Das de rede dat ze ineens spleetogen heeft . Dankquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Whatever.....behalve haar te strak genaaide extions.....![]()
Dacht precies hetzelfde.........quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:59 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar ik merk dat ik steeds minder kijk, de spanning en sensatie is dus echt weg. Dacht dat het aan drukte hier lag, maar sinds kort kan ik zomaar het kruisje aanklikken wat boven in mijn scherm zit![]()
Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring meequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............![]()
Voor de streamers?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, weekopdrachten, 250 potten bakken, 10 kilometer punniken, vloerkleden knopen.............![]()
50 Zweepslagenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Ziet iedereen wat Jaap doet... lekker aan tafel tussen je tanden wroeten..
Daar had hij toch een goed lopend eigen bedrijf mee..........?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:11 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Desnoods, en speciaal voor Brian wasknijpers vouwen, heeft ie al ervaring mee
Ik ook hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
niet meer, maar ook niet minderquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
ja ik vindt het ook jammer dat steeds meer mensen negatief reageren, maar ook ik kijk steeds meer en meer. En nu er weer zo'n leuk [en knapquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
Dat zou ik dan niet willen missen, stel ik zit de schilder te bellen om de plinten te verven, en daar gaat de stekker eruitquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
hebben ze wel gevraagd, werd opgenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Krijgen de bewoners de uitreiking van de gouden kliko te zien? Ik vond de scene die ze eruit hebben gepikt best een leuke, iedereen lol om een stomdronken Jaap (erg genant). Jaap krijgt zo eindelijk eens terug te zien wat daar zo ongeveer gebeurd is (of hij krijgt in ieder geval het idee hoe ver hijzelf en z'n "collega's" zijn gegaan).
Ja en eten koken is er ook al niet meer bij. Kijk hoe vaak ze het eten laten komen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dat mensen de hele dag zo kunnen hangen, desnoods ging ik de plinten verven daar ofzo, ongelooflijk wat een stelletje lamzakken bij elkaar
Hee die stekker is persoonlijk. Nix moet .. en (bijna) alles mag. Zolang he programma er is zijn er commentaren !quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik geef het ook zeker niet op maar bemerk een zekere verzadiging.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Als ik zo de reacties lees op deze en de vorige pagina moeten ze de stekker er maar snel uittrekken. Geen enkele positieve reactie gelezen, terwijl velen hier toch vele uren per dag posten. Ik zal dan als enige toch nog even melden dat ik het nog steeds meer verslaafd aan het programma raak.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
Als ze nou bijvoorbeeld doen, allemaal op de bank, diegene die er het laatst zit, eruit, ofzo.
Ze zitten er nu gewoon voor jan lul... er gaat no way iemand uit elke ontslagronde... of er moeten al 2 immuniteit kaarten uitgedeeld worden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De situatie met Lieke is een welkome afwisseling na alle ruzies, daar hou ik wel van. Maar wat is er verder nog aan de hand? Het pesten mag niet meer, regels worden niet gehandhaafd. We hebben elke dag een gesprek tussen Jaap en Brainless. De spanning tussen Amanda en Brainless is ook weg...ze hebben nu ELKE dag sex... Dus het programma gaat nu alleen maar om Lieke. Er werd zelfs niet over de ontslag-ronde gepraat deze week (tenminste niet veel), terwijl dat toch altijd een belangrijk iets was...
Ben alleen bij BB1 actief op FOK aanwezig geweest en nu weer sinds januari, maar deze lamlendigheid, pais en vree is ook om te jeuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |