Ok merciquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:55 schreef Day het volgende:
[..]
De bedoeling was samen. Amanda heeft 3 keer geroepen, maar SHE verwachtten dat ze gehaald werden.
Dat is zodat de "vrouwtjes" hem eindelijk eens met rust latenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
en maar dippen in de knoflooksaus....![]()
Je mag het nog wel vaker zeggen hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb ik al 2 x gezegd dat ik je eeuwig dankbaar ben![]()
ik heb hetzelfde. Het kabbelt een beetje door de laatste dagen en die hele Lieke / Huub situatie is niet echt een boeiende verhaal lijn. Teveel BB-achtigquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
en dit sinds dagen....Heb ik een GK dip?
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij houdt wel vaak z'n pink omhoog! Deftig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jezus, wat vreet die Billie ongeloofelijk smerig, zeker nu het met zijn jatten mag![]()
![]()
![]()
![]()
Ik eet spareribs ook liever thuis i.p.v. openbaar.. Maar wel lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Jezus, wat vreet die Billie ongeloofelijk smerig, zeker nu het met zijn jatten mag![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb het ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Welkom bij de Dipclub........quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja dat Lieke / Huub verhaal interesseert mij ook dus HELEMAAL niet...Ik ben sowieso Huub beu...Ik ben ook nooit fan geweest maar ook geen hater...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde. Het kabbelt een beetje door de laatste dagen en die hele Lieke / Huub situatie is niet echt een boeiende verhaal lijn. Teveel BB-achtig
Wij serveren ze in ons restaurant ook...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet spareribs ook liever thuis i.p.v. openbaar.. Maar wel lekker![]()
Erg hè? Ontzettend slechte kwaliteit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die spareribs van Japio zijn me toch een portie vet zeg ! Jemig.........
Hij wast zijn handjes wel netjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat vind ik Jaap toch een ranzige vent ... die vette fikken die graaien in dat bord met eten ...brrrrr.
Lijkt extra vet door de manier waarop Japio ze eet. Het is echt niet om aan te zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die spareribs van Japio zijn me toch een portie vet zeg ! Jemig.........
Inderdaad zonder enige moeite...Ik ga ook weer op tijd naar bed!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |