We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
tjonge.. wat duurt dat altijd lang met die nieuwe COS-en tegenwoordig![]()
ik waag me er niet aan, veel te veel moeitequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.![]()
Jij kunt natuurlijk ook halverwege pagina 6 van het vorige topic alvast een nieuwe klaarzetten. . .quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
tjonge.. wat duurt dat altijd lang met die nieuwe COS-en tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.![]()
Je hebt eigenlijk gelijk en danmoet je ook nog eens afwachten of er geen modje is die commentaar levert op je met moeite geopende COS.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik waag me er niet aan, veel te veel moeite![]()
Hoe je het ook wendt of keert hij heeft wel weer alle aandacht op hem, en gisteren hoorde ik hem zeggen dat hij dat het belangrijkste vond, fame.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub is van zijn padje af, volgens Michael en de anderen.
Hardstikke OT natuurlijk, maar ik heb het ook opgegeven, en je weet hoe vaak ik opende.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gelijk en danmoet je ook nog eens afwachten of er geen modje is die commentaar levert op je met moeite geopende COS.![]()
En dan blokt mijn werkgever dit forumquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan cappen en iedereen meesleuren in je ellende!
Die zal sowieso blij zijn dat je hier zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan blokt mijn werkgever dit forum![]()
Die paar minuten overleven we welquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zal sowieso blij zijn dat je hier zit...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Sporti het volgende:
Lieke wilde gewoon dolgraag haar geld verdienen met poetsen......en dat arme kind loopt zo in de penisval van Huub.![]()
mmmmmmm, die kunnen ook wel wat hebben. Ik moet ook niet denken aan zo'n watje waar je met beide voeten overheen loopt. Maar dan niet fout dominant, die Michael die heeft het wel. Die is op een leuke manier iedereen de baas.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef 2live het volgende:
amanda valt op dominante mannen.
Ja dat zijn wel uitzonderingen die vrouwen zie je inderdaad hoogst zeldenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
" Leuk, aantrekkelijk, innemend, slim, sexy, zelfstandig, mooi kontje... naturel, geen amanda, echte borsten"
Inderdaad grappig hoe ver ze er naast zitten met hun beschrijving!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt wel verliefd en wil haar bloemen gaan sturen.
Huub en Palma beschrijven Lieke: "" Leuk, aantrekkelijk, innemend, slim, sexy, zelfstandig, mooi kontje... naturel, geen amanda, echte borsten"
ja, huub is echt goed in de war, aandoenlijk om te zien.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub is echt wel verliefd en wil haar bloemen gaan sturen.
Huub en Palma beschrijven Lieke: "" Leuk, aantrekkelijk, innemend, slim, sexy, zelfstandig, mooi kontje... naturel, geen amanda, echte borsten"
een man met persoonlijkheid dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mmmmmmm, die kunnen ook wel wat hebben. Ik moet ook niet denken aan zo'n watje waar je met beide voeten overheen loopt. Maar dan niet fout dominant, die Michael die heeft het wel. Die is op een leuke manier iedereen de baas.
Vind jij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad grappig hoe ver ze er naast zitten met hun beschrijving!![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef demins het volgende:
[..]
Inderdaad grappig hoe ver ze er naast zitten met hun beschrijving!![]()
en ECHTE borsten niet te vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:26 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ja! Geen Amanda, dat klopt wel!![]()
Als hij slim is kapt hij het ook gewoon af.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef rebellious_angel het volgende:
geld gaat voor het meisje... yesssssssssssss Huub!!!!!
Slap gelul hij kent dat kind 1 avond!!!! Zal wel opdracht van de febo zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef rebellious_angel het volgende:
geld gaat voor het meisje... yesssssssssssss Huub!!!!!
Das te makkelijk, daar maak je geen TV meequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als hij slim is kapt hij het ook gewoon af.
Kan hij altijd later nog een keer kijken of het iets kan worden.
Nee, maar wel het beste voor Huub als hij het spel wil spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Das te makkelijk, daar maak je geen TV mee![]()
Nee, hier maak je tv mee!quote:
Amanda en Deb kunnen datquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
Hoe kun je een hond nou uitlaten in een tas?![]()
Paris en Nicole ook trouwensquote:
Ik hoor bijna geen verschil tussen die twee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Deb zegt dat Snollie een mooie stem heeft![]()
Iemand met méér talent zei ik toch!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Huub maak het uut
Ook al sta je nou op springen
Je hebt toch ook nog Gaby
en anders doe je't met de hand
Amanda is gewoon een goed opgevoedde chick met fijne normen en waarden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef Sporti het volgende:
Familie van Amanda zijn vast slechthorend EN slechtziend, want ze vinden alles fantastish, zelfs ma is trots![]()
Het wederkerige van Nietschze in beeld zou ik zo zeggen.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het wederkerige van Nietschze in beeld zou ik zo zeggen.
Niet zo doen he, het gaat wel over Juicyquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda is bijna meer overstuur dan Syl was...
"heb je details hoe die auto over je hondje is gereden"...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:50 schreef Sporti het volgende:
Brian wil belangstellend zijn en vraagt weet je ook met hoeveel km. per uur de auto over de hond reed?
Tip: open alvast een topic en plak daarna de OP erin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
syl heeft echt haar bedenkingen over de bedoelingen van Lieke, haar gevoel zegt dat het niet goed is
Niet alleen jaloers ... ook gewoon haar gevoel en dat zit volgens mij wel goed.quote:
sylvia zit meer als wij als de schoonmakers er zijn .....quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.
Huub had acteerlessenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:58 schreef carpediem23 het volgende:
Lieke zei gisteren ook tegen Huub dat zo oa niet bleef slapen omdat ze acteerles had.
Ik denk dat Syl meer geeft om Huub dan ze zelf wil toegeven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
Waarom zou Syl eigenlijk jaloers moeten zijn?
Alsof Huub zo'n catch is!![]()
Precies!! Sil kijkt wel uit, tenminste dat hoop ik!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
zou ze door een opmerking van ' achter' zo wantrouwend zijn. Daar iets opgevangen of gemerkt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl heeft de gesprekken niet gehoord, dus kan eigenlijk helemaal niet oordelen. En toch voelt ze de drang om dat wel te doen.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:02 schreef 2live het volgende:
[..]
zou ze door een opmerking van ' achter' zo wantrouwend zijn. Daar iets opgevangen of gemerkt.
Mannen hebben een antenne voor andere zakenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:03 schreef Haroula het volgende:
Vrouwen hebben nu eenmaal een antenne voor dit soort zaken..![]()
Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen hebben een antenne voor andere zaken![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mannen hebben een antenne voor andere zaken![]()
mooi gezegd, maar Huub heeft wel de neiging om door te draven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Om met iets moois met iemand door te gaan, moet je ook gekwetst durven worden"
Day tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:00 schreef Day het volgende:
Kan toch wel leuk worden. Ik denk dat Natasia uiteindelijk weer moet plaatsnemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Vanavond weer ontslagronde dus. Huub heeft ontslag voor Natasia aangevraagd, Natasia, Amanda en ? voor Eric.
Aangezien er niemand uitgaat, heb ik helemaal geen zin in het toneelstukje van vanavond.
Ik dacht dat er een ontslagronde voor zowel Eric als Huub en Sylvia is aangevraagd. Dat was het geweldige plan van Brian.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Vanavond weer ontslagronde dus. Huub heeft ontslag voor Natasia aangevraagd, Natasia, Amanda en ? voor Eric.
Aangezien er niemand uitgaat, heb ik helemaal geen zin in het toneelstukje van vanavond.
Idd, allemaal poppenkast.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Volgens mij hebben BAN een ontslagronde aangevraagd voor SHE, alledrie en gaan ze bij de voorstemming op Huub stemmen, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Als Huub verliefd wordt op Lieke dan is dat juist omdat ze zich niet in de aanbieding heeft gedaan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:07 schreef noekje het volgende:
Huub is leuk hoor maar niet alles wat hij aanraakt wordt goud. Zoals Lieke bijvoorbeeld. Ik vind haar zeker geen aanwinst voor dgk of voor Huub.
Huub is trouwens net zo snel verliefd als de snelheid waarmee Amanda haar outfitjes verwisseld.
En terecht, ik loop me nu al blauw te ergeren aan de "nieuwe Huub".quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Syl durft nu te zeggen dat Huub het niet helder ziet, terwijl het Sylvia is die niets van het gesprek van vannacht heeft gehoord. Ze gaat wel heel erg ver nu met het afstoten van Lieke.
Volgens mij is ze jaloersquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Syl durft nu te zeggen dat Huub het niet helder ziet, terwijl het Sylvia is die niets van het gesprek van vannacht heeft gehoord. Ze gaat wel heel erg ver nu met het afstoten van Lieke.
Weet ik niet. Ik weet dat Amanda en Natasia op de avond van de vorige ronde gelijk ontslag voor Eric hebben aangevraagd, wie de 3e is weet ik niet. En van een ontslagronde voor de gehele SHE-groep weet ik al helemaal niets.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben BAN een ontslagronde aangevraagd voor SHE, alledrie en gaan ze bij de voorstemming op Huub stemmen, toch?
dat wordt altijd gezegd als een andere vrouw zoiets zegt.quote:
Ik dacht juist dat Syl hier zo werd gewaardeerd, omdat ze zo'n gevoelsmens is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Komt de valse Sylvia nu naar buiten? Ze oordeelt wat mij betreft veel te hard en snel over iemand die ze niet kent. Alleen maar op 'een gevoel'.
Dat was wel het plan, maar of ze het ook hebben gedaan is mij dus niet duidelijk, alleen dat Zdngmw Eric heeft voorgedragen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben BAN een ontslagronde aangevraagd voor SHE, alledrie en gaan ze bij de voorstemming op Huub stemmen, toch?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:12 schreef noekje het volgende:
Als een vrouw haar mening geeft is ze echt niet jaloers. Ze geeft gewoon haar mening.
Als Huub wat vindt van Jaap ga ik er ook niet vanuit dat Huub jaloers is op Jaap.
Het klopt wel: BANJ dacht speltechnisch iets geweldigs te bewerkstelligen door heel SHE te nomineren.. ze hebben allemaal 1 lid van SHE voorgedragen voor ontslag... in de veronderstelling dat er dan geen meerderheid zou kunnen ontstaan voor een ontslagronde voor 1 van BAN.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet dat Amanda en Natasia op de avond van de vorige ronde gelijk ontslag voor Eric hebben aangevraagd, wie de 3e is weet ik niet. En van een ontslagronde voor de gehele SHE-groep weet ik al helemaal niets.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
[..]
dat wordt altijd gezegd als een andere vrouw zoiets zegt.
Kun je dat niet gewoon oprecht met de beste bedoelingen vinden of zeggen als vrouw.
Amanda heeft haar stem voor Eric teruggedraaid. Ze hebben na overleg hun aanvragen verdeeld over de 3 van SHE.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:10 schreef Day het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet dat Amanda en Natasia op de avond van de vorige ronde gelijk ontslag voor Eric hebben aangevraagd, wie de 3e is weet ik niet. En van een ontslagronde voor de gehele SHE-groep weet ik al helemaal niets.
Wel als je goede reden hebt om die mening te hebben. Maar Sylvia heeft alleen maar 'een gevoel', terwijl Huub uren met haar heeft zitten praten en dus wel overtuigd is van haar oprechtheid. Wie is dan Sylvia om te blijven volhouden dat ze volgens haar niet oprecht is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
[..]
dat wordt altijd gezegd als een andere vrouw zoiets zegt.
Kun je dat niet gewoon oprecht met de beste bedoelingen vinden of zeggen als vrouw.
een zeer goede vriendin van huub.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel als je goede reden hebt om die mening te hebben. Maar Sylvia heeft alleen maar 'een gevoel', terwijl Huub uren met haar heeft zitten praten en dus wel overtuigd is van haar oprechtheid. Wie is dan Sylvia om te blijven volhouden dat ze volgens haar niet oprecht is?
Syl's mening is alleen nergens op gebaseerd en dan gaan haar woorden vrij ver vind ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:12 schreef noekje het volgende:
Als een vrouw haar mening geeft is ze echt niet jaloers. Ze geeft gewoon haar mening.
Als Huub wat vindt van Jaap ga ik er ook niet vanuit dat Huub jaloers is op Jaap.
Of heb jij geen gevoel bij Lieke? Ik krijg nl sterk de indruk dat jij steeds je goede gevoel over probeert te brengen hier. Ook dat is alleen maar een gevoel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel als je goede reden hebt om die mening te hebben. Maar Sylvia heeft alleen maar 'een gevoel', terwijl Huub uren met haar heeft zitten praten en dus wel overtuigd is van haar oprechtheid. Wie is dan Sylvia om te blijven volhouden dat ze volgens haar niet oprecht is?
Voor Sylvia is "een gevoel" een reden... zo staat ze nou eenmaal in het leven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er mis met scheren in bad...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Day toch![]()
Je weet toch dat Huub in 2008 wordt uitgeroepen tot sexiest man alive?!
En de Huub-fanclub op Fok staat dan in de rij om Sylvia nog jaloerser te maken
OT: Wat ranzig zijn ze daar trouwens: pas zat Amanda haar benen te scheren terwijl ze met Eric in bad zat en nu zit Eric zich ook al in bad te scheren?!![]()
Als ze mijn vriendin was, had ik liever dat ze haar mening dan vor zich hield zo lang het alleen maar gebaseerd is op 'een gevoel'. Daarmee doe je iemand geen plezier, want het gaat dus nergens over.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
een zeer goede vriendin van huub.
is zo, maar Syl is nog nooit over gekomen als iemand die zomaar een mening heeft over wie dan ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor Sylvia is "een gevoel" een reden... zo staat ze nou eenmaal in het leven.
Ik heb meer het gevoel dat ze iets niet mag zeggen, maar zo praat dat Huub het zelf zegt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
..en haar gevoel laat haar nooit in de steek. Straks een kaartje trekken Sylvia!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik baseer mijn oordeel puur en alleen op het gesprek van afgelopen nacht. Dat ze uren met elkaar hebben gesproken. En ik ben er idd van overtuigd dat dat geen acteren is geweest. Als ze andere motieven had om met Huub aan te pappen, had ze het heel anders aangepakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Of heb jij geen gevoel bij Lieke? Ik krijg nl sterk de indruk dat jij steeds je goede gevoel over probeert te brengen hier. Ook dat is alleen maar een gevoel.
Lekker fris al die stoppeltjes die vervolgens overal aan je lichaam gaan kleven... en aan dat van een anderquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat is er mis met scheren in bad...![]()
SilviSAAI en huub zijn vrienden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Syl's mening is alleen nergens op gebaseerd en dan gaan haar woorden vrij ver vind ik.
Ze heeft alleen 'een gevoel'. Dat is wel heel wat anders dan als Huub een mening over Jaap heeft.
Dat wat zij achter gehoord heeft over Lieke, heeft ze Huub toch al verteld, of niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat ze iets niet mag zeggen, maar zo praat dat Huub het zelf zegt.
En dat snapt ze zeker niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Snollie hoopt dat de relatie met Rog weer goedkomt. Eric zegt, dat ze dan wel haar houding t.o.v. Braaajen zal moeten veranderen.
En dat zegt ze terwijl die Rat zijn zakkie 3x per week bij haar mag legen....quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Snollie hoopt dat de relatie met Rog weer goedkomt. Eric zegt, dat ze dan wel haar houding t.o.v. Braaajen zal moeten veranderen.
En soms ook niet, als de ander daar niet mee geholpen of gebaat is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:19 schreef Borga het volgende:
[..]
SilviSAAI en huub zijn vrienden.
Vrienden vertellen elkaar hun gevoelens. Lijkjt mij heel simpel.
Amanda is nog dommer dan domst hequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef Prosac het volgende:
gesprek tussen Eric en Amanda..
Amanda twijfelt ineens weer heel hard over Rogier. En ze heeft ook een brief gestuurd, Eric geeft aan dat als zij echt weer iets wil, dat het gekut met Brian dan ook over moet zijn. Omdat het zo ongeloofwaardig overkomt.
Was Amanda wel even stil van. Maar ze praat ineens honderduit over Rogier
Kijk, dit is interessant voor het spel!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
JIJ vindt dat! Sylvia dus niet. En dat maakt haar niet ineens slecht of zo. Ze pakt het gewoon op een andere manier aan dat jij dat zou doen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En soms ook niet, als de ander daar niet mee geholpen of gebaat is.
ze is "ergerder" (aDEL - vandaag ~ 15:00) dan domst, echtquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Amanda is nog dommer dan domst he![]()
En dat zie jij gebeuren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Kijk, dit is interessant voor het spel!
Kan mij die Lieke schelen. Ik heb ook wel genoeg personeelverliefdheidjes gezien eigenlijk in dgk. Het verveelt gewoon.
Amanda die Brian aan de kant zet, dat is leuk!
Onder het mom van, ik wil wel verder met Rog, niet in de villa , maar daarna, denkt ze een tussenoplossing te hebben gevonden.quote:
Weet iemand dit, of Sylvia dat wat ze achter gehoord heeft over Lieke, ook aan Hupert verteld heeft?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat wat zij achter gehoord heeft over Lieke, heeft ze Huub toch al verteld, of niet?
Precies... en daar gaat de discussie over. Ik vind het een slechte manier en anderen niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
JIJ vindt dat! Sylvia dus niet. En dat maakt haar niet ineens slecht of zo. Ze pakt het gewoon op een andere manier aan dat jij dat zou doen.
Ja zo voelt zij dat nou eenmaalquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onder het mom van, ik wil wel verder met Rog, niet in de villa , maar daarna, denkt ze een tussenoplossing te hebben gevonden.![]()
Wakgelijk stuk vretenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef blomst het volgende:
Onder het mom van een gesprek geniet jaap weer van vrouwlijk bloot.
[afbeelding]
Bij echte vrienden maakt dat helemaal niets uit. Het is ook een gevoel niets meer. Als echte vrienden spreek je die uit tegen elkaar, zonder dat die vriendschap in gevaar komtquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En soms ook niet, als de ander daar niet mee geholpen of gebaat is.
Nee Scan, ik neem je niks kwaijk en je mag zeker je mening geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... en daar gaat de discussie over. Ik vind het een slechte manier en anderen niet.
We zitten toch op een forum of vergis ik me?? Je lijkt het me gvd wel bijna kwalijk te nemen dat ik hier mijn mening geef.
Ze heeft achter gehoord "eens zien hoe lang hij dit vol gaat houden" volgens mij zaten ze achter net als wij mee te kijken en was het een directe reactie op Lieke dr kruisverhoor en eisenpakket.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet iemand dit, of Sylvia dat wat ze achter gehoord heeft over Lieke, ook aan Hupert verteld heeft?
goeie van eric, heeft hij trouwens al vaker tegen haar gezegdquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef Prosac het volgende:
gesprek tussen Eric en Amanda..
Amanda twijfelt ineens weer heel hard over Rogier. En ze heeft ook een brief gestuurd, Eric geeft aan dat als zij echt weer iets wil, dat het gekut met Brian dan ook over moet zijn. Omdat het zo ongeloofwaardig overkomt.
Was Amanda wel even stil van. Maar ze praat ineens honderduit over Rogier
peroonlijke hygiene is voor Amanda...........3 uur aan je haar kloten en je 10 keer per dag omkleden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef schatje het volgende:
Gadverdamme, ze neemt weer geen douche![]()
![]()
.
Dat is toch lekker in elkaars vuil zitten weken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Gatverdegatver, Eric heeft zich zitten scheren in het bad, en denk je dat Snollie nog ff lekker onder de douche gaat![]()
![]()
Er is ook geen verschil tussen een Rrrrrrelnicht en een Amandaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is toch lekker in elkaars vuil zitten weken?![]()
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Sporti het volgende:
Eric weegmoment................................76 kilo jeeeeetje best veel dat zie je helemaal niet aan hem
Hoeft niet, kan wel. Er zal vast nog wel meer opgevangen zijn door Sylvia op dat moment. Heeft Sylvia dit al met Huub besproken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft achter gehoord "eens zien hoe lang hij dit vol gaat houden" volgens mij zaten ze achter net als wij mee te kijken en was het een directe reactie op Lieke dr kruisverhoor en eisenpakket.
Verder hoeft het dus helemaal niets te betekenen, het is gewoon een opmerking die hier toen ook meerdere malen gemaakt werd.
Voor gek te verklaren?? Dat is eerder andersom. De meerderheid denkt dat Lieke nep is en vinden mijn mening over Lieke juist behoorlijk fout. Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Iedere keer dat gezeik. Ik heb geen zin om me steeds weer te moeten verontschuldigen als ik lekker in een discussie zit. Dusquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:27 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Scan, ik neem je niks kwaijk en je mag zeker je mening geven.
Maar dan mag de rest dus ook en jij zit hier mensen bijna voor gek te verklaren omdat ze met je van mening verschillen.
is die echt zo lang.........wist ik dus nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!
ppppppfffffff ook uberpuber zekerquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor gek te verklaren?? Dat is eerder andersom. De meerderheid denkt dat Lieke nep is en vinden mijn mening over Lieke juist behoorlijk fout. Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Iedere keer dat gezeik. Ik heb geen zin om me steeds weer te moeten verontschuldigen als ik lekker in een discussie zit. DusTijd om even wat anders te gaan doen.
Was een gokje, maar verder zijn het (op Jaap na) allemaal van die onderdeurtjes daar in huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
is die echt zo lang.........wist ik dus nietinderdaad keurig gewicht !!!!
hij is ook niet echt dik, hij heeft alleen een beetje raar figuur, hij heeft zachte tietjes zoals van een jong meisjequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric is wat?? 1.85 ongeveer?? Keurig gewicht dan toch?!
Eric zou is flink moeten sporten, en dan bedoel ik in een sportschoolquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is ook niet echt dik, hij heeft alleen een beetje raar figuur, hij heeft zachte tietjes zoals van een jong meisje
Ik las net dat ze die weer heeft ingetrokken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef STAP01 het volgende:
Lekker is die Amanda zeg! Nu is ze lekker weer aan het keuvelen met Eric terwijl ze een stemronde voor hem heeft aangevraagd!
En weer opnieuw heeft aangevraagdquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik las net dat ze die weer heeft ingetrokken.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Er staat een nieuwe bewoner bij http://www.talpa.nl/degoudenkooi/homepage.html
Wat zijn het ook een klunzen daar, kunnen niet eens een website behoorlijk onderhouden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Paardrijden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
Echt niet? Dit staat er bij mij Doekequote:
Ze berijdt het paard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef Sporti het volgende:
Waar is Nastasi eigenlijk ?
een hondjequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Ning het volgende:
[..]
Echt niet? Dit staat er bij mij Doeke
Deze week uiteraard weer een nieuw asieldier bij Tijd voor Tien: hond Tysan!
Ze wonen met elkaar in 1 huis, je kunt niet altijd met het spel bezig zijn, soms heb je ook gewoon contact met je medebewoners.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef robert2006 het volgende:
het rare is, en dat is met alle bewoners zo, sommige mensen daar haten elkaar echt, maar als het moet keuvelen ze gewoon ook gezellig met elkaar, knap hoor, zou ik niet kunnen
Dat er een brief komt van Rogier? Of dat zij een brief gaat schrijven aan Rogier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:44 schreef Clank het volgende:
Wat mag Amanda niet doorvertellen van Eric?? Dat kreeg ik even niet mee.
Het is haar huis en als het je niet bevalt, dan kijk je maar niet, zegt ze net.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Snollie halfnaakt een broodje te eten in de living?![]()
Vroeger hing Natasia er onder tegenwoordig zit ze er op.quote:
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoezo pestverbod? (en echt ik lees de cossen)
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Het is toch droevig, sinds 2 dagen is er echt geen reet meer aan op de streams, sinds Huub zijn , ja hoe zeg je dat, pestverbod heeft gekregen.![]()
Als dat de verhaallijnen zijn waarop geteerd moet worden, zie ik het droevig inquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Day het volgende:
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.
ja dat klopt maar ik dacht dat hij van de dikke mensen fanclub een brief had gekregen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch hardstikke duidelijk dat hij zich in moet houden, zeker t.o.v. Billie, en om over Braaaajen maar niet te spreken.
Huub voor Natasiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef the_undertaker het volgende:
Voor de goede orde.
Voor wie zijn er (tot nu toe) ontslagronden aangevraagd voor vanavond?
Waarom ook niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef blomst het volgende:
Onder het mom van een gesprek geniet jaap weer van vrouwlijk bloot.
[afbeelding]
Dat is altijd zo als ze met SHE optrekt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Prosac het volgende:
Amanda is ineens een heel andere meid met Eric en Sylvia..
Overlopen!
Tot dat er wat alcohol bij Amanda naar binnen loopt, dan wil ze alleen nog maar geneukt worden, dus trekt ze dan weer naar Breenless, Jaap en zdngmw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als ze met SHE optrekt.
Dan gebeurd er tenminste nog iets, meestal trekt Breenless dast nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Vroegah werd er een ontslagronde aangevraagd op het moment dat ze dachten dat er een kans van slagen was om iemand uit de villa te stemmen. Nu worden er ontslagrondes aangevraagd om bewoners te 'dissen'.![]()
Hmm, op nog meer Lieke zit ik niet te wachten, of het nou echt is of niet, of Syl nou jaloers is of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.
ik verheug me erg op de CD van Nastasi, ben dan ook erg blij dat ik haar zachtjes op achtergrond hoor nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef Dogga het volgende:
Dus dat, Ik is weer huisOm op ze brians te spreken.
Alles goeddd mensen, hoe gaat het met de cossen, gebeurd er nog wat leuks in de kooi?
Haar geheugenspanne is dus 2 dagen... is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
Snollie zegt dat ze al 2 dagen een bad-hairday heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
de bontjas van Amandaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
haar armbandenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
De armband van Snollie. Ik dacht dat Zdngmw gisteren zei, dat alle kettingen en armbanden weg waren, i.v.m. het dat gerinkelquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
Vanavond nieuwe regels voor de stemming op de plasmaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
14 dagen geleden was de donderdag nog zo spannend, en vandaag is het alleen maar saai.![]()
Zdngmw strikt de veters van Ericquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
14 dagen geleden was de donderdag nog zo spannend, en vandaag is het alleen maar saai.![]()
Het slaat ook nergens op ontslag aanvraag doen als je toch al weet dat er niemand uitgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
helemaal gelijk heb je.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw strikt de veters van Eric![]()
![]()
![]()
niet zeuren dus
![]()
Hier schijnt geen zonquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ga de streams maar even sluiten, buiten schijnt het zonnetje![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
[..]
helemaal gelijk heb je.
Ik ga de streams maar even sluiten, buiten schijnt het zonnetje![]()
Ik heb nog niks gehoord, gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
Heeft Brian al geoefend vandaag 1,5 uur ???? Zoooo lekker nederlands dit van mij.
Utreg ookquote:
Vind ik nou ook, me dochter heeft um ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Sporti het volgende:
K'had nooit gedacht dat ik nog is zou zeggen : dat jurkje van Amanda is leuk![]()
als moeder moet je wel doorquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Eric loopt de hele dag al ernstig te piepen, want hij is 'bíjna' ziek. Wat moet dat worden als hij echt 's een griepje krijgt.
wat dat betreft is hij toch een ''echte man''quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:21 schreef Marelle het volgende:
wat is Eric sjaggie alléén omdat ie een beetje ziek is?
Dan heb ik in 030 zeker erg plaatselijke bewolkingquote:
Ik zit ook in Utreg en bij schijnt de zon...... Lombokquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb ik in 030 zeker erg plaatselijke bewolking![]()
helaas nog geen zon gezien hier vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en aan... maar het waait wel heel hard, hoor![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Sporti het volgende:
Tekst van deze K-muziek kan Amanda zelfs in 1 keer onthouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |