iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De beelden op BNN zien er een stuk beter uit, kunnen ze DGK niet naar BNN verplaatsen.![]()
Eindelijk scherpe beeldenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De beelden op BNN zien er een stuk beter uit, kunnen ze DGK niet naar BNN verplaatsen.![]()
Ja he! Vond het gelijk veel realistischer uitzien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hoop toch niet dat mijn streams zover achter lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt dat de anderen zijn frites mogen eten , ondertussen eet hij het halve zakje leeg., omdat hij denkt dat niemand kijkt. Eric komt aanlopen en hij zet het zakje frites weg.![]()
![]()
Spareribs schept een band.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel een erotische spanning tussen Jaap en a/DEL
It's ALWAYS spare-ribs timequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:50 schreef Polonium-120 het volgende:
wat een ongriestelijke tijd om nu te gaan kluiven!
Lijkt me een goed idee. BNN heeft geen centjes genoeg denk ik ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
toch niet met die onsmakelijke asynchrone bijgeluiden van jonkheer jaap.quote:
De vraag is: ook slanker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Kombucha het volgende:
jaap zag er heel lief uit op BNN daarnet.. :/
Dat was een klikoquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:53 schreef Kombucha het volgende:
jaap zag er heel lief uit op BNN daarnet.. :/
De bedoeling was samen. Amanda heeft 3 keer geroepen, maar SHE verwachtten dat ze gehaald werden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |