Je vergeet het COS verhaal, zo krijg je billenkoek van de modjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Borga het volgende:
Het gaat over :
Ditjes en datjes, koetjes en kalfjes, ja'tjes en nee'tjes, soms en misschien, anders of normaal, verliefd of geil,jaloers of niet, scheren in bad......KABBEL DE BABBEL en BLAH BLAH BLAH.......................Een BAD HAIRDAY voor Amanda!!!
p.s. vergeet niet te geeuwen af en toe
Snel ff aanpassen anders billekoek van de modjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Borga het volgende:
Het gaat over :
Ditjes en datjes, koetjes en kalfjes, ja'tjes en nee'tjes, soms en misschien, anders of normaal, verliefd of geil,jaloers of niet, scheren in bad......KABBEL DE BABBEL en BLAH BLAH BLAH.......................Een BAD HAIRDAY voor Amanda!!!
p.s. vergeet niet te geeuwen af en toe
Nou, wat een lang verhaal, hè?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
Je moet wel even dat hele verhaal voor de 1e post copieren ;-)
wat is een COSSIE??quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Elounda het volgende:
Ik zie het al, het valt tegenwoordig niet mee om een COSSIE te openen..
Verkleinwoord van COS, Commentaar Op Streams.quote:
Dat viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft volgens mij een bril nodig ze zit haast in haar blaadje.
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
Weet niet of het in deze topic mag?
van Huub's weblog.
dank voor je uitlegquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verkleinwoord van COS, Commentaar Op Streams.
Ik ben erg blij met jou sig, klik er iedere dag wel ff opquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sig![]()
Thanksquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sig![]()
Ik las: "Ik zie wel waar het script strandt"quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
Weet niet of het in deze topic mag?
van Huub's weblog.
-knip-
Het waren pittige gesprekken die we voerden, maar het was ook heel erg leuk, en ik moet eerlijk zeggen ik begin wel wat gevoelens te ontwikkelen voor deze vrouw om het maar even voorzichtig uit te drukken. Dat is ook wel nieuw en apart hier in de Gouden Kooi voor mij, maar goed het is wat het is, what you resist persist, ik laat het gewoon maar gaan en ontstaan en ik zie wel waar het schip strandt, echter belangrijk om mijn ogen en oren goed open te houden over wat er nu wel is en wat er nu niet is, sta echter sterk genoeg in mijn schoenen om dit over mij heen te kunnen laten gaan....Lieke voelt goed iig...heb der vandaag meteen maar een bos bloemen laten bezorgen.......echter merk vandaag dat het allemaal behoorlijk verwarrend is
-knip-
Ik word er gewoon misselijk van ja.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef neferhone het volgende:
teveel boter in de pan
en de kruidenboter hoeft er pas op al het klaar isquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik word er gewoon misselijk van ja.....
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las: "Ik zie wel waar het script strandt"![]()
Lieke dr aanpak van Huub werkt dus perfect!
tjeeee gaat ze nog meezingen ook op die shitquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef neferhone het volgende:
bagger muziek van amanda
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo foutquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef neferhone het volgende:
[..]
en de kruidenboter hoeft er pas op al het klaar is![]()
neuh ericquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
Is er vanavond 'n ontslagronde voor Jaap?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo fout
Hey, pas op, hè! Ik ga een ban voor je aanvragen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tjeeee gaat ze nog meezingen ook op die shit![]()
was t maar waarquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
![]()
Wanneer strooi jij er zout over dan???quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo fout
En Sylvia én Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
was t maar waar
voor natasia en eric als ze nog niet zijn ingetrokken toch?
Als het vlees klaar is, althans, bij biefstuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer strooi jij er zout over dan???
Billie heeft 2 ontslagronden immuniteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
![]()
Het heeft helemaal geen zin deze ontslagronde, jammer van de tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
was t maar waar
voor natasia en eric als ze nog niet zijn ingetrokken toch?
BAN heeft voor heel SHE een ontslagronde aangevraagd en voor Natasia is een ontslagronde aangevraagd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Taurus het volgende:
Weer Eric?Wat heeft dat nou voor zin. Sowieso, alleen Jaap is voor ontslagrondes nog interessant. En Amanda zou ook wel interessant zijn. De rest blijft toch waar ie zit.
jullie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Document1 het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te zeiken over die openingspost, jullie lijken wel van die pubers op de middelbare school![]()
Lekker duidelijk zo ipv van ff 1 woordje neerknallen en jezelf stoer voelen omdat je er weer 1 geopent hebt![]()
Dit moest er nog bij, Huilliequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Document1 het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te zeiken over die openingspost, jullie lijken wel van die pubers op de middelbare school![]()
Lekker duidelijk zo ipv van ff 1 woordje neerknallen en jezelf stoer voelen omdat je er weer 1 geopent hebt![]()
Wij zeiken niet hoor, dat zijn de nieuwe COS regels van de modsquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:45 schreef Document1 het volgende:
als ik 28 posts achter mekaar in elke COS hetzelfde gebash zie op een regeltje ben ik niet de huilie hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dit moest er nog bij, HuillieDan weet je voortaan waar je die loser opmerking in plaatst.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 18] Koekie erbij
En nu snel naar de Slowchat of naar ONZ. Doei
Powersnackquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
Brian werkt aan het aanrecht snel een paar biefstukken naar binnen.. echt genieten zeg!![]()
niet bij biefstukquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Borga het volgende:
Zout en peper doe je op vlees voor dat je het gaat bakken, doe je het daar na dan ''eet'' je zout en peper.
Op biefstuk doe je toch echt het zout pas na het bakken op het vlees. Anders trekt het erin en maakt het zout het vlees droogquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Borga het volgende:
Zout en peper doe je op vlees voor dat je het gaat bakken, doe je het daar na dan ''eet'' je zout en peper.
Volgens mij begrijp je Documents1's opmerking verkeerd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dit moest er nog bij, HuillieDan weet je voortaan waar je die loser opmerking in plaatst.
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 18] Koekie erbij
En nu snel naar de Slowchat of naar ONZ. Doei
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Borga het volgende:
Idioot 3 biefstukken, krijg hij thuis ook niet toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
Brian werkt aan het aanrecht snel een paar biefstukken naar binnen.. echt genieten zeg!![]()
BAN heeft voor alle 3 de leden van SHE een ontslag aangevraagd, dus in prinicpe zouden ze niet allemaal op Huub kunnen stemmenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen als SHE op Natasia stemt en BAN op Huub, dan heb je dus een gelijke stand. Welke gaat dan door?
wat dat aan gaat is hij een ''echte'' man, Rood vlees moet en doet goed. Als een roofdier snel en bloederig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:50 schreef Clank het volgende:
Dat geldt voor de meeste dingen daar in huis... en daarbuiten, thuis krijgt hij ook geen vliegles, heeft hij geen jacuzzi en geen sportzaal.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
Idioot 3 biefstukken, krijg hij thuis ook niet toch?
Aha, lekker snugger dan. Misschien laat de redactie het wel niet door gaan dan. Ze moeten toch van te voren al aangeven achter op wie ze gaan stemmen? Kijken of ze naar achter geroepen worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
BAN heeft voor alle 3 de leden van SHE een ontslag aangevraagd, dus in prinicpe zouden ze niet allemaal op Huub kunnen stemmen![]()
Hij vroeg net toch of Eric wou en nu weer aan Jaap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef neferhone het volgende:
brain eet alles op
Bij een bloederige biefstuk krijgt het de tijd nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op biefstuk doe je toch echt het zout pas na het bakken op het vlees. Anders trekt het erin en maakt het zout het vlees droog.
zelfs Amandelquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef neferhone het volgende:
brain eet alles op
Echt wel. Maar als je ons niet gelooft: haal de Allerhande van deze maand, daar staat een tweepagina artikel in wat helemaal gaat over het bakken van de beste biefstukkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
Bij een bloederige biefstuk krijgt het de tijd niet
thuis mag die in bad, nadat netty is geweest...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste dingen daar in huis... en daarbuiten, thuis krijgt hij ook geen vliegles, heeft hij geen jacuzzi en geen sportzaal.
Dat zogenaamde 'weetje' dat je het zout er pas later op moet gooien is ook complete boelshit. Mijn pa werkt al 30 jaar in een restaurant en zegt dat 't geen ruk uitmaakt als je het zout er van tevoren opgooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef neferhone het volgende:
De pagina kan niet worden weergegeven.
sorry verkeerd biefstuk bak je heel kort en zout pas na die tijd om dat het anders te droog wordt
De Allerhande ! ! ! hahahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt wel. Maar als je ons niet gelooft: haal de Allerhande van deze maand, daar staat een tweepagina artikel in wat helemaal gaat over het bakken van de beste biefstukken.
Jaap is niet gewend om de biefstuk te snijden, thuis eet hij hem denk ik uit het vuistje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
Dat is geen biefstuk snijden, maar hakken![]()
Puur een tip omdat ik het daar toevallig in zag staan en die voor iedereen makkelijk toegankelijk is.quote:
Welke snackbar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:58 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat zogenaamde 'weetje' dat je het zout er pas later op moet gooien is ook complete boelshit. Mijn pa werkt al 30 jaar in een restaurant en zegt dat 't geen ruk uitmaakt als je het zout er van tevoren opgooit
Ik begin er niet meer overquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:02 schreef Spoko het volgende:
al die ongeZOUTe meningen hier.....pffffffffff
Zij zouden vandaag contact met Henk opnemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Clank het volgende:
Ze hebben niets meer gehoord van Henk.
Jaap: Spank Henk.. ga hem maar weer pesten.. haha
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Brian help zijn maatje door hem een spare-rib verhaal te vertellen.
I hope soquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:07 schreef the_undertaker het volgende:
En toch.... toch verwacht ik vanavond een verhit avondje vol verrassingen
Tja, het is ook heel moeilijk iemand als je vriend te behandelen terwijl je hem eigenlijk maar een loser en een rare vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef jacqjacq het volgende:
en hij lacht ook zo eng, die brian, echt zo'n hysterische lach.
brian probeert al een paar dagen leuk te doen, hij kan alleen niet leuk doen, dat is het probleem.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een pathetisch stel, Braaaaajen en Billie![]()
ja valt mij ook op, alleen doet hij het kinderlijker en wijveriger dan ik welke vrouw ooit heb zien doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Brian gedraagt zich vaak als een vrouwtje tegenover Jaap met al die hoofdbeweginkjes en glimlachjes en dat hoge stemmetje.
Heb jij een verklaring, behalve dan dat hij Jaap natuurlijk eigenlijk helemaal niet leuk vindt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja valt mij ook op, alleen doet hij het kinderlijker en wijveriger dan ik welke vrouw ooit heb zien doen.
wat ieder kind kind dus niet serieus neemtquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je stemt mij er niet uit toch? Nee? Pinky Swear?
Sorry, ik word zwaar melig van die 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
wat ieder kind kind dus niet serieus neemt![]()
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkochtquote:
Jij zit nooit eens te dollen om het dollen??quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Lynn-Live het volgende:
Ziet de redactie deze twee malloten wel, die rijp zijn voor opname in een psychiatrische inrichting???![]()
Een hele mooie uitspraak, Leandra.................... ik zie het zonnig inquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkocht![]()
Ik zeg: ff naar de dokterquote:
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkocht![]()
Alhoewel, volgens mij zijn ze dat ook. Uitverkocht binnen een uurquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit geldt inmiddels voor de halve COS dus...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef Marelle het volgende:
WAT HOUDT EEN PSYCHOSE IN ?
Een psychose is een moment waarop iemand het contact met de werkelijkheid verliest.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit geldt inmiddels voor de halve COS dus...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian denkt toch ook steeds dat hij iets hoord en snel gaat kijken als het om het spel gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waar ik me ook zwaar aan irriteer is dat gebaren taal van jaap slaat werkelijk echt helemaal nergens op met dat gewijs van die kakkerlak.
En daar voor altijd blijven ????quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian moet naar achter.
Tijd voor z'n pillenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian moet naar achter.
Wat is er gebeurd? Collectieve gekte? Ik haak net in... Kan ik me nog ergens bij aansluiten???quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Join La Resistance!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Collectieve gekte? Ik haak net in... Kan ik me nog ergens bij aansluiten???![]()
beide; deb is haar zus. Juicy is haar hondquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze het nu over dr hond of dr zus ?
Concentreer je op de oren!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft ze het nu over dr hond of dr zus ?
Kansloosquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Collectieve gekte? Ik haak net in... Kan ik me nog ergens bij aansluiten???![]()
ik seg ik houw van jouwquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Join The Club Psychoquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Vandaag de blosjes op de wangen. Voor op het gezicht is eigen schuld, op de wangen iis de schuld van de anderquote:
word jij er moe van om ze elke keer te lezen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef danos het volgende:
Worden jullie nou nooit moe van het volspammen van alle cossen met iedere keer dezelfde opmerkingen over Jaap en Brian?
minimaal, waarbij fokkers de politie bellen omdat ze bezorgd zijn omdat men bang is dat mensen worden vermoord in DGK en er wordt geadverteerd in de telegraaf met grote advertenties om messias huub aan te prijzen etc etcquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee want anders waren we allang 'Lekker naar huis gegaan'quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:31 schreef danos het volgende:
Worden jullie nou nooit moe van het volspammen van alle cossen met iedere keer dezelfde opmerkingen over Jaap en Brian?
En als het oor bloedt is het de hond!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vandaag de blosjes op de wangen. Voor op het gezicht is eigen schuld, op de wangen iis de schuld van de ander![]()
Lezen ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef 2live het volgende:
[..]
word jij er moe van om ze elke keer te lezen?![]()
Aangereden door een "ziekenautootje"quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
En als het oor bloedt is het de hond!![]()
Wij hebben thuis ook een boilerquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aangereden door een "ziekenautootje"![]()
Jij zit te kijken naar iemand die zit te mediteren achter de pcquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Jaap zit te mediteren achter de PCtotaal loco
![]()
Ik seg Ik houw ook van jouw...Brood is niet doodquote:
FF toen niemand me hoorde, maar nooit zo hard op een forumquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Jaap is een spast!
Of heeft iemand dat al eerder gezegd?
Jaap mag het ook dus....................quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef product het volgende:
Kunnen ze die lelijke sylvia niet even wakker maken? Jemag tocjh niet slapen overdag?
Fijn! Ik heb wel zin in een avondje relluh!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik haak ook weer even in na de hele dag op mn dooie gemakje alle COSSEN te hebben gelezen
Het is vrij rustig en saai in het huis
Spast ....hahaha dat woord heb ik in jaaaaaaaaaaren niet meer gehoord...fantastisch...een SPASTquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Jaap is een spast!
Of heeft iemand dat al eerder gezegd?
Syl is niet lelijk en haar verstandkiezen zijn getrokken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef product het volgende:
Kunnen ze die lelijke sylvia niet even wakker maken? Jemag tocjh niet slapen overdag?
Wie weet gaat dat ook nog komen iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb wel zin in een avondje relluh!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zoeken ze iets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wat fijn he, dat Brian en Jaap het zo goed kunnen vinden
Tijdens het neuken heeft hij enkele keelklanken bewerkstelligdquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Heeft Brian sinds dinsdag al op zijn zang geoefend?
Hun innerlijke knuffel kabouterquote:
ja maar Jaap weegt 200 kiloquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
Jaap mag het ook dus....................
Waar de FEBO al niet goed voor is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:47 schreef demins het volgende:
Hebben Jaap en Brian drugs weten te bewerkstelligen?![]()
![]()
Nee, joh, hij is echt al zoveel kilos kwijtquote:
Jaap's lijflied!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Spast ....hahaha dat woord heb ik in jaaaaaaaaaaren niet meer gehoord...fantastisch...een SPAST
Ian Dury, may he rest in peace!quote:I'm spasticus, I'm spasticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus, I'm spasticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I wibble when I piddle
Cos my middle is a riddle
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I dribble when I nibble
And I quibble when I scribble
Hello to you out there in Normal Land
You may not comprehend my tale or understand
As I crawl past your window give me lucky looks
You can be my body but you'll never read my books
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I'm knobbled on the cobbles
Cos I hobble when I wobble
Swim!
So place your hard-earned peanuts in my tin
And thank the Creator you're not in the state I'm in
So long have I been languished on the shelf
I must give all proceedings to myself
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
54 appliances in leather and elastic
100 000 thank yous from 27 spastics
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Widdling, griddling, skittling, diddling,
fiddling, diddling, widdling, diddling spasticus
I'm spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
Spasticus, spasticus
Spasticus autisticus
I'm spasticus!
I'm spasticus!
I'm spasticus!
I'm spasticus!
I'm spasticus!
I'm spasticus!
I'm spasticus!
Spasticus!
Beetje overdreven, normaal volstaat een soundlockquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Henk aan de telefoon en stream-lock?
Jaap is een sloddervos!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, joh, hij is echt al zoveel kilos kwijt
Ja, miste zijn beeld echt heel ergquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, normaal volstaat een soundlock
Niet als we de kop van Braaaaaaajen niet mogen zienquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, normaal volstaat een soundlock
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
Waarom komt dat verhaal van Rogier ineens vandaan? Heb ik iets gemist? Dacht dat het voorgoed voorbij was tussen Rogier en Amanda...
Zijn diamanten hoor...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Is het normaal op de Antillen dat mannen oorbellen dragen................![]()
Denk maar aan de harde euro´squote:Op donderdag 22 maart 2007 17:51 schreef product het volgende:
Als ik Sylvia's tandarts was zou ik weigeren die bruuine stompjes schoon te maken....Al dat werk om ze vervolgen in een maand weer bruin te smoken. Walgelijk
Ik kwoote Japioquote:
Tegenwoordig dragen al die mbo/hbo patsertjes van die diamanten oorbelletjes...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap is echt door zijn ouders jarenlang getuchtigd en opgesloten in een kolenhok, vetgemest en alles zonder enig contact met de buitenwereld!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap had ws een haagproduktje moeten worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap is echt door zijn ouders jarenlang getuchtigd en opgesloten in een kolenhok, vetgemest en alles zonder enig contact met de buitenwereld!
Of hij is gewoon ernstig verward...![]()
Gelukkig Demins, jij snapt dat deze vraag niet uit MIJN mond kwam maar uit die Kwabspastquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap is echt door zijn ouders jarenlang getuchtigd en opgesloten in een kolenhok, vetgemest en alles zonder enig contact met de buitenwereld!
Of hij is gewoon ernstig verward...![]()
Carlos helpt Natasia toch ook niet als ze door blijft vreten...maar goed, ze mochten toch een keer hun tanden bleeken? Heeft Syl toen overgeslagen ofzo?quote:
Met de Fries of met bolle?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij is Jaap geil. Hij wil rollebolle in de paardenbak
Ian Dury, RIPquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jaap's lijflied!
[..]
Ian Dury, may he rest in peace!
Geregistreerd op: zondag 18 maart 2007 @ 17:47 . Misschien heel even wat terug lezen ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:55 schreef product het volgende:
[..]
Carlos helpt Natasia toch ook niet als ze door blijft vreten...maar goed, ze mochten toch een keer hun tanden bleeken? Heeft Syl toen overgeslagen ofzo?
Het zijn er veel meerquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:56 schreef Black_king het volgende:
drie stenen op je chakra punten zegt Brian...... Dat zijn er vijf; noob....
Ben&Jerry's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan hoe laag we gezonken zijn.
We luisteren naar B en J.![]()
hij wil zelfs geen uitstapjes, zo gezellig vindt hij het daarquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik heb het hier zooo naar mijn zin! Vergeleken met thuis veel minder stress.
Ik volg het allemaal al vanaf het begin hoor, ik weet alles! maar niet of Syl haar tanden nou gebleekt heeft...Als ze dat heeft gedaan heeft het niet geholpen in ieder geval. Ze heeft echt een goor gebit (niet verwonderlijk als je twee pakjes per dag rookt)quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geregistreerd op: zondag 18 maart 2007 @ 17:47 . Misschien heel even wat terug lezen ?![]()
Part threequote:
Mocht hij willenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:59 schreef Black_king het volgende:
Jaap; "Je wordt gewoon genaaid als de tering"
De intellectueel....
Hit me with your rhythm stickquote:
Precies en als Brian het een gevangenis noemt zegt Japie: neeeeee zo ervaar ik dat helemaal niet!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:00 schreef 2live het volgende:
[..]
hij wil zelfs geen uitstapjes, zo gezellig vindt hij het daar![]()
Sorry, hetero productquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal al vanaf het begin hoor, ik weet alles! maar niet of Syl haar tanden nou gebleekt heeft...Als ze dat heeft gedaan heeft het niet geholpen in ieder geval. Ze heeft echt een goor gebit (niet verwonderlijk als je twee pakjes per dag rookt)
er moet eerst nog wat werk verricht worden aan haar tanden eer ze gebleekt worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal al vanaf het begin hoor, ik weet alles! maar niet of Syl haar tanden nou gebleekt heeft...Als ze dat heeft gedaan heeft het niet geholpen in ieder geval. Ze heeft echt een goor gebit (niet verwonderlijk als je twee pakjes per dag rookt)
Het getuigd juist van een hoge intelligentie dat wij hier naar kunnen / willen luisterenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan hoe laag we gezonken zijn.
We luisteren naar B en J.![]()
Silvia haar tanden konden niet gebleekt worden omdat haar gebit eerst gerenoveerd moet worden..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Amanda heeft vanmiddag haar zus Deborah gebeld om te vragen hoe het met Juicy (Amanda's hondje) was die onder een auto is gekomen en toen kwam Rogier ter sprake. Deborah spreekt Rogier regelmatig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
Waarom komt dat verhaal van Rogier ineens vandaan? Heb ik iets gemist? Dacht dat het voorgoed voorbij was tussen Rogier en Amanda...
Syl heeft een slecht gebit en rookt als een ketter....Net zoals de een heel veel eet en vet wordt en een ander niet. Maar als dit het effect is zou ik minder gaan eten of roken....Billie's omvang is zijn eigen schuld etc. maar Sylvia's gore gebit is zielig is een beetje de tendens hier. Terwijl het in beide gevallen geldt: eigen schuld en walgelijk....quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, hetero product
Syl heeft een heel slecht gebit en mag pas door de witmachine als het weer ok is. NL rookte 5 pakjes per dag, maar was een ware witte tornado ) dit ter info'
In deze context was het dan toch wel handig geweest als je de correcte spelling zou hebben toegepast. Nu is je opmerking toch ... euh... zeg maar .... wat minder geloofwaardigquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Het getuigd juist van een hoge intelligentie dat wij hier naar kunnen / willen luisteren
Echt hygienisch zijn ze niet, Sylvia en Snollie..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Silvia haar tanden konden niet gebleekt worden omdat haar gebit eerst gerenoveerd moet worden..
Ik seg, bestellen, ik hou durfan.quote:
Ik heb idd geen Nederlands gestudeerd.. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel??? MIERRUHNEUKERDTquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In deze context was het dan toch wel handig geweest als je de correcte spelling zou hebben toegepast. Nu is je opmerking toch ... euh... zeg maar .... wat minder geloofwaardig
Het is al moeilijk genoeg om de emotioneel afgevlakte Sylvia te irriteren dus dit lijkt me wel weer eens een uitgelezen kans. Ik vindt ze ooik vervelend, maar dit is wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
BANJ gunnen Syl haar tukje niet. Dat mens heeft 4 uur bij de tandarts gezeten, haar hele gezicht doet zeer.
Ratten zijn en blijven het.
Wie niet!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
Het versieren gaat Brian zoals gewoonlijk weer prima af! Jaap valt op hem als een blok!!!![]()
![]()
![]()
au!!! Normaal vallen ze nog voor je......quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
Het versieren gaat Brian zoals gewoonlijk weer prima af! Jaap valt op hem als een blok!!!![]()
![]()
![]()
Juist dat pletten van Brian sprak me heel erg aan in de post...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef 2live het volgende:
[..]
au!!! Normaal vallen ze nog voor je......![]()
Hägen Dasz (maar weet niet zeker)quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio wil in een bad van Hagen Dasch?
Of hoe schrijf je dat eigenlijk!?
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Dáár leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb idd geen Nederlands gestudeerd.. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel??? MIERRUHNEUKERDT
Ik houd van taalnazi'squote:Op donderdag 22 maart 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Daar leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!
Wat zullen we nou krijgen???
Daarom is geen reden als je van de trap afvalt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Dáár leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!
Wat zullen we nou krijgen???
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ontopic, want het gaat tussen Eric en Huub over Lieke:
BREAKING NEWS: Lieke kende Amanda al vóór de Gouden Kooi!
[afbeelding]
Amanda haar ciilconen zijn naar beneden gezaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ontopic, want het gaat tussen Eric en Huub over Lieke:
BREAKING NEWS: Lieke kende Amanda al vóór de Gouden Kooi!
[afbeelding]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als je van de trap afvalt.
[SC # 18] Koekie erbij voor al uw Slow Chatquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
En als iemand je verbeterdt, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Beetje respect voor eenieder, wij weten niet watvoor achtergrond iemand heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
Huubje raakt geirriteerd.
Zo werkt het alleen op de lagere school toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef 2live het volgende:
Hoe meer Syl en Eric tegen Huub bezig zijn om niet met Lieke verder te gaan, hoe meer huub dat wel gaat doen. Afraden is aanraden...
Niemand voor zeggen nu..............Product, vertel jij mijn fouten dan is.............quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Maar Erik bedoelt het goed. Als hij doordraaft kan Huub dat ook gewoon zeggen ipv het 'ik zit hier al veel langer dan jij' toontje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En terecht.
Eric is nu wel erg aan het dooremmeren. Kappuh nou Ericje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |