abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 22:10:28 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_47563186
Ik haak even af hier
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47563187
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Whatever.....behalve haar te strak genaaide extions.....
Das de rede dat ze ineens spleetogen heeft . Dank
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:10:59 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47563207
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47563220
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zit
Dacht precies hetzelfde.........
pi_47563224
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............
Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring mee
als je niets doet kan er niets gebeuren
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 22:11:32 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47563230
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............
Voor de streamers?
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:12:03 #132
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47563244
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Ziet iedereen wat Jaap doet... lekker aan tafel tussen je tanden wroeten..
50 Zweepslagen
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:13:13 #133
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47563288
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring mee
Daar had hij toch een goed lopend eigen bedrijf mee..........?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:13:18 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_47563292
Zo de stemming gaat bijna beginnen... spannend...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_47563296
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
Ik ook hoor
pi_47563297
quote:
niet meer, maar ook niet minder Alhoewel ik me wel eens afvraag waar ik naar zit te kijken, ik vind het wel erg tam nu.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47563298
quote:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
ja ik vindt het ook jammer dat steeds meer mensen negatief reageren, maar ook ik kijk steeds meer en meer. En nu er weer zo'n leuk [en knap ] persoon als Lieke er in is gekomen vindt ik het steeds leuker worden
pi_47563305
Krijgen de bewoners de uitreiking van de gouden kliko te zien? Ik vond de scene die ze eruit hebben gepikt best een leuke, iedereen lol om een stomdronken Jaap (erg genant). Jaap krijgt zo eindelijk eens terug te zien wat daar zo ongeveer gebeurd is (of hij krijgt in ieder geval het idee hoe ver hijzelf en z'n "collega's" zijn gegaan).
pi_47563327
quote:
Dat zou ik dan niet willen missen, stel ik zit de schilder te bellen om de plinten te verven, en daar gaat de stekker eruit
pi_47563340
commentaar op streams:

marionetten poppen niks meer niks minder
pi_47563348
quote:
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...
pi_47563362
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Krijgen de bewoners de uitreiking van de gouden kliko te zien? Ik vond de scene die ze eruit hebben gepikt best een leuke, iedereen lol om een stomdronken Jaap (erg genant). Jaap krijgt zo eindelijk eens terug te zien wat daar zo ongeveer gebeurd is (of hij krijgt in ieder geval het idee hoe ver hijzelf en z'n "collega's" zijn gegaan).
hebben ze wel gevraagd, werd opgenomen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47563368
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag zo kunnen hangen, desnoods ging ik de plinten verven daar ofzo, ongelooflijk wat een stelletje lamzakken bij elkaar
Ja en eten koken is er ook al niet meer bij. Kijk hoe vaak ze het eten laten komen?
Ze hebben de hele dag de tijd om het voor te bereiden. Of is het boodschappen doen te veel werk voor DGK?
Er is nog altijd een James van AH. Die bezorgt het wel!!!
pi_47563382
quote:
Hee die stekker is persoonlijk. Nix moet .. en (bijna) alles mag. Zolang he programma er is zijn er commentaren !
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47563401
Als ze nou bijvoorbeeld doen, allemaal op de bank, diegene die er het laatst zit, eruit, ofzo.
pi_47563404
quote:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
Ik geef het ook zeker niet op maar bemerk een zekere verzadiging.
Op dit moment worden voor mij de karakters niet uitgediept en er zit gewoon erg weinig beweging in.

Nu is het ook moeilijk te verwachten dat het altijd bal is, en ik geef zker toe dat vergeleken met de laatste BB bijvoorbeeld hier nog steeds meer dynamiek in zit, maar om de een of andere reden gaat het bij dit programma iets sneller irriteren als er geen beweging in zit.
Waarschijnlijk is het gewoon het idee dat dit dus in het uiterste geval eindeloos door kan gaan en het feit dat je de laatste weken hier al tekenen van kan zien dat sneller tot ongeduld leid.
Bij BB wist je altijd de eindstreep.

Ik ben ook benieuwd of dit kan blijven boeien.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  FOK!Babe donderdag 22 maart 2007 @ 22:16:29 #147
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47563418
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
Als ze nou bijvoorbeeld doen, allemaal op de bank, diegene die er het laatst zit, eruit, ofzo.
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:16:38 #148
130755 Kinga
versier hier
pi_47563425
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...
Ze zitten er nu gewoon voor jan lul... er gaat no way iemand uit elke ontslagronde... of er moeten al 2 immuniteit kaarten uitgedeeld worden...
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:17:09 #149
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_47563442
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Voor de streamers?
Ben alleen bij BB1 actief op FOK aanwezig geweest en nu weer sinds januari, maar deze lamlendigheid, pais en vree is ook om te jeuken.
Ik begin in te kakken, terwijl ik zo enthousiast begon aan iets nieuws, ...........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_47563456
Ben benieuwd of die rat door heeft dat zijn plannetje niet zo slim was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')