Zij zouden vandaag contact met Henk opnemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Clank het volgende:
Ze hebben niets meer gehoord van Henk.
Jaap: Spank Henk.. ga hem maar weer pesten.. haha
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Brian help zijn maatje door hem een spare-rib verhaal te vertellen.
I hope soquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:07 schreef the_undertaker het volgende:
En toch.... toch verwacht ik vanavond een verhit avondje vol verrassingen
Tja, het is ook heel moeilijk iemand als je vriend te behandelen terwijl je hem eigenlijk maar een loser en een rare vindt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:06 schreef jacqjacq het volgende:
en hij lacht ook zo eng, die brian, echt zo'n hysterische lach.
brian probeert al een paar dagen leuk te doen, hij kan alleen niet leuk doen, dat is het probleem.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een pathetisch stel, Braaaaajen en Billie![]()
ja valt mij ook op, alleen doet hij het kinderlijker en wijveriger dan ik welke vrouw ooit heb zien doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
Brian gedraagt zich vaak als een vrouwtje tegenover Jaap met al die hoofdbeweginkjes en glimlachjes en dat hoge stemmetje.
Heb jij een verklaring, behalve dan dat hij Jaap natuurlijk eigenlijk helemaal niet leuk vindt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ja valt mij ook op, alleen doet hij het kinderlijker en wijveriger dan ik welke vrouw ooit heb zien doen.
wat ieder kind kind dus niet serieus neemtquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je stemt mij er niet uit toch? Nee? Pinky Swear?
Sorry, ik word zwaar melig van die 2quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
wat ieder kind kind dus niet serieus neemt![]()
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkochtquote:
Jij zit nooit eens te dollen om het dollen??quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Lynn-Live het volgende:
Ziet de redactie deze twee malloten wel, die rijp zijn voor opname in een psychiatrische inrichting???![]()
Een hele mooie uitspraak, Leandra.................... ik zie het zonnig inquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkocht![]()
Ik zeg: ff naar de dokterquote:
iddquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, stel nou dat we allemaal hetzelfde gevoel voor humor hadden, dan waren de kaartjes voor André van Duin altijd binnen een uur uitverkocht![]()
Alhoewel, volgens mij zijn ze dat ook. Uitverkocht binnen een uurquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit geldt inmiddels voor de halve COS dus...quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:23 schreef Marelle het volgende:
WAT HOUDT EEN PSYCHOSE IN ?
Een psychose is een moment waarop iemand het contact met de werkelijkheid verliest.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit geldt inmiddels voor de halve COS dus...
quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit geldt inmiddels voor de halve COS dus...
Brian denkt toch ook steeds dat hij iets hoord en snel gaat kijken als het om het spel gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Waar ik me ook zwaar aan irriteer is dat gebaren taal van jaap slaat werkelijk echt helemaal nergens op met dat gewijs van die kakkerlak.
En daar voor altijd blijven ????quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian moet naar achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |