Sorry, hetero productquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal al vanaf het begin hoor, ik weet alles! maar niet of Syl haar tanden nou gebleekt heeft...Als ze dat heeft gedaan heeft het niet geholpen in ieder geval. Ze heeft echt een goor gebit (niet verwonderlijk als je twee pakjes per dag rookt)
er moet eerst nog wat werk verricht worden aan haar tanden eer ze gebleekt worden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal al vanaf het begin hoor, ik weet alles! maar niet of Syl haar tanden nou gebleekt heeft...Als ze dat heeft gedaan heeft het niet geholpen in ieder geval. Ze heeft echt een goor gebit (niet verwonderlijk als je twee pakjes per dag rookt)
Het getuigd juist van een hoge intelligentie dat wij hier naar kunnen / willen luisterenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan hoe laag we gezonken zijn.
We luisteren naar B en J.![]()
Silvia haar tanden konden niet gebleekt worden omdat haar gebit eerst gerenoveerd moet worden..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:01 schreef product het volgende:
[..]
Amanda heeft vanmiddag haar zus Deborah gebeld om te vragen hoe het met Juicy (Amanda's hondje) was die onder een auto is gekomen en toen kwam Rogier ter sprake. Deborah spreekt Rogier regelmatig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef Mika25 het volgende:
Waarom komt dat verhaal van Rogier ineens vandaan? Heb ik iets gemist? Dacht dat het voorgoed voorbij was tussen Rogier en Amanda...
Syl heeft een slecht gebit en rookt als een ketter....Net zoals de een heel veel eet en vet wordt en een ander niet. Maar als dit het effect is zou ik minder gaan eten of roken....Billie's omvang is zijn eigen schuld etc. maar Sylvia's gore gebit is zielig is een beetje de tendens hier. Terwijl het in beide gevallen geldt: eigen schuld en walgelijk....quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry, hetero product
Syl heeft een heel slecht gebit en mag pas door de witmachine als het weer ok is. NL rookte 5 pakjes per dag, maar was een ware witte tornado ) dit ter info'
In deze context was het dan toch wel handig geweest als je de correcte spelling zou hebben toegepast. Nu is je opmerking toch ... euh... zeg maar .... wat minder geloofwaardigquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Het getuigd juist van een hoge intelligentie dat wij hier naar kunnen / willen luisteren
Echt hygienisch zijn ze niet, Sylvia en Snollie..quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Silvia haar tanden konden niet gebleekt worden omdat haar gebit eerst gerenoveerd moet worden..
Ik seg, bestellen, ik hou durfan.quote:
Ik heb idd geen Nederlands gestudeerd.. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel??? MIERRUHNEUKERDTquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
In deze context was het dan toch wel handig geweest als je de correcte spelling zou hebben toegepast. Nu is je opmerking toch ... euh... zeg maar .... wat minder geloofwaardig
Het is al moeilijk genoeg om de emotioneel afgevlakte Sylvia te irriteren dus dit lijkt me wel weer eens een uitgelezen kans. Ik vindt ze ooik vervelend, maar dit is wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:08 schreef beequeen het volgende:
BANJ gunnen Syl haar tukje niet. Dat mens heeft 4 uur bij de tandarts gezeten, haar hele gezicht doet zeer.
Ratten zijn en blijven het.
Wie niet!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
Het versieren gaat Brian zoals gewoonlijk weer prima af! Jaap valt op hem als een blok!!!![]()
![]()
![]()
au!!! Normaal vallen ze nog voor je......quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef demins het volgende:
Het versieren gaat Brian zoals gewoonlijk weer prima af! Jaap valt op hem als een blok!!!![]()
![]()
![]()
Juist dat pletten van Brian sprak me heel erg aan in de post...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef 2live het volgende:
[..]
au!!! Normaal vallen ze nog voor je......![]()
Hägen Dasz (maar weet niet zeker)quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio wil in een bad van Hagen Dasch?
Of hoe schrijf je dat eigenlijk!?
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Dáár leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik heb idd geen Nederlands gestudeerd.. Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel??? MIERRUHNEUKERDT
Ik houd van taalnazi'squote:Op donderdag 22 maart 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Daar leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!
Wat zullen we nou krijgen???
Daarom is geen reden als je van de trap afvalt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Toch maak je verder wel de indruk dat je de basisschool hebt afgerond! Dáár leer je dat soort dingen. Het argument dat we toch wel begrijpen wat je bedoelt is niet valide. Eenieder dient zijn moedertaal te omarmen en correct te gebruiken!
Wat zullen we nou krijgen???
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ontopic, want het gaat tussen Eric en Huub over Lieke:
BREAKING NEWS: Lieke kende Amanda al vóór de Gouden Kooi!
[afbeelding]
Amanda haar ciilconen zijn naar beneden gezaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ontopic, want het gaat tussen Eric en Huub over Lieke:
BREAKING NEWS: Lieke kende Amanda al vóór de Gouden Kooi!
[afbeelding]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Daarom is geen reden als je van de trap afvalt.
[SC # 18] Koekie erbij voor al uw Slow Chatquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
En als iemand je verbeterdt, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Beetje respect voor eenieder, wij weten niet watvoor achtergrond iemand heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Woet meekt hut oet houju dinnen opschryft? Alles! En als iemand je verbeterd, hoef je niet gelijk op je teentjes te zijn getrapt. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
En terecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
Huubje raakt geirriteerd.
Zo werkt het alleen op de lagere school toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef 2live het volgende:
Hoe meer Syl en Eric tegen Huub bezig zijn om niet met Lieke verder te gaan, hoe meer huub dat wel gaat doen. Afraden is aanraden...
Niemand voor zeggen nu..............Product, vertel jij mijn fouten dan is.............quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef product het volgende:
[..]
Maar Erik bedoelt het goed. Als hij doordraaft kan Huub dat ook gewoon zeggen ipv het 'ik zit hier al veel langer dan jij' toontje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En terecht.
Eric is nu wel erg aan het dooremmeren. Kappuh nou Ericje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |