Ik zocht naar het goed woord..........blokkerplastikachtignep dus helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh, ben het zo met je eens. Ik hou van de liefde maar dit is zo blokkerplastikachtignep gezeik
en gingen Wilgootje en Natas na het stappen slapen naast Yairootje in bed. Ze hebben ook vreselijk gelachen in die tijd.quote:
Nou mag ik weer?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Reageer maar op de streams. Doe eens gek: zet ze áán!
Het pest-kwartiertje is in ieder geval weer voorbij.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier betrof het geenszins een persoonlijke aanval op de door mij hoog geschatte PietjePuk63! Wilt u dat notuleren?
Ja dat heb k toen ook gehoord. Maar ja Natas blijft zitten waar ze zit . BAHquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
[..]
en gingen Wilgootje en Natas na het stappen slapen naast Yairootje in bed. Ze hebben ook vreselijk gelachen in die tijd.
Ook een quote.
Dank waarde en eveneens hogelijk gewaardeerde amice, voor deze vriendelijke woorden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier betrof het geenszins een persoonlijke aanval op de door mij hoog geschatte PietjePuk63! Wilt u dat notuleren?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r is maar 1 ding irritanter dan die persoonlijke aanvallen,
En dat is normale posts ineens gaan ZIEN als persoonlijke aanvallen...![]()
En nou eten in die kooi en STEMMEN verdorie!
Alweer stemmen? Waar nou weer over?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
De tafel is gedekt. Jemig. Hoe laat is dat stemmen dan? Pff.
Kan toch samen? Ze spreken toch altijd met hun mond vol.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Of ze een week vakantie mogenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Alweer stemmen? Waar nou weer over?![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik wil een veilige thuishaven zijn voor mijn kids ............kots kots
echte romantiek ben ik gevoelig voor, maar een bouquetreeks schrijfster doet ut nog beter dan degene die dit bedacht heeft. Dit doet me zo denken aan die oude jaren 60 romantiek films, met Lieke als Sissi, brrrrrrrrrr die waren nog erger dan smerig zoete suikerspinnen. Bovendien gaat Huub zich als een watje gedragen, en vrouwen willen echte mannen en geen watjes!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
en het leukste is, wij vrouwen schijnen daar heel gevoelig voor te zijn, voor kitscherige romantiek en nu blijkt hier dat we er allemaal ontzettend chagerijnig van worden.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan toch samen? Ze spreken toch altijd met hun mond vol.
nee ik niet hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
Toch zie ik die sluwe Eric nog een wig tussen Syl en Huub drijven
Het ging mij erom dat persoon c best kan zeggen tegen b dat ie moet ophouden met persoonlijke aanvallen richting a. Ik herinner me ook nog ene Joop, die heb ik daar ook gewoon op aangesproken ook al had ie het niet tegen mij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
echte romantiek ben ik gevoelig voor, maar een bouquetreeks schrijfster doet ut nog beter dan degene die dit bedacht heeft. Dit doet me zo denken aan die oude jaren 60 romantiek films, met Lieke als Sissi, brrrrrrrrrr die waren nog erger dan smerig zoete suikerspinnen. Bovendien gaat Huub zich als een watje gedragen, en vrouwen willen echte mannen en geen watjes!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
Is Huub echt boos?
Bedoel je klots klots?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : ik wil een veilige thuishaven zijn voor mijn kids ............kots kots
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat persoon c best kan zeggen tegen b dat ie moet ophouden met persoonlijke aanvallen richting a. Ik herinner me ook nog ene Joop, die heb ik daar ook gewoon op aangesproken ook al had ie het niet tegen mij.
En inderdaad, snel dat eten naar binnenschuiven ala Japie en dan hoppa stemmen.
Nou je kinderen zijn beter af met een moeder die een strak lichaam, mooie tieten enz heeftquote:
De poppenkast of er iemand uitgestemd wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Alweer stemmen? Waar nou weer over?![]()
Zoals Jaap en Brian ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
echte romantiek ben ik gevoelig voor, maar een bouquetreeks schrijfster doet ut nog beter dan degene die dit bedacht heeft. Dit doet me zo denken aan die oude jaren 60 romantiek films, met Lieke als Sissi, brrrrrrrrrr die waren nog erger dan smerig zoete suikerspinnen. Bovendien gaat Huub zich als een watje gedragen, en vrouwen willen echte mannen en geen watjes!
Hmmm.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ja, das wel waarquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je kinderen zijn beter af met een moeder die een strak lichaam, mooie tieten enz heeft![]()
Vergeet je niet dat lulverhaal in de OP te zetten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik ga denk ik alvast de nieuwe COS klaarzetten. De TT wordt: Waar alle Huub-groupies jaloers zijn op Lieke.
welnou verdomme!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik ga denk ik alvast de nieuwe COS klaarzetten. De TT wordt: Waar alle Huub-groupies jaloers zijn op Lieke.
sisi had niet zo'n leuk levenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:03 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hmmm.
Moet ik de streams aanzetten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Natasia was ook al met Wilgo in een vorig leven
Die nep reclame soap acteur ? Die ? Die man die denkt dat hij Robert de Niro him zelf is ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn dat echte mannen ?? Vanmiddag was er in 1 huis Michael, maar toen was jij er niet![]()
En ik wil er een : Waar mannen kritiek van vrouwen op vrouwen ALTIJD aanzien voor jaloeziequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hmmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |