval meteen Jaap aan zijn/haar kant staanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Is de kans aanwezig dat de nieuwe bewoner/bewoonster met het voedsel binnenkomt?
Als ze Grieks hebben besteld welquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Is de kans aanwezig dat de nieuwe bewoner/bewoonster met het voedsel binnenkomt?
Lache !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ze Grieks hebben besteld wel
Jawel hoor. Ik ben TIEN fanquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Judah het volgende:
Mjah...ff een bommetje gooien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die post zit in jouw standaard pakket of niet?![]()
Ik neem aan dat hij stil voor een pc zit ofzo?
Hey Mokum020!![]()
wat denk je zelf de Love Boatquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ze Grieks hebben besteld wel
Verscholen onder een tros bananen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
Als kutnewbie, want dat ben ik, mag allesquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat mag lekker niet, want dat is niet DGK-gerelateerd.![]()
Kinkiequote:
hele goede uitspraak iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Daar is tie danquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mjah...ff een bommetje gooien...![]()
1 dag geen Jaap is 1 dag niet geleefd![]()
ik heb Jou een beetje bij gehouden wat je allemaal zegt..........je lijkt wel een DGK member!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ben TIEN fan![]()
Dankzij TIEN hadden we weer BB en nu ook DGK. En flink wat andere series zijn ook wel de moeite waard
volgens mij is natasia zelf leegquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:17 schreef Sporti het volgende:
Nastasi heeft het alweer over de totaal lege ogen van Silvia die zij al ziet sinds dag 1 ziet![]()
Allemaal bejaarden op FOK en VOLquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:18 schreef the_undertaker het volgende:
Komt Amanda weer met haar bejaarden theorie![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |