Ik seg Ik houw ook van jouw...Brood is niet doodquote:
FF toen niemand me hoorde, maar nooit zo hard op een forumquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Jaap is een spast!
Of heeft iemand dat al eerder gezegd?
Jaap mag het ook dus....................quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef product het volgende:
Kunnen ze die lelijke sylvia niet even wakker maken? Jemag tocjh niet slapen overdag?
Fijn! Ik heb wel zin in een avondje relluh!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik haak ook weer even in na de hele dag op mn dooie gemakje alle COSSEN te hebben gelezen
Het is vrij rustig en saai in het huis
Spast ....hahaha dat woord heb ik in jaaaaaaaaaaren niet meer gehoord...fantastisch...een SPASTquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:38 schreef demins het volgende:
Jaap is een spast!
Of heeft iemand dat al eerder gezegd?
Syl is niet lelijk en haar verstandkiezen zijn getrokken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:40 schreef product het volgende:
Kunnen ze die lelijke sylvia niet even wakker maken? Jemag tocjh niet slapen overdag?
Wie weet gaat dat ook nog komen iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb wel zin in een avondje relluh!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Zoeken ze iets?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
Wat fijn he, dat Brian en Jaap het zo goed kunnen vinden
Tijdens het neuken heeft hij enkele keelklanken bewerkstelligdquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
Heeft Brian sinds dinsdag al op zijn zang geoefend?
Hun innerlijke knuffel kabouterquote:
ja maar Jaap weegt 200 kiloquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
Jaap mag het ook dus....................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |