Jemig ik bedoel nix kwaads ofzo... Zijn maar lettertjes in een COSjequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan laat je toch niet zo ophitsen.

Heb jij geen prullenmand op je bureaublad?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke willen elkaar,
maar ze zijn nog steeds geen paar.
Sil en Eric hebben een gevoel,
dat Lieke het niet goed bedoel.
Huub heeft op het moment,
een blinde vlek op zijn gezicht.
Ik kan echt niet rijmen en dichten,
Maar als ik dit zo lees kan ik Brian nog wel ontwrichten.
Toen kwam er een olifant met een lange snuit,
en die blies dit rottige gedichtje uit.
Huub en Lieke leefde nog lang en gelukkig
in de gouden kooi.
Ik word echt doodziek vandaag van dat Huub en Lieke gedoe. Als dit nog ff doorgaat, dan is voor mij DGK afgelopen.

Joh, het is maar een spelletje.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik even een topicreport stuur hè. Ik word namelijk kotsmisselijk van die persoonlijk aanvallen van jou. Het vergalt mijn lol hier op het forum in ieder geval voor een groot deel.

Ohhhhhhhhhhhhhhh, ben het zo met je eens. Ik hou van de liefde maar dit is zo blokkerplastikachtignep gezeikquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik was al bang dat de koorts me teringchagerijnig maakte en dat ik daardoor gevoelloos ben voor enige vorm van romantiek maar het kan dus ook gewoon omdat het gezeik van de bovenste plank is.

Maak je niet zo druk joh!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik even een topicreport stuur hè. Ik word namelijk kotsmisselijk van die persoonlijk aanvallen van jou. Het vergalt mijn lol hier op het forum in ieder geval voor een groot deel.

Als zij echt verliefd is op Huub dan begrijp ik wel dat ze klaar met hem is als hij seks heeft met Gaby.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan moeten ze lekker het huis verlaten en nog lang en gelukkig gaan leven in een dorp ergens ver weg. Zo niet dan mag Huub toch lekker sex hebben. Wat maakt dat uit ? Trekt ze dat niet, dan heeft ze pech en is ze dom.

We delen dezelfde bezorgdheid en ik heb geeneens griep...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik was al bang dat de koorts me teringchagerijnig maakte en dat ik daardoor gevoelloos ben voor enige vorm van romantiek maar het kan dus ook gewoon omdat het gezeik van de bovenste plank is.

Reageer ik hier niet op PietjePuk63?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Hier nog een hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]

en het leukste is, wij vrouwen schijnen daar heel gevoelig voor te zijn, voor kitscherige romantiek en nu blijkt hier dat we er allemaal ontzettend chagerijnig van worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh, ben het zo met je eens. Ik hou van de liefde maar dit is zo blokkerplastikachtignep gezeik

Hopen? Dat zie en hoor je toch? The girl's got style..... (Tot op heden dan.....)quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als zij echt verliefd is op Huub dan begrijp ik wel dat ze klaar met hem is als hij seks heeft met Gaby.
Mag toch hopen dat ze geen Amanda is.

Zelfs mannen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
en het leukste is, wij vrouwen schijnen daar heel gevoelig voor te zijn, voor kitscherige romantiek en nu blijkt hier dat we er allemaal ontzettend chagerijnig van worden.![]()

Lieve schat, als je verliefd bent op iemand dan wil je toch dat hij bij je is ? Nou, dat lijkt me de enige optie. Dat is wat ik bedoel. Als zij het aankan dat Huub nog 2 jaar weg blijft, snap ik dat ze dat niet kan verdragen, maar ze weet wat hij wil en doet en hoe hij over sex denkt. Dat is de Huub waar ze verliefd op is geworden in het huis. Het is wat anders dan als ze al een relatie hadden voor DGK. Maar dan snap ik al helemaal niet dat een partner daar in gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als zij echt verliefd is op Huub dan begrijp ik wel dat ze klaar met hem is als hij seks heeft met Gaby.
Mag toch hopen dat ze geen Amanda is.

jazeker, scanman draait zoals altijd weer door. de zwijmelaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef demins het volgende:
[..]
Reageer ik hier niet op PietjePuk63?![]()

Ik ben anders.........quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Jullie behoren hier chagerijnig van te worden.![]()

Ik 'ken' Lieke alleen van horen zeggen. Heb haar zelf nog geen seconde op de streams gezien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hopen? Dat zie en hoor je toch? The girl's got style..... (Tot op heden dan.....)

sikke ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Snollie is weer helemaal into Rog, door een opmerking van de zus die niet helemaal sikke is.

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
en het leukste is, wij vrouwen schijnen daar heel gevoelig voor te zijn, voor kitscherige romantiek en nu blijkt hier dat we er allemaal ontzettend chagerijnig van worden.![]()

Op youtube is de scene van gisteren te vinden....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik 'ken' Lieke alleen van horen zeggen. Heb haar zelf nog geen seconde op de streams gezien.

EENSquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek vandaag van dat Huub en Lieke gedoe. Als dit nog ff doorgaat, dan is voor mij DGK afgelopen.

Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
jazeker, scanman draait zoals altijd weer door. de zwijmelaar.

Oeps, misschien Utrechts, ik bedoel niet helemaal fris in het bolletje.quote:

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia had zo`n geweldige oppas voor haar kinderen, dat ze fijn van donderdag tm zondag uit kon gaan.
De oppas woonde aan de overkant, dus dat was makkelijk.

sikkeneurig ?quote:

Reageer maar op de streams. Doe eens gek: zet ze áán!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef demins het volgende:
[..]
Reageer ik hier niet op PietjePuk63?![]()

Heb je gelijk in, je kunt je ook afvragen wat nou eigenlijk echt een "aanval" zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.

Vind je het heel erg als ik het niet wíl zien?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op youtube is de scene van gisteren te vinden....

quote:

In het ziekenhuis waren het de verpleegkundigen die oppasten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia had zo`n geweldige oppas voor haar kinderen, dat ze fijn van donderdag tm zondag uit kon gaan.
De oppas woonde aan de overkant, dus dat was makkelijk.

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het niet wíl zien?
![]()

Sjeeequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waren het de verpleegkundigen die oppasten.
Soort van quote:
Wie kan er nou beter voor je zieke mannetje zorgen dan de verpleegkundigen?

2002quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Die nep wekbrauwen bij snollie zijn echt lelijk.
Of is dat nieuwe mode.

Hier betrof het geenszins een persoonlijke aanval op de door mij hoog geschatte PietjePuk63! Wilt u dat notuleren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.

't Is een bijzonder kind, en dat is ie!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Demins is gewoon een lief boefje, doet niemand kwaad toch![]()

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Reageer maar op de streams. Doe eens gek: zet ze áán!
Het pest-kwartiertje is in ieder geval weer voorbij.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |