Je vergeet het COS verhaal, zo krijg je billenkoek van de modjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Borga het volgende:
Het gaat over :
Ditjes en datjes, koetjes en kalfjes, ja'tjes en nee'tjes, soms en misschien, anders of normaal, verliefd of geil,jaloers of niet, scheren in bad......KABBEL DE BABBEL en BLAH BLAH BLAH.......................Een BAD HAIRDAY voor Amanda!!!
p.s. vergeet niet te geeuwen af en toe
Snel ff aanpassen anders billekoek van de modjes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:26 schreef Borga het volgende:
Het gaat over :
Ditjes en datjes, koetjes en kalfjes, ja'tjes en nee'tjes, soms en misschien, anders of normaal, verliefd of geil,jaloers of niet, scheren in bad......KABBEL DE BABBEL en BLAH BLAH BLAH.......................Een BAD HAIRDAY voor Amanda!!!
p.s. vergeet niet te geeuwen af en toe
Nou, wat een lang verhaal, hè?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
Je moet wel even dat hele verhaal voor de 1e post copieren ;-)
wat is een COSSIE??quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Elounda het volgende:
Ik zie het al, het valt tegenwoordig niet mee om een COSSIE te openen..
Verkleinwoord van COS, Commentaar Op Streams.quote:
Dat viel mij ook al op jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft volgens mij een bril nodig ze zit haast in haar blaadje.
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
Weet niet of het in deze topic mag?
van Huub's weblog.
dank voor je uitlegquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verkleinwoord van COS, Commentaar Op Streams.
Ik ben erg blij met jou sig, klik er iedere dag wel ff opquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sig![]()
Thanksquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijker de link van Huub erop te zetten, zie mijn sig![]()
Ik las: "Ik zie wel waar het script strandt"quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef kybe het volgende:
Weet niet of het in deze topic mag?
van Huub's weblog.
-knip-
Het waren pittige gesprekken die we voerden, maar het was ook heel erg leuk, en ik moet eerlijk zeggen ik begin wel wat gevoelens te ontwikkelen voor deze vrouw om het maar even voorzichtig uit te drukken. Dat is ook wel nieuw en apart hier in de Gouden Kooi voor mij, maar goed het is wat het is, what you resist persist, ik laat het gewoon maar gaan en ontstaan en ik zie wel waar het schip strandt, echter belangrijk om mijn ogen en oren goed open te houden over wat er nu wel is en wat er nu niet is, sta echter sterk genoeg in mijn schoenen om dit over mij heen te kunnen laten gaan....Lieke voelt goed iig...heb der vandaag meteen maar een bos bloemen laten bezorgen.......echter merk vandaag dat het allemaal behoorlijk verwarrend is
-knip-
Ik word er gewoon misselijk van ja.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef neferhone het volgende:
teveel boter in de pan
en de kruidenboter hoeft er pas op al het klaar isquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik word er gewoon misselijk van ja.....
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las: "Ik zie wel waar het script strandt"![]()
Lieke dr aanpak van Huub werkt dus perfect!
tjeeee gaat ze nog meezingen ook op die shitquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:38 schreef neferhone het volgende:
bagger muziek van amanda
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo foutquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:39 schreef neferhone het volgende:
[..]
en de kruidenboter hoeft er pas op al het klaar is![]()
neuh ericquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
Is er vanavond 'n ontslagronde voor Jaap?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo fout
Hey, pas op, hè! Ik ga een ban voor je aanvragen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef milk-shake het volgende:
[..]
tjeeee gaat ze nog meezingen ook op die shit![]()
was t maar waarquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
![]()
Wanneer strooi jij er zout over dan???quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Hij stond er ook al zout overheen te strooien.....Ook zo fout
En Sylvia én Huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
was t maar waar
voor natasia en eric als ze nog niet zijn ingetrokken toch?
Als het vlees klaar is, althans, bij biefstuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Wanneer strooi jij er zout over dan???
Billie heeft 2 ontslagronden immuniteit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Taurus het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |