Waarom ook niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef blomst het volgende:
Onder het mom van een gesprek geniet jaap weer van vrouwlijk bloot.
[afbeelding]
Dat is altijd zo als ze met SHE optrekt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Prosac het volgende:
Amanda is ineens een heel andere meid met Eric en Sylvia..
Overlopen!
Tot dat er wat alcohol bij Amanda naar binnen loopt, dan wil ze alleen nog maar geneukt worden, dus trekt ze dan weer naar Breenless, Jaap en zdngmw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als ze met SHE optrekt.
Dan gebeurd er tenminste nog iets, meestal trekt Breenless dast nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:59 schreef Clank het volgende:
Vroegah werd er een ontslagronde aangevraagd op het moment dat ze dachten dat er een kans van slagen was om iemand uit de villa te stemmen. Nu worden er ontslagrondes aangevraagd om bewoners te 'dissen'.![]()
Hmm, op nog meer Lieke zit ik niet te wachten, of het nou echt is of niet, of Syl nou jaloers is of niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:51 schreef Day het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik er wel blij mee. En er zijn toch weer nieuwe verhalenlijnen? Huub en Lieke (en de vraag of het echt is of niet en of Sylvia wel/niet jaloers is), Amanda die weer contact gaat krijgen met Rogier (en hoe gaat Brian er mee om?). Een nieuwe bewoner zou eigenlijk ook wel leuk zijn nu.
ik verheug me erg op de CD van Nastasi, ben dan ook erg blij dat ik haar zachtjes op achtergrond hoor nuquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:00 schreef Dogga het volgende:
Dus dat, Ik is weer huisOm op ze brians te spreken.
Alles goeddd mensen, hoe gaat het met de cossen, gebeurd er nog wat leuks in de kooi?
Haar geheugenspanne is dus 2 dagen... is dat ook weer duidelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
Snollie zegt dat ze al 2 dagen een bad-hairday heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
de bontjas van Amandaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
haar armbandenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
De armband van Snollie. Ik dacht dat Zdngmw gisteren zei, dat alle kettingen en armbanden weg waren, i.v.m. het dat gerinkelquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Wat ritselt erzo ???
Vanavond nieuwe regels voor de stemming op de plasmaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
14 dagen geleden was de donderdag nog zo spannend, en vandaag is het alleen maar saai.![]()
Zdngmw strikt de veters van Ericquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
14 dagen geleden was de donderdag nog zo spannend, en vandaag is het alleen maar saai.![]()
Het slaat ook nergens op ontslag aanvraag doen als je toch al weet dat er niemand uitgaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
helemaal gelijk heb je.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zdngmw strikt de veters van Eric![]()
![]()
![]()
niet zeuren dus
![]()
Hier schijnt geen zonquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik ga de streams maar even sluiten, buiten schijnt het zonnetje![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:16 schreef blomst het volgende:
[..]
helemaal gelijk heb je.
Ik ga de streams maar even sluiten, buiten schijnt het zonnetje![]()
Ik heb nog niks gehoord, gelukkigquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
Heeft Brian al geoefend vandaag 1,5 uur ???? Zoooo lekker nederlands dit van mij.
Utreg ookquote:
Vind ik nou ook, me dochter heeft um ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:19 schreef Sporti het volgende:
K'had nooit gedacht dat ik nog is zou zeggen : dat jurkje van Amanda is leuk![]()
als moeder moet je wel doorquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:21 schreef Clank het volgende:
Eric loopt de hele dag al ernstig te piepen, want hij is 'bíjna' ziek. Wat moet dat worden als hij echt 's een griepje krijgt.
wat dat betreft is hij toch een ''echte man''quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:21 schreef Marelle het volgende:
wat is Eric sjaggie alléén omdat ie een beetje ziek is?
Dan heb ik in 030 zeker erg plaatselijke bewolkingquote:
Ik zit ook in Utreg en bij schijnt de zon...... Lombokquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb ik in 030 zeker erg plaatselijke bewolking![]()
helaas nog geen zon gezien hier vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Af en aan... maar het waait wel heel hard, hoor![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef Sporti het volgende:
Tekst van deze K-muziek kan Amanda zelfs in 1 keer onthouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |