quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
en het leukste is, wij vrouwen schijnen daar heel gevoelig voor te zijn, voor kitscherige romantiek en nu blijkt hier dat we er allemaal ontzettend chagerijnig van worden.![]()

Op youtube is de scene van gisteren te vinden....quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik 'ken' Lieke alleen van horen zeggen. Heb haar zelf nog geen seconde op de streams gezien.

EENSquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
Ik word echt doodziek vandaag van dat Huub en Lieke gedoe. Als dit nog ff doorgaat, dan is voor mij DGK afgelopen.

Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
jazeker, scanman draait zoals altijd weer door. de zwijmelaar.

Oeps, misschien Utrechts, ik bedoel niet helemaal fris in het bolletje.quote:

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia had zo`n geweldige oppas voor haar kinderen, dat ze fijn van donderdag tm zondag uit kon gaan.
De oppas woonde aan de overkant, dus dat was makkelijk.

sikkeneurig ?quote:

Reageer maar op de streams. Doe eens gek: zet ze áán!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:46 schreef demins het volgende:
[..]
Reageer ik hier niet op PietjePuk63?![]()

Heb je gelijk in, je kunt je ook afvragen wat nou eigenlijk echt een "aanval" zou zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.

Vind je het heel erg als ik het niet wíl zien?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Op youtube is de scene van gisteren te vinden....

quote:

In het ziekenhuis waren het de verpleegkundigen die oppasten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia had zo`n geweldige oppas voor haar kinderen, dat ze fijn van donderdag tm zondag uit kon gaan.
De oppas woonde aan de overkant, dus dat was makkelijk.

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het niet wíl zien?
![]()

Sjeeequote:Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
In het ziekenhuis waren het de verpleegkundigen die oppasten.
Soort van quote:
Wie kan er nou beter voor je zieke mannetje zorgen dan de verpleegkundigen?

2002quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Die nep wekbrauwen bij snollie zijn echt lelijk.
Of is dat nieuwe mode.

Hier betrof het geenszins een persoonlijke aanval op de door mij hoog geschatte PietjePuk63! Wilt u dat notuleren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op zich maakt het natuurlijk niet uit tegen wie iemand het heeft als het een persoonlijke aanval betreft, daar hou ik ook niet van, tegen wie dan ook.

't Is een bijzonder kind, en dat is ie!quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
Demins is gewoon een lief boefje, doet niemand kwaad toch![]()

quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Reageer maar op de streams. Doe eens gek: zet ze áán!
Het pest-kwartiertje is in ieder geval weer voorbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |