nou ja, met de inflatie meegerekend zijn ze ietsje duurder geworden:quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Gigageil het volgende:
Die Jacuzzi kost 35.000 Euro ? ha ha ha lachtertje.....die dingen kosten hooguit 3500 Euro.....maar dan ook echt hooguit.......![]()
oh die wil ik ook die wil ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
nou ja, met de inflatie meegerekend zijn ze ietsje duurder geworden:
http://www.patioworld.nl/ShopProducts/sid/104/lng/1
Dáár houd ik je aan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef petraa het volgende:
Ik ga weer ff aan het werk, thx voor je lekkere koekie, de volgende x trakteer ik op een ijzerkoekie.
Petraa happenedquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
Sjeetje is ie niet blauw meer?? What happened??
En jij noemt MIJ een kutnewbie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Maarre..... jij ziet de posts van de TS in blauw??? Doe eens ff een ander dollen.. ik ben nog niet wakker genoeg voor dit soort grappen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tis jammer hoor, je begon toch een beetje de SC-koningin te worden...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nog nooit verschillende achtergrondkleuren gehad voor de TS
Hmm, ik zie nog nergens een excuses dat ik kan aanvaarden?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
Oeh... zo waar.... en ik dacht dat je gisteravond een grapje maakte
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jaja, het is al goed...
Excuses aanvaard![]()
![]()
Valt me wel van je tegen hoor, dat zo'n vuile kutnewbie meer van het forum weet dan jij...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik had je al gelijk gegeven en helemaal geen reden om excuses aan te bieden, maar je gelijk kun je direct krijgen als je dat verdient, en dat kreeg je ook![]()
Mijn eigen posts hebben een groene achtergrondquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
Ja goed hè, ik dacht dat jij een grapje maakte, dus daar kon wel wat snobisme overheen
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
Aha, nou snap ik het, jouw groene achtergrond past mooi bij jouw plaatje en een blauwe achtergrond past mooi bij mijn plaatje....
Het is eigenlijk jammer dat je een user niet op die manier kunt taggen.
I knowquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
Mwah, het zou wel handig zijn maar ik vind het niet FB-waardig... je bent trouwens de eerste waarvan ik weet dat hij het gebruikt
Whahahaha Fok en tags... die worden heel weinig uitgedeeld en dan zul je toch heel lang over je newbiestatus heen moeten zijn... een jaar of 10 ofzo![]()
Daar kom ik vandaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
Gewoon blijven volhouden... misschien een paar name-topics enzo....
BTW: je zou je in de nachtbagger op ONZ waarschijnlijk ook wel vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |