Dat is precies hoe ik er ook over denk. Tuurlijk willen ze er niemand uit, wordt het alleen maar saaier van. Beter is het om mensen op de manier van Nena eruit te krijgen. Maar goed, in het geval van Huub vorige keer brengt het toch weer een stukje spanning met zich mee en dus TV.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat het lukt om mensen er uit te stemmen. Ze willen echt niet binnen een paar maanden al met nog maar een paar mensen in die villa zitten. De ontslagronde is gewoon een extraatje, maar verder niets. Zo zie ik het.
Dat heet een "goede voorleesstem".quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat schreeuwt Eric altijd...
me 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Mokum020 het volgende:
Net op tijd...ik zat aardig in te kakken hier...![]()
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Eerst verzamelen en dan voorlezen zou netter zijn.
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten eens een nieuwe regel bedenken rondom die ontslagrondes...
Wat is er spannend aan...er gaat toch niemand uit?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia is misselijk, ze gaat na de stemronde gelijk haar bed.... Spannend deze ontslag ronde
Zijn er überhaupt nog tv uitzendingen!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
Zou dit de tv uitzending halen? Is toch totaal niet spannend meer....
Waarom zou de redactie dan van een maandelijkse ontslagronde naar een veertien-daagse zijn overgestapt ? Kennelijk verwachten ze rond die ontslagronde en de aanloop er naar toe veel TV momenten en spectakel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut niet de bedoeling dat het lukt om mensen er uit te stemmen. Ze willen echt niet binnen een paar maanden al met nog maar een paar mensen in die villa zitten. De ontslagronde is gewoon een extraatje, maar verder niets. Zo zie ik het.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef jacqjacq het volgende:
waar gaat de brief over? ik heb het geluid uit ivm tv-kijkende huisgenoten
Tsja, meerderheid van stemmen, in plaats van unaniem.... Maar dan is SHE zo buiten de deur...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...
komt doordat natasja het zwaar heeft met al haar doelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasia is misselijk, ze gaat na de stemronde gelijk haar bed.... Spannend deze ontslag ronde
Ze lopen nu nog een week achter..nog even en ze lopen bijna gelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt nog tv uitzendingen!?
Hoe vullen ze die?!
Dat zou ik niet te hard roepenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Hallo DGK tis 22:30 Ik heb ook een leven![]()
Nee, want het is dus niet de bedoeling dat het lukt. De makers willen echt niet het programma maken met nog maar een paar bewoners. Het moet dus, als het even kan, bijna nooit lukken dat er iemand uitvliegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uiteraard, want het huidige system werkt dus niet. Het is 100% onmogelijk dat een bewoner er unaniem uitgaat als er eenmaal groepjes gevormd zijn. Zelfs de stemming tegen Stephan was alleen maar gelukt omdat hij er uit WILDE. Ze moeten dit system gewoon veranderen. Maar blijkbaar zijn ze niet in staat om een vervangend system te bedenken...
En Pijn in de extensionsquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komt doordat natasja het zwaar heeft met al haar doelen.
Het is en blijft een treitershow......................quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Soury het volgende:
Hallo DGK tis 22:30 Ik heb ook een leven![]()
In beide voorstellen moet je snel zijn dus in beide gevallen gaat Jaap naar huis...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef tutjehola het volgende:
nog een tip voor de redactie, drie rondjes rond het zwembad en de laatste kan zijn koffers pakken, de tijd gaat NU in.
Waar (soms)quote:
Brainlessquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef carpediem23 het volgende:
Syl ook, he wie heeft dat aangevraagd??????????
Kan toch dat ze willen stoppen en in een rapper tempo vd bewoners af willenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooruit dan, je mag duwenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In beide voorstellen moet je snel zijn dus in beide gevallen gaat Jaap naar huis...![]()
Meisjes die vragen !!quote:
Exact. Puur om tv momenten te scoren. Eigenlijk is dit ook pas de eerste die totaal niet spannend is. Komt er vandaag of morgen een keer een ruzie, dan zal het meteen weer spannender worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom zou de redactie dan van een maandelijkse ontslagronde naar een veertien-daagse zijn overgestapt ? Kennelijk verwachten ze rond die ontslagronde en de aanloop er naar toe veel TV momenten en spectakel.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, want Soury is liev![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |